שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

הייסנס – Hisense טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » טלויזיה » הייסנס – Hisense טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של הייסנס – Hisense. כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות הייסנס – Hisense.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

הייסנס – Hisense – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות הייסנס – Hisense זמין במספר הטלפון: *5060.

שעות המענה הטלפוני: ימים א' – ו': 8:30 – 16:00.

הייסנס – Hisense – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט

החברה הינה מספקת שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט: בקישור הזה.

הייסנס – Hisense – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

פנייה אל שירות לקוחות הייסנס – Hisense באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

פנייה אל שירות לקוחות הייסנס – Hisense באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

הייסנס – Hisense – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

פנייה אל שירות לקוחות הייסנס – Hisense באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

הייסנס – Hisense – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

פנייה אל שירות לקוחות הייסנס – Hisense באמצעות עמוד היוטיוב: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. שירות לקוחות
  2. משווקים מורשים

הייסנס – Hisense – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות הייסנס – Hisense – כתובת דואר: קיבוץ גלויות 47, תל אביב.

בקצרה על שירות לקוחות הייסנס

הייסנס הינה חברה המייצרת ומשווקת מוצרי חשמל איכותיים ומקצועיים בשוק העולמי בכלל ובישראל בפרט. מזה שנים רבות שחברת הייסנס דואגת לפתח מכשירים חשמליים ברמה גבוהה, תוך הקפדה על איכות, מקצועיות, ומחיר נוח. בקטלוג המוצרים של החברה תוכלו למצוא מגוון טלוויזיות חדשניות מסוגים וגדלים שונים, מקררים ומקפיאים למטבחים, ועוד.

ערכי הדגל של החברה הם איכות מקצועית, טכנולוגיה מתקדמת, יושרה כלפי הלקוחות, ואחריות כלפי קהל הקונים שלהם. לפיכך, שירות לקוחות הייסנס הינו תחום אשר משקיעים בו רבות בחברת הייסנס. על אף ההצלחה המסחררת של החברה, הם דואגים ללקוחותיהם בראש ובראשונה. שירות לקוחות הייסנס מורכב מערוצי תקשורת שונים, כך שכל לקוח יוכל להיעזר בצוות החברה בהתאם לנוחיותו ובהתאם לצורך שלו. ליצירת קשר עם שירות לקוחות הייסנס, אנו ממליצים לקרוא את השורות הבאות.

שירות לקוחות הייסנס – כל הדרכים ליצירת קשר

בחברת הייסנס מאמינים כי הלקוח הוא בראש סדר העדיפויות, ולכן מעטפת השירות לא נגמרת במועד הקנייה. צוות החברה ידאג לעזור לכל לקוח עם כל בעיה שלא תצוץ בנוגע למוצר שרכש מהחברה. אצל הייסנס, טלפון אחד ואתם מסודרים!
שיחת טלפון הייסנס? שליחת מכתב בדואר? או בכלל פנייה באינטרנט?
מה כדאי ללקוח לבחור?
תחילה נציג בפניכם את האפשרויות השונות:

  • ליצירת קשר עם מוקד הייסנס טלפון, חייגו למספר – *5060
    שימו לב ששעות פעילות המוקד הן 8:30-16:30 בימים א'-ה', או 8:30-12:00 בימי ו'
  • לשליחת מייל לצוות החברה, מוזמנים לפנות לכתובת המייל הבאה- info@exit-trade.co.il
  • ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של החברה- שם תמצאו את כל המידע הרלוונטי עבורכם,
    החל מספקי שיווק מורשים, ועד לפרטי תקנון האחריות על מוצרי הייסנס- https://www.hisenseil.co.il/
  • חברת הייסנס מחזיקה עמוד פייסבוק פעיל וזמין, כדי לחסוך מכם את הצורך להתקשר לשיחת טלפון הייסנס. כך תוכלו להשאיר פנייה מכל מקום, דרך המכשיר הנייד שלכם https://www.facebook.com/Hisense.Israel
  • כתובת לשליחת דואר לחברת הייסנס- קיבוץ גלויות 47, תל אביב

נציין כי לכל פנייה יש מהות אחרת, וכל לקוח הוא בעל העדפות שונות מטבע הדברים. בדיוק לשם כך קיימים ערוצי התקשורת המגוונים. אם אתם לא מסתדרים עם הטכנולוגיה ומעדיפים שיחה עם נציג אנושי, תוכלו להתקשר למוקד השירות. בעשותכם זאת, שימו לב שאתם מתקשרים בשעות הפעילות של המוקד.
לחילופין, אם מדובר בלקוח עסוק אשר מעדיף לשלוח את הפנייה שלו בכתב ולחכות למענה, הוא יוכל לעשות זאת באמצעות שליחת פנייה במסנג'ר של פייסבוק. אנשי הצ'אט ידאגו לתת לו מענה מקיף ומקצועי דרך האפליקציה.

שאלות על שירות לקוחות הייסנס

רכשתי מכם טלוויזיה גדולה לפני מספר שנים, ועתה היא מתחילה להשמיע קולות "מקרטעים". מי יוכל לעזור לי?

תחילה, עליך לוודא את סטטוס האחריות על המוצר שרכשת. לשם כך קיימת באתר של הייסנס אופציית ניטור אחריות בקישור הזה. בקישור תידרש להכניס את המספר הסידורי של המוצר אשר בבעלותך, ובלחיצת כפתור תוכל לגלות את היקף האחריות בנקודת הזמן העכשווית. בהתאם למידת האחריות, תוכל לבחור כיצד להמשיך. במידה והאחריות עדיין בתוקף, תוכל לפנות לטכנאי החברה. בכל מקרה, אם קרתה אי הבנה או שמא הרגשת שנדרשת התייחסות יותר מעמיקה, תוכל לפנות לצוות הייסנס באחת מדרכי ההתקשרות הנוחות לך.

קניתי מוצר של חברת הייסנס מאחת החנויות הרשמיות, אך נתקלתי ביחס לא נעים מצד המוכרים. מה עליי לעשות?

רשת הייסנס שמה את חוויית הלקוח במקום הראשון בחשיבותו, ועל כן תוכלי להיות בטוחה שזהו מקרה חריג אשר לא מאפיין את שירות הלקוחות שהחברה מאמינה בו. על מנת לתת מענה נכון לתקרית הלא נעימה שחווית, אנו ממליצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות בפלטפורמה הנוחה לך. אם מדובר בנושא פשוט, תוכלי לפנות לכתובת המייל או לצ'אט עם נציגי השירות בעמוד הפייסבוק של החברה. אם מדובר במשהו אחר, תוכלי גם להתקשר למוקד השירות הטלפוני.

קניתי מחברת הייסנס מכשיר שאין לי מקום עבורו בבית שלי, בניגוד למה שחשבתי מלכתחילה. האם יש משהו שאוכל לעשות בנידון?

ודאי. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, אתה כלקוח תוכל להחזיר לחברת הייסנס את המוצר שרכשת. חשוב להבהיר כי החזרת המוצרים צריכה להיות באריזתם המקורית, טרם נעשה בהם שימוש. המוצר שיוחזר צריך להכיל את הקבלה המקורית וההחזר הכספי יהיה בהתאם לסכום ששולם בפועל. אם אתה מעוניין לקרוא את שאר תנאי העסקה, ההחזרה והאחריות, תוכל לעיין במסמך בקישור הבא.

הזמנתי טלוויזיה חדשנית אליי במשלוח אליי הביתה, אך בהגיע המשלוח גיליתי שקיבלתי מוצר אחר לגמרי! מה עליי לעשות?

זוהי טעות אנוש כמובן, ואנו מציעים שתפני במהרה לצוות השירות של הייסנס. מאחר ומדובר בנושא דחוף יחסית, שכן את ממתינה למוצר הנכון, כדאי להתקשר למוקד הטלפוני. שימי לב לשעות פעילות המוקד ותנסי להתקשר בהתאם. בשיחת טלפון פשוטה, צוות המוקד יוכל לאתר את מקור הבעיה ולמצוא לה פתרון. הקפידי לתעד בדיוק את המוצר שקיבלת, ונסי למצוא את תיעוד ההזמנה שביצעת. כך תוכלי לוודא שאת מקבלת את המענה היעיל ביותר, והמהיר ביותר.

טיפ על שירות לקוחות הייסנס

חברת הייסנס היא אחת החברות המוכרות והטובות בשוק מוצרי החשמל כיום. אם אתם מחפשים מקרר טוב, טלוויזיה חדשנית או אפילו מזגן עוצמתי, חברת הייסנס היא המקום לפנות אליו. ערכי הדגל של החברה דואגים לכם, הלקוחות, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר. לא רק זאת, אלא שמצד החברה, כל לקוח חשוב כעולם ומלואו. על כן החברה משקיעה כל כך הרבה מאמצים בפיתוח תשתיות של שירות לקוחות הן במהלך תהליך הקנייה, אבל גם לאחריה. טיפ לנושא קבלת שירות הוא להגיע עם פנייה ממוקדת, ולפנות בערוץ התקשורת הנוח לך. בצורה שכזו תוכל להרוויח ממענה מקיף ומקצועי, מבלי להתאמץ.

צילום מסך של שירות לקוחות הייסנס - Hisense

הייסנס Hisense טופס יצירת קשר צילום מסך
הייסנס Hisense טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על הייסנס - Hisense?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הייסנס – Hisense אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם הייסנס – Hisense ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות הייסנס - Hisense

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. מאוכזבת מהמקרר שקניתי מהחברה שלכם רק שנתיים והפסיק לעבוד התקשרתי למספר טלפון שאתם מפרסמים לפניית לקוחות ואין תשובה לא ייאמן!!! לזה אתם קוראים שירות?? בושה!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6606 - הייסנס - Hisense לוגו
לוגו שירות לקוחות הייסנס - Hisense
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן