שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מועדון לקוחות "עדיף" טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מועדון הטבות » מועדון לקוחות "עדיף" טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של מועדון לקוחות "עדיף" – מועדון ללקוחות עם מוגבלויות – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות "עדיף", לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מועדון לקוחות "עדיף" – טלפון

מוקד שירות טלפוני "עדיף": 03-3030309 

שעות פעילות המוקד לשירותכם:

  • בימים א'-ה' בשעות: 08:00-16:00

מועדון לקוחות "עדיף" – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של "עדיף": office@adif.org.il.

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

מועדון לקוחות "עדיף" – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות "עדיף" באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.

מועדון לקוחות "עדיף" – שאלות ותשובות

לשאלות ותשובות נפוצות של מועדון הלקוחות "עדיף" בנושאים כמו זכאות להצטרפות, ביטול הצטרפות, כרטיסי אשראי, מידע כללי ועוד, ניתן להיכנס דרך הקישור הזה.

צילום מסך של שירות לקוחות מועדון לקוחות "עדיף"

מועדון לקוחות עדיף טופס יצירת קשר צילום מסך
מועדון לקוחות עדיף טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מועדון לקוחות "עדיף"?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מועדון לקוחות "עדיף" אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מועדון לקוחות "עדיף" ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מועדון לקוחות _עדיף

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2092 - מועדון לקוחות עדיף לוגו
לוגו שירות לקוחות מועדון לקוחות "עדיף"
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן