שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מי עדן טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מזון ומשקאות » מי עדן טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של חברת המים והמינרלים מי עדן – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מי עדן, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מי עדן – טלפון

שירות לקוחות – ימים א'- ה' 08:30-16:00

מספר הפקס הוא: 03-5777873

מכירות: מספר טלפון – 2929*

א-ה בין השעות 09:00-17:00

וביום שישי בין השעות 09:00-12:00

מי עדן – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מי עדן באמצעות טופס ליצירת קשר באתר – בקישור הזה.

מי עדן – שירות באמצעות הודעת SMS

לקבלת שירות ב-SMS – יש לשלוח הודעה למספר sms:055-7000944.

מי עדן – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של מי עדן hagit.vaknin@meyeden.co.il

מי עדן – נציב תלונות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: הלח"י 19, בני ברק 51200.

צילום מסך של שירות לקוחות מי עדן

מי עדן טופס יצירת קשר צילום מסך
מי עדן טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מי עדן?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מי עדן אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מי עדן ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות עדן קינוחים

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

9 תגובות

  1. מי עדן רמת שירות גרוע ולא אמינה נציגים מנתקים את הטלפון בניגוד לחוק מנהל לא חוזר לא נותנים פיתרון ללקוחות לא להתחבר לשירות שלהם

  2. שלום רב,

    לאחר שיחה נוספת עם מוקד שירות הלקוחות של מי עדן הפעם עם גברת ליאת מצוות הדס, אני מצרפת לכם לינק להצעת חוק שמאפשר ללקוח לשמוע שיחות מוקלטות של המוקד לפי דרישת הלקוח.
    מיותר לציין שהשירות שקיבלתי לאורך כל הדרך מהשנייה שעשיתי מנוי היה לקוי -זה התחיל באיחור של המתקין,ואז המכשיר לא חימם-עוד זמן שבזבזתי- כד סדוק- נהג חלוקה שלמרות שביקשתי להוריד אצלי פחות כדים כל פעם התעקש להוריד 3 בטענה שאף אחד לא עדכן אותו וזה תופס לי מקום באוטו… אז שיהיה אצלי כי אצלי (כי אצלי זה נהיה שקוף ולא מפריע) לאחר מכן ביקשתי עוד פעם להוריד אצלי פחות כדים עוד פעם לא קרה,ואז התחילו תשובות לא נעימות ותשובות החוצפה… עד שהגענו לאסוף של המכשיר ביקשתי שיאספו את המכשיר כי אני לא מרוצה כי כל הבית שלי הכדים שלכם ,קבענו מועד 1.6.2023 ואף אחד לא הגיע לאסוף מאותו היום אני מנסה לקבוע מועד חדש כל יום אני מתקשרת מבזבז שעות על המתנה ומענה שאני מקבלת אם בכלל, עד שכבר קבענו ל 22.6.2023.
    אני בכל פעם חזרתי וביקשתי ולא פעם אחת שאני רוצה לשמוע את הקלטות שיחות שלי עם כל נציג מתחילת ההתקשרות שלי איתכם ועד עצם היום הזה זה לא קרה זה אחד וביקשתי גם לקבל פיצוי על כל עוגמת נפש שאני כבר במשך נכון להיום 17 ימים חובה מולכם עם האיסוף מכשיר אני דורשת לקבל הזמנה להגיע אליכם לשמוע את השיחות שלי עם הנציגים שאיתם שוחחתי מתחילת ההתקשרות שלי מולכם אני דורשת פיצוי על עוגמת נפש שגרמתם לי כמעט חודש האחרון על כל העצבים שהוצאת עם לי ותסכול שהבאתם אותי עד דמעות!
    אני דורשת התנצלות של נציג האחרונה שוחחתי איתה שקוראים לה ליאת מצוות הדס שהיא נתקע לי טלפון בפנים וצרחה עליי כאילו אני חברה שלה מהשכונה .

  3. שירות הכי מזעזע שניתקלתי בו , כבר חצי שנה הם טוענים שהם יסדרו את השירות , מפעם לפעם זה ניהיה קטסטרופה
    התנהלות כושלת ביותר.

    1. שלום רב,
      מסכמים על עסקה טלפונית ואח"כ מקבלים חוזה עם סעיפים שלא סיכמתי עליהם.
      זמן המתנה לשירות לקוחות 30 דקות
      תחשבו פעמיים לפני ביצוע התקשרות.

  4. שרות מזעזע, לא עונים לטלפונים, למיילים לווטסאפים, להודעות רגילות למעשה לכלום. כשממתינים על הקו כ 50 דקות השיחה מתנתקת בסוף. אם במזל ענה לך נציג הוא טוען שאינו יכול לעזור ומעביר את הנושא למנהל שיחזור אליך תוך 24 שעות אבל אף אחד לא חוזר. והגרוע מכל- גבו ממני גביית יתר הבטיחו להחזיר אולם כלום לא נעשה. כבר ביקשתי להתנתק אבל גם לזה הם לא חוזרים.

  5. שירות מזעזע. חיובים שגויים נציגים חצופים חוס שירות אי אספקה של מים וכרגע זה השיא אין מענה בשירות לקוחות לא טלפוני ולא צאט במשך יותר משבוע . אני ביטלתי את הכרטיס אשראי – עכשיו שהם יחפשו אותי

  6. מי עדן, ממש לא גן עדן, ההפך גיהנום,כבר למעלה משבועיים מנסה להגיע לנציג טלפוני לא דיגיטלי וגם לאחר השארת הודעה בכל הדרכים האפשריות עדיין לא חזר אלי אף אחד.
    השרות הכי גרוע שאני מכיר. גם מחייבים את החשבון בצורה לא מובנת ואיך שהם רוצים. גם השרות הדיגיטלי לא נותן תשובות. פשוט הזויים. לקוח שלהם כבר שנים . אף פעם לא היה ככה.

  7. הזמנתי לאירוע 10 מארזים של בקבוקי מים ליום החלוקה לא הגיעו בכלל כתבו שיגיעו למחרת גם לא הגיעו כתבו שיגיעו אחרי החג כלומר אחרי האירוע ושלחו הודעה שיגיעו בעוד חודש. זה ממש לעשות צחוק מהעבודה אני מנויי כ40 שנה בודה שחברה כזאת מתנהלת כך. דרך אגב המחיר של הבקבוקים ברשתות הסופרים יותר זולה פשוט נח לי להזמין. ייתכן ואפסיק להזמין מהם

  8. אני מחפש ששירות הלקוחות יחזרו אלי כבר למעלה משבוע וחצי לאחר שאניממתין 25 דקות עד 30 דקות אז עונה חברת הודעות שאשאיר הודעה ויחזרו אלי ועדיין לא חזרו בושה על שירות גרוע ביותר בעוד שאני מנוי לחברה מעל 15 שנה ועכשיו אני רוצה לנתק את המנוי שלי אני משלם יותר מ150 ש"ח עם שרות פשוט גרוע ללא התייחסות

    הכותב בכאב יעקב 054-8435569

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

323 - מי עדן לוגו
לוגו שירות לקוחות מי עדן
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן