שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

באבל דן – Bubble Dan טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » אפליקציה » באבל דן – Bubble Dan טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו עבורכם כאן את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של באבל דן – Bubble Dan.

כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות עם שירות לקוחות באבל דן – Bubble Dan.

באבל דן – Bubble Dan – שירות לקוחות – דוא"ל – Email

הכתובת למשלוח דואר אלקטרוני ל ירות לקוחות באבל דן היא: service@bubble-service.co.il.

באבל דן – Bubble Dan – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות באבל דן – Bubble Dan באמצעות דף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

פרטים על שירות לקוחות באבל דן bubble dan

באבל דן הוא שירות של תחבורה ציבורית חכמה שמציעה חברת דן, בשיתוף עם חברת הטכנולוגיה via. השירות פועל באישור משרד התחבורה ובמימון משרד האוצר. מטרת השירות היא להציע חלופה נוחה וזולה לרכב פרטי במרכזי ערים, על ידי התאמה אישית של התחבורה הציבורית לצרכי המשתמש, כך מהווה באבל שירות משלים לתחבורה הציבורית הקיימת.

השירות של באבל דן עובד באזור גוש דן, מטרופולין תל אביב והסביבה. הוא פועל בימים ראשון עד חמישי רק בין השעות 6:00-00:00. בימי חמישי בערב, מוניות השירות של באבל דן פועלות גם עד אחת בלילה. בימי שישי, השירות פועל בין השעות 8:00-14:00. תעריף הנסיעה משתנה לפי אורך המסלול, כאשר תעריף הבסיס הוא 10 ₪ לנסיעה של עד 2 קילומטר. עבור כל קילומטר נוסף של נסיעה ייגבה שקל נוסף, כאשר התעריף המקסימלי הוא 18 ₪ (כלומר, סך עלות הנסיעה למרחקים של 9 קילומטר ומעלה תהיה 18 ₪). אזרחים ותיקים זכאים להנחה של 50% בעלות הנסיעה.

מוניות השירות של באבל מהוות שילוב מיטבי בין היתרונות והחסרונות של תחבורה ציבורית המונית כמו אוטובוסים ורכבות, ובין מוניות. מוניות השירות אוספות ומורידות נוסעים בתחנות אוטובוס מוגדרות ופעילות בלבד, ולא יעצרו לאסוף או להוריד נוסעים בכל נקודה ברחוב. בנוסף, המסלול לא יהיה ישיר אלא יכלול מעט סיבובים על מנת להוריד את הנוסעים האחרים. לכן, מדובר בפתרון פחות מהיר וישיר ממונית פרטית, אך הרבה יותר זול ממנה. מוניות השירות של באבל דן יוצרו על ידי מרצדס, ופנים המונית מעוצב לנוחיות מירבית, עם מושבים נוחים, מזגן, אינטרנט אלחוטי בחינם ושקע USB להטענה.

איך באבל דן bubble dan עובד?

על מנת להזמין את אחת ממוניות השירות של באבל דן, יש להוריד את האפליקציה הייעודית למכשיר הטלפון הנייד שלכם דרך חנות האפליקציות. לאחר מכן, תצטרכו ליצור את פרופיל המשתמש שלכם ולהוסיף אמצעי תשלום. לאחר יצירת הפרופיל האישי וההתחברות, תוכלו לבצע את ההזמנה.

על מנת לבצע הזמנה, תבחרו על המפה את נקודת האיסוף ואת נקודת היעד שלכם. העלאת והורדת הנוסעים מתבצעת רק בתחנות אוטובוס מוגדרות ופעילות. לאחר הגדרת המוצא והיעד, תציע לכם האפליקציה מספר מוניות זמינות בסביבתכם, יחד עם צפי זמן ההגעה שלהן אליכם, ואתם תוכלו לבחור מבין האפשרויות השונות איזו תהיה נוחה לכם.

לאחר ההזמנה, עליכם לוודא כי אתם מחכים למונית השירות של באבל בזמן שנקבע. איחור או אי הגעה עלולים לגרור קנסות. דרך האפליקציה תוכלו לעקוב אחר הנסיעה של המונית בדרכה אליכם, וכן לראות את מסלול הנסיעה ואת זמן ההגעה המשוער ליעד לאחר העלייה על המונית. אין צורך בתשלום על גבי המונית בעלייה או בירידה ממנה, התשלום מתבצע כולו באופן אוטומטי דרך האפליקציה.

מסלול הנסיעה של מוניות השירות של באבל אינו קבוע, אלא משתנה לפי צרכי הנוסעים השונים, תנאי הכביש ועומסי התנועה. לכן, השירות מוצע על ידי מוניות שירות שמספר המקומות בהן מוגבל ל-10 נוסעים, על מנת שלא להאריך ולסרבל את זמני הנסיעה של הנוסעים שלא לצורך.

האפליקציה של באבל מאפשרת לכם ליצור שני פרופילים – אחד פרטי ואחד עסקי. כך, תוכלו להפריד בין נסיעות פרטיות לצרכי פנאי ובין הנסיעות שלכם לצרכים עסקיים, ולהפיק קבלות באופן נפרד גם כן.

באבל דן bubble dan שירות לקוחות – כל הדרכים ליצור קשר

  1. על מנת ליצור קשר עם באבל דן bubble dan שירות לקוחות, תוכלו להתקשר לבאבל דן bubble dan טלפון *3456, או להתקשר למספר הטלפון של פניות הציבור במספר 03-6933320. שעות העבודה של מוקד פניות הציבור הן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 5:00-00:00, ובימי שישי בין השעות 6:00-15:00.
  2. בנוסף, תוכלו לשלוח מייל לנציגי השירות של באבל דן דרך כתובת המייל service@bubble-service.co.il, או ליצור קשר עם חברת דן, המפעילה של שירותי באבל דן, בכתובת המייל information@dan.co.il. מספר הפקס של החברה הוא 03-6933466.
  3. באבל דן bubble dan מפעילה גם דף פייסבוק בשם 'באבל דן bubble Dan', וכן משתמש אינסטגרם בשם bubble_dan_service. לשניהם תוכלו להתחבר, ושם להתעדכן בהודעות ועדכונים מהחברה ולפרסם שאלות לנציגי החברה, או לשלוח להם הודעות.
  4. למידע נוסף, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של באבל דן בכתובת www.bubbledan.co.il, או לאתר האינטרנט של חברת דן בכתובת www.dan.co.il.

שאלות על שירות לקוחות באבל דן

איך אני יוצר קשר עם באבל דן bubble dan טלפון?

על מנת ליצור קשר טלפוני עם באבל דן bubble dan שירות לקוחות, באפשרותכם להתקשר לבאבל דן bubble dan טלפון *3456.

האם מוניות השירות של באבל דן נגישות ומותאמות לאנשים בעלי מוגבלויות?

לא כל הרכבים של באבל דן נגישים. נוסע בעל מוגבלות פיזית שזקוק לרכב מונגש יכול להזין זאת בפרופיל האישי באפליקציה, והרכבים שיוזמנו לו בעתיד יהיו נגישים לו.

האם ניתן לעלות למוניות השירות של באבל דן עם חיות מחמד?

לא ניתן להעלות למוניות השירות בעלי חיים, למעט כלבי נחייה.

מה אני עושה אם שכחתי חפצים אישיים באחת ממוניות השירות של באבל דן?

במקרה של חפצים אבודים, תוכלו ליצור קשר עם באבל דן bubble dan שירות לקוחות באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.bubbledan.co.il, או להתקשר אליהם במספר הטלפון *3456.

האם אני יכול לשלם על הנסיעות במונית השירות של באבל באמצעות כרטיס הרב קו?

כרגע לא ניתן לשלם על השירות של באבל דן באמצעות כסף טעון על הרב קו, אלא רק דרך כרטיס האשראי המוזן באזור האישי באפליקציה.

צילום מסך של שירות לקוחות באבל דן - Bubble Dan

באבל דן Bubble Dan טופס יצירת קשר צילום מסך
באבל דן Bubble Dan טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על באבל דן - Bubble Dan?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של באבל דן – Bubble Dan אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם באבל דן – Bubble Dan ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות באבל דן - Bubble Dan

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6335 - באבל דן - Bubble Dan לוגו
לוגו שירות לקוחות באבל דן - Bubble Dan
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן