שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

כרטיס אשראי חבר טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » כרטיסי אשראי » כרטיס אשראי חבר טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות ללקוחות כרטיס אשראי חבר – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר, לשימושכם.

חשוב לדעת שכרטיס אשראי חבר מונפק על ידי חברת ישראכרט, כך שהשירות ללקוחות כרטיס אשראי חבר ניתן על ידי מוקד שירות הלקוחות של ישראכרט.

כרטיס אשראי חבר הינו כרטיס המועדון של משרתי צבא הקבע והגמלאים, כוחות הבטחון, חברי ארגון נכי צה"ל ובני/ות זוגם, המקנה למחזיקי הכרטיס מגוון רחב של הנחות ברשתות ובתי עסק נבחרים, בתי קפה ומסעדות, הנחות על אירועי תרבות ופנאי, הנחות על אטרקציות ובילויים לכל המשפחה, הנחות ברכישת רכב, תיירות בישראל ובחו"ל ואפילו הטבות מיוחדות ברכישת דירות.

כרטיסי האשראי של מועדון חבר כוללים את גולד מאסטרכארד "חבר", וכרטיס אשראי פלטינה "חבר".

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

כרטיס אשראי חבר – טלפון

מוקד שירות טלפוני לקוחות פרטיים – 03-6364333 או בטלפון 1-700-50-30-02 להזמנת כרטיס חדש.

מוקד השירות הספציפי של "חבר" נמצא בטלפון 03-6100100

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של כרטיס אשראי חבר:

ימים א' – ה' בין השעות: 9:00-16:00

מוקד שירות לקוחות – מספר פקס – 03-6895538

במקרה של אובדן או גניבת כרטיס – 03-6364400.

שעות פעילות מוקד טלפוני לאובדן או גניבת כרטיס: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

תשלום חוב – 03-6364554.

שעות פעילות מוקד טלפוני לתשלום חוב: ימים א' – ה' בין השעות: 9:00-16:00. בימי ו' המוקד סגור.

קבלת הלוואות ומוצרי אשראי – 6660*

שעות פעילות מוקד טלפוני לקבלת הלוואות ומוצרי אשראי: ימים: א'-ה' 08:00-18:00. בימי ו' המוקד סגור.

כרטיס אשראי חבר – שירות באמצעות פייסבוק מסנג'ר

לקבלת שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר באמצעות פייסבוק מסנג'ר – לחצו כאן.
בנוסף תוכלו ללמוד עוד על חבר בקבוצת הפייסבוק הזו.

כרטיס אשראי חבר – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של כרטיס אשראי חבר – support@hvr.co.il

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

כרטיס אשראי חבר – שירות עצמי

ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר ישראכרט אונליין, ובהן: צפייה בעסקאות וחיובים, חסימת כרטיס באובדן/גניבה, הגדלת מסגרת אשראי, צפייה בקוד הסודי, החלפת כרטיס פגום, הפעלת כרטיס חדש, קבלת הלוואה ועוד.

כניסה לאיזור השירות העצמי באתר ישראכרט אונליין.
לאיפוס סיסמה מיידי לחץ כאן.

כרטיס אשראי חבר – קבלת קהל

כתובת: המסגר 40, תל אביב

טלפון קבלת קהל: 6272*

שעות קבלת קהל: ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00.

כרטיס אשראי חבר – נציב תלונות הציבור

  • כתובת למשלוח דואר: לכבוד מחלקת פניות הציבור לכתובת: חברת ישראכרט בע"מ המסגר 40 ת"ד 62030, תל אביב 6162001
  • פקס: 03-6364262 .
  • טלפון: 03-6364330

יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.

כרטיס אשראי חבר שירות לקוחות

מועדון חבר הינו מועדון צרכנות המיועד למשרתי קבע בצבא, ולגמלאי צה"ל. המועדון מציע מגוון הטבות והנחות במגוון רחב של תחומים, ביניהם ניתן למנות למשל את תחום התיירות, הצרכנות, אטרקציות, מסעדות, מופעי תרבות, שוברים ותווי קנייה, הצגות וסרטים, הנחות בדיור, ביטוחים במחירים משתלמים ועוד. המועדון הוקם בשנת 1993 ובמהלך השנים הצטרפו אליו מספר ארגונים המקיימים זיקה מסוימת לצה"ל ולכוחות הבטחון, וכיום חברים בו כ-100,000 משפחות. האנשים הזכאים להצטרפות למועדון הינם: אנשי קבע ונשותיהם, גמלאי צה"ל ונשותיהם, נכי צה"ל ועוד. ההטבות ניתנות בשלושה ערוצים מרכזיים:

  • כרטיס אשראי של חבר – כרטיס האשראי של חבר הינו הבסיס לקבלת ההטבות, והוא מספק מגוון הטבות בפני עצמו כמו למשל פטור מעמלות משיכה, פטור מדמי כרטיס, 58% הנחה על עמלה בעסקאות מט"ח, הנחות על רכישות באתרים בינלאומיים ועוד.
  • חבר הכרטיס הצהוב – כרטיס נטען המספק של 30% הנחה על מוצרים במגוון אדיר של רשתות, ביניהם ניתן למנות את: צומת ספרים, הום סנטר, אופטיקנה, איי ג'אמפ, אדידס, בילאבונג, קולומביה, ללין, דלתא, גאיה, פוקס, גולף, נאוטיקה, סטימצקי, המשביר לצרכן, אל"מ, שק"ם אלקטריק, מגה ספורט, קיטן ועוד. את הכרטיס ניתן לטעון בעד 3,000 ₪, כאשר ה-1,000 ₪ הראשונים מזכים בהנחה של כ-30%, וה-2,000 ₪ הנותרים מזכים בהנחה של כ-20%.
  • חבר הכרטיס הכחול – הכרטיס הכחול, הקרוי גם "חבר טעמים", הינו כרטיס נטען המספק הנחה בדומה לתנאים של הכרטיס הצהוב על מגוון מסעדות ובתי קפה בכל רחבי הארץ. את רשימת החנויות ניתן למצוא באתר של חבר.

כרטיס אשראי של חבר – דרכי יצירת קשר נוספות

את שירות הלקוחות בנושא כרטיס אשראי חבר ניתן לקבל במספר ערוצים אשר יפורטו להלן. חשוב לדעת שכרטיס האשראי של חבר הינו כרטיס המונפק ומנוהל על ידי ישראכרט, ועל כן ניתן לפנות גם אליהם באופן ישיר לקבלת שירות.

1. כרטיס אשראי חבר – טלפון

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות באמצעות המספר: 03-6364333. המוקד פעיל בין הימים א' עד ה' מהשעה 9:00 עד השעה 16:00.

על מנת לדווח על אובדן כרטיס אשראי של חבר יש להתקשר למספר: 03-6364400. המוקד פעיל בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע, (מלבד יום כיפור).

בכדי ליצור קשר בכל הנוגע להסדרת חובות ותשלומים ניתן לפנות למספר: 03-6364554. מוקד זה פעיל באותן השעות של מוקד כרטיס אשראי חבר – שירות לקוחות שהוצגו לעיל.

בכדי ליצור קשר בכל הנוגע להלוואות וקבלת פרטים אודות המוצרים השונים ניתן להתקשר למספר: *6660. שעות פעילות המוקד הינן מיום א' עד יום ה' בין השעות 8:00 ל-18:00.

להזמנת כרטיס אשראי של חבר ניתן להתקשר למספר: 1-700-50-30-02. שימו לב שמוקד זה זמין רק לעמיתי חבר, או לזכאים לכרטיס אשראי חבר.

2. כרטיס אשראי חבר – פקס

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של כרטיס אשראי חבר באמצעות הפקס שמספרו: 03-6895538.

3. כרטיס אשראי חבר – מייל

שירות הלקוחות של כרטיס אשראי חבר זמין גם באמצעות המייל בכתובת: upport@isracard.co.il.

4. כרטיס אשראי חבר – פייסבוק

ניתן לשלוח הודעה במסנג'ר לכרטיס אשראי חבר דרך המשתמש של ישראכרט בכתובת: https://www.messenger.com/t/186604558321/?messaging_source=source%3Apages%3Amessage_shortlink.

5. כרטיס אשראי חבר – משרדי קבלת קהל

ניתן לפנות למשרדי החברה הנמצאים בתל אביב בכתובת המסגר 40. קבלת קהל פעילה בין הימים א' עד ה' בשעות 8:30 עד ל-16:00.

6. כרטיס אשראי חבר – דואר

ניתן לשלוח הודעות וחבילות לכרטיס אשראי חבר באמצעות חברת ישראכרט בכתובת: המסגר 40 ת"ד 62030 לחברת ישראכרט בע"מ, תל אביב – מיקוד: 6162001

7. כרטיס אשראי חבר – אתר אינטרנט

באמצעות אתר האינטרנט ניתן לבצע פעולות רבות באופן עצמאי ללא נציג. כתובתו של אתר האינטרנט הינה https://www.cal-online.co.il/self-service/, וניתן לבצע באתר פעולות רבות למשל להגדיל את מסגרת האשראי, לחסום את הכרטיס, לשלוח בקשה להלוואה, לצפות בקוד הסודי ועוד.

בנוסף, ניתן להיכנס לאזור האישי באתר חבר, ולבצע שם פעולות הנוגעות להטבות השונות כמו הזמנת כרטיסים, ביצוע רכישות וכדו'. כתובת האתר הינה: https://www.mcc.co.il/signin.aspx. בכניסה לאתר יש להזין את הפרטים האישיים אותם מקבלים בעת ההרשמה.

שאלות ותשובות על כרטיס חבר לסיום

שאלה: האם משתלם להיות חבר במועדון חבר?

תשובה: מועדון חבר נחשב לאחד המועדונים המשתלמים ביותר במדינת ישראל. המועדון מספק מגוון רחב של הטבות והנחות בתחומים רבים, והחברות בו עולה כ-16.50 ₪ לחודש בלבד. בנוסף להטבות המשתנות מעת לעת, ניתנות הטבות ענק עבור עסקאות בתחום הרכב והנדל"ן, כך שרבים מחשיבים את מועדון חבר למועדון הצרכנות המשתלם ביותר במדינה.

שאלה: מי זכאי לכרטיס אשראי של חבר?

תשובה: הזכאות לכרטיס אשראי ניתנת לכל מי שחבר במועדון חבר. הזכאות ניתנת לאנשים הבאים: גמלאי צה"ל, משרתי קבע, חיילי חובה שמעל לשנה משרתים בתנאי קבע, נכי צה"ל וחיילי מילואים בתנאי קבע. בנוסף לרשימה זו זכאים גם בני ובנות הזוג של הזכאים, וכן ילדיהם של הזכאים מעל לגיל 18.

שאלה: איבדתי את כרטיס האשראי של חבר! מה עליי לעשות?

תשובה: ראשית יש לחסום את הכרטיס באמצעות הטלפון במספר 03-6364400, או באמצעות אתר האינטרנט בכתובת: https://digital.isracard.co.il/products-services/cancelation/. לאחר מכן עליך להחליט האם אתה מעוניין בהנפקת כרטיס חדש, או שאתה מעוניין להמתין ולחפש את הכרטיס. ניתן להקפיא את הכרטיס עד ל-72 שעות ללא צורך בהנפקת כרטיס חדש. נציג של חברת ישראכרט יפנה לבירור המשך ההליך, ובכל מקרה אתם יכולים לבצע פעולות באמצעות האזור האישי שלכם באתר האינטרנט בכתובת: https://www.cal-online.co.il/self-service/.

טיפ קטן לדעת על כרטיס חבר לסיום

מועדון חבר נחשב למועדון נחשק ואיכותי, וההטבות הניתנות בו נחשבות למצוינות. עם זאת, חשוב להשתמש בהנחות במידה, ולא להגזים עם הרכישות והקניות. שימוש מופרז בכרטיס אשראי של חבר עשוי להוביל להגדלת ההוצאות, ולהרעה במצב הכלכלי, כך שיש להשתמש בו בחכמה ובמידה.

צילום מסך של שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר

כרטיס אשראי חבר טופס יצירת קשר צילום מסך
כרטיס אשראי חבר טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על כרטיס אשראי חבר?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של כרטיס אשראי חבר אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם כרטיס אשראי חבר ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. מנסה כמה ימים להשיג טלפון להזמנת כרטיס אשראי ואין מענה ואין טלפון- מוזר-
    0508358441

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1908 - כרטיס אשראי חבר לוגו
לוגו שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן