שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מקרר שארפ טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » מקרר שארפ טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מקרר שארפ. כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות מקרר שארפ.

בחרו ערוץ ליצירת קשר:

מקרר שארפ – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות מקרר שארפ זמין במספר הטלפון: 03-6508282.

מקרר שארפ – שירות לקוחות – אתר האינטרנט

שירות לקוחות מקרר שארפ באמצעות אתר האינטרנט של החברה: בקישור הזה.

מקרר שארפ – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

שירות לקוחות מקרר שארפ באמצעות עמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

שירות לקוחות מקרר שארפ באמצעות פייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. מוצרים
  2. מרכזי שירות
  3. חנויות
  4. צור קשר

מקרר שארפ – שירות לקוחות – כתובת

פנייה אל שירות לקוחות מקרר שארפ באמצעות הדואר, בכתובת: המצודה 31 אזה"ת אזור.

בקצרה על מקררי שארפ

מקרר שארפ הוא מותג של חברת שארפ, מותג אלקטרוניקה ומכשירי חשמל יפני. חברת שארפ החלה את דרכה ביפן בשנת 1912 בתור חברה לעיבוד מתכות, ומשם התגלגלה לייצור כלל מוצרי החשמל הקיימים בשוק – החל מצגי מחשב, מגברים ומטהרי אוויר, וכלה מכונות כביסה ומיקרוגלים. כך למעשה, חברת שארפ התמקמה בשוק כחברה מרכזית לייצור מוצרי חשמל, מהמובילות בעולם.

חברת שארפ מציעה מקררים משלל סוגים – מקררים בנפח קטן (20 ליטר) עד למקררים גדולים (700 ליטר); בציפוי מתכת, זכוכית או נירוסטה; בעלי דירוג אנרגטי ליעילות ירוקה; ובשלל טכנולוגיות קירור משתנות. היבואן הרשמי של מקרר שארפ בישראל היא חברת ראלקו, אשר דרכה ניתן לפנות לחברת שארפ. חברת ראלקו היא הלכה למעשה מוקד שירות הלקוחות של חברת שארפ בישראל.

מקרר שארפ שירות לקוחות – כיצד ניתן ליצור קשר?

  • מקרר שארפ טלפון: ניתן ליצור קשר עם מקרר שארפ שירות לקוחות בטלפון 03-6508282
  • טופס אלקטרוני: ניתן ליצור קשר למקרר שארפ דרך טופס אינטרנטי של היבואן הרשמי בישראל ראלקו, דרך הקישור הבא לטופס האלקטוני.
  • פקס: ניתן ליצור קשר באופן כתוב במספר הפקס 03-6508245. שימו לב כי מדובר במספר הפקס, ולא להתבלבל עם מקרר שארפ טלפון.
  • דואר אלקטרוני: חברת ראלקו, היבואן הרשמי של שארפ בישראל זמינה ליצירת קשר גם במייל info@ralco.co.il
  • דואר: ניתן גם ליצור קשר בדרך הישנה והטובה, בדואר רגיל למיקוד 58001. ניתן גם להגיע למקום מושבה של חברת ראלקו ישראל, היבואן הרשמי של מקרר שארפ – רח’ המצודה 31 אזה”ת אזור.
  • פייסבוק: ניתן ליצור קשר גם עם מקרר שארפ שירות לקוחות דרך הפייסבוק, בעמוד הפייסבוק של Sharp Israel, אשר ניתן למצוא בקישור הבא.

מה שואלים הלקוחות על מקרר שארפ?

היכן ניתן לרכוש מקרר שארפ?

ניתן לרכוש מקרר שארפ גם באתרי האינטרנט וגם בחנויות. ניתן למצוא את רשימת האתרים הרשמיים והחנויות הרשמיות בקישור כאן. אם אינכם מצליחים לאתר חנות רצויה או אתר מתאים לרכישת מקררי שארפ, תוכלו להתקשר ולהתייעץ עם מקרר שארפ טלפון במספר 03-6508282, או ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בכל פלטפורמה אחרת.

כיצד ניתן לקבוע הגעת טכנאי לתיקון עד הבית של מקררי שארפ?

תשובה: על מנת לקבוע הגעת טכנאי מורשה מטעם היבואן הרשמי של שארפ בישראל (חברת ראלקו), יש להיכנס לאתר בקישור כאן, לסרוק את הברקוד הרלוונטי ולהמשיך בתהליך על פי ההוראות המוצגות על המסך. לחילופין, באם נתקלתם באיזשהי תקלה ואינכם מצליחים לבצע הזמנת טכנאי אונליין, תוכלו ליצור קשר עם מקרר שארפ טלפון במספר 03-6508282.

הגעתי לאחת מחנויות הרשמיות של שארפ ישראל, אך אין להם במלאי את כלל המקררים המוצעים באתר, מה עליי לעשות?

ראשית, אם יש דגם ספציפי אותו אתם מעוניינים לבחון בחנות, מומלץ להתקשר מבעוד מועד לחנות ולוודא כי הדגם אותו אתם רוצים לבחון אכן נמצא במלאי. במידה והדגם אינו נמצא במלאי בחנות בה רציתם לרכוש את המקרר, ניתן ליצור קשר עם בטלפון, במייל, או בטופס האלקטרוני באתר, לקבלת מידע נוסף.

היכן ניתן לקבל פרטים על המקררים השונים של חברת שארפ המוצעים למכירה?

ניתן למצוא מידע אודות מפרטי המקררים המוצעים למכירה על ידי היבואן ראלקו בארץ באתר, בקישור כאן. באתר ניתן למצוא ולמיין את תוצאות החיפוש על פי הקריטריונים בהם אתם מעוניים. בנוסף, ניתן לפנות למקרר שארפ שירות לקוחות במספר 03-6508282 או בכל פלטפורמה ליצירת קשר עם מקררי שארפ, על מנת לקבל ייעוץ, הכוונה ומידע נוסף.

היכן הם מרכזי השירות לטיפול במקררי שארפ?

למקררי שארפ יש מספר מרכזי שירות הפזורים בארץ, אשר ייתנו מענה לבעיות ותקלות וכל שאלה הנוגעת למקררי שארפ:

  • שירותי רטפון, לוד
  • שרות ששון, אילת
  • קרור אלי, באר שבע
  • שרות מזור, טבריה
  • אלרם, ירושלים

ניתן למצוא פרטים נוספים אודות מרכזי השירות המפורטים מעלה, בקישור כאן.

האם מקררי שארפ מאושרים על ידי משמרת השבת?

כן, ישנם דגמי מקררים אשר מותאמים לציבור שומר שבת. ישנם מקררי שארפ מהדרין, אשר בהם מותקן מראש מנגנון ממוחשב לשמירת שבת אשר מאושר על ידי המכון הטכנולוגי להלכה. בנוסף, ישנם מקררי שארפ גלאט אשר בהם מערכת הקירור פועלת ללא כל תלות בחיישנים, ועל ידי כך השימוש במקרר בשבת מוגדר כגלאט.

מה כדאי לדעת לפני שקונים מקרר שארפ?

טרם קניית מקרר, מומלץ לבצע סקר שוק ומיפוי צרכים. לפני שאתם ניגשים לבחירת המקרר, תצטרכו להבין מה הצרכים שלכם? מה גודל המקרר המומלץ עבור המשפחה שלכם? מהי רמת היעילות האנרגטית שתרצו עבור המקרר שלכם? מהי שיטת הקירור שתהיה הטובה ביותר עבורכם?

מקרר היא קנייה אשר תלווה את המשפחה שלכם הרבה שנים קדימה. מדובר אמנם במכשיר חשמלי, אך זוהי השקעה לטווח רחוק. מקררים איכותיים מסוגלים להחזיק ללא תקלות למעלה מ-20 שנה. על כן, זוהי רכישה שמומלץ להשקיע בה מאמץ, משאבים, וסקר שוק איכותי טרם הקנייה.

בנוסף, מומלץ לבחון מה הן התכונות והצורה שאתם רוצים עבור המקרר שלכם. כך לדוגמא תצטרכו לבחון האם תרצו מקפיא אשר ממוקם מעל או מתחת למקרר עצמו? האם תרצו גם מכונת פילטור למים ולקרח מובנת בתוך המקרר?

תצטרכו גם לבחון את חלל המטבח בו תרצו למקם את המקרר – מה תהיה כיוון פתיחת הדלת? מה המידות הרצויות עבור המקרר? אלו שאלות שחשוב להיערך אליהן מראש, ייתכן תוך התייעצות עם בעל מקצוע, על מנת להגיע לחנות מוכנים ככל שאפשר. על מנת לבצע את הבחירה הטובה ביותר עבור המקרר הנכון, תצטרכו להגיע מוכנים לעת מעמד הקנייה ובחינת האפשרויות בחנות.

צילום מסך של שירות לקוחות מקרר שארפ

מקרר שארפ טופס יצירת קשר צילום מסך
מקרר שארפ טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מקרר שארפ?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מקרר שארפ אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מקרר שארפ ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מקרר שארפ

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן