שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

הוטלס.קום – Hotels.com טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » תיירות » הוטלס.קום – Hotels.com טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של אתר הזמנת המלונות הוטלס.קום – Hotels.com – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות הוטלס.קום – Hotels.com, לשימושכם.

הוטלס.קום (Hotels.com) הוא אחד מאתרי התיירות המובילים בעולם, המאפשר לחפש ולהזמין מקומות לינה במגוון עצום של מדינות, ערים, מלונות ואפשרויות לינה ברחבי העולם כולו.

משתמשי אתר הוטלס קום יכולים לקרוא חוות דעת רבות של מטיילים, כמעט בנוגע לכל מלון בעולם, דבר המאפשר להם לקבל החלטות והזמנות מושכלות יותר.

באתר הוטלס.קום ניתן למצוא מקומות לינה ברשתות בתי המלון הגדולות בעולם, לצד בתי מלון עצמאיים רבים.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

הוטלס.קום – Hotels.com – טלפון לקבלת שירות לקוחות

מוקד שירות טלפוני הוטלס.קום – 03-7219635

שעות פעילות המוקד הטלפוני לשירותכם: בימים א' – ה' – שעות 9:00-17:00, טלפון נוסף – 1-809-442-791.
מוקד שירות הלקוחות של הוטלס קום באנגלית זמין גם בטלפון 1-800-346-8357+, המענה זמין עבורכם 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

הוטלס.קום – Hotels.com – שירות באמצעות אתר האינטרנט

טופס שאלות נפוצות – לחצו כאן.
תוכלו ללחוץ בצד ימין למטה על כפתור הצ'אט ליצירת קשר עם שירות הלקוחות כמתואר בתמונה.

שירות לקוחות הוטלס קום צאט

הוטלס.קום – Hotels.com – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של הוטלס.קום – infos@hotels.com, או customercare@hotels.com (מוזמנים לעדכן אותנו מה המייל שעבד לכם בתגובות שבסוף העמוד).

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

שירות לקוחות הוטלס קום ברשתות החברתיות

תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של הוטלס קום גם בערוצים החברתיים:

  1. חשבון הטוויטר המיועד לעזרה ללקוחות
  2. עמוד פייסבוק של הוטלס קום
  3. שליחת הודעה במסנג'ר
  4. ערוץ היוטיוב של הוטלס
  5. פרופיל האינסטגרם

הוטלס.קום – Hotels.com – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: 10440 North Central Expressway, Suite 400, Dallas TX, 75231, United States

בקצרה על הוטלס קום

הוטלס.קום הינו אתר אינטרנט המופעל על ידי חברה בשם 'אקספדיה בע"מ', אשר הוקם בשנת 1991. ההקמה של האתר הוטלס.קום הייתה מהפכה של ממש, שכן הוא הציע למשתמשים לסגור הזמנות למלונות רבים, ללא צורך בהגעה פיזית למלון או בתקשורת ישירה עמו או עם סוכן. בתחילה האתר הכיל מלונות באמריקה בלבד, אולם במהלך השנים התרחבה פעילותו, וכיום הוא מציע מלונות ביותר מ-19,000 מקומות ברחבי העולם.  כיום דרך הזמנה זו נראית לנו טריוויאלית, אולם אי אז בראשית שנות ה-2000 הייתה זו מהפכה של ממש בתחום התיירות, מהפכה אשר הגדירה מחדש את מאזן הכוחות בין הלקוחות והמלונות. במהלך השנים התפתח האתר, וכיום הוא מציע מגוון פעולות בתחום הזמנת המלונות כמו:

  • השוואת מחירים בין מספר מלונות.
  • הצעות מחיר ודילים ייחודיים למשתמשי האתר.
  • השוואת מלונות מבחינת איכות האירוח, פרמטרים שונים ורמת השירות.
  • הזמנת חדרים למעל ל-300,000 מלונות ברחבי העולם.
  • קריאת חוות דעת וביקורות שנכתבו על ידי מזמינים בלבד (ללא תוכן שיווקי).

מספר הגולשים הגדול מאפשר למלונות להציע דילים משתלמים עבור המזמינים באתר הוטלס.קום, כך שגם המלונות נהנים מחשיפה רחבה ללקוחות פוטנציאלים רבים, וגם המשתמשים נהנים ממחירים נמוכים ומהיצע רחב של מלונות ואתרי אירוח. שימו לב שבכדי לקבל את המחיר שפורסם באתר עליכם לבצע את ההזמנה באתר של הוטלס.קום ללא תיווכים או פנייה לגופים נוספים.

האתר מציע אזור המוקדש למבצעים ודילים שונים, כמו מבצעים לקראת חגים מסוימים, דילים של הרגע האחרון וכדו'. בנוסף, ניתן למצוא באתר שירותי השכרת רכב הפועל בתיאום עם חברות ההשכרה הגדולות, כך שהאתר מציע פריסה של מעל ל-30,000 נקודות השכרה תוך השוואת מספר הצעות מספקי רכב שונים.

בנוסף לתחום המלונאות, האתר מציע שירות מיוחד עבור קבוצות ואירועים. הרציונל מאחורי שירות זה זהה בעיקרו לשירות המלונאות, בכך שהוא משתמש בכוח ההמונים כדי להציע למשתמש מחירים זולים בצורה משמעותית. שירות הכנסים נעשה באמצעות טופס אותו עליכם למלא ולתאר את האירוע אותו אתם מעוניינים לארגן, ולאחר מכן מציע האתר מגוון אתרים במחירים משתלמים.

בנוסף, האתר מאתר מארגן אירועים מקומי הדואג לכל צורכי הכנס עבורכם. סגירת חבילת אירועים דרך הוטלס.קום מאגדת גם שוברים והטבות שונות משירותי המלון, כך שאתם מקבלים חבילה מקיפה ומלאה במחיר אטרקטיבי ומשתלם ללא כאב ראש או הכנות מיוחדות. שירות זה יעיל במיוחד כאשר מקיימים כנס או אירוע במדינה זרה, כך שההתנהלות והתקשורת עשויים להיות מורכבים עבורכם ללא שירות זה.

שירות לקוחות הוטלס.קום – איך יוצרים קשר?

בתור חברה שהגדירה מחדש את תחום ההזמנות האינטרנטיות, הוטלס.קום מאפשרת מגוון דרכי קשר אשר יפורטו להלן. שימו לב שהחברה ממוקמת בארצות הברית, כך שהתקשורת עמה נעשית בשפה האנגלית בלבד:

הוטלס.קום – טלפון שירות לקוחות:

  1. את שירות הלקוחות של הוטלס.קום ניתן להשיג במספר –1-800-346-8357 . המוקד זמין באופן שוטף 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע. שימו לב שזמני ההמתנה עשויים להיות ארוכים, ומומלץ להתקשר בשעה 9:30 (ע"פ שעון אמריקה).
  2. ערוץ נוסף שבעזרתו ניתן להגיע לשירות הלקוחות הגלובלי הינו במספר – +1 417-521-0846. מספרים מקומיים נוספים הינם:
  3. (877) 632-4024 (מוקד שירות הלקוחות המקומי לשיחות חינם)
  4. (417) 521-0846 (מוקד שירות הלקוחות לשיחות חינם)
  5. (800) 492-9520 (מוקד שירות הלקוחות בכל הנוגע לחבילות אירוח וטיסות)
  6. מוקד שירות הלקוחות בכל הנוגע להשכרת הרכב זמין במספר: 1-646-845-1888.

הוטלס.קום – צ'אט שירות לקוחות:

האתר מפעיל תקשורת עם נציג וירטואלי באמצעות צ'אט אשר ניתן למצוא בכתובת: https://service.hotels.com/en-us/. בצ'אט תוכלו לקבל מידע אודות ההזמנות שלכם, לבטל הזמנה קיימת או לבצע הזמנה חדשה. כמובן שהצ'אט זמין באופן תמידי בכל שעות היממה.

הוטלס.קום – אתר האינטרנט לקבלת שירות לקוחות

ערוץ התקשורת המרכזי של הוטלס.קום הוא באמצעות טופס יצירת קשר המופיע באתר האינטרנט. את הטופס ניתן למצוא בקישור: https://service.hotels.com/en-ca/#/myTrips/25387 בלחצן "contact us".

על מנת ליצור קשר בכל הנוגע לקבוצות וכנסים ניתן לפנות באמצעות הטופס בכתובת: https://groups.hotels.com/Group-Rate/?kw=header&locale=en_US.

הוטלס.קום – מייל לפניה אל שירות הלקוחות:

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הוטלס.קום באמצעות הכתובת: customercare@hotels.com. שימו לב שמדובר בחברה אמריקאית כך שהמייל צריך להיות כתוב באנגלית.

הוטלס.קום – אפליקציה לשירות לקוחות:

ניתן ליצור קשר עם החברה באמצעות האפליקציה "hotels.com". האפליקציה אינה מאפשרת תקשורת שאינה קיימת באתר האינטרנט, אולם הממשק נוח יותר, והמחירים המוצגים באפליקציה עשויים להיות משתלמים יותר מהמחירים המוצעים באתר.

הוטלס.קום – כתובת שירות לקוחות:

משרדי החברה יושבים בעיר דאלאס שבארצות הברית, והכתובת למשלוח הינה:

5400 LBJ Freeway, Suite 500, Dallas, Texas 75240, United States.

הוטלס.קום – פייסבוק:

החברה מפעילה דף פייסבוק בכתובת – https://www.facebook.com/Hotels.comEurope/?brand_redir=112577918783959 , וניתן ליצור עמם קשר באמצעות המסנג'ר.

שאלות נפוצות ששואלים את שירות לקוחות הוטלס קום

שאלה: אני אדם נכה, האם אוכל להגדיר בחיפוש מלונות נגישים בלבד?

תשובה: בעמוד החיפוש יש לחפש את אזור הפילטרים ולהגדיר את הפילטר הרצוי. ניתן לסנן את התוצאות על פי נגישות, מחיר, דירוג המשתמשים, מספר כוכבים, צורת התשלום, מיקום המלון, שירותי ספא או ג'קוזי כלולים וכדו'. סינון התוצאות יאפשר לכם לראות את התוצאות המתאימות בלבד, ולקצר את זמן החיפוש במידה רבה. שימו לב שבהזמנת מלונות נגישים חשוב למלא בהזמנה את הבקשה לנגישות על מנת שהמלון יידע לשבץ אתכם בחדר נגיש. כמובן שמומלץ לפנות למלון באופן עצמאי ולוודא שפרטי הבקשה שלכם התקבלו.

שאלה: כיצד אוכל לראות את פרטי ההזמנה שלי?

תשובה: באתר האינטרנט ניתן להיכנס לאזור האישי ולהקיש על "manage your bookings". בחלונית שנפתחה תוכלו לראות את כל ההזמנות שלכם – הזמנות שהסתיימו והזמנות עתידיות. באופן דומה ניתן לראות את ההזמנות שבוצעו באמצעות האפליקציה. שימו לב שבכל הזמנה יישלח אליכם מייל עם פרטי ההזמנה, כך שתוכלו לראות את פרטי ההזמנה בתיבת המייל שלכם.

שאלה: יש לי בקשה מיוחדת. כיצד אוכל לבקש אותה מהמלון?

תשובה: בעת ביצוע ההזמנה ניתן ללחוץ על הכפתור "special requests", ולהזין את פרטי הבקשה. במידה ואתם מעוניינים לבקש את הבקשה לאחר ביצוע ההזמנה, ניתן לפנות ישירות למלון או לפנות להוטלס.קום באמצעות הטופס באתר. החברה תברר עבורכם האם הבקשה ניתנת לטיפול. בכל מקרה מומלץ לפנות למלון עצמו, ולוודא שהבקשה שלכם נקלטה.

טיפ קטן על הוטלס קום

חברת הוטלס.קום הינה חברה אמריקאית אשר אינה מחזיקה סניף או מוקד שירות לקוחות בישראל. מסיבה זו מומלץ לנסח את הבקשה באנגלית, או לפנות לאדם דובר אנגלית על מנת שיבצע את התקשורת מולם.

צילום מסך של שירות לקוחות הוטלס.קום - Hotels.com

הוטלסקום Hotelscom טופס יצירת קשר צילום מסך
הוטלסקום Hotelscom טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על הוטלס.קום - Hotels.com?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הוטלס.קום – Hotels.com אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם הוטלס.קום – Hotels.com ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות הוטלס.קום - Hotels.com

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן