שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

נעמן טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרים לבית » נעמן טלפון – שירות לקוחות

כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של נעמן – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של נעמן.

נעמן היא אחת מהחברות הגדולות והותיקות ביותר בישראל ליבוא ושיווק כלי בית, מטבח ומתנות, עם יותר מ-70 סניפים ברחבי הארץ.

בין המוצרים שניתן לקנות בסניפי ובאתר נעמן – סירים, מחבתות, כלי איחסון, כלי אירוח והגשה, כלי אוכל, סכו"ם, כוסות, אביזרים למטבח ועוד.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

נעמן – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות נעמן באמצעות הטלפון: 073-2111446.

מענה טלפוני בשעות: ימים א' – ה': 9:00-15:00.

נעמן – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

יצירת קשר עם שירות לקוחות נעמן באמצעות אתר האינטרנט naamanp.co.il – בקישור הזה.

נעמן – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email

שירות לקוחות נעמן – כתובת דואר אלקטרוני: here4u@naaman-vardinon.co.il.

נעמן – שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ

נעמן מספקת שירות לקוחות באמצעות whatsapp – בקישור הזה.

נעמן – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נעמן בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

אודות נעמן

אם אי פעם רכשתם, או התעניינתם בלרכוש, כל סוג שהוא של מוצר עבור הבית או המטבח שלכם – בוודאי כבר שמעתם על חברת נעמן. מדובר באחת החברות הוותיקות בארץ, אשר התחילה את דרכה עוד בשנת 1939 בתור מפעל ציוני לייצור לבנים. מאוחר יותר הוסב המפעל לייצור כלי אוכל מפורצלן, וכיום, יותר מ-80 שנים לאחר מכן, נעמן הפכה לאחת מהחברות הגדולות בישראל לייבוא ושיווק של כלי בית ומטבח, יחד עם חברת ורדינון, אשר יחדיו מהוות את קבוצת "נעמן גרופ".

את הניסיון רב השנים של נעמן בתחום ניתן בהחלט להרגיש באיכות המוצרים הגבוהה, ובייחודיות ובחדשנות אשר ניכרים בעיצובים המיוחדים והפונקציונליים, שמעניקים לכל מוצר לא רק מראה אסתטי ונקי אלא גם יעילות ונוחות בעת השימוש. בנוסף לאיכות, תוכלו למצוא גם כמות עצומה של מוצרים בחברת נעמן – ממחבתות וסירים עד לכלי אירוח הגשה.

בנוסף לעשרות סניפים בפריסה ארצית, חברת נעמן מפעילה גם אתר אינטרנט שממנו ניתן לרכוש את המגוון הרב של המוצרים שיש לרשת להציע. באתר תוכלו לגלוש ולעיין בקטגוריות השונות בקלות ובנוחות, לצפות בקולקציות או בשיתופי פעולה מיוחדים, וכמובן, לגשת אל קטגוריית המבצעים כדי לרכוש מוצרים איכותיים ועמידים במחירים נוחים ושווים לכל כיס.

דרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של נעמן

יש מספר סיבות שבגללן יכול להיות שתרצו ליצור קשר עם נעמן שירות לקוחות: בדיקה לגבי מוצר שיצא מהמלאי, בירור מועדי אספקה והגעת משלוחים, החלפת מוצרים פגומים, בירורים לגבי תיקונים והחלפות, והרשימה עוד ארוכה. כאן תוכלו למצוא את כל הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, כדי לוודא שאתם מקבלים את המענה המהיר והיעיל ביותר לפנייתכם.

כדי לפנות אל נעמן שירות לקוחות, תוכלו לבחור באחת מהאפשרויות הבאות:

  1. פנייה במייל – תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של נעמן דרך כתובת הדואר האלקטרוני שלהם, בכתובת here4u@naaman-vardinon.co.il. כתובת זו מעניקה שירות גם לגבי רכישה בחנויות, וגם לגבי פניות הקשורות באתר האינטרנט של נעמן.
  2. פנייה באתר – עוד דרך לפנות אל נעמן שירות לקוחות היא דרך טופס יצירת הקשר באתר האינטרנט של נעמן. מלאו את פרטיכם האישיים, ונציגי שירות הלקוחות של נעמן יצרו איתכם קשר בהקדם האפשרי כדי לטפל בפניה שלכם.
  3. פנייה בצ'אט – בנוסף לדרכים אלו, תוכלו גם לפנות אל נציגי שירות הלקוחות דרך הצ'אט האינטרנטי באתר של נעמן: פשוט לוחצים על האייקון השחור-לבן של בועית הדיבור, וחלונית הצ'אט תיפתח עבורכם. המערכת האוטומטית תקבל את פנייתכם ותנתב אתכם למקום הנדרש כדי לטפל בה כראוי. שירות זה פעיל בימים א' עד ה', בשעות 9 בבוקר עד 16 אחר הצהריים.

יצירת קשר נעמן טלפון

בנוסף לכל הדרכים שצוינו מעלה, תוכלו ליצור קשר עם נעמן גם דרך הטלפון – למרות שלא מדובר במוקד שירות לקוחות, נעמן טלפון יאפשר לכם ליצור קשר באמצעות הודעת וואטסאפ, שדרכה תוכלו לפנות אל נציג. המספר של נעמן טלפון הוא 050-2077829, וכאמור, יש להשתמש בו עבור פניות דרך הודעות וואטספ בלבד (שיחות טלפון למספר זה לא יענו).

שאלות ששואלים את שירות לקוחות נעמן

שאלה: היכן ניתן למצוא את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של נעמן?

תשובה: כל הדרכים ליצור קשר עם נעמן, כולל נעמן טלפון, נמצאות בעמוד "צור קשר" באתר האינטרנט של נעמן. היכנסו לאתר האינטרנט, גללו עד לתפריט התחתון שבתחתית האתר, ובחרו באפשרות "צור קשר" שנמצאת תחת הכותרת "שירות לקוחות".

שאלה: ביצעתי הזמנה מהאתר של נעמן – תוך כמה זמן ההזמנה שלי תגיע?

תשובה: מרגע שקיבלתם מייל משירות הלקוחות של נעמן המאשר את קבלת הזמנתכם, המשלוח יגיע אליכם תוך 14 ימי עסקים.

שאלה: מהם הצעדים הנדרשים כדי לבצע החזרה של פריט לאחד קבלתו?

תשובה: אם ברצונכם להחזיר מוצר פגום, עליכם לעקוב אחר הצעדים הבאים:

  1. ודאו שברשותכם הוכחת קנייה עבור הפריט (חשבונית, קבלת מקורית, או שובר החלפה מקורי).
  2. צלמו את הפרט הפגום במוצר שקיבלתם.
  3. צרו קשר עם שירות הלקוחות של נעמן באחת מהדרכים שצוינו מעלה, וצרפו את התצלום ואת הוכחת הקנייה.
  4. ודאו שאתם ממלאים נכונה את כל פרטי יצירת הקשר, בייחוד את מספר הטלפון שלכם, כדי ששירות הלקוחות של נעמן יוכלו ליצור איתכם קשר בהקדם.
  5. שימו לב שהאחריות על המוצרים של נעמן חלה לתקופה של 6 חודשים בלבד ממועד הרכישה, לכן, אם התקופה הזו כבר חלפה, לא תוכלו להחזיר את המוצר.

שאלה: איפה ניתן למצוא עוד פרטים על תהליך ביטול הזמנה או החזרת מוצרים?

תשובה: כדי ללמוד עוד פרטים על תקנון הביטולים וההחזרות של חברת נעמן, תוכלו לבחור באחת משתי האפשרויות – עמוד השאלות הנפוצות או עמוד ביטול הזמנה. את שניהם תוכלו למצוא בתחתית האתר, תחת הכותרת "שירות לקוחות".

טיפ קטן לסיום שיעזור לכם בעת ביצוע הזמנות באתר של נעמן

אם אתם מעוניינים לבצע רכישה באינטרנט, תוכלו בהחלט לעשות זאת דרך אתר האינטרנט של נעמן, וכך לא תצטרכו לבקר בחנות או אפילו לצאת מהבית. כדי לבצע הזמנה באתר, כדאי ומומלץ להירשם אל האתר, כדי שתוכלו לשמור את הפרטים שלכם לשימוש קל ופשוט יותר בעתיד – לאחר שתיצרו משתמש, תוכלו לשמור את פרטי התשלום שלכם, את הכתובת למשלוח, וכדומה.

צריכים סיוע או עזרה בנוגע להרשמה ולתפעול המשתמש שלכם באתר? זקוקים לתמיכה טכנית או הדרכה מכל סוג? אם כן, כדאי לבקר בעמוד השאלות הנפוצות באתר של נעמן, שבו תוכלו למצוא הכוונה משלל סוגים לגבי מגוון נושאים – הרשמה לאתר, הזמנות דרך האתר, מידע לגבי משלוחים, מדיניות החזרות והחלפות ועוד.

מה לקוחות שואלים על נעמן?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של נעמן אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם נעמן ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

5 תגובות

  1. ברצוני להביע את אכזבתי מהסחורה ומשירות הלקוחות של נעמן, רכשתי קופסת איחסון ממתכת שהפתחיה והסגירה קשה, בכל הקופסאות אותה בעיה בנוסף שרציתי לפתוח את הקופסה הפלסטיק נשבר ביקשתי להחליף ולא הסכימו רק אם המוצר חדש ולא היה בשימוש, אם המוצר לא היה בשימוש הוא לא היה נשבר קופסת איחסון אמורה להחזיק חודשים ולא להשיבר אחרי מספר שימושים מעתים.
    קופסאות האיחסון נמכרות במחירים מובקעים ומכיון שחשבתי שהסחורה שלהם איכותית הייתי מוכנה לשלם, מה שלא נכון בכלל.

  2. גם אני מאוד מאוכזב מהשירות של נעמן, יחס נוקשה, נראה כאילו עושים הכל שהלקוח יצא עם טעם חמוץ, עשיתי שם עסקה ב-3.0000 ש"ח ואני מתחרט על הרגע שנכנסתי לשם, אל תעשו את הטעות הזאת, יש מספיק רשתות שיודעות לתת שירות, נעמן תקועים בשנות ה-80.

  3. שרות חרה אני מנסה כבר כמעט שבוע לקבל תשובה ואיך עונה

  4. קניתי מספר פריטים המשלוח הגיע אחרי 18 יום וגם חסר לי פריט במשלוח וכבר שבוע שאף אחד לא לא עונה מציע לכם לא לקנות דרך האתר שרות על הפנים

  5. נעמן שרות על הפנים . הזמנתי לפני חודש ולא קבלתי עד עכשיו ולא עונים ואין למי לפנות אין מספר טלפון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן