שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

הוט נט – HOTnet טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » אינטרנט » הוט נט – HOTnet טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של הוט נט – HOTnet – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של שירות הוט נט – HOTnet ופרטים נוספים. הוט נט – HOTnet מציעה חבילת אינטרנט מבית הוט.

אפשרויות ליצירת קשר 

הוט נט – HOTnet – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות הוט נט – HOTnet באמצעות הטלפון: 6988* או 1-800-10-6988.

מענה טלפוני בשעות: ימים א'-ה' בין השעות 8:00-15:00, יום ו' בין השעות 8:00-12:00.

פקס: 077-7078282

הוט נט – HOTnet – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של הוט נט – HOTnet מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.

הוט נט – HOTnet – שירות לקוחות דוא"ל – Email

כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות הוט נט – HOTnet היא: ombudsman@hot.net.il.

הוט נט – HOTnet – שירות לקוחות ווצאפ – WhatsApp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הוט נט – HOTnet בווצאפ במספר הבא: 053-8856900

ימים א-ה  07:00-15:00
ימי שישי – 07:00-12:00

הוט נט – HOTnet – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הוט נט – HOTnet בעמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הוט נט – HOTnet בפייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה

הוט נט – HOTnet – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הוט נט – HOTnet בעמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה

הוט נט – HOTnet – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הוט נט – HOTnet בעמוד היוטיוב של החברה: בקישור הזה

הוט נט – HOTnet – שירות לקוחות עמוד הטוויטר – Twitter

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הוט נט – HOTnet בעמוד הטוויטר של החברה: בקישור הזה

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. שירות עצמי
  2. תמיכה טכנית
  3. צור קשר
  4. שירותים ומוצרים מתקדמים
  5. טלפון
  6. מוקדי שירות לקוחות

הוט נט – HOTnet – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות הוט נט – HOTnet – כתובת למשלוח דואר: HOT מערכות תקשורת בע"מ, יורו-פארק, קיבוץ יקום 60972.

בקצרה על חברת הוט נט

הוט נט היא חברת תקשורת מובילה בישראל המתמחה בספקות שירותי אינטרנט, תקשורת ניידת וקווית, ושירותי טלוויזיה. החברה הוקמה בשנת 2003 והפכה במהרה לאחת החברות המובילות בשוק התקשורת בישראל. הוט נט מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של חבילות שירותים, כולל חבילות אינטרנט, חבילות טלוויזיה וחבילות טלפון נייד וקווית. בנוסף, החברה מציעה גם תוכניות חדשות וחדשניות כמו הצטרפות לתוכניות פיילוט של טכנולוגיות חדשות, שירותי VOD ועוד. החברה מתמחה גם בתחום הטכנולוגיות החדשות כמו למשל הצטרפות לתוכניות פיילוט, בדיקות טכנולוגיות חדשות עם שימוש בתשתיות מתקדמות כמו 5G ו- IoT ופיתוח חכם של שירותים לקוחות.

הוט נט – כל הדרכים ליצור קשר עם שירות הלקוחות

הוט נט מציעה שירות לקוחות מקצועי ויעיל, כולל נציגי שירות לקוחות מיומנים שזמינים לטפל בכל בעיה או שאלה של הלקוחות ואפליקציה ייעודית לניהול החבילות והחשבונות של הלקוחות.

הוט נט הינה חברת תקשורת מובילה בישראל וכך ניתן ליצור עמה קשר במספר דרכים לפי הצורך:

  1. הוט נט שירות לקוחות אתר האינטרנט הרשמי –  באתר הרשמי של הוט נט ניתן למצוא מידע רב על החבילות והשירותים שלהם, וכן ליצור קשר עם מוקד השירות לקוחות שלהם. ניתן להשתמש בטופס יצירת קשר שזמין באתר או לפנות ישירות למוקד השירות לקוחות.
  2. הוט נט שירות לקוחות טלפון –  ניתן ליצור קשר עם הוט נט שירות לקוחות דרך הטלפון במספר – *6901 או 1-800-468-638.  מספרי הטלפון נמצאים באתר הרשמי של החברה ותוכלו למצוא אותם גם בתצוגה במסך הטלוויזיה. המוקד זמין ללקוחות בימים ראשון עד חמישי מ-8:00 עד 18:00 ובימי שישי מ-8:00 עד 13:00.
  3. הוט נט שירות לקוחות פנייה פרונטלית בסניף –  תוכלו לפנות להוט נט שירות לקוחות בסניף הקרוב אליכם. לא יודעים מהו הסניף הקרוב? תוכלו למצוא את מיקומיי הסניפים במפת התקשורת שזמינה באתר הרשמי.
  4. הוט נט שירות לקוחות נציב תלונות הציבור – תוכלו ליצור קשר עם הוט נט שירות לקוחות גם באמצעות פנייה לנציב תלונות הציבור באמצעות שליחת מכתבים בדואר בכתובת בניין ספרד, יורו פארק א.ת יקום 60972, במספר הפקס  153-773306901 ובכתובת המייל – PNIOT@HOTNET.NET.IL
  5. הוט נט שירות לקוחות מוקד הפסקת שירותים – תוכלו ליצור קשר עם הוט נט הפסקת שירותים במספר הפקס – 153 -77306901 או בכתובת המייל DISCONNECT@HOTNET.NET.IL .
  6. הוט נט שירות לקוחות פייסבוק – תוכלו ליצור קשר עם הוט נט שירות לקוחות באמצעות שליחת הודעה במסנג'ר בעמוד הפייסבוק הרשמי.
  7. הוט נט שירות לקוחות ווטסאפ – תוכלו ליצור קשר עם הוט נט שירות לקוחות בווטסאפ במספר – 053-8856900

הוט נט שירות לקוחות שאלות ותשובות

כיצד ניתן ליצור קשר עם הוט – נט שירות לקוחות?

תוכלו להתקשר לשירות לקוחות של הוט נט בטלפון במספר 1800-20-20-20. ניתן גם לפנות לשירות הלקוחות של הוט נט דרך האתר שלהם או דרך האפליקציה המיועדת לניהול החשבון של הלקוחות.

איך מזמינים שירותי אינטרנט של הוט נט?

ניתן להזמין שירותי אינטרנט של הוט נט דרך האתר שלהם או דרך הטלפון במספר 1800-20-20-20. לצורך הזמנת שירותי אינטרנט תידרשו לבחור בחבילה המתאימה לצרכים שלכם, להזין את הפרטים הדרושים להתקנת המודם ופעולת התשלום.

מהם המחירים של החבילות של הוט נט?

מחירי החבילות של הוט נט משתנים בהתאם לסוג החבילה ולמהירות האינטרנט הנדרשת. חבילות האינטרנט של הוט נט מתחילות מ-79.90 ₪ לחודש וחבילות הטלוויזיה מתחילות מ-89.90 ₪ לחודש. ניתן למצוא פרטים נוספים ולהשוות בין החבילות השונות באתר.

אילו שירותים וחבילות החברה מציעה?

החבילות של הוט נט כוללות שירותים מגוונים המותאמים לצרכים השונים של הלקוחות. לפניכם מספר דוגמאות לחבילות המוצעות על ידי הוט נט:

  1. חבילת אינטרנט בזק 100 – חבילה זו מציעה מהירות גבוהה של עד 100 מגה בייט לשניה ואינטרנט בלתי מוגבל ללא הגבלת נתונים. החבילה כוללת גם נוסחת הצפנה ללא עלות נוספת. מחיר החבילה הוא 89.90 ₪ לחודש.
  2. חבילת אינטרנט בזק 200 – חבילה זו מציעה מהירות גבוהה של עד 200 מגהביט לשניה ואינטרנט בלתי מוגבל ללא הגבלת נתונים. החבילה כוללת גם נוסחת הצפנה ושירותי התקנה ותמיכה טכנית ללא עלות נוספת. מחיר החבילה הוא 109.90 ₪ לחודש.
  3. חבילת אינטרנט וטלוויזיה – חבילה זו מציעה אינטרנט במהירות של עד 100 מגהביט לשניה וטלוויזיה באיכות HD עם יותר מ-80 ערוצים, מערכת VOD, ואפשרות לצפייה בתוכניות בזמן אמת במכשירי נייד וטאבלט. מחיר החבילה הוא 149.90 ₪ לחודש.
  4. היכן ניתן להשאיר חוות דעת אודות הוט נט שירות לקוחות?

תוכלו להשאיר חוות דעת אודות הוט נט שירות לקוחות, חווית הקנייה, המוצרים או השירותים באמצעות גלילה מטה לתיבת התגובות באתר האינטרנט הרשמי. תגובתכם תוצג בפני כלל הגולשים באתר.

האם אתר הוט נט שירות לקוחות הינו האתר המקורי של החברה?

לא. האתר הרשמי של הוט נט שירות לקוחות והאתר הרשמי של החברה הינם שני אתרים נפרדים. יחד עם זאת, אתר שירות הלקוחות כולל בתוכו הפניות לאתר האינטרנט הרשמי של החברה.

כיצד ניתן לתקן פרטים שגויים שפורסמו אודות הוט נט שירות לקוחות?

תוכלו לתקן פרטים שגויים שפורסמו אודות הוט נט שירות לקוחות באמצעות שליחת מייל מפורט הכולל בתוכו גם את הפרטים השגויים וגם את הפרטים הנכונים שיוכנסו במקומם. לאחר קבלת המייל נדאג לתקן את הפרטים בהקדם האפשרי.

צילום מסך של שירות לקוחות הוט נט - HOTnet

הוט נט HOTnet טופס יצירת קשר צילום מסך
הוט נט HOTnet טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על הוט נט - HOTnet?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הוט נט – HOTnet אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם הוט נט – HOTnet ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות הוט נט - HOTnet

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. שלום,
    אני לא יודעת למי לפנות. תשתית או ספק. יש בעיה עם wifi, לא מוצאים בעיה. אני לא יכולה להמשיך ככה. יש טענאי בכיר,שיגיע ויבדוק. לפני חודש רשת ביתית מחזיקה רק שני מטר מהמודם. אחרי זה נופל. וגם בעיה חדשה,יש לי TV על אינטרנט והיא לא עובדת יותר על wifi בטלפון, רק עם חבילה וגם בבית גלישה של הוט מובייל לא משהו. עם רשת ביתית יותר טוב-אבל נגמר!
    אברש עזרתם.
    מרגריטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5147 - הוט נט - HOTnet לוגו
לוגו שירות לקוחות הוט נט - HOTnet
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן