שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מועדון לקוחות "שלך" טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מועדון הטבות » מועדון לקוחות "שלך" טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

מועדון ההטבות "שלך" הוא מועדון שנועד לעובדי הרשויות המקומיות, המאפשר לחברי המועדון ליהנות ממגוון הטבות ובהן: כרטיסים לסרטים, הצגות הופעות ואירועים, ארוחות מוזלות במסעדות, הנחות על קורסים, לימודים והעשרה, נופש ולינה בבתי מלון וצימרים ועוד.

אספנו עבורכם את הפרטים המעודכנים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מועדון לקוחות "שלך" – מועדון הטבות לרווחת עובדי הרשויות המקומיות.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מועדון לקוחות שלך – טלפון

מוקד שירות טלפוני שלך: 073-2244333.

שעות פעילות המוקד: בימים א'-ה' בשעות: 08:00-16:30.

מועדון לקוחות שלך – שירות באמצעות אימייל

כתובת המייל לפנייה לשירות לקוחות מועדון שלך היא: sos@s-on.co.il.

מועדון לקוחות שלך – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות לקוחות מועדון ההטבות שלך באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה, לאחר הלחיצה יש ללחוץ על האפשרות "צור קשר" במעלה העמוד ולמלא את הטופס.

מועדון לקוחות שלך – דף פייסבוק רשמי ואינסטגרם

דף הפייסבוק הרשמי של מועדון שלך – facebook.com/yours.club1.
אם תרצו לשוחח עם שירות הלקוחות של מועדון שלך דרך דף הפייסבוק תוכלו לשלוח אליהם הודעה במסנג'ר מכאן.
אם יותר נוח לכם ליצור קשר דרך האינסטגרם תוכלו להגיע לפרופיל שלהם מכאן.

מועדון שלך – שירות לקוחות

מועדון שלך הינו מועדון הטבות המיועד לעובדי הרשויות המקומיות והתאגידים העירוניים. המועדון הוקם בשנת 2012 על ידי מספר גופים עירוניים, והסתדרות המעו"ף. במסגרת המועדון זכאי כל חבר לשתי הטבות בכל חודש, ללא יכולת צבירה מחודש לחודש. במידה ונוצלו שתי ההטבות, זכאי החבר לקבל עד 8 הטבות נוספות במחירים מוזלים בכל חודש (סה"כ 10 הטבות חודשיות), תחת הכותרת "מחיר מוזל". תחומי ההטבות של המועדון מתמקדות בעיקר בתחום הצרכנות, הפנאי והתרבות, למשל מסעדות, הצגות, סרטים, אטרקציות, מוצרי אופנה והלבשה, שוברים, תווי קנייה, מוצרי מזון, חבילות ביטוח מוזלות, מופעי סטנד-אפ, ארוחות בוקר, ימי הולדת, וכדו'. הצטרפות למועדון כרוכה בתשלום דמי חבר, וההטבות נעשות באמצעות כרטיס מגנטי וקוד אישי לכניסה לאזור האישי באתר. 

מועדון שלך – דרכי יצירת קשר נוספות

מועדון שלך משתדל לשמור על קשר רציף עם חברי המועדון, ולשם כך הוא מציע מגוון ערוצי תקשורת ויצירת קשר אשר יפורטו להלן. בנוסף, שומר המועדון על קשר רציף באמצעות הודעות SMS, עדכונים במייל, שיחות יזומות וכדו'. 

  • מועדון שלך – טלפון: מועדון שלך טלפון פועל מיום א' עד יום ה' בין השעות 8:00 ועד ל-16:30 אחר הצהריים במספר: 073-2244333. באמצעות מספר זה ניתן להצטרף למועדון, או לפנות לשירות הלקוחות בנושאים שונים.

  • מועדון שלך – פקס: ניתן ליצור קשר עם המועדון באמצעות פקס, שמספרו: 073-224422.

  • מועדון שלך – מייל: ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מועדון שלך באמצעות כתובת המייל – sos@s-on.co.il.

  • מועדון שלך – אתר אינטרנט: באמצעות האתר ניתן להגיש טופס יצירת קשר ולפרט בו את פרטי הבקשה או השאלה. כתובת האתר הינה: https://www.yours.co.il/. באתר ניתן למצוא את כל המידע בנוגע להטבות ולמבצעים, וכן לקבל מידע אודות תקנות המועדון. ניתן ליצור קשר גם באמצעות האפליקציה באזור האישי.

     
  • מועדון שלך – פייסבוק: מועדון שלך מתחזק דף פייסבוק פעיל, וניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועדון שלך דרך דף הפייסבוק או דרך אפליקציית המסנג'ר. את דף הפייסבוק ניתן למצוא בכתובת: https://www.facebook.com/yours.club1

  • מועדון שלך – אינסטגרם: המועדון מחזיק בחשבון אינסטגרם פעיל, אשר דרכו ניתן לקבל עדכונים אודות פעילות המועדון ומידע הנוגע להטבות השונות. עם זאת, חשבון האינסטגרם משמש בעיקר כערוץ תקשורת חד כיווני, ומומלץ ליצור קשר באמצעות הערוצים האחרים. הכתובת לדף האינסטגרם הינה: https://www.instagram.com/yours.club/?igshid=16r62peyckfa2

  • מועדון שלך – כתובת למכתבים: משרדי המועדון יושבים  בתל אביב בכתובת: ריב"ל 18 6777855. יש להפנות את המכתב למחלקת פניות הציבור.

שאלות ותשובות על מועדון שלך

שאלה: האם כל אדם שעובד במועצה מקומית זכאי להיות חבר במועדון?

תשובה: כן. כל אדם אשר עובד במועצה מקומית, תאגיד עירוני או באחד מגופי הסמך השונים זכאי להיות חבר במועדון שלך. החברות מותנת בתשלום דמי חברות ולאחר ההצטרפות מקבל החבר כרטיס וקוד אישי המאפשר לו להנות משלל ההטבות להם זכאים חברי המועדון. חשוב לזכור שהזכאות מוגבלת לשתי הטבות בכל חודש (24 הטבות בשנה קלנדרית) ולא ניתן לצבור הטבות מחודש לחודש. לאחר מימוש שתי ההטבות החודשיות, ניתן לרכוש עוד 8 הטבות במחיר מוזל, ולעיתים ישנן הטבות נוספות כפי שמצוין באתר מעת לעת. 

שאלה: האם ניתן לבטל הזמנה שהוזמנה באמצעות מועדון שלך?

תשובה: תנאי הביטול מפורטים באתר, והם משתנים בהתאם לסוג המוצר ולנסיבות הביטול. ככלל, ניתן לבטל הזמנה בתוך 14 יום ממועד ההזמנה, אם כי המועדון מאפשר לעיתים ביטול גם לאחר תקופה זו על פי שיקול דעתו. ביטול עסקה עקב סיבות שאינן פגם המוצר, עשויות לחייב את החבר בדמי ביטול בגובה של 5% מגובה העסקה או 100 ₪ (במחיר הנמוך מבניהם). לא ניתן לבטל שירותי נופש או אטרקציות פחות משבוע ממועד השירות העתידי, וכן לא ניתן לבטל תוכן הניתן להקלטה. ניתן למצוא את רשימת תנאי הביטול המלאה בתקנון המועדון בכתובת: https://www.yours.co.il/bundles/app/pdf/takanon.pdf?v=1.9.5

שאלה: רגע אחד, מי מרוויח מכל הסיפור הזה?

תשובה: התשובה לשאלה זו היא – כולם! הרשויות המקומיות מרוויחות מכך שהעובדים שלהן נהנים מההטבות ומכך שהקשרים החברתיים בין העובדים מתחזקים. נקודה זו נראית זניחה, אולם היא משפרת מאד את יכולת העבודה של העובדים, ומגבירה את הקצב והתפוקה במידה רבה. העובדים נהנים מהטבות ומבצעים במגוון תחומים, ויכולים לחסוך מאות ואף אלפי שקלים בכל שנה. הספקים ונותני השירות נהנים כמובן ממאגר לקוחות גדול ואיכותי, והחשיפה שלהם מתרחבת הודות לשיתוף הפעולה עם המועדון. במילים אחרות – גם העובדים, גם העסקים וגם המנהלים מרוויחים ממועדון שלך!

שאלה: איך אני מקבל מידע אודות מועדון שלך?

תשובה: המקום הטוב ביותר לקבלת מידע הינו באמצעות אתר האינטרנט של המועדון. את אתר האינטרנט ניתן למצוא בכתובת: https://www.yours.co.il/. באתר המועדון ניתן למצוא מידע אודות כלל המבצעים וההטבות השונות הניתנות לעובדים, על פי הקטגוריות המוצעות (צרכנות, מזון, משפחה, הבית שלך, פנאי ונופש, "הופעות live" וקטגוריית הנבחרים). חשוב לזכור שכל חבר מוגבל לשתי הטבות חודשיות, ולשמונה הטבות נוספות במחיר מוזל. באמצעות האתר ניתן לקבל מידע אודות המועדון עצמו, לצפות בתקנון המועדון וליצור קשר באמצעות טופס פנייה. 

שאלה: אילו הטבות ניתנות לחברי המועדון?

תשובה: ההטבות ניתנות במגוון רחב של תחומים כגון פנאי, תרבות, צרכנות ושירותים נוספים. את רשימת ההטבות המלאה ניתן למצוא באתר האינטרנט של המועדון, או באמצעות העדכונים המועברים ללקוחות המועדון.  

טיפ קטן ללקוחות מועדון "שלך" לסיום

מועדון הלקוחות שלך מאפשר לעובדי הרשויות המקומיות להנות משלל הטבות ומבצעים בתחומים רבים ומגוונים. מומלץ לפני כל רכישה או הזמנת שירות להשוות את המחיר למחירים המוצעים באתר – אתם תופתעו לגלות כמה כסף אפשר לחסוך באמצעות פעולה פשוטה זו… מועדון הלקוחות מאפשר ערוצי תקשורת נוחים וזמינים, כך שבאופן כללי קל מהיר ונוח ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה. 

צילום מסך של שירות לקוחות מועדון לקוחות "שלך"

מועדון לקוחות שלך טופס יצירת קשר צילום מסך
מועדון לקוחות שלך טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מועדון לקוחות "שלך"?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מועדון לקוחות "שלך" אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מועדון לקוחות "שלך" ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מועדון צרכנות הוט

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

4 תגובות

  1. שלום
    עכשיו פניתי לשרות לקוחות וביקשתי כרטיס חדש , כי הישן גם פג תוקף שלו וגם נהרס
    נאמר לי שגובים על זה 20 ש"ח. לא אבד לי הכרטיס אלא נהרס וזה אמור להיות חלק מהשרות להנפיק קרטיס חדש
    בלי לגבות .
    אודה לתשובתכם

  2. קיבלתי כרטיס עוד לא פתחתי אותו והוא נעלם לי אשמח לדעת מה אני צרכה לעשות ואיך באפשרותי לקבל כרטיס חדש
    רבקי גיטלר מודיעין עילית מטה בינימין

  3. לא ייתכן שציבור שלם שאין לו הודעות בטלפון, לא יוכל להיכנס לאתר ולהנות מההטבות.

  4. ברצוני לתקן את הכתובת שלי עברתי דירה הכתובת החדשה רוטשילד 166 פתח תיקווה שמי חנה שיפרמן לא הצלחתי לימצוא את הוואטאפ שלכם תודה מיראש שנה טובה לכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2105 - מועדון לקוחות שלך לוגו
לוגו שירות לקוחות מועדון לקוחות "שלך"
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן