שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מקרר סמסונג טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » מקרר סמסונג טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של מקרר סמסונג – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של מקרר סמסונג.

סמסונג הוא אחד ממותגי המקררים הנפוצים ביותר בישראל, עם מגוון גדול של דגמים ותצורות – מקררי 4 דלתות, 3 דלתות, 2 + מקפיא עליון, מקררי מקפיא תחתון, דלת מול דלת ועוד.

ערוצים ליצירת קשר:

מקרר סמסונג – שירות לקוחות – טלפון

יצירת קשר עם שירות לקוחות מקרר סמסונג באמצעות הטלפון, במספר: 6963*

המוקד פועל בימים
א'-ה' בשעות 22:00-08:00
יום ו' 13:00-08:00
המוקד מיועד למוצרי מובייל בלבד

*שירות בשפת הסימנים: השירות פעיל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00-17:00, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 9:00-12:00.

מקרר סמסונג – שירות לקוחות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט של החברה אינו כולל אפשרויות ליצירת קשר לאתר.

מקרר סמסונג – שירות לקוחות – צ'אט – Chat

שירות לקוחות מקרר סמסונג זמין גם באמצעות הצ'אט: בקישור הזה.

זמינות: א-ה 08:00 – 22:00 | ו' 08:00 – 13:00

מקרר סמסונג – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מקרר סמסונג באמצעות ווטסאפ: 058-4006963 972+

זמינות: א-ה 22:00 – 08:00 | ו' 13:00 – 08:00

מקרר סמסונג – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות מקרר סמסונג בעמוד הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.

ניתן לפנות לשירות לקוחות מקרר סמסונג בפייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

מקרר סמסונג – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

ניתן לפנות לשירות לקוחות מקרר סמסונג בעמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

מקרר סמסונג – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

ניתן לפנות לשירות לקוחות מקרר סמסונג בעמוד היוטיוב: בקישור הזה.

מקרר סמסונג – שירות לקוחות עמוד הטוויטר – Twitter

ניתן לפנות לשירות לקוחות מקרר סמסונג בעמוד הטוויטר: בקישור הזה.

מקרר סמסונג – שירות לקוחות עמוד הטיקטוק – Tiktok

ניתן לפנות לשירות לקוחות מקרר סמסונג בעמוד הטיקטוק: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. פנייה למנכ"ל
  2. שליחת דוא"ל
  3. הצעות והטבות
  4. שאלות ותשובות
  5. חפשו חנות קרובה
  6. שירות בשפת הסימנים
  7. מוקד טלפוני

בקצרה אודות מקררי סמסונג

חברת סמסונג היא מהחברות המוכרות ביותר בעולם כיום. היא הוקמה באמצע המאה הקודמת בקוריאה ואט אט שגשגה עד שהגיעה לפסגה. כיום תחתיה יש שלל ענפי ייצור, ובין המוצרים שהיא מציעה ניתן למצוא טלפונים סלולריים, מכונות לתעשיות כבדות, מצלמות דיגיטליות וגם מכשירי אלקטרוניקה ביתיים. בין מוצרי החשמל הפופולריים ביותר שלה ניתן למצוא מקררים משודרגים. רבים בוחרים לרכוש מקררי סמסונג לביתם בזכות האיכות הגבוהה והעמידות הרבה שלהם.

אך כמובן כמו כל מכשיר חשמל, לעיתים יש צורך לבצע תיקונים משלל סוגים או לפתור בעיות כאלה ואחרות. במקרים כאלה יש צורך ליצור קשר עם שירות לקוחות מקרר סמסונג. השירות לקוחות של מוצרי החשמל מופרד משירות הלקוחות של שאר המוצרים שלהם- וזאת למען נוחיותם של הלקוחות הרבים.

דרכי יצירת קשר שירות לקוחות – מקרר סמסונג

קיימות מספר דרכים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות. סמסונג מפעילים מערכת שירות לקוחות נרחבת באמצעות האינטרנט וגם מוקד טלפון מקרר סמסונג למענה של נציג אנושי.

  1. האתר הרשמי של סמסונג ישראל הוא https://www.samsung.com/il/ ובו תוכלו למצוא מידע על כל המכשירים, מוקדי השירות, מוקדי התמייה הטכנית וכדומה.
  2. מספר טלפון מקרר סמסונג הוא *5000000. המוקד שייך אל היבואן הרשמי של סמסונג בישראל- אלקטרוניקס פרו.
  3. ניתן לפנות אל שירות הלקוחות מקרר סמסונג דרך אפליקציית הווטסאפ. יש לשלוח הודעה למספר טלפון מקרר סמסונג 058-4006963. השירות האוטומטי ינחה אתכם כיצד להמשיך לאחר מכן אל עבר השירות המבוקש או אל נציג שפנוי לעזור לכם.
  4. אפשר לפנות אל שירות לקוחות מקרר סמסונג באמצעות צ'אט און ליין בלשונית הייעודית באתר שלהם. כנסו לכתובת https://bit.ly/3kgBtcK ובחרו את האופציה של "פתח שיחה חדשה". נציג יחל להתכתב איתכם בהקדם. הצ'אט זמין בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8 בבוקר ועד 10 בערב. בימי שישי השירות נותן מענה בין 8 בבוקר ועד 13 בצהריים. בשבתות וחגים המוקד סגור.
  5. אפשר ליצור איתם קשר גם באמצעות לשונית "צור קשר" באת האינטרנט הרשמי. זאת אפשר לעשות דרך הכתובת https://www.samsung.com/il/info/contactus/#. יש למלא במקום המיועד לכך את כל פרטי הפנייה ואת פרטי הקשר שלכם בכדי שיוכלו לחזור אליכם. ניתן לצרף שם גם מסמכים בעת צורך.
  6. אפיק נוסף אליו אפשר לפנות הוא עמוד הפייסבוק הרשמי של סמסונג. לרוב הם עונים שם במהרה. חפשו בפייסבוק את השם ומצאו את החשבון המאושר על ידי וי כחול.
  7. שירות הלקוחות של סמסונג מאפשר גם פנייה אל מנכ"ל החברה באמצעות הכתובת https://bit.ly/3GONwFS. אם לא נעניתם על פניות קודמות או אתם רוצים לשלוח תלונה על המוצרים שרכשתם, זה יכול להיות האפיק הנכון עבורכם.
  8. סמסונג מעמידים לרשותם של הלקוחות שלהם מדריכים מפורטים של תפעול מגוון המוצרים שלהם, ביניהם גם המקררים. ניתן למצוא שם תשובות לשאלות נפוצות כגון הטמפרטורה המומלצת לדגם המקרר, פתרונות למצבי נזילה, הוראות להחלפת מסננים ועוד. ניתן להיכנס אל הכתובת https://www.samsung.com/il/support/, להקליד את הדגם שלכם ולמצוא את כל מה שאתם צריכים כדי להפעיל אותו, ללמוד עוד על הפונקציות שלו או לטפל בבעיות.
  9. בנוסף, ניתן לגשת באופן פיזי אל אחד ממרכזי התמיכה המורשים של סמסונג. המרכז הראשי נמצא בכתובת צלע ההר 2, מודיעין. ניתן למצוא מרכזים נוספים בירושלים, בנשר ובאילת.

שאלות ותשובות נפוצות אודות מקררי סמסונג

שאלה: מה עושים אם מקרר סמסונג התקלקל?

תשובה: למקררים יכולות לקרות תקלות ממגוון סוגים, וחשוב לאבחן מה הבעיה המדויקת בכדי למצוא את הפתרון הנכון לה. ניתן להיכנס למדריכים השונים באתר הרשמי של סמסונג ולראות האם התקלה מתוארת בהם. קיימים מדריכים שונים לפי סוגי הדגמים אז יש להצטייד במספר הדגם הנכון. במידה ואינכם מצליחים לפתור את הבעיה בעצמכם, יש לפנות אל אלקטורניקס פרו ולתאם טכנאי בזמן ובשעה המתאימה לכם. שימו לב שכל עוד לא עברה שנה מקניית המכשיר- האחריות מופעלת והטכנאי שלכם כלול בה.

שאלה: כיצד ניתן למצוא מרכז שירות למוצרי סמסונג?

תשובה: היבואנית הרשמית של סמסונג מפעילה ארבעה מרכזי שירות בארץ, אחד במרכז, אחד בירושלים, אחד באיזור חיפה ואחד בדרום- באילת. כדי למצוא כתובות מדויקות יש להיכנס למקום הייעודי לכך באתר הרשמי של סמסונג, בכתובת הזאת- https://www.samsung.com/il/support/service-center/.

שאלה: מהי האחריות הניתנת על מקררי סמסונג?

תשובה: האחריות הניתנת על כל המוצרים של סמסונג היא 12 חודשי אחריות שמסופקים על ידי נציגות החברה בארץ. דבר זה רלוונטי גם למקררי סמסונג, כל עוד הם נקנו מהיבואן הרשמי ולא בייבוא מקביל.

שאלה: מדוע כדאי לרכוש מקרר של סמסונג?

תשובה: סמסונג היא אחת מחברות הגדולות ביותר בתחום ייצור מוצרי חשמל ביתיים. המקררים שלהם ידועים בכך שהם נוחים לתפעול, בעלי פונקציות הכרחיות, עמידים במיוחד ומחזיקים לאורך זמן. בנוסף, העיצוב שלהם הוא קלאסי ומשתלב בכל מטבח.

שאלה: כיצד ניתן ליצור קשר עם חברת סמסונג שלא באמצעות מענה טלפוני?

תשובה: קיימות מספר דרכים ליצירת קשר עם סמסונג שלא באמצעות הטלפון. קודם כל ניתן לפנות אל צ'אט און ליין באמצעות אתר האינטרנט הרשמי שלהם. הם מפעילים גם מוקד ווטסאפ שמפנה אתכם אל השירות הנכון לכם. מעבר לכך, ניתן לשלוח להם מייל דרך לשונית "צור קשר" באתר או לפנות אליהם בעמוד הפייסבוק הרשמי שלהם.

טיפ לסיום על מקררי סמסונג ושירות הלקוחות שלהם

סמסונג משתדלים להעמיד למען הלקוחות שלהם את כל המידע הדרוש לפתרון בעיות באופן עצמאי. לפני שאתם מתקשרים אל מוקד טלפון מקרר סמסונג מומלץ לעשות חיפוש בעמוד המדריכים. כך תוכלו לחסוך לעצמכם זמן רב של המתנה. אם אתם לא מצליחים למצוא את הפתרון הראוי, צרו קשר עם החברה והזמינו אליכם טכנאי בהקדם.

צילום מסך של שירות לקוחות מקרר סמסונג

מקרר סמסונג טופס יצירת קשר צילום מסך
מקרר סמסונג טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מקרר סמסונג?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מקרר סמסונג אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מקרר סמסונג ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מקרר סמסונג

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן