שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

איזי ג'ט – easyjet טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » תיירות » איזי ג'ט – easyjet טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של חברת התעופה איזי ג'ט easyjet.com – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות איזי ג'ט – easyjet, לשימושכם.

איזיג'ט (באנגלית: EasyJet) היא חברת תעופה לואו-קוסט בריטית הפופולרית מאוד בישראל ובאירופה.

נמל התעופה העיקרי של החברה הוא לוטון שבאזור לונדון, והיא מפעילה טיסות ליותר מ-130 יעדים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. רוב (או למעשה כל) מטוסי החברה הם מתוצרת איירבוס.

כרטיסי הטיסה באיזיג'ט מספקים לנוסעים שירותים בסיסיים בלבד, כאשר רכישה של כבודה נוספת, הזמנת מקומות מראש ואוכל ומשקאות בטיסה מתבצעת על פי רוב בתשלום נוסף.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

איזי ג'ט – easyjet – טלפון שירות לקוחות

מוקד שירות טלפוני איזי ג'ט – easyjet (בעברית) – מספר בישראל 079-5723947 זמינים בימים שני-ראשון בשעות 07:00-22:00

מוקד שירות טלפוני איזי ג'ט – easyjet – מספר חירום בחו"ל 44-158-227-7147+.
מספר נוסף: 44-330-365-5454+. עוד מספר שיוכל לסייע הוא +443305515151

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של איזי ג'ט – easyjet: המוקד פעיל: בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 (זמן אנגליה)

איזי ג'ט – easyjet – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של איזי ג'ט – easyjet באמצעות טופס ליצירת קשר באתר – בקישור הזה.

איזי ג'ט – easyjet – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: שחם 40 פתח תקווה.

איזי ג'ט שירות לקוחות ברשתות החברתיות

  1. איזיג'ט בפייסבוק
  2. איזיג'ט במסנג'ר
  3. איזיג'ט בטוויטר
  4. איזיג'ט ביוטיוב
  5. פרופיל הלינקדאין
  6. עמוד האינסטגרם של איזיג'ט

איזי ג'ט – easyjet – שירות עצמי

  1. ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר איזי ג'ט easyjet.com.
  2. כניסה לאיזור השירות העצמי באתר איזי ג'ט easyjet.com.
  3. כניסה למדריך על קניית כרטיסי טיסה זולים באתר איזי ג'ט.
  4. טופס יצירת קשר באתר
  5. יצירת קשר בצ'אט עם נציג שירות לקוחות

אודות חברת איזיג'ט

חברת התעופה איזיג'ט היא חברת לואו-קוסט ואחת מחברות התעופה המוכרות בארץ. מדובר בחברת תעופה בריטית, המציעה טיסות ליותר מ-130 יעדים ברחבי העולם וביניהן טיסות מהארץ למגוון יעדים פופולאריים דוגמת אמסטרדם, ניס, באזל, לונדון, פריז וברלין והמחירים שלה זולים במיוחד. מחירי כרטיס טיסה מתחילים מדולרים בודדים, וזו אחת הסיבות שתורמות לאטרקטיביות החברה.

החברה מציעה טיסות של הרגע האחרון ורעיונות לחופשות במגוון יעדים, ובשונה מחברות תעופה רבות חלק מהאתר הישראלי מספק שירות בעברית ברמה סבירה, מה שיכול להקל משמעותית את הזמנת הכרטיס עבור מי שאינו מסתדר עם אנגלית וחושש לעשות טעויות.

שירות לקוחות איזיג'ט – איך יוצרים איתם קשר?

כיאה לחברה מקצועית שנותנת שירות בארץ, לחברה יש מוקד שירות לקוחות עם מספר מקומי שניתן להתקשר אליו במידת הצורך. המספר הוא 079-572-3947 והמוקד זמין בשעות 08:00-17:00 על פי שעון בריטניה, כלומר שעתיים באיחור ביחס לשעון בארץ. המוקד מתנהל באנגלית ולכן חשוב לדעת מראש מה רוצים להגיד ולהכין את אוצר המילים הנדרש.

מלבד המוקד הטלפוני, ניתן לשלוח פניה באתר האינטרנט של החברה שמשמש גם להזמנת טיסות. את טופס הפניה ניתן למצוא תחת "Help" ואז "Contact us". הפניה יכולה להיות בכל נושא שהוא ומענה יינתן עד שבעה ימי עסקים.

אם יש צורך בתקשורת דחופה יותר או שמעוניינים בהתמצאות או מידע באתר ניתן לשאול את הצ'אט-בוט שאלות רלוונטיות. הצ'אט לא מגיע למענה אנושי ולכן אם אתם מעוניינים לדבר עם נציג הוא לא ייתן לכם את המענה המצופה.

מלבד זאת, ישנן פעולות רבות שניתן לבצע באופן עצמאי באתר גם ללא תקשורת עם נציג או לשלוח פניה באתר דוגמת הזמנת טיסה, שינוי או ביטול וכן בירור סטטוס של טיסה או פניה קודמת.

שאלות ותשובות נפוצות ששואלים את שירות לקוחות איזיג'ט

שאלה: כיצד ניתן למצוא את כלל המידע הרלוונטי לטיסה שלי באתר האינטרנט של איזיג'ט?

תשובה: כדי להגיע למידע באתר יש ליצור חשבון אישי באתר החברה. אם זו אינה הפעם הראשונה שהזמנתם טיסה דרך איזיג'ט, כנראה שכבר יש לכם חשבון אישי. בחשבון האישי יהיו הפרטים האישיים שלכם כפי שהזמנתם אותם ומידע אודות הטיסות שהוזמנו.

שאלה: האם ניתן לקבל החזר כספי במקרה ולא ניתן להגיע לטיסה?

תשובה: מכיוון שמחירי הטיסות של איזיג'ט נמוכים מאוד לא ניתן לקבל החזר על כרטיס שמעוניינים לבטל או שלא ניתן לממש. אולם, עדיין איזיג'ט מאפשרת לעשות שינויים בכרטיס כדי שעדיין יהיה אפשר להשתמש בו והוא לא יוחמץ. אפשר לשנות ולהחליף טיסות- את הזמנים והתאריכים, את יעד הטיסה או אפילו את מספר הנוסעים, וכך לא להפסיד את סכום הכסף שכבר הושקע ברכישת הכרטיס.

שאלה: האם ניתן לבצע צ'ק אין באתר החברה?

תשובה: איזיג'ט מאפשרת לעשות צ'ק אין באתר החברה החל מ-30 יום לפני הטיסה ועד שעתיים לפני ההמראה. אם אתם טסים ללא כבודה שנכנסת לבטן המטוס הצ'ק אין המקוון יכול לחסוך לכם זמן המתנה רב בתור לעמדת הצ'ק אין בשדה התעופה. הקפידו להדפיס את כרטיסי הטיסה לאחר ביצוע הצ'ק אין כדי שתוכלו לעלות איתם למטוס, אם אינכם מתכוונים לעבור בדלפק החברה בשדה. אם עשיתם שינויים בהזמנה לאחר שכבר ביצעתם צ'ק אין- הדפיסו מחדש את הכרטיסים כדי שיכללו את השינויים.

שאלה: אם בטעות כתבתי את שמי לא נכון בכרטיס הטיסה, האם יתנו לי לעלות למטוס?

תשובה: מכיוון שכרטיס בעל שם שגוי יכול להוות בעיה משמעותית בעת העלייה למטוס כדאי מאוד לבדוק מספר פעמים מראש שאכן השם שהוזן תואם לשם שמופיע בדרכון. אולם, במידה וחלה טעות בהקלדת השם וגיליתם אותה בזמן תוכלו לשנות את השם המופיע באתר של איזיג'ט ובכך למנוע עוגמת נפש מרובה. ניתן לעשות זאת גם לאחר שכבר עושים צ'ק אין אם הוא נעשה באופן מקוון, רק זכרו להדפיס מחדש את הכרטיסים עם הפרטים המתוקנים.

שאלה: האם ילדים צריכים לשלם על כרטיס טיסה באיזיג'ט?

תשובה: ככלל, ילדים מתחת לגיל שנתיים לא מחייבים רכישת כרטיס נוסף בעבורם. אולם, אם הילד דורש מושב משלו ולא ישב על אחד מבני המשפחה יש צורך לקנות כרטיס טיסה עבורו גם אם הוא מתחת לגיל שנתיים.

שאלה: אם ניזוקה הכבודה שלי במהלך הטיסה והטיפול של חברת איזי'ט, האם אוכל לקבל על כך פיצויים?

תשובה: חברת איזיג'ט מודעת לעובדה שעל אף המאמצים הרבים שמוקדשים לטיפול נכון במטען לפעמים עלולות לקרות טעויות שגורמות לנזקים, ולכן היא מציעה כפיצוי או מזוודה חלופיים במקום אלו שנהרסו. החברה אינה לוקחת אחריות במקרה של הרס חפצים שבירים או יקרים שהיו בתיק, אם התיק היה עמוס מעבר למידותיו או אם הנזק כבר היה קיים מראש. כדי לקבל את הפיצוי, יש לעדכן את החברה באופן מיידי בשדה התעופה או למלא טופס אינטרנטי באתר. תשובה תתקבל עד שבעה ימי עסקים ממועד שליחת הפניה.

שאלה: מה קורה במקרה והתיק שלי מתעכב ולא מגיע איתי למדינת היעד?

תשובה: אם התיק לא מגיע יחד עם שאר המטען ניתן לפנות ישירות לשירות בשדה התעופה שאחראי על הכבודה. במידה והם לא מצליחים לאתר את התיק בשדה, ניתן למלא את פרטיו באתר של איזיג'ט וכדאי לעשות זאת בהקדם האפשרי כדי שהתיק יהיה רשום במערכת כתיק מעוכב או אבוד, והחברה תשקיע מאמצים כדי לאתרו.

טיפ קטן לסיום על איזיג'ט שירות לקוחות

אם אתם אוהבים לטוס באופן ספונטני כנראה שטיסה עם חברת איזיג'ט תהיה מעולה עבורכם. במחירים זולים במיוחד, בפרט אם לא מוסיפים כבודה, וכרטיסים שאינם ברי ביטול איזיג'ט היא החברה המושלמת לטוס איתה לסוף שבוע רומנטי באירופה או לטיול קצר בצפון אפריקה.

צילום מסך של שירות לקוחות איזי ג'ט - easyjet

איזי גט easyjet טופס יצירת קשר צילום מסך
איזי גט easyjet טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על איזי ג'ט - easyjet?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של איזי ג'ט – easyjet אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם איזי ג'ט – easyjet ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות איזי ג'ט - easyjet

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

5 תגובות

  1. רכשתי כרטיס יקר מראש, כינלקחתי בחשבון ששעת הנחיתה וההמראה צריכה להתאעם לפעילות הרכבות.
    אתמול, 9/1/23 בשעה 14:00 טיסת איזי ג׳ט נדחתה לשעה 19:00. מה שפועל קרה, שהבת שלי הייתה נעולה בטרמינל 1 משעה 11:00 ועד 19:00 , וכמובן שנאלצה לקחת מונית מסחיפול לליוורדן. מרחק של שעה ו-45 דק, באמצע הלילה, לבד עם מזוודה ותיקים, במחיר של 200 יורו במקום 35 יורו כרטיס לרכבת ישירה.
    מי לוקח אחריות על המחדל הזה?
    אני עם איזי ג׳ט לא אטוס יותר!

    1. טיסה מתל אביב לאמסטרדם. 5.7.2023 צוות לא שרותי בעליל חסר סבלנות עוקצני בייחוד מי שעמד בראש צוות הדיילים שלאורך כל הטיסה דיבר באופן מזלזל לנוסעים התלונן על נקיון השרותים איים שאם הנוסעים ימשיכו ללכלך את השרותים יסגור תא אחד, כעס על הנוסעים שעמדו והמתינו לשרותים העיר על כל דבר היה חסר סבלנות ועצבני והשיא היה שאם הנחיתה ישר הודיע שאם מישהו יעמוד יזמין לו משטרה…וזה עוד בטיסה שיצאה באיחור ועם עיכוב נוסף של שעה בתוך המטוס. פשוט חוויה לא טובה בעליל

  2. אי אפשר להשיג אתכם דרך הטלפון
    גם המספרים שפרסמתם לא פעילים
    חוסר זמינות

  3. אני לא מצליח להבין כמה מזוודות יש לכל נוסע והאם מה שאני רואה זה לכל כיוון או בכללי. אך אפשר לבדוק את זה?שאני נכנס לכרטיס טיסה שלי יש רק פירות על תיק ידקטן והמושבים .
    מזוודות פשוט רשום שיש 2 ולא ברור האם זה לכל כיוון והאם זה לכל נוסע ..

  4. הזמנתי הושבה בתשלום ואני רוצה לשנות המושבים בטיסה, האם ניתן לבצע באתר בהזמנה שלי כי לא הצלחתי לבצע זאת 🤷‍♀️אשמח להכוונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

221 - איזי גט - easyjet לוגו
לוגו שירות לקוחות איזי ג'ט - easyjet
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן