שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מיטב דש טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » בתי השקעות » מיטב דש טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של חברת ניהול ההשקעות מיטב דש, ללקוחות החברה במגוון תחומי פעילותה: ניהול תיקי השקעות מיטב דש, קרנות נאמנות מיטב דש, קופות גמל מיטב דש, קרן פנסיה מיטב דש ועוד, לשימושכם.

מיטב דש הוא בית השקעות ישראלי המנהל כספי לקוחות במגוון רחב של ערוצים: תיקי השקעות, קרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה, קופות מרכזיות לפיצויים, מוצרים מחקי מדדי ומוצרי השקעות אלטרנטיביים, ומספק שירותי מסחר בניירות ערך ללקוחות פרטיים ומוסדיים.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מיטב דש – טלפון

מוקד שירות טלפוני ללקוחות גמל ופנסיה: 3366*

טלפון נוסף: 03-7903717

שעות מוקד מענה טלפוני מיטב דש:

  • ימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00
  • יום ג – 08:30 – 15:00

פקס: 03-7903222

שירות לקוחות מיטב דש וואטסאפ

בכדי לקבל שירות לקוחות יש ללחוץ על הקישור כדי לשלוח הודעת וואצפ למספר http://wa.me/972546333888

מיטב דש – שירות בפייסבוק מסנג'ר – Messenger

להתחלת שיחה וקבלת מענה באמצעות פייסבוק מסנג'ר עם שירות לקוחות מיטב דש – בקישור הזה.

מיטב דש – שירות לקוחות באמצעות SMS

לשירות לקוחות מיטב דש באמצעות שירות ב-sms יש לשלוח הודעה למספר – 055-7003612.

מיטב דש – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של מיטב דש גמל: gemel@meitavdash.co.il.

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

שירות לקוחות מיטב דש דרך האתר

ניתן לקבל שירות לקוחות ממיטב דש דרך טופס יצירת קשר באתר.
עוד כמה קישורים שימושיים שיוכלו לעזור לכם לפני קבלת שירות לקוחות:

שירות לקוחות מיטב דש בערוץ היוטיוב

ניתן להיכנס לערוץ היוטיוב לקבלת מידע נוסף ושירות לקוחות.

מיטב דש – שירות עצמי

ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר מיטב דש.

כניסה לאיזור השירות העצמי באתר מיטב דש אונליין.

מיטב דש – פניות הציבור

כתובת למשלוח דואר מיטב דש: ת.ד 2442 בני ברק, 5112302.

כתובת קבלת קהל מיטב דש: מגדל צ'מפיון, דרך ששת הימים 30, בני ברק.

קצת על חברת "מיטב דש"

מיטב דש זוהי חברה המשמשת כבית השקעות המציע מוצרים ושירותים שונים כמו: קופות גמל להשקעה, קרן פנסיה, קרן השתלמות, מסחר עצמאי בבורסה, ניהול תיקי השקעות ועוד. החברה הוקמה בשנת 2013 כתוצאה מאיחוד של שתי חברות נפרדות שעסקו בתחום. החברה מספקת שירותי ניהול כספים הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור לקוחות עסקיים כגון חברות. כמו כן, החברה מציעה גם שירותי הלוואות וביטוח ללקוחותיה.

לאור מגוון המוצרים והשירותים שחברת מיטב דש מציעה, הפכה החברה לאחת המוכרות ביותר בתחום ההשקעות, ועל כן, יש לה לקוחות רבים. לקוחות רבים משקיעים כסף רב בתיקי ההשקעות השונים המנוהלים על ידי החברה. לאור הקשר הקרוב וההכרחי בין הלקוח לבין נותן השירות, קיימים ערוצי תקשורת רבים ומגוונים, לרבות טלפון מיטב דש, שליחת פנייה מקוונת ואמצעי תקשורת דיגיטליים.

כל הדרכים ליצירת קשר – שירות לקוחות מיטב דש

כאמור, המנעד הרחב של הלקוחות של חברת מיטב דש מצריכים מגוון רחב מהרגיל של אמצעים ליצירת קשר, כך שכל לקוח יוכל לפנות לחברה בדרך האופטימלית ביותר עבורו.

ראשית כל, ניתן למלא טופס פנייה באתר החברה. במסגרת פנייה זו תתבקשו למלא פרטים מזהים כגון: שם, טלפון, ודואר אלקטרוני. בהמשך תצטרכו לבחור את נושא הפנייה. הבחירה הינה מתוך מבחר אפשרויות המוצעות בטופס, למשל, "שוקל להצטרף כלקוח", "שירות לקוחות פנסיה", "שירות לקוחות ניהול תיקי השקעות" ועוד. לבסוף תצטרכו לכתוב בעצמכם את תוכן הפנייה. השתדלו להיות תמציתיים ועניינים, שכן בין כה וכה נציג יראה את פנייתכם וייצור עימכם קשר טלפוני.

כדי למלא את טופס הפנייה המובנה באתר ניתן ללחוץ על הקישור הבא: https://www.meitav.co.il/contact-us/?ref=footer-4#1713

שנית, ניתן לפנות בדרך המסורתית הלוא היא באמצעות התקשרות טלפונית עם מוקד השירות הטלפוני של החברה. שימו לב ששעות פעילות המוקד הן ימים א' – ה' בין השעות 8:30 – 16:00. ניתן ליצור קשר באחד ממספרי טלפון מיטב דש הבאים: 3366* או 03-7903717.

אופציה שלישית ונוחה לא פחות הינה פנייה באמצעות ערוצי הפנייה הדיגיטליים. המענה באמצעים אלו ניתן בימים א' – ה' בין השעות 9:00 – 16:00. הערוצים הדיגיטליים דרכם ניתן לפנות לשירות הלקוחות מיטב דש הם:

  • WhatsApp – ניתן לשלוח הודעה עם פנייתכם למספר טלפון מיטב דש: 054-6333888.
  • שירות SMS – את ההודעה יש לשלוח למספר טלפון מיטב דש: 0557003612.
  • פייסבוק (מסנג'ר) – ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק הרשמי של חברת מיטב דש, ושם להיכנס למסנג'ר ולהתחיל שיחה עם נציג שירות. או פשוט ניתן ללחוץ על הקישור הבא אשר יוביל אותכם ישירות לתחילת שיחה במסנג'ר עם נציגי השירות של מיטב דש – https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2F124776154219108%2F%3Fmessaging_source%3Dsource%253Apages%253Amessage_shortlink%26source_id%3D1441792%26recurring_notification%3D0
  • כמו כן, ניתן ליצור קשר באמצעות פקס במספר: 03-7903222, או באמצעות פנייה מפורטת למייל: gemel@meitavdash.co.il. כמובן שניתן גם לפנות באמצעות הדרך המסורתית של שליחת דבר דואר לכתובת: ת.ד 2442 בני ברק, 5112302. אולם, דרך זו איטית ויעילה פחות מהאחרות ולכן מומלץ להפחית את השימוש בדרך זו.

*בכל אופן שבו תבחרו לפנות לשירות הלקוחות מיטב דש תקבלו מענה מקצועי מנציג שירות תוך זמן קצר במסגרת שעות הפעילות שצוינו מעלה.

שאלות ותשובות נפוצות ששואלים את מיטב דש

שאלה: האם אוכל לקבל שירות פרונטלי במשרדי החברה?
תשובה: כמובן. ניתן להגיע למשרדי החברה בשעות קבלת קהל, ימים א' – ה' בין השעות 9:00 – 16:00. הכתובת שבה מתקיימת קבלת הקהל היא: ברוך הירש 14, בני ברק – קומה 1. שימו לב שבאופן רשמי קבלת הקהל מיודעת ללקוחות גמל ופנסיה, אולם אם ברצונכם להגיע בשל נושא אחר מומלץ לברר זאת לפני הגעתכם באמצעות אפיקי הפנייה האחרים שפורטו. כך תוודאו שאינכם מבזבזים את זמנכם היקר ומגיעים למשרדי החברה שלא לצורך.

שאלה: פניתי לשירות הלקוחות מיטב דש, אולם המענה שקיבלתי לא היה מספק ולא התבצע כראוי. לאן אוכל לפנות?
תשובה: במקרים אלו ניתן לפנות למנהל מערך שירות הלקוחות באמצעות כתובת המייל: Erezservice@mtds.co.il. יודגש כי הפנייה לכתובת מייל זו תיעשה רק במידה וכבר פניתם לשירות הלקוחות הרגיל אך תהליך השירות לא התבצע כראוי.

שאלה: האם ישנן פעולות שאוכל לעשות בעצמי, ללא פנייה לשירות הלקוחות?
תשובה: בוודאי, פנייה לשירות לקוחות איננה הדרך היחידה לבצע פעולות בחשבונכם. לפני הפנייה לשירות לקוחות, מומלץ לבדוק האם ניתן לבצע את הפעולה המבוקשת באמצעות כניסה לחשבונכם האישי באתר או באפליקציה. ככל ולא תמצאו מענה לבקשתכם, אל תהססו ופנו לשירות הלקוחות בכל אחת מהדרכים שהוצגו מעלה.

שאלה: במידה ואני זקוק/ה לטופס ספציפי, האם עליי לפנות למוקד השירות לקוחות גם כן על מנת לקבל את הטופס?
תשובה: במקרה כזה אין צורך לפנות ישירות למוקד שירות הלקוחות. כדי לחסוך זמן יקר, תוכלו להיכנס לקישור הבא: https://www.meitav.co.il/forms/?ref=footer-4#1638. בקישור זה מופיעים טפסים רבים נפוצים אשר לקוחות עשויים להזדקק להם. במקום להתקשר לשירות הלקוחות, תוכלו לפנות ישירות לעמוד זה ולחפש בעצמכם את הטופס המבוקש.

טיפ קטן לסיום על מיטב דש

בעבר, הדרך המקובלת ולרוב גם היחידה ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של חברה מסוימת הייתה באמצעות התקשרות טלפונית, אשר גוררת לעיתים רבות המתנה ממושכת על הקו עד למענה של נציג שירות. אולם, היום אין זה הדבר. חברות רבות, ובפרט חברת מיטב דש, פועלות על מנת ליצור אפיקי התקשרות רבים ומגוונים עבור לקוחותיהם, מה שאמור להקל רבות על זמן ההמתנה של הלקוח, לייעל משמעותית את השירות ואף לשפרו פלאים.

כפי שראינו, חברת מיטב דש מספקת אפיקי התקשרות רבים, ועל כן, הקפידו לנצל זאת ולבחור בדרך היעילה והמתאימה לכם ביותר. כך תבטיחו חיסכון רב בזמנכם היקר וקיצור הליכים לצד נוחות מקסימלית.

צילום מסך של שירות לקוחות מיטב דש

מיטב דש טופס יצירת קשר צילום מסך
מיטב דש טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מיטב דש?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מיטב דש אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מיטב דש ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מיטב דש

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1833 - מיטב דש לוגו
לוגו שירות לקוחות מיטב דש
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן