שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

אקסבוקס ישראל – Xbox Israel טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » גיימינג » אקסבוקס ישראל – Xbox Israel טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

אקסבוקס ישראל – Xbox Israel היא הנציגה המקומית של Xbox – חברת ומותג הגיימינג הפופולריים מבית מיקרוסופט, המפתחת ומשווקת קונסולות משחקים ומגוון גדול של משחקים מותאמים.

כאן תמצאו את כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של אקסבוקס ישראל – Xbox Israel – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של קונסולת המשחקים אקסבוקס ישראל – Xbox Israel ופרטים נוספים.

אקסבוקס ישראל – Xbox Israel – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות אקס בוקס ישראל – Xbox Israel באמצעות הטלפון: 1-809-213326.

מענה טלפוני בשעות: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:30.

בדרך כלל תופנו לבקש שיחה חוזרת באתר האינטרנט של Xbox.

Xbox ישראל – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

אתר האינטרנט של אקסבוקס ישראל – Xbox Israel כולל מידע ואפשרויות לשירות לקוחות ושיחה חוזרת – בקישור הזה.

אקסבוקס ישראל – Xbox Israel – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

מוקד שירות הלקוחות של אקס בוקס ישראל נותן מענה גם בעמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

מוקד שירות הלקוחות של אקס בוקס ישראל נותן מענה גם בפייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.

אקסבוקס ישראל – Xbox Israel – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

מוקד שירות הלקוחות של אקס בוקס ישראל נותן מענה גם בעמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.

הפנייה בעמוד אינה מהווה תחליף לפנייה לשירות הלקוחות.

בקצרה אודות אקס בוקס (XBOX)

חברת Xbox היא מותג מוכר בעולם הקונסולת גיימינג ומשחקי וידאו, אשר נמצאת בבעלותה של חברת מיקרוסופט. קונסולת ה-Xbox הראשונה שוחררה בשנת 2001, ומאז כל מספר שנים יוצאת קונסולה חדשה שתופסת מקום בפסגת עולם הגיימינג. בקונסולות הללו ניתן לשחק הן במשחקים שפותחו על ידי החברה, והן במשחקים הפופולאריים והמוכרים של חברות המשחקים השונות. Xbox מציעה גם מגוון שירותים מקוונים כולל Xbox Netwשork, שירות מבוסס מנוי המאפשר לשחקנים להתחבר ולשחק עם אחרים באינטרנט, ו-Xbox Game Pass, שירות מנוי חודשי המספק גישה לספרייה עצומה של משחקים.

Xbox הפכה לאחד ממותגי המשחקים הפופולריים ביותר בעולם, עם מיליוני מעריצים ושחקנים מסורים. גם בישראל Xbox היא אחת הקונסולות המבוקשות וניתן למצוא אותן כמעט בכל חנות טכנולוגיה בישראל. לחברה יש מוניטין של חדשנות, פריצת הגבולות של הטכנולוגיים של משחקי המחשב, חומרה חזקה ופלטפורמה יוקרתית.  לאור הפופולאריות של הקונסולה בישראל, ולנוכח המסירות של חברת Xbox לספק חווית משחק באיכות הגבוהה ביותר, מספקת חברת Xbox ישראל שירות לקוחות לקהל לקוחותיה הישראליים.

איך ליצור קשר עם Xbox ישראל?

  1. אפשר להגיע לשירות הלקוחות של Xbox ישראל בדרכים שונות. הדרך הנוחה ביותר (וגם הזמינה ביותר) היא באמצעות אתר האינטרנט של החברה. לחברת Xbox אתר אינטרנט נגיש ונוח, ובו ניתן למצוא את שירות הלקוחות של Xbox ישראל. כתובת האתר היא https://support.xbox.com/he-IL/?xr=footnav, וניתן להגיע אל התמיכה גם דרך האתר הראשי. באתר התמיכה מפרסמת Xbox ישראל טלפון, מייל ודרכי התקשרות נוספים, לצד פתרונות מעשיים לתקלות, מאמרים בנושאים שונים שעשויים לעזור למשתמשים ומנוע חיפוש שנועד לייעל את חיפוש העזרה. 
  2. כאמור האתר הוא לא האפשרות היחידה בה מעניקה Xbox ישראל שירות לקוחות. לצד האתר מספקת חברת Xbox ישראל טלפון שזמין לאורך רוב שעות היום. מספר הטלפון הוא 1-809-213326 וניתן להתקשר אליו בין השעות 9:00 – 17:30 בימים א' – ה'. יצוין שייתכן ובשיחת הטלפון תופנו לאתר האינטרנט (ולפתרון הבעיות המופיעות בו) ודרכו תתאפשר הגשת בקשה לשיחה חוזרת מטעם Xbox ישראל.
  3. בנוסף, שירות הלקוחות מנהל גם שירותי צ'אט באתר האינטרנט. הצ'אט זמין 24/7 ומאפשר תקשורת סביב נושאים שונים ועזרה בתקלות ובעיות של לקוחות החברה. לבסוף ניתן גם לקבל עזרה מטעם החברה דרך הפייסבוק של Xbox ישראל. שם המשתמש הוא "Xbox Israel – אקסבוקס ישראל", וניתן לשאול שאלות שונות את שירות הלקוחות בעזרת שירותי הmessenger של פייסבוק.

שאלות על שירות לקוחות אקס בוקס

איך ניתן להגיע לצ'אט של שירות לקוחות xbox ישראל באתר האינטרנט?

על מנת להגיע לצ'אט ראשית יש להיכנס לאתר התמיכה האינטרנטי שבכתובת https://support.xbox.com/he-IL/ ולאחר מכן ללחוץ על הכפתור "צור איתנו קשר" אשר ממוקם בתחתית המסך. לאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור הירוק עליו כתוב "פנה אלינו", אשר מפנה לסוגים שונים של תקלות שעשויות להתרחש. לאחר מילוי התקלה הרלוונטית שירות הלקוחות יציע לך קודם כל אפשרויות לפתרון הבעיה באופן עצמאי.

במידה והבעיה לא נפתרה על ידי הדרכים הללו, או שכבר התבצע ניסיון לפתור את הבעיה בעזרת הדרכים הללו, ניתן ללחוץ "דלג". לאחר מכן תופיע האפשרות ליצירת קשר דרך הצ'אט או דרך טלפון חוזר מטעם החברה. חשוב לציין שלא כל התקלות יאפשרו הגעה לצ'אט האינטרנטי או לקבל מXbox ישראל טלפון חוזר.

האם צריך לפתוח חשבון כלשהו על מנת להגיע למידע באתר?

לא. אומנם באתר יש אפשרות להיכנס לחשבון מייקרוסופט (במידה וקיים ללקוח כזה), אך אין זו אפשרות מחייבת. המאמרים אודות שאלות נפוצות ותקלות מוכרות מצויים באתר גם ללקוחות שאינם מחוברים. עם זאת חשוב לציין כי התחברות למשתמש תוכל להראות את המכשירים השונים שבבעלות החשבון, ואת היסטוריית האכיפה שקשורה לחשבון, ולכן במקרים מסוימים ההתחברות כן תסייע למתן שירות טוב יותר מטעם שירות הלקוחות. כמובן שאת המידע ניתן להשיג גם דרך המענה הטלפוני של החברה: Xbox ישראל טלפון – 1-809-213326

אילו שירותים ניתן להשיג באתר האינטרנט?

שירות הלקוחות שנותנת Xbox ישראל באתר האינטרנט היא הדרך האידיאלית להשיג עזרה בתקלה או שאלה שיש לך. אתר האינטרנט מפרסם דרכים להתקשר עם שירות הלקוחות באופן ישיר, וכולל מאמרים רבים החל משאלות ותשובות נפוצות, ועד למדריכים כיצד לבצע פעולות פשוטות ומרכבות במכשירים השונים. האתר כולל גם מעיין מנוע חיפוש עצמאי אשר כולל את כל כתבות האתר. האתר יבצע חיפוש בכלל המאמרים הקיימים בו בהתאם למילות החיפוש שנכתבו בשורת החיפוש, ויציע את המאמרים הרלוונטים ביותר למילות החיפוש.

המאמרים באתר כוללים בין היתר מידע בנושאים:

  • חשבון ופרופיל: מידע בנושא ניהול חשבון, התחברות ואבטחה, נגישות ועוד.
  • מנויים וחיוב: מידע בנושא ניהול המנוי או המנויים של המשתמש, שליטה ועדכונים בשיטת התשלום, מידע בנושא מימוש קודים והטבות.
  • חומרה ועבודה ברשת.
  • משחקים ואפליקציות: מאמרים בנושא אפליקציות יחודיות לXbox, פתרון בעיות של משחקים ואפליקציות, פירוט על משחקים מובילים בהם ניתן לשחק דרך הקונסולה ועוד.
  • חברים ופעילות חברתית: מאמרים בנושא הקהילה של Xbox, מידע וטיפים בנוגע למשחקים בהם ניתן לשחק עם חברים נוספים באמצאות הרשת, מידע בנוגע לאפשרויות הזרמת שידור חי של המשחק (Streaming) וכללי הקהילה האינטרנטית של Xbox.

כמובן שרשימת נושאים זו איננה ממצה וניתן לקבל מידע בעוד שלל נושאים.

טיפ קטן על שירות לקוחות אקס בוקס

כחלק מגישתה של מיקרוסופט ליצירת קהילה סביב מוצריה, החברה מנהלת פורומים בהן ניתן לשאול שאלות את חברי הקהילה השונים, להציע טיפים או סתם לדבר. אחד מהפורומים הללו הוא פורום בנושא Xbox. כניסה לפורומים דרך אתר התמיכה של Xbox ישראל יוביל לפורומים בעברית הנוגעים לXbox.

צילום מסך של שירות לקוחות אקסבוקס ישראל - Xbox Israel

אקסבוקס ישראל Xbox Israel טופס יצירת קשר צילום מסך
אקסבוקס ישראל Xbox Israel טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על אקסבוקס ישראל - Xbox Israel?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אקסבוקס ישראל – Xbox Israel אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם אקסבוקס ישראל – Xbox Israel ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות אקסבוקס ישראל - Xbox Israel

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2998 - אקסבוקס ישראל - Xbox Israel לוגו
לוגו שירות לקוחות אקסבוקס ישראל - Xbox Israel
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן