שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

עמינח טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » קניות » עמינח טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של עמינח – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות עמינח, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

עמינח – שירות לקוחות טלפון

מוקד שירות טלפוני עמינח: 077-9966630

קשרי לקוחות: 077-9972865 | ייעוץ לפני רכישה מספר טלפון: 077-9976555

המוקד פעיל לשירותכם בימים א' -ה' בשעות 08:30-16:30. | מוקד ייעוץ לפני רכישה מין טלפונית בימים: א’-ה’ בשעות: 16:30 – 09:30 ובימי שישי בין השעות 09:30 – 13:00

פקס: 08-9274770

עמינח – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות עמינח באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.

עמינח – שירות לקוחות באמצעות הווצאפ Whatsapp

לשירות לקוחות עמינח באמצעות הווצאפ: בקישור זה.

עמינח – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של עמינח – crm@aminach.co.il.

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

כתובת מייל נוספת למוקד ייעוץ לפני רכישה: aminach-online@admin

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. צור קשר
  2. מדיניות משלוחים
  3. ביטול הזמנה אינטרנטית
  4. הסדרי נגישות חברת עמינח
  5. סניפים
  6. תקנון אתר
  7. תקנון מבצעים

עמינח – שירות לקוחות באמצעות עמוד הפייסבוק – Facebook

לשירות לקוחות עמינח באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור זה.

לשירות לקוחות עמינח באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור זה.

עמינח – שירות לקוחות באמצעות עמוד האינסטגרם – Instagram

לשירות לקוחות עמינח באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור זה.

עמינח – שירות לקוחות באמצעות עמוד היוטיוב – Youtube

לשירות לקוחות עמינח באמצעות עמוד היוטיוב: בקישור זה.

עמינח – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: אזור תעשייה ניר-צבי, מיקוד: 72905.

בקצרה על רשת עמינח

חברת עמינח הינה חברת רהיטים גדולה אשר ניתן לקבל ממנה שירות לקוחות במספר רב של דרכים, כמו: שירות ותמיכה דרך טלפון עמינח, דרך אתר האינטרנט – בצ'אט או בטופס יצירת קשר, דרך הוואטצאפ ובדואר.

חברת עמינח דוגלת בסיסמתה "לישון טוב. לחיות טוב", והיא שואפת לקדם את איכות השינה בעזרת מחקרים מעמיקים, מפעלים המתמחים בייצור כל חלק באופן הטוב ביותר, ולמתן השירות הטוב ביותר. בעיניי החברה, המזרן צריך להיות נוח ומפנק, בריא – מפזר לחצים שונים ותומך בגב, ומותאם למזג האוויר הישראלי.

פרטים על החברה

חברת עמינח בעלת ותק של למעלה משמונים שנה בייצור רהיטים, פתרונות שינה ואירוח. תוכלו למצוא אצלה פריטים לחדרי שינה, ספות, ספות נוער, ספות נפתחות, מזרונים ועוד. היא אף משווקת מותגים נוספים מתחום השינה והאירוח כמו King Koil, Serta, אמריקן קומפורט ועוד. כמו כן, החברה משווקת את מוצריה למדינות רבות בעולם ויש לה צרכנים בקנדה, רוסיה, ארה"ב ועוד.
המוצרים של חברה עמינח זמינים במקומות רבים בישראל, דרך רשת החברה או דרך חנויות עצמאיות. קיימות כ-300 חנויות רהיטים בארץ שמוכרות את המוצרים של עמינח.

דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות עמינח

  1. קיימות מספר דרכים לפנות לעמינח שירות לקוחות.  ניתן לפנות אליהם דרך מוקד טלפון עמינח: 077-9966630. פעילות המוקד היא בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:30.
  2. אם אתם מעוניינים לפנות באמצעות אתר האינטרנט, קיים טופס ליצירת קשר עם שירות הלקוחות בקישור. ניתן גם להתחיל צ'אט בבועית הצ'אט שבצד ימין בתחתית המסך שבאתר. מוקד ייעוץ לפני רכישה פעיל טלפונית בימים א'-ה' בין השעות 09:30-16:30, ובימי שישי בים השעות 09:30-13:00.
  3. ניתן לפנות לשירות באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: crm@aminach.co.il.
  4. עמינח שירות לקוחות זמינים גם בוואטצאפ בכתובת https://wa.me/972527461454
  5. כתובת לשליחת מכתבים היא אזור תעשייה ניר-צבי, מיקוד: 72905.

שאלות על שירות לקוחות עמינח

מה מדינות המשלוחים של חברת עמינח?

תשובה: לחברת עמינח יש שירות משלוחים עד הבית לכל אזור בארץ. המחיר משתנה בהתאם לגודל ומשקל המשלוח, ומיקום היעד הסופי של המשלוח.
לאחר ביצוע ההזמנה באתר, יהיה ניתן לבצע מעקב אחר סטאטוס ההזמנה. ניתן לשנות את אופן השילוח דרך שירות לקוחות עמינח.

האם ניתן לבטל הזמנה?

כן, ניתן לבטל את העסקה תוך ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מסמך הגילוי. החזר התשלום יבוצע סמוך למועד קבלת הביטול אצל היצרן, ולא לאחר ארבעה עשר יום מיום הודעת הביטול.
הודעה על ביטול תימסר על ידי שירות הלקוחות של עמינח בטלפון, בדוא"ל, בפקס או בטופס ביטול ההזמנה האינטרנטי. הביטול יעשה רק בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן ולאחר קריאת התקנון באתר.
על מנת לבטל את ההזמנה באינטרנט, יש להיכנס אתר האינטרנט בקישור, ולמלא את טופס ביטול ההזמנה האינטרנטית.
בעסקאות מסוימות לא תהיה אפשרות לביטול והצרכן יאשר זאת לפני הקנייה. מוצר שיוצר במיוחד עבור הצרכן הוא דוגמה למוצר שלא יהיה ניתן לבטל.
על אחריותו של הצרכן שביטל את ההזמנה כדין להחזיר את המוצר למשרדי החברה שביישוב ניר צבי על חשבונו של הצרכן.

האם קיימת נגישות לבעלי מוגבלויות בסניפי הרשת?

תשובה: כן, שירות הלקוחות פועלים רבות על מנת להנגיש את סניפיה ולאפשר לכלל הציבור ליהנות מחוויית הקנייה בחנויות. החברה רואה בחשיבות עליונה את ביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שכל אדם יוכל לקבל את השירותים באופן עצמאי.
להלן הסדרי הנגישות של הסניפים:

  • חברת עמינח מוודאת זמינות של חניית נכים בקרבת הסניף. ניתן למצוא את חניות הנכים בסימון של הרשות המקומית או בעלי הבניין.
  • מהחנייה ועד לכניסת החנות קיימות גישות נגישות, לרבות מעליות.
  • החנויות מצויידות בעזרים לשמיעה, שילוט נגיש, עמדת שירות נגישה, שירותי נכים נגישים ומעברים רחבים.
  • במקרה הצורך, תותר כניסה לבעלי חיים המסייעים לאדם עם מוגבלות.

שירות לקוחות עמינח נגיש:

  • צוות העובדים של עמינח עובר הדרכה לשירות נגיש – הכרת התחום, פיתוח מודעות ורגישות בקרב העובדים ומתן כלים מעשיים לפתרון בעיות עבור בעלי מוגבלויות.
  • טלפון עמינח נגיש – המענה הקולי מתקיים בשפה ברורה וולא רעשי רקע.
  • קיימות מספר אפשרויות ליצירת קשר עם שירות הלקוחות, כך שיהיו אמצעים נוספים ומותאמים עבור בעלי מוגבלויות. האפשרויות ליצירת קשר מפורטות למעלה, ואפשר למצוא בתוכן שירות פרונטאלי במשרדי החברה, מענה בדואר האלקטרוני, באתר ובמספר טלפון עמינח נגיש.

רכזת מתן שירות לקוחות נגיש בחברת עמינח היא מיכל ניסנבוים, וניתן ליצור איתה קשר בטלפון 054-2220838 או בדואר האלקטרוני – michaln@aminach.co.il.

מידע נוסף תוכלו למצוא באתר האינטרנט : https://www.aminach.co.il/cancel-items-or-order/ , או לפנות אל עמינח שירות לקוחות דרך האפשרויות הרשומות למעלה.

טיפ קטן לסיום – איך לבחור מזרן נכון?

בחירת מזרן היא משימה שיש לקחת ברצינות ולא להקל בה ראש. ראשית, יש להגיע פיזית לחנות המזרנים ולהתנסות במספר של מזרנים. השכיבה על המזרן וההשוואה בין המוצרים תאפשר לכם להבין מה נכון לכם. אתם אמורים להרגיש שנעים לכם על המזרן, שהגוף משוחרר ושאין לכם חשק לקום.

לאחר מכן יש להבין מה גודל המזרן הרצוי עבורכם. עצה קטנה – מזרן רחב הוא עדיף בהרבה, משום שהוא מאפשר פחות הפרעות. תוכלו להתהפך ולזוז בחופשיות, וההפרעות מבן \ בת הזוג יפחתו משמעותית.

עקרון נוסף חשוב הוא בחירת המזרן על פי צורת השינה שלכם. התייעצו עם מומחה, והעדיפו מזרן עם תמיכה וריפוד למקומות עליהם אתם ישנים – הגב, הבטן או הכתף. לכל מזרן יש את היתרונות הבריאותיים שלו, ויש להתאים את המזרן לגופכם.
בחנויות של רשת עמינח קיים צוות מומחה שידע לייעץ בכל הקשור לבחירת מזרן, והם מעניקים שירות יעיל ומקצועי.

צילום מסך של שירות לקוחות עמינח

עמינח טופס יצירת קשר צילום מסך
עמינח טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על עמינח?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של עמינח אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם עמינח ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות עמינח

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן