שירות הלקוחות של ורדינון – VARDINON – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ורדינון במקום אחד.
רשת ורדינון היא אחת מהרשתות המובילות בישראל למוצרי טקסטיל לבית, המוכרת מצעים וכלי מיטה, מגבות, כריות, שטיחוני אמבטיה, מוצרים לילדים ולתינוקות, אביזרי נוי ועיצוב לבית ועוד.
רשת ורדינון כוללת יותר מ-70 סניפים ברחבי הארץ, ואתר אינטרנט המוכר את מגוון המוצרים של הרשת.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
ורדינון – VARDINON – טלפון
מוקד שירות טלפוני ורדינון בסניפי הרשת – 077-6149414
שעות פעילות המוקד הטלפוני (אתר):
- בימים א-ה בין השעות 09:00-15:00
מוקד שירות טלפוני ורדינון באתר – 073-2111446
שעות פעילות המוקד הטלפוני (אתר):
- בימים א-ה בין השעות 09:00-19:00
- ביום ו' בשעות 9:00-13:00
ורדינון – VARDINON – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של ורדינון באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה.
ורדינון – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של ורדינון – Customer.service@vardinon.com
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
ורדינון – VARDINON – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: שבזי 26 ראש העין, מיקוד: 48021.
בקצרה אודות ורדינון
ורדינון היא חברת בדים וטקסטיל המייצרת ומשווקת מגוון מוצרי בד לבית. החברה הוקמה לפני קרוב ל-100 שנה, על ידי איתמר ורשבסקי. בתחילה עסקה החברה בייצור מגבות בלבד, אולם במהלך השנים הורחבה פעילות החברה, וכיום היא מייצרת ומשווקת מגבות, כלי מיטה, מזרונים, כריות נוי, שטיחים ואקססוריז למטבח ולמקלחת. בשנת 2012 נעשה מיזוג בין חברת ורדינון לחברת נעמן, אשר יחד עם חברת ששת יצרו את "נעמן גרופ", אחת החברות המובילות בישראל בתחום האבזור והעיצוב של הבית. החברה מחזיקה במעל ל-70 חנויות בכל רחבי הארץ. בנוסף, החברה השיקה קולקציה רחבה בסגנון דיסני, הכוללת מצעים, מגבות, כלי עיצוב, ביגוד, תכשיטים וצעצועים ועוד.
כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ורדינון
ורדינון שירות לקוחות מורכב משירות מרכזי, ומשירות הניתן בכל חנות ובכל סניף. חלק מערוצי השירות מתאפשרים בכל הסניפים, וחלק ניתנים באמצעות המטה המרכזי של החברה המשותף לורדינון ונעמן, כפי שיוצג להלן.
- מספר הטלפון של ורדינון שירות לקוחות הינו: 072-3700925. המוקד זמין בין הימים א' עד ה' בין השעות 8:00 ועד ל-17:00, ובימי ו' בין השעות 8:00 ועד 12:00.
- בנוסף, ניתן לפנות באופן פרטני לכל אחד מסניפי החברה. את רשימת הסניפים המלאה ומספרי הטלפון של כל חנות ניתן למצוא בכתובת: https://www.vardinon.co.il/stores.
- ניתן ליצור קשר עם ורדינון שירות לקוחות באמצעות כתובת המייל: here4u@naaman-vardinon.co.il.
- מייל נוסף ליצירת קשר עם שירות הלקוחות הינו בכתובת: cs@naamangroup.co.il.
- ניתן לפנות לורדינון שירות לקוחות באמצעות צ'אט בווצאפ. לפנייה בערוץ זה יש להיכנס לאתר: https://www.naamanp.co.il/customer-service/contact-us, ולהקיש על הסמל הירוק בצד ימין למטה.
- במקביל, ניתן לפנות לווצאפ של ורדינון שירות לקוחות במספר: 050-2077829. השירות בווצאפ זמין מיום א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-16:00.
- באתר האינטרנט ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה, ולבצע פעולות רבות כגון רכישה, ביטול הזמנה, קבלת מידע, עדכון משלוח וכדו'. כתובת האתר ליצירת קשר הינה: https://www.naamanp.co.il/customer-service/contact-us.
- שירות הלקוחות של ורדינון מפעיל דף פייסבוק פעיל בכתובת: https://www.facebook.com/vardinon/. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות דרך הפייסבוק, או דרך אפליקציית המסנג'ר.
- ורדינון שירות לקוחות זמינים גם באמצעות אפליקציית האינסטגרם בכתובת: https://www.instagram.com/vardinon_living/.
- שירות הלקוחות של חברת ורדינון מפעיל ערוץ יוטיוב פעיל בכתובת: https://www.youtube.com/channel/UCeY3E6gediumpiZBFnjaxtA.
שאלות ששואלים את שירות לקוחות ורדינון
האם אפשר להחליף מוצר שאיני צריך?
ניתן לקבל זיכוי בשווי המוצר שנרכש, או להחליפו במוצר אחר. זכאות זו מותנית בכך שלא נעשה שימוש במוצר, שהתווית המקורית עוד מחוברת ואתם מחזיקים בהוכחת קנייה (חשבונית למשל). הזכאות להחזרים עומדת במשך 14 יום ממועד הרכישה, כך שמומלץ לפנות בהקדם לאחת החנויות של ורדינון. את רשימת החנויות המלאה ניתן למצוא כאן: https://www.vardinon.co.il/stores.
האם אפשר להזמין מוצרים באתר האינטרנט של ורדינון?
בהחלט. ההזמנה באתר נעשית באמצעות לחיצה על המוצרים המבוקשים, ולאחר שעגלת הקניות שלכם מלאה יש לבצע תשלום. במידה ואתם מחזיקים בחשבון משתמש באתר המערכת מזינה באופן אוטומטי את הפרטים שלכם, ובמידה ואינכם בעלי חשבון עליכם להזין את כל הפרטים ולהכניס את פרטי התשלום. לאחר קליטת ההזמנה במערכת תישלח אליכם הודעה למייל המכילה את הקבלה וסיכום של ההזמנה. שימו לב שמעקב אחר ההזמנה והמשלוח אפשריים רק באמצעות משתמש לאתר וכניסה לאזור האישי.
קניתי מוצר אך איני צריך אותו. האם אפשר לבטל את ההזמנה?
ביטול הזמנה יכול להיעשות כל עוד המוצר לא הועבר לליקוט, כלומר לא הגיע לשלב ההזמנה האחרון. על מנת לבטל את ההזמנה יש לפנות לשירות הלקוחות באמצעות הטלפון, הווצאפ או המייל. חשוב לוודא שסטטוס המשלוח אינו "הועברה לליקוט", שכן לא ניתן לבטל את ההזמנה בשלב זה.
קיבלתי מוצר פגום. מה עליי לעשות?
כל מוצרי ורדינון מגיעים עם אחריות לששה חודשים. במידה וקיבלתם מוצר פגום, יש לצלם את המוצר ולמלא טופס פנייה באתר בכתובת: https://www.vardinon.co.il/customer-service/contact-us/. יש לצרף את מספר הטלפון שלכם ואת הוכחת הקנייה (חשבונית או אישור הזמנה). לאחר שליחת הטופס מוקד שירות הלקוחות של ורדינון ייצור אתכם קשר להמשך הטיפול.
כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?
זמן המשלוח תלוי בסוג המשלוח שהוגדר בעת הרכישה. המשלוח יתבצע עד 14 ימי עסקים ממועד אישור ההזמנה, על פי סוג המשלוח הנבחר. במידה ובחרתם משלוח עם שליח, הפריטים יגיעו אליכם הביתה עד 10 ימים ממועד אישור ההזמנה. ניתן לשנות את סוג המשלוח כל עוד ההזמנה לא נשלחה. לשינוי שיטת המשלוח יש לפנות לשירות הלקוחות בווצאפ או במייל.
קיבלתי גיפט קארד לורדינון. האם אוכל לשלם באתר?
התשלום באמצעות גיפט קארד או כרטיס נטען אפשרי רק בחנויות החברה, ולא ניתן לשלם באמצעותם באתר האינטרנט. באתר ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי בלבד. שימו לב שברכישה של מעל ל-200 ₪ ניתן לשלם במספר תשלומים, בהתאם לגובה הקנייה.
כל כמה זמן מוחלפת הקולקציה?
כנהוג בכל חנויות האופנה והטקסטיל, חברת ורדינון מחדשת את המדפים בכל מספר חודשים. הקולקציות מתחלפות על פי העונות השונות ובהתאם לחגים, כמו קולקציית פסח, קולקציית קיץ, קולקציית סתיו וכדו'. לעיתים קרובות המוצרים של החברה נוצרים כחלק ממערך שלם של פריטים ומוצרים וכדאי לעקוב אחרי העדכונים והחידושים.
עוד טיפ ששווה לזכור בקשר לשירות לקוחות ורדינון
חברת ורדינון מציעה פריסה רחבה של חנויות בכל רחבי הארץ, כך שניתן להגיע בקלות יחסית לסניף הקרוב למקום מגוריכם. עם זאת, לעיתים קרובות אין צורך בהגעה פיזית, וניתן לקבל שירות לקוחות איכותי ויעיל באמצעות הערוצים השונים שהצגנו לעיל, ללא צורך לצאת מהבית.
3 תגובות
שירות לקוחות מזעזע !!!!!!!!!!! אין טלפון אם מי לדבר וכל זה בזמן ההמוצרים שלהם פגומים פשוט לא יאמן!!1
זה מזעזע !!!
צודקת לחלוטין
צודקת לחלוטין