שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

יאנגו – Yango טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » אפליקציה » יאנגו – Yango טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

יאנגו (Yango) היא אפליקציית מובייל להזמנת מוניות מבית Yandex, הפועלת בישראל וברחבי העולם.

שירות הזמנת המוניות של Yango פועל ביותר מ-600 ערים בלמעלה מ-15 מדינות ברחבי העולם, ובהן גם ישראל.

רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של יאנגו – Yango? נכון להיום לא איתרנו הרבה אופציות לעשות זאת, אך ריכזנו כאן את כל מה שכן מצאנו ליצירת קשר עם שירות לקוחות יאנגו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

יאנגו – Yango – שירות לקוחות באמצעות הטלפון

מספר טלפון של שירות לקוחות יאנגו עבור נהגים בלבד8002* . המספר *8002 הוא מספר לתמיכת נהגים בלבד. זה לא המספר של שרות לקוחות יאנגו. יש לכם אפשרות לפנות דרך האפלקציה. לשליחים שרוצים לעבוד ביאנגו יש אתר בנפרד שהם יכולים להירשם דרכו: deli.wbdsite.com

יאנגו שירות לקוחות במייל

תוכלו ליצור קשר במייל דרך הכתובת support@yango.com

יאנגו – שירות לקוחות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט של יאנגו כולל אפשרויות ליצירת קשר, לצד תשובות לשאלות נפוצות ומידע שיכול להיות מועיל ללקוחות החברה – בקישור הזה.

יאנגו – Yango – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

ניתן לנסות לפנות לשירות הלקוחות של יאנגו – Yango באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

שירות לקוחות יאנגו דרך האפליקציה

תוכלו לקבל שירות לקוחות מיאנגו דרך האפליקציה ב-2 דרכים:

  1. אם יש לכם מכשיר אפל תוכלו להוריד את האפליקציה דרך ה-App store מכאן.
  2. אם יש לכם מכשיר אנדרואיד תוכלו להוריד את האפליקציה מהגוגל פליי מכאן.

אודות yango – יאנגו

"יאנגו" היא חברת סטארט-אפ טכנולוגית, אשר הוקמה ברוסיה בשנת 2011. בשלביה הראשונים עסקה יאנגו במנועי חיפוש אינטרנטיים, אולם לאחר מכן התמקדה החברה בשירותי הזמנת מוניות המבוססים על מיקום המכשיר של הלקוח. החברה המקורית נקראת "Yandex" והיא מפעילה תחתיה מספר שירותים וביניהם שירות הזמנת מוניות הקרוי "Yandex – Taxi". השירות להזמנת מוניות פועל במדינות רבות, והוא פעיל במעל ל-600 ערים ברחבי העולם, בעיקר במדינות אסיה ובאזור ברית המועצות לשעבר.

בחלק קטן מהמדינות (רומניה, ישראל, חוף השנהב ועוד) פועלת החברה תחת השם "יאנגו". מאז הקמתה, השתמשו באפליקציה כ-36 מיליון משתמשים וכ-700,000 נהגים. השירות מתבסס על מיקום הלקוח באמצעות המכשיר הסלולארי שלו, כך שהלקוח מאותר באופן אוטומטי ללא צורך בהזנת כתובת ידנית או בהסברים נוספים. השימוש ביאנגו הוא דוגמה מעולה ל-"win win situation" כיוון שגם הלקוחות נהנים מזמני המתנה קצרים ושירות נוח ויעיל, וגם נהגי המוניות נהנים מקריאות רבות וזמני המתנה קצרים יותר.

בנוסף לשירותי המיקום המתאפשרים הודות לשימוש באפליקציה, השימוש ביאנגו מאפשר ללקוח לשלם באמצעות הנייד ללא צורך בארנק או בכסף מזומן. כחלק ממערך הקדימויות המצוי באלגוריתם החברה, מתועדפים הנהגים בעלי הדירוג הגבוה, כך שהלקוחות נהנים מנהגים איכותיים, והנהגים מתומרצים לפעול בהגינות ובאדיבות כלפי הלקוחות מתוך הבנה שדירוג גבוה יקדם אותם בעתיד.

אפליקציית יאנגו הושקה בישראל בשנת 2018, ועם כניסתה הצהירה החברה שהיא מבקשת לספק שירותי הסעה פרטיים בנוסף לשירותי המוניות, אולם יוזמה זו לא יצאה לפועל עדיין, עקב רגולוציה ועניינים בירוקרטיים שונים. באמצע שנת 2022 הכריזו גופי הבטחון השונים במדינת ישראל שאפליקציית יאנגו היא בעייתית עקב היותה מחוברת לשירותי הביון הרוסיים, ומשכך יצאה הצהרה האוסרת על המשרתים בגופים הביטחוניים להשתמש באפליקציה זו. בשנת 2020 השיקה החברה שירות חדש הקרוי "יאנגו משלוחים", המאפשר משלוח מהיר וזול של חבילות קטנות עד בינוניות. בנוסף לשירות המשלוחים, השיקה החברה שירות הקרוי "יאנגו דלי", המספק רשת מכולות וחנויות קטנות, המתחייבות לספק את ההזמנה שלכם בתוך כרבע שעה בלבד (תחת תנאים שונים). שירות זה קיים כיום באזור המרכז בלבד (גבעתיים, רמת גן ותל אביב), והוא פעיל מהשעה 7:00 בבוקר עד 00:00 בלילה בכל ימות השנה (מלבד יום כיפור).

יאנגו – שירות לקוחות

יאנגו – שירות הלקוחות הינו מורכב מעט להשגה, וריכזנו עבורכם את כל הדרכים בהם ניתן ליצור קשר עם החברה:

יאנגו – טלפון

חברת יאנגו אינה מחזיקה בשירות לקוחות באמצעות הטלפון, אולם במידה והדבר רלוונטי, ניתן להתקשר ישירות לנהג המונית שהסיע אתכם. לקבלת מספר הטלפון של הנהג יש להיכנס להיסטוריית הנסיעות שלכם, ולאתר את הנהג הרלוונטי. שימו לב שמספר הטלפון של הנהג נשמר ל-48 שעות בלבד, כך שבמידה ואתם מעוניינים ליצור קשר מומלץ לעשות זאת בהקדם האפשרי.

יאנגו – כתובת מייל

יאנגו אינם מספקים כתובת מייל לשירות לקוחות, אולם ניתן לפנות אליהם בכתובת הבאה: partners@yango.yandex.com.
בכל הקשור ל"יאנגו דלי" ניתן לשלוח מייל לכתובת:  pr@yango.yandex.com ולתמיכה ניתן לשלוח מייל לכתובת: support.deli@yango.com.

יאנגו – אתר אינטרנט

ערוץ התקשורת המרכזי של חברת יאנגו הוא באמצעות אתר האינטרנט. באתר תוכלו למצוא מידע כללי, טפסים לשליחה בנושאים שונים, תשובות לשאלות נפוצות ועוד דברים רבים נוספים. כתובת האתר היא: https://yango.yandex.com/he_il/support/.

אתר האינטרנט של יאנגו דלי הינו: https://deli.yango.com/he-il, וגם כאן ניתן לקבל את כל המידע הרלוונטי על החברה ועל השירותים השונים. ממשק ההזמנה האינטרנטי הינו נוח ונגיש, וניתן להתמצא בו בקלות רבה יחסית.

יאנגו – פייסבוק

חברת יאנגו מחזיקה בדף פייסבוק פעיל, אשר ניתן לשלוח בעזרתו הודעות לחברה עצמה. כתובתו של דף הפייסבוק הינה: https://www.facebook.com/yango.in.israel. שימו לב שהחברה אינה מרבה לענות בערוץ זה, כך שמומלץ לפנות לערוצי תקשורת אחרים.

דף הפייסבוק של יאנגו דלי הינו: https://www.facebook.com/yango.deli.il/.

שאלות ותשובות על יאנגו שצריך לדעת

שאלה: שכחתי את התיק במונית! למי עליי לפנות?

תשובה: במידה וטרם עברו 48 שעות ממועד הנסיעה, ניתן להתקשר לנהג המונית באמצעות היסטוריית הנסיעות באפליקציה, ולתאם מפגש לקבלת התיק. במידה ועברו יותר מיומיים ממועד הנסיעה, ניתן להשאיר פרטים באמצעות הטופס באתר: https://yango.com/he_il/support/taxi-all-app-yango-uber/forgot.html, ולפרט בו את נתוני הנסיעה, על מנת שיהיה ניתן לאתר את הנהג והתיק.

שאלה: האם ניתן לבטל נסיעות לאחר ההזמנה?

תשובה: ניתן לבטל את הנסיעה כל עוד נהג המונית לא הגיע לנקודת האיסוף. במידה ואתה מעוניין לבטל את הנסיעה לאחר שהנהג הגיע, או שהנהג הגיע ולא מצא אתכם במשך כ-10 דקות, החשבון שלכם יחויב בדמי ביטול בלבד.

שאלה: האם כל אחד יכול להיות נהג בחברת יאנגו?

תשובה: נהגי המוניות של יאנגו נבדקים על ידי החברה, על מנת להבטיח שירות ברמה הגבוהה ביותר. גם המוניות עצמן עוברות בדיקת איכות לשמירה על סטנדרטי נוחות ובטיחות. שביעות הרצון של הנוסעים חשובה מאד גם עבור החברה וגם עבור הנהגים, היות ונהגי מוניות אשר מקבלים דירוגים נמוכים – מתועדפים נמוך יותר באמצעות האלגוריתם, וממילא מקבלים פחות נסיעות. את הביקורת על הנהג (חיובית או שלילית) ניתן לכתוב באמצעות האפליקציה או באמצעות אתר האינטרנט בכתובת: https://yango.com/he_il/support/taxi-all-app-yango-uber/feedback/behavior.html. ניתן להשאיר טיפ לנהג באמצעות האפליקציה וכן לכתוב לו מכתב תודה באמצעות הקישור שכתבנו לעיל.

טיפ קטן לסיום שצריך לדעת על יאנגו ושירות הלקוחות שלהם

כפי שניתן לראות, יצירת קשר עם יאנגו בטלפון אינה אפשרית, ובאופן כללי החברה אינה מציעה ערוצי תקשורת רבים, והיא מתמקדת בטפסי הפנייה אשר ניתן למלא באתר האינטרנט. עם זאת, החברה מספקת אתר נוח, נעים ונגיש, כך שניתן בקלות יחסית להתמצא בו, ולמצוא את הטופס הנכון במהירות. מסיבה זו, אנו ממליצים להתמקד בערוץ תקשורת זה, ולא לבזבז את הזמן על ניסיונות תקשורת באמצעות הפייסבוק מסנג'ר או המייל.  

צילום מסך של שירות לקוחות יאנגו - Yango

יאנגו Yango טופס יצירת קשר צילום מסך
יאנגו Yango טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על יאנגו - Yango?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של יאנגו – Yango אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם יאנגו – Yango ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות יאנגו - Yango

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

5 תגובות

  1. הייתי מקודם עם נהג מונית שהזמנתי דרך יאנגו הנהג טען שלא שילמתי את כספי וביקש ממני לתת לו מוזמן הבאתי לו מזומן לפני שראיתי שדרך יאנגו כבר שילמתי עם הכרטיס אשראי שלי אני מבקש לשים תשומת לב לעניין כי זו פשוט גנבה אני לא יודע מי זה הנהג הזה ואיך להשיג אותו אבל זה בן אדם נבזי וחסר כבוד

  2. ב 14.03.23 לפי העסקה 324150581 הועבר לחברה 105.80 ש"ח
    אודה לכם מאוד על פירוט מהות העסקה הנ"ל.
    בברכה רחל ווילנסקי ….פלאפון : 0506242858….
    rochalesher@gmail.com

  3. יאנגו גובים פעמיים, קרה לי כבר פעם שניה שהנהג אומר שהתשלום לא עובר דרך האשראי ומבקש מזומן. נהג אחד היה הוגן מספיק ואמר שבעצם התשלום כן עבר (התחרט ולא עבד עליי). השני לקח לי מזומן ועכשיו אני רואה חיוב כפול.
    זוהי מגמה של הנהגים. שימו לב!!!

  4. עשיתי היום לראשונה משלוח של יאנגו דלי.לא בטוחה שהצלחתי לעבור על כל השלבים אבל לבסוף המשלוח הגיע.
    שאלתי : האם אני הזמנתי והצלחתי.הפרטים שלי: טלי ארלוק סוקוךוב 14 תל אביב 0526026436
    או הבת שלי לבסוף הזמינה במקומי: נעה יצחקי שמה.
    אשמח על התיחסותכם.
    טלי ארלוק.

  5. חברה הזויה
    לא מוציאים חשבוניות מס קבלות
    לא ברור איך זה הגיוני במדינת ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6644 - יאנגו - Yango לוגו
לוגו שירות לקוחות יאנגו - Yango
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן