שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

סמליין Samline טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » סמליין Samline טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של סמליין – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר אינטרנט ועוד.

סמליין, מקבוצת מיניליין, היא היבואנית הרשמית בישראל של מוצרי החשמל לבית של חברת סמסונג (SAMSUNG), ובהם: טלוויזיות, מקררים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה, תנורים, מכשירי מיקרוגל, מקרני קול ועוד.

ערוצי שירות לקוחות:

סמליין – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות סמליין באמצעות הטלפון: 08-9567500.

סמליין – שירות לקוחות פקס

סמליין – שירות לקוחות ממספר הפקס: 03-9254812

סמליין – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

יצירת קשר עם שירות לקוחות סמליין באמצעות אתר אינטרנט: לאתר

סמליין – שירות לקוחות – אימייל – Email

יצירת קשר עם שירות לקוחות סמליין באמצעות אימייל: info@miniline.com.סמליין – שירות לקוחות – Facebook

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. מדיניות הובלה
  2. תקנון ותנאי שימוש באתר
  3. ביטול עסקה
  4. מדיניות פרטיות

סמליין – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות סמליין בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.

ניתן לפנות לשירות לקוחות סמליין בפייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

סמליין – שירות לקוחות – כתובת דואר

ניתן לכתוב לשירות לקוחות סמליין לכתובת: גרניט 12, א.ת. קריית אריה, פתח תקווה.

בקצרה אודות סמליין

חברת סמליין הינה חברה המתמחה בייבוא של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מבית חברת Samsung האיכותית. החברה מהווה את היבואן הרשמי של החברה הדרום קוריאנית הידועה, עבור כל סוגי מוצרי החשמל לבית. החל ממוצרי חשמל למטבח כמו מקררים, תנורים ומיקרוגלים, דרך מוצרי חשמל המיועדים לניקיון כגון שואבי אבק חכמים, מכונות כביסה וייבוש, ועוד, ועד למוצרי חשמל ביתיים הנוגעים לפנאי כמו מסכי טלוויזיה, מקרנים, וכדומה.
חברת סמליין הינה חברת בת של חברת מיניליין, אשר עוסקת ביבוא של מוצרי חשמל המיועדים לשימוש הביתי, משלל חברות ומותגים מובילים בעולם. סמליין מתמחה במותג הוותיק Samsung, ומציעה ללקוחותיה מגוון רחב של דגמים ומוצרים איכותיים.

אז איך יוצרים קשר עם שירות לקוחות סמליין?

אם אתם זקוקים לייעוץ לגבי קניה עתידית, בקשה לגבי הזמנה שבוצעה, עזרה בנוגע לתקלה טכנית בעת השימוש באחד ממוצרי סמליין, או כל דבר אחר ממוקד סמליין שירות לקוחות, עומדות בפניכם מספר אופציות ליצירת קשר. סמליין מפעילה מספר ערוצים למתן שירות, על מנת לאפשר ללקוחותיה את המענה המהיר והיעיל ביותר.

  1. פנייה טלפונית – אם אתם זקוקים לשיחה ישירה עם נציג שירות של סמליין טלפון, אתם יכולים להתקשר למוקד במספר 08-9567500. נציגי השירות מאיישים את המוקד בימים א'-ה', בין השעות 08:00-17:00, ובימי ו' בין השעות 08:00-12:00.
  2. פנייה באמצעות האתר – ניתן למלא את טופס יצירת הקשר באתר, בכתובת https://www.samline.co.il/. הטופס כולל מילוי פרטים אישיים, וכתיבת טקסט אישי בנוגע לבקשה. לאחר עיבוד במוקד סמליין שירות לקוחות, יחזור אליכם נציג שירות ויעניק לכם מענה אישי עבור הפניה.
  3. פניה באמצעות המייל – נציגי השירות של סמליין מעניקים מענה גם למייל, בכתובת הדואר האלקטרוני info@miniline.com.
  4. פנייה לדף הפייסבוק – דרך נוספת ליצירת קשר בכתב עם סמליין שירות לקוחות, היא באמצעות כתיבת הודעה אישית לדף הפייסבוק של החברה. להגעה אל דף הפייסבוק, ניתן ללחוץ כאן.
  5. שליחת מכתב בדואר – אמנם מדובר בדרך פחות נוחה, הדורשת יותר זמן למענה, אך מוקד פניות הציבור של החברה פתוח גם באמצעות שליחת דואר לכתובת גרניט 12, א.ת קריית אריה, פתח תקווה.

שאלות שלקוחות שואלים את שירות לקוחות סמליין

שאלה: אילו מוצרים ניתן לרכוש בסמליין?

תשובה: סמליין הינה היבואנית הרשמית לישראל של מוצרי החשמל לבית של חברת Samsung. לכן, ניתן למצוא בה את כל מגוון מוצרי החברה האיכותית, החל מתנורים, מזגנים ומקררים, וכלה במסכי טלוויזיה ומקרנים. מאחר ומדובר ביבואן רשמי, ניתן להיות בטוחים לגבי האיכות והאחריות של החברה, מה שחשוב מאוד לדעת בעת רכישה של מוצרי חשמל גדולים לבית.

שאלה: האם סמליין מעניקה תמיכה טכנית למוצרים שנרכשו ממנה?

תשובה: כן, סמליין מעניקה מפעילה מערך תמיכה טכנית, למענה עבור כל המוצרים שהחברה משווקת. אם נתקלתם בבעיה בהפעלה ראשונית או בעת השימוש, במכשיר החשמלי שרכשתם מהחברה, ניתן לפנות אל המוקד הטכני במגוון ערוצים. באתר של החברה, תוכלו למצוא קישור לאתר המעניק שירות טכני לכל החברת השייכות לקבוצת מיניליין. באתר, שניתן לגשת אליו בקישור כאן, תוכלו לבצע הזמנה של טכנאי אליכם הביתה, באמצעות המערכת הממוחשבת, מוקד תמיכה טכנית, עזרה בהתקנה ראשונית למוצרים חדשים, וקישור לפנייה לשירות הלקוחות. ניתן גם לפנות אל מוקד סמליין טלפון.

שאלה: האם חברת סמליין מעניקה אחריות על המוצרים?

תשובה: מאחר וחברת סמליין מהווה את היבואן הרשמי לישראל של מוצרי החשמל לבית של חברת Samsung, היא גם מעניקה תעודות אחריות עבור כל המוצרים הנרכשים דרכה. אורך האחריות וההיקף שלה משתנה בין מוצר למוצר, אך עם כל רכישה ניתנת תעודת אחריות מתאימה.

שאלה: איך ניתן לפנות למוקד חברת סמליין טלפון?

תשובה: סמליין מפעילה מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם שירות הלקוחות שלה, כך שכל אחד יוכל לבחור בערוץ הקשר המתאים עבורו. ניתן לבצע פנייה למוקד סמליין טלפון, במספר 08-9567500. אם אתם מעדיפים זאת, ניתן לבצע פנייה בכתב באמצעות האתר או דף הפייסבוק של החברה.

שאלה: הזמנתי מוצר דרך האתר של סמליין, ואני מעוניין לבטל את העסקה, איך ניתן לעשות זאת?

תשובה: ביטול של מוצרים נעשה באמצעות כתובת דואר אלקטרוני ייעודית, אשר נועדה להעניק מענה למקרים אלו. על מנת לבצע ביטול של עסקה שכבר שולמה, יש לשלוח מייל לכתובת ecomm@miniline.com. במייל יש לציין את שמכם, מספר ההזמנה שלכם, 4 ספרות אחרונות של הכרטיס איתו ביצעתם את הרכישה, טלפון שלכם לצורך יצירת קשר ומתן מענה, ולכתוב את הסיבה בגינה אתם מעוניינים בביטול של העסקה. לחלופין, ניתן למלא את הטופס הייעודי למקרים הללו, באתר של החברה, בקישור הזה.

שאלה: האם חברת סמליין מעניקה שירות של הובלת מוצרי החשמל לבית הלקוח?

תשובה: החברה אכן מעניקה הובלה לבית הלקוח, המתומחרת על פי המחירון שמפורט באתר החברה. תוכלו למצוא את המחירון המלא, בלחיצה על הקישור הזה. ברכישה של מעל ל-2 מוצרים בהזמנה אחת, יינתנו הנחות על מחירי ההובלה, על פי המפורט באתר החברה.

שאלה: אני מעוניין בייעוץ בנוגע לרכישה של מוצר חשמלי לבית מחברת סמליין, איך ניתן לפנות אליהם בנושא?

תשובה: חברת סמליין מפעילה מגוון ערוצי תקשורת, ליצירה של קשר בכל הנוגע למוצרי החברה. הדרך הנוחה ביותר להתייעצות היא אל מול נציג שירות, ולכן מומלץ לבצע שיחה למוקד סמליין טלפון, במספר 08-9567500. המוקד פועל בימות השבוע בין השעות 08:00-17:00, ובימי שישי עד לשעה 12:00.

שאלה: האם ניתן למסור את המוצר החשמלי הישן שלי, בעת האספקה של מוצר חדש שהזמנית מחברת סמליין?

תשובה: חברת סמליין מעניקה שירות המאפשר מסירה של מוצר חשמלי שדומה מבחינת הסוג, הגודל והמשקל שלו, לזה החדש שהובל על ידי סמליין לבית הלקוח. על מנת להיות זכאים לשירות זה ללא תוספת תשלום, יש לוודא כי המוצר אכן עומד בתנאים, וכי הוא מפורק ומוכן לפינוי.  

חברת סמליין הינה חברה המתמחה בייבוא של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מבית חברת Samsung האיכותית. החברה מהווה את היבואן הרשמי של החברה הדרום קוריאנית הידועה, עבור כל סוגי מוצרי החשמל לבית. החל ממוצרי חשמל למטבח כמו מקררים, תנורים ומיקרוגלים, דרך מוצרי חשמל המיועדים לניקיון כגון שואבי אבק חכמים, מכונות כביסה וייבוש, ועוד, ועד למוצרי חשמל ביתיים הנוגעים לפנאי כמו מסכי טלוויזיה, מקרנים, וכדומה.
חברת סמליין הינה חברת בת של חברת מיניליין, אשר עוסקת ביבוא של מוצרי חשמל המיועדים לשימוש הביתי, משלל חברות ומותגים מובילים בעולם. סמליין מתמחה במותג הוותיק Samsung, ומציעה ללקוחותיה מגוון רחב של דגמים ומוצרים איכותיים.

צילום מסך של שירות לקוחות סמליין

סמליין טופס יצירת קשר צילום מסך
סמליין טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על סמליין?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סמליין אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם סמליין ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות סמליין

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

3 תגובות

  1. רכשתי מדף למקרר שנשבר לי בבית.רכשתי אותו ב14.2.23 עברו כבר 100 יום מאז .את הכסף לקחו מיד אבל את המוצר לא סיפקו.בכל פעם שאני פונה לשרות לקוחות תמיד אותה תשובה הם עמוסים וזה יקח 15 ימי עסקים..כל פעם מחדש.מבטיח לי השרות לקוחות שהם יזרזו את השילוח. אף פעם לא קיבלתי שרות כזה באף מקום.סמליין הוא היבואן הרשמי והיחיד ככה שאין לי אפשרות לקבל את המדף מאף אחד .מחזיקים אותי שבויי וללא מענה. למה ? מה חטאי? רק קניתי מוצר דרכם?

  2. שירות על הפנים.
    הם כנראה לא אוהבים את מה שהם עושים אחרת אין דרך אחרת לפרש את צורת ההתנהגות והזילזול שלהם.
    אנחנו הלקוחות כנראה רק מפריעים להם עם התקלות המעצבנות שלנו.
    טלויזיה חדשה בת שבוע לא עובדת יושבת כבר שבועיים על הקיר ומחכה שיקחו אותה.

  3. שירות נורא. נורא. נורא.
    10 ימים לתיקון טלוויזיה שבאחריות.
    חופש גדול, ילדים בבית.
    ואין עם מי לדבר.
    (כבר לא) ניפגש ברכישה הבאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6710 - סמליין לוגו
לוגו שירות לקוחות סמליין
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן