שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

קיה – KIA טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » רכב » קיה – KIA טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של מותג הרכב קיה – KIA – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות קיה – KIA, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

קיה – KIA – טלפון

מוקד שירות לקוחות קיה: 1800-377-775.

קיה לשירותך: 9920*

המוקד פעיל 24/7 לשירותכם.

פקס: 03-5618664

קיה – KIA – שירות לקוחות – אתר האינטרנט

לשירות לקוחות קיה – KIA באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.

קיה – KIA – שירות לקוחות ווצאפ – Whatsapp

לשירות לקוחות קיה – KIA באמצעות הווצאפ: בקישור הזה.

קיה – KIA – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

לשירות לקוחות קיה – KIA באמצעות עמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

לשירות לקוחות קיה – KIA באמצעות פייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.

קיה – KIA – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

לשירות לקוחות קיה – KIA באמצעות עמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.

קיה – KIA – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

לשירות לקוחות קיה – KIA באמצעות עמוד היוטיוב של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. צרו קשר
  2. דגמים
  3. רכישה
  4. שירות לקוחות
  5. הזמנה אונליין

קיה – KIA – פניות הציבור

מרכז שירות קבלת קהל קיה בכתובת: רח' ישראל ב"ק 32, תל אביב – יפו.

שעות פעילות המוקד:

  • ימי א'-ה': 07:30-16:30
  • ימי ו': סגור
  • ערבי חג: 07:30-12:00

צילום מסך של שירות לקוחות קיה - KIA

קיה KIA טופס יצירת קשר צילום מסך
קיה KIA טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על קיה - KIA?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קיה – KIA אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם קיה – KIA ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות קיה - KIA

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. הגעתי למוסך שחק בפתח תקווה לתקן בעיה בחיישנים של הרכב. נקבע לי תור ב9:00 הגעתי בזמן, פתחו כרטיס ומשם חוסר ודאות מוחלט עד 14:30. בהתחלה הסוכן שטיפל בי עמית אמר שיש חשמלאי אחד וזה יקח זמן אבל לא אמר כמה בערך. כל ההתנהלות שלו הייתה אדישה, כמעט לא הסביר עלויות זמנים ועשה טובה שהקשיב. מבינה יש עוד אנשים ולפני חג אז חיכיתי בסבלנות כמה שעות. ב12 אחרי שאף אחד לא ניגש והרכב עמד כשאף אחד לא סביבו באתי שאלתי מה קורה- המנהל עבודה אקי אמר שיש קרע בכבל וזה ייקח זמן. שוב לא אמר זמן ודאי וכמובן אמר לי כבר מה שידעתי כי בהתחלה אמרתי להם שיש קרע בכבל.
    חיכיתי עוד עד שבאתי ושאלתי סוכן אחר בשם שי אם הוא יכול לבדוק לי מה קורה כי אני אצטרך ללכת ואין מי שיקח את הרכב. רק אז הוא הלך ודיבר עם מנהל העבודה שהתחיל לצרוח עלי בטענה שאמר לי שזה ייקח עד סוף היום-לא קרה! אמר שיכול לקחת כמה שעות אבל לא אמר אף מילה על סוף היום או השארת הרכב. אחרי שהרכב כבר תוקן אקי מנהל העבודה בא וטוען שאמר לי מה המחיר, שוב שקר המילה מחיר לא יצאה לו מהפה אף אחד לא דיבר איתי על עלויות. חוויה מזעזעת התנהלות איטית אם יש לכם אפשרות אל תגיעו למוסך הזה!!!

  2. חברה של נוכלים. גבו ממני מקדמה בסך 1000 שקלים והבטיחו שאם תוך שבוע ארצה לבטל את העיסקה הם יחזירו לי את הכסף. אבל כשיומיים אחרי כן החלטתי לבטל לא הצלחתי לדבר עם איש. לא זמינים בשום טלפון, והסוכן שהחתים אותי על ערמה של מסמכים מתחמק ממני ולא עונה להודעות. וכמובן שלא ראיתי מהם שקל על אף שהבטיח להחזיר לי את התשלום. אין גבול לחוצפה. וזו חברה שמכבדת את עצמה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2193 - קיה - KIA לוגו
לוגו שירות לקוחות קיה - KIA
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן