שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

בנק הדואר – דואר ישראל טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » בנקים » בנק הדואר – דואר ישראל טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של בנק הדואר – דואר ישראל – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק הדואר, לשימושכם.

בנק הדואר הוא חברת בת של דואר ישראל. הבנק מספק מגוון מוגבל של שירותים פיננסיים ובהם: חשבונות עו"ש, שירותי מט"ח, העברות כספים, כרטיס חיוב ועוד.

שירותי בנק הדואר ניתנים ב-700 סניפים וסוכנויות דואר ישראל הפרוסים ברחבי הארץ.\

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

בנק הדואר – דואר ישראל – טלפון

לקבלת מידע על החשבון יש לחייג אל מוקד שירות טלפוני בנק הדואר: 02-5005303

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של בנק הדואר:

  • המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00
  • בימי ו' וערבי חג בשעות 8:00-12:00

פקס: 02-5005300.

לקבלת מידע על המרות, העברות כספים במט"ח וכרטיסים נטענים יש לחייג לטלפון 076-8871133 בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 או לשלוח פקס אל 02-5005315.

בנק הדואר שירות לקוחות בפייסבוק

לקבלת שירות לקוחות מבנק הדואר דרך הפייסבוק ניתן להיכנס ישירות מכאן או לשלוח הודעה במסנג'ר דרך הקישור הזה.

בנק הדואר – דואר ישראל – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בנק הדואר באמצעות אופציות נוספות באתר – בקישור הזה.
ניתן לפתוח את הצ'אט בלחיצה על הכפתור בצד שמאל למטה ולאחר מכן לבחור באופציה של "צ'אט".

שירות לקוחות צאט בנק הדואר

בנק הדואר – דואר ישראל – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של בנק הדואר – BankDoarMail@postil.com.

הפנייה באמצעות דוא"ל מומלצת לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

בנק הדואר – דואר ישראל – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: בנק הדואר – תחום שירותי לקוחות, רח' שדרות הרכס 21, מודיעין 7178437.

בנק הדואר – שירות לקוחות

בנק הדואר הינו בנק בבעלות ממשלתית הנמצא תחת דואר ישראל. בנק הדואר מתמקד בעיקר בהיבט הפיננסי של השירותים הממשלתיים, והוא מציע שלושה שירותים מרכזיים:

  • פתיחה וניהול של חשבון עובר ושב ללקוחות ציבוריים ופרטיים. בנק הדואר אינו מנפיק כרטיסי אשראי, כך שלקוחות הבנק אינם יכולים למשוך מעבר לסכום הנמצא בחשבונם.
  • שירותי קנייה או המרה של מטבעות חוץ.
  • שירותי תשלום לשירותים ממשלתיים כמו מיסים, אגרות, מנויים וכדו'. שירותים אלה ניתנים ללא עמלה.

מכיוון שבנק הדואר הינו גוף ממשלתי הוא נמצא תחת פיקוח של משרד התקשורת. בשנת 2006 הוכרז בנק הדואר כחברה בע"מ, על מנת לאפשר לו להתמודד עם יתר הבנקים בישראל, ולהתחרות על אותם הלקוחות. פעולה זו הובילה למספר צעדים בשנים שלאחר מכן אשר נועדו לאפשר לבנק הדואר להציע את אותם השירותים שמציעים יתר הבנקים, כגון הנפקת כרטיסי אשראי, קבלת מידע וגישה לחשבון בצורה מקוונת, הנפקת פנקסי צ'קים, מתן הלוואות וכדו'. בנק הדואר מחזיק ביותר מ-700 סניפים ברחבי הארץ, כך שהפריסה שלו היא הטובה והרחבה ביותר מכל הגופים הפיננסיים בישראל.

למרות הניסיון להפוך את בנק הדואר למתחרה לגיטימי ליתר הבנקים בישראל, נראה שלפחות נכון להיום הוא אינו מהווה חלופה ראויה, ומעטים האנשים הבוחרים בו כבנק המרכזי עבורם. עם זאת, יתר השירותים המוצעים בבנק הדואר – שירותי מטבעות חוץ ושירותי תשלומים ממשלתיים –מופעלים על ידו בצורה משמעותית, והוא מקיים את מרבית התנועה בסקטורים אלה בארץ. המרת מטבעות החוץ, ותשלום עבור שירותים ממשלתיים הינן פעולות ללא עמלה בבנק הדואר, כך שגופים אחרים מתקשים להתחרות בתנאים אלה. הפריסה הרחבה מאפשרת גם היא בסיס חזק המקשה על המתחרים להציע חלופות אטרקטיביות.

בנק הדואר – שירות לקוחות

כגוף הפועל תחת חברה ממשלתית, בנק הדואר מחויב לספק שירות לקוחות רחב, ולאפשר לכלל האוכלוסייה נגישות וזמינות גבוהים במיוחד. עם זאת, בנק הדואר דבק בערוצי התקשורת המקובלים, כך שלעיתים ישנה מגבלה בנוגע למגוון ערוצי התקשורת, כפי שיוצג להלן.

בנק הדואר – טלפון

לפנייה בכל הנוגע לחשבון העו"ש יש להתקשר למספר: 02-5005303. המוקד פעיל מיום א' עד יום ה' מהשעה 8:00 בבוקר ועד ל-16:00 אחה"צ, ובימי ו' מהשעה 8:00 ועד השעה 12:00.

לפנייה בכל הנוגע למטבעות חוץ וכרטיסים נטענים, יש להתקשר למספר: 076-8871133. שעות פעילות המוקד זהות לשעות שהוצגו לעיל.

בנוסף למספרים אלה ניתן לפנות לנציב תלונות הציבור המפקח על שירות הלקוחות של בנק הדואר. שימו לב שפנייה לנציב תלונות הציבור יכולה להיעשות רק לאחר שהוגשה פנייה וניתן טיפול בשירות הלקוחות של בנק הדואר. הפנייה לנציב תלונות הציבור צריכה להיעשות בהתאם למחוז בו אתם מבקשים לקבל טיפול, וניתן למצוא את רשימת הפרטים המלאה ליצירת קשר בכתובת: https://bit.ly/40bzbwb

בנק הדואר – פקס

לפנייה בנושא חשבון העו"ש ניתן לשלוח פקס למספר: 02-5005300.

לפנייה בנושא מטבעות חוץ ומנויים ניתן לשלוח פקס למספר: 02-5005315.

בנק הדואר – מייל

בנק הדואר שירות לקוחות זמין במייל בכתובת: BankDoarMail@postil.com. שימו לב שכאשר אתם שולחים פנייה באמצעות המייל עליכם לצרף חתימה של הלקוח כפי שמתועד בדוגמת החתימה. 

בנק הדואר – אתר אינטרנט

בנק הדואר מאפשר יצירת קשר באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט של דואר ישראל. כתובת האתר הינה: https://bit.ly/3kISbBO, שם תוכלו לשלוח טופס פנייה בנושאים מגוונים.

בנק הדואר – כתובת למכתבים ומשלוחים

ניתן לשלוח מכתבים וחבילות לבנק הדואר לכתובת: מודיעין, שדרות הרכס 21, בנק הדואר שירות לקוחות, מיקוד – 7178437.

בנוסף, ניתן לפנות למשרדי הבנק היושבים בירושלים בכתובת: יפו 217, בתא דואר 36125, במיקוד 9199913.

שאלות ששואלים את שירות לקוחות בנק הדואר

שאלה: האם ניתן לקבל כרטיס אשראי של בנק הדואר?

תשובה: בשנים האחרונות בנק הדואר החל להנפיק כרטיסי מאסטרקארד הניתנים ללקוחות הבנק. באמצעות הכרטיס ניתן לבצע רכישות בארץ ובחו"ל בשלושה סוגי מטבעות – שקל, דולר ואירו. הכרטיס הינו כרטיס נטען, המחייב עמלה של 1% מסכום הטעינה. ניתן לטעון את הכרטיס באמצעות העברה בנקאית, או באמצעות תשלום במזומן באחד מסניפי הבנק. בנוסף, מספק בנק הדואר כרטיסי דיירקט, המאפשרים משיכה בהתאם ליתרה הנמצאת בחשבון הבנק של הלקוח. שימו לב שלא ניתן לשלם בתשלומים באמצעות כרטיס הדיירקט, ולא ניתן לבצע משיכת יתר.

שאלה: האם החשבון זמין לצפייה באינטרנט?

תשובה: באמצעות החשבון האישי באינטרנט ניתן לקבל מידע אודות מצב חשבונות העו"ש שלכם, הכולל פירוט תנועות בחשבון, ריכוז יתרות, מצב הכנסות והוצאות וכדו'. בנוסף, ניתן להזמין באתר האינטרנט פנקסי צ'קים, ולטעון את הכרטיסים הנטענים.

שאלה: איך אפשר לפתוח חשבון בבנק הדואר?

תשובה: על מנת לפתוח חשבון יש להצטייד בתעודת זהות ולפנות ליחידת הדואר הקרובה למקום מגוריכם. כמובן שפתיחת החשבון כפופה לחוק למניעת הלבנת הון, ויתר הפרטים יוסברו על ידי נציג הדואר. במידה ובעל החשבון הינו בן 16 עד 18, עליו להצטייד באישור ההורים לפתיחת החשבון.

שאלה: איך מזמינים פנקסי צ'קים חדשים בבנק הדואר?

תשובה: ניתן להזמין פנקסי צ'קים ב-3 דרכים שונות:

  1. באמצעות פנייה ליחידת הדואר הקרובה למקום מגוריכם.
  2. באמצעות אתר האינטרנט באזור האישי (מוגבל ללקוחות אשר רשומים לשירות זה).
  3. באמצעות הטלפון במספר: 02-5005303, ולפעול על פי הוראות המערכת לניתוב שיחות.

טיפ קטן על בנק הדואר

בנק הדואר מפוקח ומנוהל על ידי גוף ממשלתי, ולהגדרה זו ישנם יתרונות וישנם חסרונות. בעת הפניה לבנק הדואר חשוב להצטייד בכל הפרטים ובכל המידע אודות הנושא בגינו אתם פונים, על מנת לזרז את הליך הטיפול בפנייה, ולאפשר שירות יעיל ומהיר. הפריסה הרחבה של סניפי הבנק מאפשרת זמינות גבוהה, ולעיתים קרובות הדרך הטובה ביותר לקבל שירות היא באמצעות הגעה פיזית לסניף הבנק הקרוב אליכם. 

צילום מסך של שירות לקוחות בנק הדואר - דואר ישראל

בנק הדואר דואר ישראל טופס יצירת קשר צילום מסך
בנק הדואר דואר ישראל טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על בנק הדואר - דואר ישראל?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בנק הדואר – דואר ישראל אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם בנק הדואר – דואר ישראל ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות בנק הדואר - דואר ישראל

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

4 תגובות

  1. יש לי חשבון בנק הדואר ונודע לי זה סגור זה החשבון 25200332 .אני גם צאריך לקבל כסף מחול מה עלי לעשות?

  2. בס"ד – קודם כל תודה רבה לכם על האתר היפה.
    הערה קטנה: כתבתם: "שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של בנק הדואר:
    המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00
    בימי ו' וערבי חג בשעות 8:00-12:00"

    אז תיקון קטן המוקד פתוח רק עד השעה 17:00

  3. שלום למי לפנות בקשר שמכתבים מגיעים באיחור של חודשים או בכלל לא מגעים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

505 - בנק הדואר - דואר ישראל-0000 לוגו
לוגו שירות לקוחות בנק הדואר - דואר ישראל
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן