שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

קוויק – Quik טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » קניות » קוויק – Quik טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של קוויק – Quik? כאן תמצאו את כל הפרטים המעודכנים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אתר הקניות קוויק – Quik.

קוויק – Quik הוא אתר ייחודי לקניית מוצרי צריכה באינטרנט, שהוקם במטרה להקל את תהליך רכישת המוצרים, ומתחרה ברשתות הסופרים הגדולות.

בחרו אמצעי ליצירת קשר: 

קוויק – Quik – שירות לקוחות – טלפון

במידה ואתם מעוניינים להסיר את עצמכם מהודעות פרסומיות ניתן לשלוח הודעת "הסר" בהודעת SMS ל050-8085230

קוויק – Quik – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של קוויק – Quikבקישור הזה.
אם אתם מעוניינים לשלוח בקשה דרך טופס צור קשר באתר ניתן לעשות גם את זה.

עוד כמה קישורים שימושיים באתר:

קוויק – Quik – שירות לקוחות – Email

ניתן לשלוח הודעת מייל אל הכתובת Quick4u@quik.co.il

קוויק – Quik – שירות לקוחות באמצעות צ'אט

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קוויק – Quik באמצעות הצ'אט: בקישור הזה.

כדי להתחיל צ'אט חי עם נציג לחצו על 'שירות לקוחות' בסרגל הניווט של האתר ולאחר מכן לחצו 'צ'אט'

קוויק – Quik – שירות לקוחות – Whatsapp

ליצירת קשר עם קוויק בוואצפ יש לשלוח הודעת וואצפ למספר 050-6002000 או פשוט ללחוץ ישירות על הקישור הבא. שימו לב ששעות הפעילות למתן שירות לקוחות בוואצפ הם בימים א-ה בין השעות 08:00-21:00
ובימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-14:00.

קוויק – Quik – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קוויק – Quik בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.
גם ערוץ היוטיוב של החברה זמין לצפיה ולתגובות מכאן.
אם נוח לכם יותר ליצור קשר דרך עמוד האינסטגרם של קוויק אפשר לעשות זאת מכאן.

קוויק – Quik – שירות לקוחות – כתובת

– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות משלוח דואר.

בקצרה אודות קוויק

חברת קוויק היא חברה המעניקה ללקוחותיה שירות סופר אונליין ומביאה עבורם את המוצרים שרכשו עד הבית או עד הבגאז' של הרכב, בלי שיצטרכו להתאמץ. החברה יצרה קשרים עם מגוון סופרמרקטים הנמצאים במקומות מרכזיים בארץ וכך מצליחה לספק ללקוחותיה אוכל טרי, משובח וזול במהירות תוך מתן שירות יעיל ואיכותי.

בשונה מחברות אחרות, לקוויק אין סופרמרקטים פיזיים, אלא רק שירות אינטרנטי. עובדה זו מאפשרת לה להשקיע את כל המאמצים והמשאבים שלה בסיפוק הצרכים של לקוחותיה ללא עירוב אינטרסים ומניעים נוספים. לקוחות רבים ממליצים על שירות החברה ומעידים כי מדובר בשירות מהיר, זול, הוגן וידידותי שחוסך להם זמן רב בחיי היומיום.

השירות של קוויק מסייע לאנשים המעוניינים לחסוך את זמן הרכישה ולרכוש מוצרים בקלות באמצעות האינטרנט. המחירים של המוצרים הם מחירים מעולים המתאימים לכל כיס והחברה מציעה מגוון מבצעים שווים ומשתלמים. 

כיצד ניתן ליצור קשר עם קוויק?

שירות לקוחות קוויק הוא שירות אדיב ומתחשב ששם את צרכי הלקוח במקום הראשון. במקרה של בעיה או תקלה בתהליך ההזמנה, ניתן לפנות אל החברה באחת מן הדרכים המפורטות להלן:

  1. קוויק טלפון: 050-600-2000. ניתן להתקשר לטלפון קוויק או לשלוח הודעה דרך הוווטסאפ ונשתדל להנות לכם בהקדם האפשרי.
  2. אימייל: support@quik.co.il
  3. צ'אט אינטרנטי באתר החברה: https://quik.co.il/
  4. דף הפייסבוק של קוויק
  5. עמוד אינסטגרם: ttps://www.instagram.com/quik_on_the_go/h

ניתן ליצור קשר עם חברה או להתקשר לטפון קוויק בשעות 8:00 – 21:00 בימים א' עד ה' וביום ו' וערבי חגים בשעות 8:00 – 14:00. ניתן לפנות לחברה בכל שאלה או צורך וצוות שירות הלקוחות שלהם ישמח לסייע לכם. השאירו לחברה פרטים מפורטים ומדויקים וכך שירות לקוחות קוויק יוכל לסייע לכם באופן אופטימלי.

שאלות נפוצות ששואלים הרבה את שירות לקוחות קוויק

שאלה: כיצד להוסיף מוצרים לעגלת הקנות?

תשובה: ניתן להוסיף מוצרים לעגלה בקלות. לחצו על כפתור ה- "הוספה לעגלה" שנמצא מתחת למוצר המבוקש. במידה ואתם מעוניינים להוסיף לכמות המוצר לחצו על הסימן "+". 
שימו לב, את המוצרים הנמצאים במבצע תוכלו למצוא תחת קטגוריית המבצעים ולזהות אותם באמצעות הכותרת הוורודה המאפיינת אותם.

שאלה: כיצד תהליך הזמנת המוצרים מתבצע?

תשובה: תהליך ההזמנה מתבצע דרך האתר של החברה בכתובת: https://quik.co.il/. ראשית, עליכם לבחור את שיטת המשלוח המתאימה לכם. ניתן לבחור במשלוח לבית או באיסוף עצמי ברכב ממגוון רחב של נקודות איסוף המפוזרות בארץ. לאחר מכן, עליכם למלא את העגלה האינטרנטית ולבחור את המוצרים שאתם מעוניינים לרכוש. מכאן, כל שעליכם לעשות הוא לחכות, והמשלוח שהזמנתם יגיע עד אליכם.

שאלה: כמה המשלוח עולה?

תשובה: מחיר משלוח עד הבית הוא 24.90 שקלים. במידה וסכום ההזמנה שלכם גדול מ- 499 שקלים, המשלוח ודמי הטיפול חינם. כמו כן, דמי האיסוף העצמי הם 9.90 שקלים חדשים ובהזמנה שסכומה עולה על 150 שקלים הם חינם. שימו לב, החברה מציעה הצעות אטרקטיביות ומשתלמות למצטרפים חדשים.

שאלה: האם יש לכם תוכנית מנויים?

תשובה: חברת Quiq מציעה ללקוחותיה 2 מסלולי מנויים משתלמים:

מנוי חודשי: תשלום של 59.90 שקלים בחודש יעניק לכם משלוחים חינם במהלך החודש וכן איסוף עצמי ללא צורך בתשלום דמי טיפול. בנוסף, החברה מתחייבת לספק למנויי החודשיים שלה משלוחים מהיום למחר במקרה בו אין חלונות אספקה פנויים.

מנוי שנתי: תשלום שנתי של 499 שקלים בלבד יעניק לכם משלוחים חינם במהלך השנה וכן איסוף עצמי ללא צורך בתשלום דמי טיפול. כמו כן, החברה מתחייבת לספק למנויים השנתיים שלה משלוחים מהיום להיום במקרים בהם אין חלונות אספקה פנויים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ליצור קשר עם החברה דרך טלפון קוויק: 050-600-2000.

שאלה: כיצד ניתן לשלם באתר?

תשובה: החברה מקבלת כרטיסי אשראי מכל סוג ונותנת אופציה ללקוחותיה לפצל את התשלום לעסקה לשלושה תשלומים. החברה מייחסת חשיבות רבה לפרטיות ולאבטחת מידע של לקוחות ומפעילה אמצעים מתקדמים על מנת להבטיח שהתשלום והשימוש באתר יישאר חסוי ומאובטח לחלוטין.

שאלה: כיצד להירשם לאתר?

תשובה: ההרשמה לאתר מהירה ופשוטה. לחצו על לחצן ה- "הרשמה" שנמצא באזור האישי בצד ימין בתאר. לאחר מכן, הזינו את מספר הטלפון הנייד שלכם, והעתיקו את קוד האימות שנשלח אליכם בSMS. עכשיו, כל שעליכם לעשות הוא להזין פרטים אישיים כגון שם מלא, כתובת וכדומה ולהזמין.

שימו לב, במידה ונתקלתם בבעיה מכל סוג במהלך ההרשמה או הכניסה לאתר ניתן לפנות לשירות לקוחות קוויק וצוות החברה יעשה כל שביכולתו כדי לסייע לכם ולענות על בקשתכם.

שאלה: כיצד להחזיר מוצרים?

תשובה: אם אתם מעניינים להחזיר מוצרים או שחלה טעות בהזמנה שלכם, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה שיענה לכם ויעניק לכם סיוע במהירות.

שאלה: מהו שירות Quiq Office?

תשובה: חברת קוויק מציעה ללקוחותיה העסקיים שירות סופר בו יוכלו שיביא להם את הקניות שיזמינו עד משרד החברה. החברה מציעה לעסקים מסלולי מנויים ייעודיים הוללים מבצעים אטרקטיביים והטבות ייחודיות לעובדים.
המנוי העסקי הבסיסי עולה 69 שקלים בחודש ומעניק עד 4 משלוחים חינם ומשלוחים מהיום למחר במקרה בו אין חלונות אספקה פנויים.
מנוי הפרימיום כרוך בתשלום של 99 שקלים בחודש ומבטיח משלוחים חינם ומשלוחים מהיום להיום במקרה בו אין חלונות אספקה פנויים.
החברה סייעה ומסייעת למגוון רחב של לקוחות עסקיים לרבות: חברת קוקה קולה, חברת OCI וחברת סמסונג.

טיפ קטן לסיום על שירות לקוחות קוויק

שירות סופר אונליין של קוויק הוא שירות נוח, קל לתפעול ומשתלם שיחסוך לכם זמן ומאמץ רב. מהיום, אתם לא צריכים ללכת לסופר ולחפש מוצרים, אתם יכולים לקבל מוצרים טריים ואיכותיים עד הבית ללא מאמץ. בעת השימוש באתר מומלץ לחפש מוצרים בקטגוריית המבצעים ולהנות מההטבות המגוונות שחברת Quiq מציעה לכם.

 

צילום מסך של שירות לקוחות קוויק - Quik

קוויק Quik טופס יצירת קשר צילום מסך
קוויק Quik טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על קוויק - Quik?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קוויק – Quik אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם קוויק – Quik ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות קוויק - Quik

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

3 תגובות

  1. בתאריך 20.03.23 נחסם מספר הטלפון שלי לקבלת קוד כניסה לאתר קוויק לביצוע הזמנה ,ומאז ועד היום לטענת שירות הלקוחות הם לא מצליחים לחבר אותי בחזרה .כנראה שיש להם מספיק לקוחות .

  2. חפרתם את החיים, אתם שולחים לי הודעות בלי סוף, לא ניתן לחסום את הטלפון שלכם, שלחתי 4 פעמים הסר למספר הטלפון שמופיע, התקשרתי לכל הקווים ושלחתי מייל ועדיין אני מקבלת הודעות,
    אני לעולם יותר לא אשתמש בשירותים שלכם, ולא אמליץ לאף אחד!
    תלמדו להתנהל נכון,
    אתם מטרידים אותי אם ההודעות!!!!!

  3. קניתי אתמול באתר שלכם אונליין וחייבו אותי באשראי על 2 קניות כפול שלא ביצעתי!! כמובן שירות הלקוחות הבוט לא עונה ולא מתייחס!!
    זהירות לא לקנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2987 - קוויק - Quik לוגו
לוגו שירות לקוחות קוויק - Quik
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן