שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

בלנדר הלוואות טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » הלוואות » בלנדר הלוואות טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של בלנדר הלוואות – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של בלנדר הלוואות ועוד. בלנדר הלוואות מציעה הלוואות, הלוואה מיידית, הלוואה חוץ בנקאית ועוד.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

בלנדר הלוואות – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות בלנדר הלוואות – מספר טלפון: 072-277-6000.

בלנדר הלוואות – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של בלנדר הלוואות – בקישור הזה.

עוד עמודים רלוונטיים שיכולים לעזור לכם:

  1. איך זה עובד
  2. היתר עיסקא
  3. שאלות נפוצות
  4. תעריפון
  5. מדיניות
  6. מילון מונחים
  7. צור קשר
  8. פניות הציבור
  9. הבלוג שלנו

בלנדר הלוואות – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

מוקד שירות הלקוחות של בלנדר הלוואות נותן מענה גם בדף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה.

מוקד שירות הלקוחות של בלנדר הלוואות נותן מענה הודעות בדף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור זה.

בלנדר הלוואות – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות בלנדר הלוואות – כתובת למשלוח דואר: זאב ז'בוטינסקי 7, רמת גן 5252007.

בקצרה אודות בלנדר הלוואות

"בלנדר – הלוואות" הינה חברת פינטק ישראלית, המתמחה במתן הלוואות חוץ בנקאיות הפועלת במספר מדינות. החברה הוקמה על פי מודל ההלוואה מעמית לעמית (P2P, אוPeer to Peer lending), הפועל באופן הבא: כל לקוח יכול להגיש בקשה עם פרטי ההלוואה אותה הוא מבקש לקחת, ולמלא פרטים שונים אודות דירוג האשראי ויכולת ההחזר שלו. לאחר אישור הבקשה מוגדרת ללווה ריבית מינימלית, ועליו להציע את גובה הריבית המקסימלית אותה הוא מוכן לשלם בהלוואתו.

לאחר מכן מועלית בקשתו למאגר ההלוואות באופן של מכרז, כך שלקוחות אחרים יכולים להחליט האם הם מעוניינים להלוות לו, ואם כן מהי הריבית המינימלית אותה הם מוכנים לקבל. המודל של חברת "בלנדר – הלוואות" מפזר את ההלוואה למספר מלווים שונים, על מנת לצמצם את הסיכון של כל מלווה, כך שבסוף התהליך מקבל הלווה את כספי הלוואתו בשקלול הריביות האופטימליות עבורו.

החידוש הגדול של חברת "בלנדר – הלוואות" טמון במחשב הסיכונים הייחודי לחברה המבוסס על מאגרי ענק של נתונים – פיננסיים וחברתיים של המלווה, ושקלול כל הגורמים הרלוונטיים על מנת להפיק את סיכויי ההחזרה בצורה מדויקת, ולגזור מתוכם את גובה הריבית ואת תנאי ההלוואה האופטימליים עבור אותו מבקש. ההלוואה נעשית באופן אנונימי, כך שהמלווים אינם מכירים אישית את הלווה, דבר המאפשר למשתמשים לשמור על צנעת הפרט. במקרה של אי החזרה נוקטת "בלנדר – הלוואות" את פעולות הגבייה העומדות לרשותה על פי החוק, ואף עשויה להגיע לידי הוצאה לפועל.

במקביל, החברה מחזיקה בקרן בטחון אליה מעבירים הלווים והמלווים אחוזים אחדים מתוך סכום ההלוואה, כך שבמידה ולא שולמו 4 תשלומים ברציפות, מקבל המלווה את התשלומים שלו מקרן הבטחון, כולל כמובן תשלום עבור ארבעת ההחזרים שנפגעו. חברת "בלנדר – הלוואות" הוקמה בשנת 2014, וכבר שנת 2016 החלה לפעול במדינות נוספות, וכיום היא פעילה ב-4 מדינות שונות, ומחזיקה במעל ל-60,000 לקוחות משלמים.

חברת "בלנדר – הלוואות" מרוויחה באמצעות עמלה המוטלת על הלווים ועל המלווים, כאשר העמלה מהלווים מחולקת לתשלומים חד פעמיים במקרים שונים (שינוי תנאי ההלוואה, הודעה על פיגור בתשלום וכדו') ותשלום שוטף על פי נתוני הלווה ויכולת ההחזרה שנמדדה בעת מתן ההלוואה. המלווים משלמים עמלה בגובה של 0.7% בכל שנה על ניהול ההלוואה השוטף, ועוד 0.5% עבור הלוואות ששולמו מקרן הבטחון של "בלנדר – הלוואות".

בלנדר הלוואות – שירות לקוחות

כחברת הייטק חדשנית, "בלנדר – הלוואות" מעמידה ללקוחותיה שירות לקוחות רחב במגוון ערוצים.

"בלנדר – הלוואות" – טלפון

בלנדר אינם מחזיקים שירות טלפוני זמין בכל שעות היממה עקב השאיפה לצמצם בעלויות התפעול של החברה, ולהפחית את העמלות. עם זאת, החברה מחזיקה מוקד טלפוני זמין במספר: 072-277-6000. המוקד זמין גם במספר: 9906*. "בלנדר – הלוואות" טלפון זמין מיום א' עד יום ה' בין השעות 8:00 עד 17:00, וביום ו' בין השעות 8:00 עד ל-12:00.
"בלנדר – הלוואות" טלפון נוסף ליצירת קשר הינו במספר: 072-277-6000.

"בלנדר – הלוואות" – פקס

המבקשים ליצור קשר עם "בלנדר – הלוואות" באמצעות הפקס יכולים לעשות זאת באמצעות המספר: 072-2776049.

"בלנדר – הלוואות" – כתובת מייל

שירות הלקוחות של "בלנדר – הלוואות" זמין בכתובת: support@blender.co.il.

"בלנדר – הלוואות" – אתר אינטרנט

באמצעות אתר האינטרנט של החברה ניתן ליצור קשר בכתובת: https://www.blender.co.il/ . בתחתית הדף תוכלו למצוא טופס יצירת קשר, אותו עליכם למלא.

"בלנדר – הלוואות" – צ'אט

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של "בלנדר – הלוואות", באמצעות שיחת צ'אט המופעלת על ידי אפליקציית מסנג'ר. הכניסה לצ'אט יכולה להיעשות באמצעות דף הפייסבוק של החברה בכתובת: https://www.facebook.com/blender.co.il/. בנוסף, ניתן להיכנס לצ'אט דרך דף האינטרנט של "בלנדר – הלוואות" בכתובת: https://www.blender.co.il/, ולהקיש על לחצן הצ'אט בפינה הימנית התחתונה.

"בלנדר – הלוואות" – כתובת למשלוחים

מכתבים וחבילות ניתן לשלוח לכתובת: רמת גן, ז'בוטינסקי 7, מיקוד – 5252007.

שאלות על שירות לקוחות בלנדר הלוואות

שאלה: למי מתאפשר לקחת הלוואה דרך "בלנדר – הלוואות"?

תשובה: כל אדם המחזיק חשבון בנק במדינת ישראל רשאי לקבל הלוואה – בין אם מדובר בהלוואה לצורך קניית רכב, כיסוי הוצאות חתונה, הלוואה להשלמת הלימודים, הלוואה לכיסוי עלויות שיפוץ, או לכל עניין אחר – באפשרותכם להגיש בקשה לקבלת הלוואה באמצעות מוקד ההלוואות של החברה.

שאלה: כיצד נקבעת הריבית עבור ההלוואות שאני נותן?

תשובה: לכל מלווה מוצעות הלוואות רבות בעלות משתנים רבים. באופן כללי אפשר לומר שככל שההלוואה מסוכנת יותר, כך היא מעניקה למלווים ריביות גבוהות יותר. רמת ה"סיכון" של ההלוואה נקבעת על פי משתנים רבים – פיננסיים וחברתיים כאחד, ולאחר עיבוד הנתונים נקבעת הריבית האידיאלית עבור הלווה, ועליכם להחליט מהי הריבית המינימלית אותה אתם מוכנים לקבל. נתון נוסף המשפיע על גובה הריבית הינו משך ההלוואה, כך שככל שההלוואה נעשית לזמן ארוך יותר כך הריבית גבוהה יותר.

שאלה: האם אוכל להחזיר את ההלוואה לפני מועד הפירעון?

תשובה: כן. פירעון מוקדם של ההלוואה יכול להיעשות ללא תוספת תשלום או עמלה. החלטה זו יכולה להתקבל רק מצדו של הלווה כמובן. כאשר הלווה פרע את הלוואתו מוקדם ממועד הפירעון, זכאי המלווה לקבל את חלקו בקרן הבטחון.

שאלה: מי משלם עבור קרן הבטחון?

תשובה: בכל הלוואה מפריש הלווה בין אחוז אחד לארבעה אחוזים, והמלווה מפריש בין אחוז לשלושה אחוזים לקרן זו. מטרתה של הקרן היא להבטיח החזר כספי עבור המלווה, במידה והלווה אינו עומד בהחזרים שהתחייב לתת. הפרשות אלה כוללות את העמלה עבור הטיפול בקרן, ואת דמי הניהול.

טיפ קטן על בלנדר לסיום

חברת "בלנדר – הלוואות" שואפת לצמצם עד כמה שניתן את דמי התפעול והניהול של החברה, ובכך רואה היא את עצמה כעדיפה על פני הבנקים או קרנות ההון הגדולות המחזיקות מערכי עובדים נרחבים. מסיבה זו הקרן אינה מחזיקה מוקד טלפוני פעיל במתכונת של 24/7, ובאופן כללי מומלץ לפנות אליה בערוצי התקשורת האחרים שהוצגו לעיל (טופס בקשה או מייל). 

 

צילום מסך של שירות לקוחות בלנדר הלוואות

בלנדר הלוואות טופס יצירת קשר צילום מסך
בלנדר הלוואות טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על בלנדר הלוואות?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בלנדר הלוואות אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם בלנדר הלוואות ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות בלנדר הלוואות

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. ביקשתי לקחת הלוואה ושעות ספורות לאחר מכן ביקשתי לבטל אותה ולא התייחסתם אליי זה לא מתאים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5153 - בלנדר הלוואות לוגו
לוגו שירות לקוחות בלנדר הלוואות
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן