שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מחסני תאורה טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » מחסני תאורה טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של מחסני תאורה – ריכוז הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות חברת מוצרי החשמל מחסני תאורה.

רשת מחסני תאורה היא אחת מרשתות התאורה המובילות בישראל, עם כ-50 סניפים ברחבי הארץ.

רשת מחסני תאורה מוכרת בסניפי הרשת מגוון של מנורות תלייה, מנורות קיר, תאורת סלון ופינת אוכל, תאורות לד, תאורת חוץ ועוד.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מחסני תאורה – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות מחסני תאורה – מספר טלפון: 1700-70-40-40.

שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: א'-ה' 9:00-16:00.

פקס: 076-8198839.

מחסני תאורה – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן לפנות לשירות לקוחות מחסני תאורה גם באמצעות אתר האינטרנט של החברה – בקישור הזה.

מחסני תאורה – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

מוקד שירות הלקוחות של מחסני תאורה נותן מענה גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה.

מחסני תאורה – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

מוקד שירות הלקוחות של מחסני תאורה נותן מענה גם בעמוד האינסטגרם הרשמי של החברה: בקישור הזה.

מחסני תאורה – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

מוקד שירות הלקוחות של מחסני תאורה נותן מענה גם בעמוד היוטיוב הרשמי של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. שאלות ותשובות
  2. החלפות והחזרות
  3. משלוחים
  4. אחריות
  5. תשלומים
  6. צור קשר
  7. פרויקטים
  8. טיפים ומדריכים
  9. ביטול עסקה

מחסני תאורה – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות מחסני תאורה – כתובת דואר: בית מחסני תאורה, כנרת 10 , איירפורט סיטי, לוד.

בקצרה על מחסני תאורה

חברת מחסני תאורה, הינה רשת ישראלית למוצרי תאורה שהקומה בשנת 1997. לחברה מעל 40 סניפים בפריסה ארצית. החברה מתמחה במגוון מוצרי תאורה, הן לפנים הבית והן לחוץ. בנוסף החברה גם משווקת מוצרי תאורה משלימים דוגמת מאווררי תקרה גופי חימום, נורות, תאורה לצילום ועוד. החברה מחזיקה במגוון רחב של מוצרי תאורה לכל עיצוב ולכל אווירה במנעד מחירים רב שמתאים לכל כיס.

החברה מציעה שירות מכירה ולקוחות אדיב ומקצועי שעוזר ללקוחות לבחור מבין אלפי גופי התאורה הקיימים, ולמצוא את האחד שעונה על צריכהם בצורה הטובה ביותר, בהתאם לתקציב שיש ברשותם.

איך עוד אפשר ליצור קשר עם מחסני תאורה?

קיימות מספר דרכים לפנות לשירות הלקוחות של רשת מחסני תאורה.

  1. ראשית, ניתן להיכנס לאתר של הרשת בכתובת https://www.lighting.co.il/ . באתר ניתן למצוא את קטלוג המוצרים המלא של הרשת, בהתאם לקטגוריות השונות של תאורת פנים, חוץ, מוצרים משלימים, מאווררים, תאורה טכנית ועוד. בנוסף, באתר קיימים מספר אופציות סינון, דוגמת מחיר, גודל, צבע וכו', כך שהלקוח יכול לבחור את המוצר המתאים לו בקלות ובמהירות.
  2. בנוסף, האתר מציע אפשרות לשוחח עם נציג ממוחשב ולקבל תשובות למספר רחב של שאלות ובעיות. במידה והלקוח מבקש, או שהנציג הממוחשב אינו יודע לתת מענה מלא לשאלת הלקוח, הצ'אט יעבור לנציג אנושי שיתן שירות משלים. שירות הצ'אט באתר פעיל בימים א'-ה' בין השעות: 15:00-9:00. בנוסף, באתר, תחת לשונית שירות לקוחות יש את לשונית שאלות ותשובות, עם מענה לשאלות נפוצות של לקוחות בתחום החלפה והחזרת מוצרים, משלוחים, תשלומים אחריות על מוצרים ועוד. בנוסף, באותה לשונית קיימת אפשרות להשאיר פניה לשירות הלקוחות. יש למלא את הפרטים הרלוונטים, ונציג משירות הלקוחות יחזור אל נותן הפנייה.
  3. נוסף לאתר, יש למחסני תאורה מוקד שירות לקוחות טלפוני במספר 03-942-4850, או במספר 1700-70-40-40. מוקד שירות הלקוחות פעיל בימים  א'-ה' בין השעות 9:00-16:00. במספר זה פועל גם מוקד מכירות, שנותן ייעוץ בנוגע לרכישת מוצרי תאורה, ומאפשר לבצע רכישה טלפונית באמצעות נציג.
  4. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות על ידי שליחת מייל לכתובת הדואר האלקטרוני glow@lighting.co.il
  5. בנוסף, בדף הפייסבוק של החברה ניתן לשאול שאלות בפוסטים הקיימים ולקבל שירות. כדי להגיע לדף הפייסבוק יש להיכנס לכתובת https://www.facebook.com/lighting.co.il .
  6. למי שמעדיף לשלוח דואר, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות על ידי שליחת מכתב לכתובת בית מחסני תאורה,הצמיחה 15, ליגד סנטר מודיעין.

שאלות על שירות לקוחות מחסני תאורה

שאלה: באילו דרכים ניתן לבצע רכישת מוצרי תאורה ברשת?

תשובה: ניתן לבצע רכישת מוצרים במספר דרכים. ראשית, ניתן להיכנס לכלל חנויות הרשת בפריסה ארצית, ולהתרשם מהמלאי הקיים. לעיתים ניתן לקחת את המוצר ישירות מהחנות, ולעיתים יש צורך לבצע הזמנה ומשלוח שיגיע לבית. בנוסף, ניתן לבצע רכישה מאובטחת באתר האינטרנט של הרשת בכתובת https://www.lighting.co.il/.

שאלה: היכן ניתן לראות את מיקומי הסניפים השונים ושעות הפתיחה שלהם?

תשובה: באתר האינטרנט של החברה, תחת לשונית סניפים, ניתן לראות את כלל כתובות סניפי הרשת, כולל מספר טלפון, דרכי הגעה ושעות פתיחה של הסניף. בצורה זו ניתן גם לוודא אל מול הסניף מראש אם יש בידו את המוצר הרצוי.

שאלה: מהם תנאי ביטול עסקה, החזרת והחלפת מוצרים ברשת?

תשובה: ניתן להחזיר או להחליף מוצר עד ארבעה עשר יום מיום הרכישה, וזאת עם הצגת חשבונית הקנייה. ניתן להחזיר או להחליף את המוצר רק בתנאי שלא נעשה בו שימוש, והוא עדיין באריזתו המקורית, והוא תקין וללא פגם.יוצאי דופן אלו מוצרים שנרכשו מתצוגה או שנעשו בהם התאמות מיחדות לבקשת הלקוח, את מוצרים אלו לא ניתן להחליף או להחזיר.

לחלופין, אם לקוח מעוניין לבטל עסקה באופן מלא ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות. ניתן לשלוח מייל לכתובת הדואר האלקטורני webmaster1@lighting.co.il בצירוף פרטים מזהים ומספר הזמנה. כמו כן ניתן להתקשר למוקד שירות הלקוחות בטלפון 1700-70-40-40. המוקד פעיל בין הימים א'-ה  בין השעות 9:00-16:00. במוקד יש לדבר עם אחד מנציגי השירות ולבקש לבטל עסקה. כמו כן ניתן לפנות לאחד המוכרים בסניפי הרשת השונים ברחבי הארץ. כמו כן, תחת לשונית ביטול עסקה באתר ניתן למלא את הטופס שמופיע במטרה לבטל עסקה. לבסוף ניתן גם לבקש לבטל עסקה בדואר רשום, יש לשלוח מכתב לכתובת הצמיחה 15, מודיעין. על הלקוח לוודא כי ביטול העסקה מתבצע עד ארבעה עשר יום ממועד הרכישה, גם במידה והלקוח שלח דואר רשום.

שאלה: אם אני קונה תאורה ברשת, האם מגיע אלי גם חשמלאי להתקין את המוצר?

תשובה: רשת מחסני תאורה אינה אחראית להתקנת המוצרים בבית הלקוח. החברה רק מאפשרת שירות משלוחים לבית, כך שהמוצר יגיע עד עשרה ימי עסקים. בתנאי שסכום העסקה עלה על אלף שקלים המשלוח הוא בחינם. יחד עם זאת, למעט החלפת נורות או התקנת אמצעי תאורה פשוטים מומלץ שלא לבצע את התקנת גוף התאורה או החימום לבד, וזאת מטעמי בטיחות.

עוד דבר שכדאי לדעת

לתאורה יש חשיבות מכרעת בעיצוב הבית, וביכולתה להשרות אווירה שונה בהתאם לצבע התאורה ולסגנונה. מסיבה זו, מומלץ להתייעץ עם מעצבים או אנשים עם ניסיון בתחום בטרם קונים תאורה לבית, במיוחד אם מדובר בגוף תאורה יקר ומרכזי בבית. בנוסף, במיוחד אם מדובר בגוף תאורה מרכזי שאמור לתת המון אור, ולהשרות עיצוב, מומלץ שלא להתפתות לקנות את גוף התאורה הזול ביותר מכיוון שאיכותו לרוב תהיה נחותה, ויהיה צורך להחליפו במהירות.

צילום מסך של שירות לקוחות מחסני תאורה

מחסני תאורה טופס יצירת קשר צילום מסך
מחסני תאורה טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מחסני תאורה?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מחסני תאורה אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מחסני תאורה ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מחסני תאורה

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

3 תגובות

  1. אני מנסה ליצור קשר עם החנות/ שרות לקוחות
    ולא עונים לי!!!!!!
    נא ליצור עימי קשר בהקדם!!!!!

  2. קניתי תאורת תקרה והשני היה בחצי מחיר
    למחרת השתנה המבצע לפריט שני בשקל
    האם אפשר לקבל החזר על התשלום ?
    האם אפשר לבטל ולקנות שוב הפריט נמצא אצלי
    מספר עסקה:0541026375
    מחכה לתשובה טלפון 054-9932692
    yossef.halachmi@elbitsystems.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3373 - מחסני תאורה לוגו
לוגו שירות לקוחות מחסני תאורה
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן