שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

פגסוס איירליינס טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » תיירות » פגסוס איירליינס טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות פגסוס איירליינס (Pegasus Airlines), באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר האינטרנט, חשבונות המדיה החברתית של פגסוס איירליינס.

פגסוס איירליינס היא חברת תעופה לואו קוסט טורקית, המפעילה טיסות לכ-120 יעדים ברחבי אירופה, אסיה והמזרח התיכון, בהם גם ישראל.

טיסות חברת פגסוס מישראל הן למגוון יעדים בטורקיה ובהם איסטנבול, אנטליה ואיזמיר.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

פגסוס איירליינס – Pegasus Airlines – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות פגסוס איירליינס באמצעות הטלפון: 03-7541291.

פגסוס – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לפגסוס איירליינס באמצעות טופס ליצירת קשר באתר האינטרנט flypgs.com: לחצו כאן.

בנוסף, מספקת החברה באתר תשובות למגוון גדול של שאלות נפוצות.

פגסוס איירליינס – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

ניתן לפנות לפגסוס איירליינס באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

פנייה אל שירות לקוחות פגסוס איירליינס באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

פגסוס איירליינס – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

ניתן לפנות לפגסוס איירליינס באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

פגסוס איירליינס – שירות לקוחות עמוד הטוויטר – Twitter

ניתן לפנות לפגסוס איירליינס באמצעות עמוד הטוויטר: בקישור הזה.

פגסוס איירליינס – שירות לקוחות – כתובת

פנייה אל שירות לקוחות פגסוס איירליינס באמצעות הדואר, בכתובת: Pegasus Airlines, ז'בוטינסקי 2, רמת גן.

אודות פגסוס איירליינס (Pegasus Airlines)

פגסוס איירליינס היא חברת תעופה טורקית בעלת פריסה עולמית נרחבת. החברה מציעה טיסות זולות, נוחות ואמינות לכ150 יעדים הנפרשים על פני 47 מדינות ברחבי העולם. החברה טורקית בבסיסה, ועל כן מבין יעדיה הפופולריים ניתן למצוא יעדים כמו אנקרה, אנטליה ואיזמיר. עם זאת החברה מציעה גם שלל טיסות ליעדים מוכרים באירופה כמו אוסטריה, הולנד וצרפת.
החברה מציעה אופציית הצטרפות למועדון כחבר "Pegasus bolbol" מה שמקנה לחבריה יתרונות ושלל הטבות מיוחדות.

באתר החברה תוכלו למצוא מנוע חיפוש נוח ומהיר למציאת טיסה מתאימה. במנוע החיפוש תוכלו להכניס פרמטרים של תאריכים, יעד מועדף או מספר הנופשים, והמנוע ימצא עבורכם את הטיסה המתאימה והטובה ביותר. בנוסף, כחלק מחבילת שירות לקוחות פגסוס איירליינס תוכלו למצוא דילים שונים שתוכלו להוסיף לחופשה שלכם, כגון אופציה להוספת מלון, כלי רכב להתניידות ועוד.

נקודה נוספת שחשובה לציון היא השליטה בהזמנה שביצעתם דרך האתר. לאחר רכישת הכרטיסים תוכלו להכניס את פרטי ההזמנה תחת הלשונית "manage my booking", ושם תוכלו לבצע שינויים, אם ישנם, בפרטי ההזמנה. בנוסף, תוכלו להיעזר באתר על מנת לבצע צ'ק אין מוקדם בטרם הגעתכם לשדה התעופה.
שירות לקוחות פגסוס איירליינס הוא אחד התחומים המפותחים והמושקעים ביותר בחברה, וזאת על מנת לתת את המענה הכי טוב לכל לקוחותיה. במאמר הבא נציג בפניכם את אמצעי ההתקשרות עם נציגי שירות הלקוחות של החברה, שאלות נפוצות של לקוחות, וטיפ קטן לסיום.

שירות לקוחות פגסוס איירליינס – עוד דרכים ליצור קשר

שירות הלקוחות בחברה ניתן בדרכים מגוונות, קיים אתר פגסוס איירליינס, טלפון פגסוס איירליינס ועוד. זאת בכדי להתאים לכל סוג של צורך שיכול לעלות מקרב הלקוחות. כדאי לשים לב כי חלק מהדרכים נוחות יותר, אך חלק מהדרכים עשויות להתאים יותר כאשר מדובר בצורך מיידי ומקרים דחופים. בהתאם לכך יש ליצור קשר במידת הצורך.

  1. ניתן ליצור קשר באתר החברה בקישור הזה, ולשלוח פנייה ממוחשבת באתר.
  2. *כתובת דוא"ל לייעוץ, עזרה או שליחת מסמכים רלוונטיים היא – TELAVIV@FLYPGS.COM
  3. לקוח המעוניין להגיע למשרדי החברה, או לחילופין לקוח המעוניין למסור דבר מה ישירות לנציגי השירות יוכל להגיע למשרדים בכתובת- אבא הילל 12, רמת גן.
  4. דרך נוספת ליצירת קשר הזמינה מכל טלפון היא באמצעות צ'אט עם חשבון הפייסבוק של חברת פגסוס איירליינס  בקישור הזה.
  5. פגסוס איירליינס טלפון-למקרי חירום או מצבים בהם נדרשת שיחה עם נציג, תוכלו להתקשר למשרדי החברה, מוקד שירות הלקוחות של החברה עובד בכל שעות היממה כדי לתת מענה לכל צורך במספר- 03-7208299 או במספר 03-7541291.

שאלות ותשובות נפוצות ששואלים את שירות לקוחות פגסוס איירליינס

שאלה: רכשתי כרטיס טיסה לי ולבני משפחתי, אך ייתכן שייקבע באותו מועד אירוע משפחתי בארץ. האם וכיצד אוכל לשנות את הטיסה או לבטל אותה?

תשובה: הבעיה הזו נפוצה, ולכן קיימת אפשרות נוחה לניהול הזמנה קיימת באמצעות מערכת "manage my booking" באתר. בהכנסת שם ופרטי הזמנה תוכלו לשנות את פרטי ההזמנה שלכם, לרבות שינוי תאריך במידה ויימצא תאריך אחר מתאים, ובהתאם לתנעי העסקה. אם תבחרו לבטל את ההזמנה, הקפידו לקרוא תחילה את חוברת הביטולים באתר, בכדי לשים לב לתנאים ולזכויות שלכם. את החוברת תוכלו למצוא בקישור הזה.

שאלה: נחתתי ביעד לפני כמה ימים וטרם קיבלתי את הכבודה שהוטסה ביחד איתי. יש דרך לברר מתי היא תגיע אליי?

תשובה: כן, באתר יש מערכת למעקב אחרי איתור כבודה. בלחיצה על לשונית “track baggage” ייפתח חלון ובו תידרשו למלא את הפרטים שלכם. המערכת תאתר את הכבודה שלכם בכל מיקום שהוא, ואז ייקבע זמן שיתאים לכם לקבלת המשלוח. לכל בעיה או אי בהירות, ניתן גם ליצור קשר עם פגסוס איירליינס שירות לקוחות והנציגים ישמחו לעזור לכם לקבל את מבוקשכם.

שאלה: האם ניתן להזמין מראש התאמות מיוחדות לטיסה כמו שינוי מקום הושבה או ארוחה מיוחדת?

תשובה: בהחלט, חברת פגסוס עושה את מירב המאמצים בכדי לאפשר לכל נוסע לטוס בנוחות ובנעימות. לשם כך קיימת באתר מערכת הושבת כיסאות במטוס, שמחיריה מתחילים בסכום סמלי של כמה יורו בודדים. במערכת בחירת הכיסאות ניתן לבחור במיקום רצוי, בסוג כיסא מסוים (כמו כיסא מרווח יותר, ליד חלון וכדומה). בנוסף ניתן להזמין מראש ארוחות שונות ומגוונות למהלך הטיסה, החל מסלט מפנק ועד לסעודה משביעה. ההזמנה המוקדמת באתר היא זו שמאפשרת את המגוון הגדול. אם יש כל בעיה עם ההזמנה, תוכלו להתקשר אל פגסוס איירליינס טלפון ונציגי החברה יעשו לכם סדר.

שאלה: האם ניתן לרכוש כרטיס טיסה עבור מישהו אחר ללא ידיעתו?

תשובה: עדיף שלא, כיוון שבהזמנה החברה תדרוש מכם פרטים מזהים, מה גם שיהיה זה חבל אם ההפתעה לא תתאים. עם זאת, חברת פגסוס מציעה אפשרות אחרת ומשמחת לא פחות – כרטיס מתנה של פגסוס. באתר ניתן להזמין מעין גיפטקארד שמוטען בסכום הכסף הרצוי, ואותו ניתן לשלוח לכל מיש רק רוצים- בשילוב עם ברכה ואיחול. מקבל המתנה יוכל להזין את פרטי הכרטיס במועד התשלום של הטיסה המתוכננת, וכך יקבל "טיסה מתנה".

טיפ לסיום על חברת פגסוס איירליינס

חברת פגסוס איירליינס משקיעה רבות בפיתוח הענפים של שירות הלקוחות. ניתן לראות זאת בפריסה הרחבה של האפשרויות, החל מצ'אט קליל דרך אפליקציית פייסבוק הפופולרית, ועד לשימוש בקו טלפון פגסוס איירליינס שפעיל בכל עת. יתרה מכך, אתר החברה מונגש ומקיף נושאים פופולריים רבים. על כן, אם אתם מחפשים מענה מחברת פגסוס, אנו ממליצים לכם לחפש תחילה באפשרויות הקיימות.

השאלות הנפוצות, אמצעי המעקב באתר, והלשוניות המחולקות על פי נושאים יובילו אתכם לפתרון ברבים מהמקרים. בכל מקרה של חוסר הבנה או צורך משמעותי יותר, תוכלו כמובן לפנות לצוות החברה באחת מהדרכים שצויינו מעלה.
בפניה שכזו אנו ממליצים להגיע עם נתוני הזמנה (אם קיימת) ופרטים מזהים מראש, בכדי שנציגי השירות יוכלו לתת לכם מענה ממוקד ויעיל ככל הניתן.

צילום מסך של שירות לקוחות פגסוס איירליינס

פגסוס איירליינס טופס יצירת קשר צילום מסך
פגסוס איירליינס טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על פגסוס איירליינס?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פגסוס איירליינס אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם פגסוס איירליינס ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות פגסוס איירליינס

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6743 - פגסוס איירליינס לוגו
לוגו שירות לקוחות פגסוס איירליינס
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן