שירות הלקוחות של בילבונג – Billabong. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות רשת בילבונג – Billabong, לשימושכם.
בילבונג – Billabong משווקת בגדי נשים, בגדי גברים, בגדי ים, נעליים, אקססוריז ועוד.
ערוצי שירות לקוחות:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות טלפוני
יצירת קשר עם שירות לקוחות בילבונג – Billabong באמצעות הטלפון: 03-7130000 .
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
ניתן למצוא באתר האינטרנט של בילבונג – Billabong מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות – אימייל – Email
יצירת קשר עם שירות לקוחות בילבונג – Billabong באמצעות אימייל: support@terminalx.com.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook
שירות לקוחות בילבונג – Billabong באמצעות דף הפייסבוק: בקישור הזה. שירות לקוחות בילבונג – Billabong באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות – אינסטגרם- Instagram
שירות לקוחות בילבונג – Billabong באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות – יוטיוב- Youtube
שירות לקוחות בילבונג – Billabong באמצעות ערוץ היוטיוב: בקישור הזה.
מידע נוסף שיסייע לכם בשירות:
- החזרות/ החלפות
- ביטול עסקה
- תשובות לכל השאלות
- GIFT CARD ותווי קניה
- הטבות מולטיפאס
- איפה ההזמנה שלי
- מבקר פנים – מקשיבון
- יצירת קשר
בילבונג – Billabong – שירות לקוחות – כתובת דואר
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בילבונג – Billabong לכתובת: ת.ד. 575 כפר ויתקין 40200.
5 תגובות
רוצה לדווח
על שירות זוועתי בבילבונג קניון רוטשילד בראשון לציון עי מנהלת שלא רצתה להזדהות והחביאה את השם שלה שתלוי על הצוואר
נכנסתי לעשות קניה לבן זוגי ולבן שלי אני אחת לעונה עושה קניה בבילבונג בש באלפים
נכנסתי לחנות היה חום איימים חנות בלי מזגן ריח מזוויע הפרינססה יושבת שאלתי אם אפשר מיזוג אבל הבנתי שקר לה כי היתה עם קפוצון אז אמרתי לא נורא
התחלתי לחפש חולצות הוצאתי חולצה ראשונה ובקשתי מידה היא לא קמה
נכנסה עובדת ואמרה שאין מידה
פתחתי חולצה אחרת בדדיוק המנהלת טרחה בטובה לקום אלי חשבתי לעזרה אבל לאאאא היא באה לסדר אחרי את החולצה
וביקשה שלא לפתוח כי כולם אותם גיזרה אמרתי לה אין בעיה עם הגיזרה אני מכירה את המותג אבל כל החולצות שונות מקדימה ומאחורה מבחינת הטקסטורה ואני רוצה לראות את הדוגמא ושתתבייש ככה להתנהג ללקוחה שבאתי לעשות קניה של אלפים התחילה לצעוק עלי מזל שהחנות הייתה שוממתת
ואני מבינה גם למה
וחבל מאוד
לתת לאחת כזו ילדה בת 20 תואר מנהלת שהיא מנהלת אותו בצורה שבעל המותג מפסיד בגללה מיליונים
דחוף לעשות בדק בית
אני בחיים לא פגעתי בפרנסה של בנאדם
אבל היאא סוג של העיפה אותי מהחנות ואני מזועזעת
אני מנהלת מרכז הזמנות גדול ומטפלת בים לקוחות ומתמודדת גם עם קשים
באהבה ובנועם
אבל להכנס לחנות שמתקיפים אותך
ועוד יותר נהיה לי חם מהבושה
וכדי שזה לא יקרה ללקוח נוסף
מציעה לכם כדי שתגיעו ליעדים ותרוויחו לבדוק במצלמה את ההתנהלות שלה ולחקור לעומק
הבחורה הזו לא לטובת החנות!!!!
הבחורה הזו באה כדי לא לעשות כלום ולקבל כסף ולהיות מנהלת
גם אני חוויתי את אותו הדבר
שירות זבל חוסר כבוד ללקוח
המחירים גם ככה מאוד יקרים אצלם אז לפחות
שירות צריך להיות ברמה גבוהה
שלום רב.
בתאריך 02.06.23 בשעות בוקר פניתי לסניף חולון להחליף מתנה מבאלי. מוכרת לא הסכימה להחליף. אני מאוד מאוחזבת. פריט ששילמנו 450 שקל לא רוצים להחליף!!! לפי הנחיות משרד בריאות. הסיבה לא מוצדקת בכלל!!! בחנות כל לקוח מודד את הבגד זה מותר אבל להחליף לא ניתן!!! יותר לא אקנה בחנות שלכם!!!
קניתי נעליים לבן שלי גם ככה במחיר מופקע
הנעל שיפשפה לו את כל הרגל
חזרתי לחנות באותו יום עם תמונות של הרגל
שלחו לשרות לקוחות שהחזירו מכתב מוזר ולא זיכו לא החליפו כלום פשוט התעלמו
בכל הטלפונים לא עונים!! מוכרות אדישות!!
פשוט בושה וחוצפה
לא מתכוונת
לשתוק !!
שרות זוועה תלמדו מאסוור איך מינתהל שרות לקוחות