שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

כלמוביל טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » רכב » כלמוביל טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של קבוצת כלמוביל – רכבים למכירה, יד שניה וטרייד אין, מסלולי מימון וביטוח – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות כלמוביל, לשימושכם.

כלמוביל – שירות לקוחות טלפון

מוקד שירות לקוחות כלמוביל: 03-9154444

כלמוביל – שירות לקוחות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות כלמוביל באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.

כלמוביל – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

לשירות לקוחות כלמוביל באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

לשירות לקוחות כלמוביל באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

כלמוביל – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

לשירות לקוחות כלמוביל באמצעות עמוד היוטיוב: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. פתרונות מימון
  2. ביטוח
  3. מרכזי שירות
  4. צרו קשר

כלמוביל – פניות הציבור

כתובת למשלוח מכתבים עבור כלמוביל: רחוב עמל 20, פארק אפק, ראש העין, מיקוד 48092.

בקצרה אודות חברת רכב כלמוביל

כלמוביל היא אחת מחברות הרכב הגדולות ביותר בישראל. כלמוביל היא יבואנית רכב רשמית של שלל חברות מובילות בתחום ברחבי העולם, ביניהן יונדאי, מרצדס, סמארט ומיצובישי. החברה מייבאת בעיקר רכבים פרטיים אך גם רכבים מסחריים, אוטובוסים ומשאיות. כלמוביל מספקת רכבים למכירה, חדשים ויד שנייה, מספקת מסלולי מימון לרכישה, מסלולי טרייד אין ומסלולי ביטוח רכב. לחברה כ-70 מרכזי שירות שפזורים ברחבי הארץ. כלמוביל נוסדה בתחילת המאה ה-20 והיא בבעלותה של משפחת חרל"פ. עם השנים היא גדלה והפכה להיות מהשמות המוכרים בארץ, ולה חברות בת שמתעסקות בתחומים שונים בעולם הרכבים.

כלמוביל שירות לקוחות – דרכי יצירת קשר

יש מספר דרכים באמצעותן ניתן ליצור קשר עם כלמוביל שירות לקוחות.

קודם כל, יש מוקד טלפון כלמוביל שפועל חמישה ימים בשבוע. מספר טלפון כלמוביל הוא 03-9154444.

  1. כלמוביל שירות לקוחות מספקת גם שירותים נקודתיים לכל סוג רכב, כך שתוכלו ליצור קשר עם נציג ישיר של החברה. מספר טלפון כלמוביל לבעלי רכב יונדאי הוא *5606. שירות לקוחות כלמוביל לבעלי רכבי מיצובישי הוא *3151. מספר טלפון כלמוביל לבעלי רכבי אורה הוא *6744. ולבסוף, מוקד טלפון כלמוביל לרכבי מרצדס הוא 03-9153030. המוקדים פעילים בימות השבוע, לא כולל סופי שבוע וחגים.
  2. ניתן ליצור קשר עם חברת כלמוביל גם באמצעות האתר שלהם, בלשונית הייעודית של "צור קשר" בכתובת https://www.colmobil.co.il/contact-us/. יש למלא את הפרטים שלכם ואת נושא הפנייה, ונציגי שירות הלקוחות של כלמוביל יחזרו אליכם בהקדם בכדי לתת מענה לפנייה זו.
  3. לשליחת דואר, כתובת המשרדים הראשיים של כלמוביל היא רחוב עמל 20, פארק אפק ראש העין, מיקוד 48092.
  4. ניתן למצוא גם פרטים נוספים רבים על החברה ועל השירותים שלה באמצעות אתר האינטרנט הרשמי של כלמוביל. הכתובת היא https://www.colmobil.co.il/, ושם תוכלו למצוא מידע על רכבים חדשים ושירותי הטרייד אין, לעיין במדריכים לרכישת רכב, לקרוא על מסלולי הביטוח שלהם ועוד.

כלמוביל מרכזי שירות

לחברת כלמוביל יש מרכזי שירות ומכירה בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום. כל מרכז שירות מתאים לרכבים אחרים, אם זה חברת הרכבים, סוג הרכב (פרטי, מסחרי וכו') ועוד. לכל מרכז שירות יש טלפון משלו ושעות פתיחה אחרות. ניתן למצוא את מרכז השירות הקרוב לביתכם באמצעות אתר האינטרנט של כלמוביל בכתובת https://www.colmobil.co.il/service_centers/. שם תוכלו לבחור את סוג הרכב שלכם ולחפש את מרכז השירות שמתאים לכם.

כלמוביל מוקדי מכירות

אם ברצונכם לרכוש רכב דרך חברת כלמוביל, כלמוביל מפעילים מוקד מכירות ייעודי לסוגי הרכבים השונים.

מספר טלפון של מוקד המכירות של יונדאי הוא *3805. אם ברצונכם לרכוש רכב של מיצובישי המספר של מוקד הטלפון של כלמוביל הוא *8646. מוקד המכירות של אורה פועל בטלפון *6853. מספר טלפון למוקד מכירות של מרצדס הוא *9996. לבסוף, מוקד המכירות הייעודי של כלמוביל לרכבי ג'נסיס הוא 072-3301592.

שאלות על שירות לקוחות כלמוביל

האם ניתן לרכוש רכבים מסחריים אצל כלמוביל?

כלמוביל מפעילים שלל שירותים, ביניהם גם מכירת רכבים מסחריים לשימושים שונים. ניתן למצוא אצלם משאיות גדולות, רכבים מורשים לנהגי מוניות, מיני ואנים ועוד. מוזמנים ליצור קשר עם מרכזי השירות המסחריים של כלמוביל.

מה מציעה כלמוביל בתחום היד השנייה?

בנוסף למכירת מכוניות חדשות, כלמוביל מציעה גם שירותי רכישת רכבי יד שנייה. כל הרכבים שהחברה מציעה הם באיכות גבוהה וללא קילומטראז' רב, וזאת בכדי להבטיח לכם את חווית הרכב הטובה ביותר בהגבלות התקציביות שיש לכם. לכן לפני שאתם רוכשים רכב במגרשים מקצועיים פחות בכדי להוזיל לכם את העלויות, מומלץ ליצור קשר עם נציגי המכירות של מחלקת יד 2 של כלמוביל ולבקש הצעות מחיר. מדובר בחברה גדולה שיכולה להציע לכם מגוון עסקאות שישתלמו לכם, עם מסלולי מימון נוחים ועם רכבים שיענו על הצרכים שלכם.

איך ניתן למצוא את מוקדי השירות והמכירות של כלמוביל?

חברת כלמוביל מפעילה מוקדי שירות ומכירה בכל רחבי הארץ, וניתן למצוא כ-50 אולמות תצוגה לרכבים וכ-70 מרכזי שירות פרונטליים. מאחר וכלמוביל מייבאת רכבים ממספר חברות אחרות, כל מוקד שירות מתמקד בסוג רכב אחר. באמצעות אתר האינטרנט של כלמוביל ניתן למצוא את מוקד השירות המתאים לכם ביותר. ניתן למצוא אחד בכל עיר מרכזית בארץ וגם בערים הקטנות. חפשו באתר את מוקד השירות והמכירה לפי איזור או סוג רכב.

האם אפשר לעשות ביטוח באמצעות כלמוביל?

תשובה: לכלמוביל יש חברת בת בשם כלמוביל ביטוח שמספקת פוליסות משתלמות במיוחד לרכבים שנרכשו אצל חברת כלמוביל. החברה מייצרת תוכנית ביטוח מקיפה וייחודית כדי להתאים לצרכים של הלקוחות שלה. כלמוביל ביטוח היא חברה מקצועית ושירותית, ואיתה ניתן ליצור קשר באמצעות האתר https://6005.co.il/.

מהם מסלולי המימון שחברת כלמוביל מציעה לרכישת רכב?

כלמוביל היא חברה שמוביל שאת שוק המימון לרכב ובעלת אלפי לקוחות. החברה מציעה מגוון פתרונות מימון עם מסלולים מותאמים, לרכבים פרטיים ומסחריים. בין המסלולים ניתן למצוא את המסלול הגמיש, בו אתם תבחרו את גובה המקדמה והתשלומים החודשיים בהתאם ליכולות שלכם, את מסלול אקספרס בו יהיה לכם תשלום חודשי קבוע, ריבית נמוכה ואישור מהיר של המימון, ומסלול פיקס- עם תשלום קבוע לא צמוד שמאפשר לכם עד 85 אחוז מימון לרכב.

טיפ קטן על שירות לקוחות כלמוביל

לפני שאתם יוצרים קשר עם חברת כלמוביל, מומלץ למצוא את המספר הישיר של סוג שירות הלקוחות שאתם מחפשים. אם יש לכם רכב מיצובישי- יש מוקד ייעודי לכך. אם אתם רוצים לקנות רכב- המספר שונה מהמוקד של שירות הלקוחות הרגיל. על כן מומלץ לוודא שאתם מתקשרים למספר הנכון כדי שתחסכו זמן המתנה יקר.

צילום מסך של שירות לקוחות כלמוביל

כלמוביל טופס יצירת קשר צילום מסך
כלמוביל טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על כלמוביל?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של כלמוביל אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם כלמוביל ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות כלמוביל

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. כביותר משבוע אני מנסה ליצור קשר עם החברה בכדי להוסיף את בני (נהג חדש) לביטוח הקיים.
    השארתי מעל 6 הודעות בשרות ההודעות ולא חזרו אלי עד כה.

    כיצד ניתן לפנות אליכם ישירות ושלא דרך שירות ההודעות?
    למה אתם לא חוזרים אלי מעל שבוע?
    בעוד כשלושה חודשים עלי לחדש את הביטוח, במידה ולא יהיה שיפור בשרות אחליף את חברת הביטוח.

  2. הזמנו רכב יונדאי וניו דגם פרימיום ב-30/12/2022, צפי מסירה היה סוף פברואר-מרץ, עד היום לא קיבלנו את הרכב וגם לא עדכנו אותנו.בחודש יוני פניתי לשרות לקוחות, הפניה הועברה לסוכן מכירות שהבטיח שנקבל את הרכב ביולי, כמובן גם ביולי לא הגיע כלום וכשפניתי שוב אליו קיבלתי תשובה שאין צפי. אתמול הוא התקשר ואמר שבחודש ספטמבר מגיעה אוניה אם דגם סופרים שהוא יותר יקר וצבע אחר, לא הסכמתי כי אני רוצה לקבל את מה שהזמנתי.
    אנחנו ממתינים 8 חודשים בחוסר וודאות והרגשה של חוסר שקיפות. חוויית קניה גרועה ביותר!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2463 - כלמוביל לוגו
לוגו שירות לקוחות כלמוביל
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן