שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מועדון לקוחות ביחד בשבילך טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מועדון הטבות » מועדון לקוחות ביחד בשבילך טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של מועדון לקוחות ביחד בשבילך – מועדון ההטבות של עובדי וגימלאי ההסתדרות – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביחד בשבילך, לשימושכם.

מועדון ההטבות "ביחד בשבילך" הוא אחד ממועדוני הלקוחות הגדולים בישראל. המועדון הוקם על ידי ההסתדרות, וההצטרפות אליו פתוחה לחברי ההסתדרות החדשה שמשלמים את דמי החבר.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מועדון לקוחות ביחד בשבילך – טלפון

  • מוקד שירות טלפוני ביחד בשבילך: 03-3725100
  • טלפון נוסף: 1-700-700-331 שעות פעילות המוקד לשירותכם: בימים א'-ה' בשעות: 08:00-17:00, ביום ו' בשעות: 08:00-12:00
  • תוכלו גם ליצור קשר עם המוקד לכל עובד במידה ויש לכם שאלה בנוגע לתנאי העסקה או שאתם מחפשים לקבל סיוע ומידע על נושאים כמו פנסיה, שכר מינימום, תנאי עבודה ועוד – בטלפון *2383 בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00
  • לפניות בנושא מועדון עובדים בריא תוכלו להתקשר ישירות אל 079-9120535 בין השעות 09:00-17:30

מועדון לקוחות ביחד בשבילך – שירות באמצעות אתר האינטרנט

  1. לשירות לקוחות ביחד בשבילך באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.
  2. ניתן גם לקבל מידע נוסף על קרן סיוע הדדי ולהגיש טופס בקשה לבדיקת זכאות לסיוע דרך הקישור הבא.
  3. תוכלו להיכנס לאזור האישי של ההסתדרות מועדון ביחד בשבילך מכאן.

מועדון לקוחות ביחד בשבילך – פניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים ביחד בשבילך: רח' ארלוזורוב 93, תל אביב, ישראל.

אודות מועדון לקוחות "ביחד בשבילך"

מועדון "ביחד בשבילך" הוא מועדון הטבות המאפשר מגוון רחב של שירותים, מוצרים והצעות במחיר מוזל ומשתלם לרווחת כלל חברי המועדון. "ביחד בשבילך" הוא מועדון הטבות חברתי ומועדון צרכנות מרכזי בארץ, המאפשר שלל הצעות בלעדיות בתחומי התרבות, פנאי, נופש, בילוי, השתלמות, סדנאות, משחקים, הרצאות, מזון, אופנה, צריכה ומוצרים, רכב, ביטוח, לימודים ועוד ועוד.

מעבר לכך, זכאים חברי מועדון הלקוחות לשלל הטבות נוספות, ביניהן: כרטיס הטבות אותו ניתן לממש במגוון רחב של רשתות אשר מעניק כ-25 אחוזי הנחה. את הכרטיס ניתן לטעון בכסף מזומן, בקלות ובנוחות. כרטיס אשראי בלעדי, ללא שום עלות נוספת, המעניק לכם גישה להטבות נוספות.

הכרטיס מופעל בשיתוף עם חברת MAX. אפשרות להצטרף לתוכנית הייחודית "בריאים ביחד", דרכה ניתן לגשת לשירותי בריאות מיוחדים כגון גישה לתרופות שאינן נגישות באופן שגרתי בסל הבריאות הרגיל, אפשרות לקבל ייעוץ ממגוון מומחי רפואה ובריאות בתחומים שתצטרכו, ובנוסף לכל זאת שירותי בריאות נוספים.

יצירת קשר עם מועדון לקוחות "ביחד בשבילך" שירות לקוחות

  1. המועדון הוקם ומתוחזק על ידי ההסתדרות החדשה, הבית של העובדים בישראל. על מנת להצטרף כחברים במועדון לקוחות "ביחד בשבילך", יש להיות ראשית חבר ההסתדרות החדשה. לכן, אם אתם עובדים במקום עבודה שעדיין לא התאגד או שטרם הסדרתם את חברותכם בהסתדרות, ניתן להצטרף בקישור הבא: https://signup.histadrut.org.il. כמו כן, ניתן לקבל מידע נוסף ולהצטרף גם בפנייה טלפונית למוקד השירות והמידע של ההסתדרות-  2383*.
  2. על מנת להירשם לשירות מועדון לקוחות "ביחד בשבילך", ניתן להיכנס לקישור הבא להרשמה פשוטה ללא עלות: https://www.hist.org.il
  3. אם תיתקלו בתקלות או בבעיות כלשהן בתהליך ההרשמה או בכל עניין הנוגע למועדון הלקוחות, ניתן ליצור קשר במידת הצורך עם שירות הלקוחות של ההסתדרות בטלפון 03-3725100. שעות פעילות מוקד שירות לקוחות:  א'-ה' 09:00-20:00 שישי וערבי חג 09:00-12:00. בנוסף תוכלו  לפנות בכל עניין, הזמנות, ביטולים, עדכונים, שוברים, מימושי שוברים ועוד, דרך שירות הלקוחות באתר המועדון בקישור https://www.hist.org.il/customerService.
  4. עדכונים שוטפים עם הצעות שוות וחדשות תוכלו למצוא דרך עמוד הפייסבוק של המועדון, הצטרפו: https://www.facebook.com/histadrutclub
  5. על מנת לברר על כרטיס האשראי של מועדון "ביחד בשבילך" של MAX, להזמין אותו ולקבל פרטים נוספים, מוזמנים להיכנס לקישור הבא: https://www.max.co.il/cards/card/2252 או ליצור קשר עם חברת MAX דרך מספר המוקד 6321*.
  6. בשביל לקבל פרטים נוספים ותנאי זכאות על אודות תוכנית ושירותי "בריאים ביחד", המעניקה לחברי המועדון הזכאים מגוון של שירותי וייעוצי בריאות, היכנסו לכתובת https://marketing.menoramivt.co.il/digital-sites/briim-beyahad/.

שאלות ותשובות נפוצות לגבי מועדון הלקוחות "ביחד בשבילך"

שאלה: כיצד פועל מועדון הלקוחות ואיך מממשים את ההטבות שמוצעות בו?

תשובה: המועדון פועל דרך אתר ייעודי בו ניתן לחפש ולהתעדכן במגוון הטבות בשלל תחומים כגון תיירות ונופש, הופעות בידור, הופעות מוזיקה, סיורים, הצגות, הפעלות, סדנאות, מזון, הרצאות, לימודים, רכב, ביטוח, ספורט, בריאות ועוד. את ההטבות ניתן לממש באמצעות כרטיס מועדון דיגיטלי ייחודי לחברי המועדון או על ידי קוד קופון. בהתאם לכל הטבה מפורט בעמוד שלה כיצד ניתן לממש אותה.

שאלה: מה מקנה החברות במועדון "ביחד בשבילך" מעבר להטבות בתחומים הרבים שצוינו לעיל?

2. תשובה: מעבר לשלל ההטבות וההנחות במגוון התחומים, חברי המועדון "ביחד בשבילך" זכאים להטענת כרטיס המועדון בכסף מזומן על מנת לקבל הנחה של 25% במגוון רשתות וחנויות משתתפות (או 9% בחלק מהרשתות). בנוסף, חברי המועדון זכאים לכרטיס אשראי מבית MAX ללא עלות וללא כל דמי כרטיס. פרטים נוספים בעניין ניתן למצוא תחת הכותרת "יצירת קשר". לחברי מועדון הלקוחות נפתחת גם האפשרות להצטרף לתוכנית הבריאות "בריאים ביחד", שגם עליה ניתן למצוא פרטים לעיל בדף זה.

שאלה: איך אפשר להירשם לאתר מועדון הלקוחות "ביחד בשבילך"?

3. תשובה: יש לפתוח את אתר המועדון בכתובת https://www.hist.org.il. באתר ישנה אפשרות לבצע הרשמה ראשונית באופן הבא: יש ללחוץ על הכפתור הצטרפות, למלא את פרטי מספר הזהות המלא (9 ספרות), ומשם הדפדפן יעביר אתכם לטופס למילוי פרטים מלאים לצורך ההרשמה לשירות. בטופס זה יש למלא את כלל הפרטים, לאשר קבלת דואר ועדכונים מטעם מועדון "ביחד בשבילך", ולשמור. חשוב מאוד לשמור ולסיים את ההרשמה כראוי, שכן אחרת לא תתאפשר גלישה באתר.

שאלה: האם אני יכול/ה לגלוש ולצפות באתר המועדון, כולל הזמנת הטבות דרכו גם באמצעות הטלפון הנייד?

4. תשובה: בוודאי שניתן. למועדון הלקוחות קיימת אפליקציה ייעודית אשר זמינה להורדה בחנויות היישומים, כך שתוכלו להיכנס למועדון ולהשתמש בשירות בכל מקום ובכל זמן. להורדה דרך Google Play עבור משתמשי אנדרואיד, היכנסו לקישור: http://bit.ly/2NepGaR. להורדה דרך AppStore עבור משתמשי Apple iPhone, היכנסו לקישור https://apple.co/2PiQkC6.

שאלה: אני לא מצליח/ה לבצע הרשמה לאתר המועדון/אני לא מצליח/ה להיכנס לאתר לאחר ההרשמה. מה עליי לעשות?

5. תשובה: ישנם מספר צעדים בהם ניתן לנקוט במטרה לפתור את בעיית ההרשמה. ראשית, מומלץ לנסות לבצע את ההרשמה דרך דפדפן Google Chrome. כאשר אתם נכנסים לאתר המועדון, אשרו לדפדפן להשתמש ב"עוגיות" (Cookies), ואשרו חלונות קופצים (Pop Up). במידה ואתם גולשים דרך אפליקציית המועדון, אשרו הגדרות אלו גם דרכה. לאתר ניתן לגשת באמצעות סיסמה פרטית, או באמצעות קוד חד פעמי הנשלח אליכם למייל או לטלפון הנייד. במידה ויש לכם תקלה בסיסמה, ודאו כי הגדרתם אותה בהתאם לקריטריוני האבטחה של האתר. במידה שאתם מבקשים קוד גישה חד פעמי, והוא אינו מתקבל, או בכל תקלת גישה אחרת בה אתם נתקלים, אתם מוזמנים לפתור למוקד שירות הלקוחות בטלפון או באתר האינטרנט, שצוינו לעיל תחת הכותרת "צרו קשר".

צילום מסך של שירות לקוחות מועדון לקוחות ביחד בשבילך

מועדון לקוחות ביחד בשבילך טופס יצירת קשר צילום מסך
מועדון לקוחות ביחד בשבילך טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מועדון לקוחות ביחד בשבילך?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מועדון לקוחות ביחד בשבילך אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מועדון לקוחות ביחד בשבילך ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מועדון לקוחות ביחד בשבילך

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

9 תגובות

  1. ברצוני לדעת כמה עולה בחודש מועדון ביחד בשבילך?
    אני חברת ארגון המורים

  2. שלום רב, ברשותי כרטיס נטען , מאחר ואני חדשה במערכת שלכם לצערי לא ברור לי איך אני יכולה לרכוש עם הכרטיס שברשותי, הטענתי את הכרטיס ב- 500 ש"ח והוסבר לי שהחיוב יהיה 350 ש"ח, לפני כעשרה ימים השארתי הודעה לחזור אלי על מנת להסביר לי איך אני יכולה לרכוש ואיפו נינג'ה, לפי מיטב ידיעתי הכרטיס הנטען לא רלונטי משנת 2023. אם זה הסיכום אבקש לזכות את כרטיס האשראי בסכום שחוייב, מקווה שהבהרתי את דברי נכון, אבקש לחזור אלי לנייד 052-6729191 חוה

  3. מדובר על כרטיס ביחד. נא לחזור אליי בדחיפות היום התקשרתי והייתי על הקו יותר משעה
    נא לחזור אלי דחוף
    0526284838

  4. שלום רציתי לדעת איך אפשר להיצטרף אני חברה באירגון ההיסתדרות העובדים אם אפשר ליצור קשר 0527166706 אפרת

  5. בקשר לכרטיס ביחד בשבלך בשילוב ויזה עם מקס. לא ברור איך זה עובד. קיבלתי כרטיס מקס אך לא מסומן שזה שייך למועדון ביחד בשבלך וגם לוקח 4 ימים להפעלה של כרטיס. עדיין לא יכולה להזמין שום הטבות וזה מאוד מאכזב. אין אפשרות לדבר באופן ישיר טלפוני עם שום נציג. לצערי אין מענה .

  6. שירות לקוחות הכי מזעזע שנתקלתי בו. הזמנתי שובר דרך האתר. מדובר על שובר לספא באחד מבתי המלון בארץ. בשובר דרך ביחד בשבילך היה כתוב שכניסה לספא נכללת בתוספת תשלום. בשיחה שלי עם הספא נאמר לי שאין כניסה לבריכה כלל! הועברתי לבדיקה מול מנהל הבריכה שאמר לי שכניסה לספא היא 200 ש"ח לאדם. בושה שנאמר לי סכום כספי כזה על כניסה לבריכה. בשבוע שבוע וחצי אני מתקשרת בלי הפסקה לשירות הלקוחות. לא מקבלת תשובות, שמים אותי על הולד, שיחות ארוכות של מעל 40 דק' ולבסוף נציג שטוען שהוא אחראי משמרת ניתק לי את הטלפון בפנים. בושה!! אני מתביישת שאבא שלי חבר הסתדרות. תתביישו לכם על השירות הגרוע ששילמתי כסף ולא קיבלתי מענה.

  7. היי, אני חברת ביחד בשבילך אך אין לי את הכרטיס. איך אפשר לקבל ?

  8. שלום קוראים לי רות ,אם אפשר לחזור אליי לטלפון 0548474754 בנוגע לכרטיס של ביחד בשבילך .
    תודה רבה .

  9. לצערי אין לי כרטיס אשראי מקס וחודשים ארוכים אני לא משתמש בהטבות המגיעות לי.
    אני לא רואה שום סיבה(הגיונית וכשרה) להגביל את כל חברי ההסתדרות בכרטיס אחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2036 - מועדון לקוחות ביחד בשבילך לוגו
לוגו שירות לקוחות מועדון לקוחות ביחד בשבילך
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן