שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

קרביץ טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » ציוד משרדי » קרביץ טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של קרביץ – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות קרביץ, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

קרביץ – טלפון

מוקד שירות טלפוני קרביץ: 1700-70-66-55

שעות פעילות המוקד לשירותכם:

  • בימים א'-ה' בשעות: 8:00-17:00

קרביץ – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות קרביץ באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.

קרביץ – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: פארק הייטק 39 מודיעין מכבים רעות.

צילום מסך של שירות לקוחות קרביץ

קרביץ טופס יצירת קשר צילום מסך
קרביץ טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על קרביץ?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קרביץ אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם קרביץ ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות קרביץ

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

4 תגובות

  1. ביקורת על קרביץ און ליין . הזמנתי משלוח ביום ראשון. היה אמור להגיע עד רביעי הכי מאוחר. היום שישי וטרם הגיע. אני מבקשת את כספי חזרה. זה אינו שירות!!!!!

  2. למה לא עומדים בזמנים ולא ניתן לדבר עם שום נציג בנושא .זאת פשוט חוצפה ושירות קלוקל

  3. סניף רגבה
    שירות מתחת לכל ביקורת הופנתי לסניף בעקבות פניה לסניף נהריה לחפש מוצר נאמר לי שבסניף רגבה ניתן למצוא אותו ישנו במלאי , נסעתי 25 דקות מגיע לסניף מנהל הסניף בחור בשם גו׳רג אומר לי״אז אמרו לך ״ ככה מתייחסים לזמן של לקוח בעודי מעיר לו בקול רם שהם מזלזלים בזמן של לקוחות אחד העובדים ניסה לתקוף אותי עובדת אחרת מנעה ממנו זאת . מתחת לכל ביקורת תלונה תוגש .

  4. ראשית, בטלפון של שירות לקוחות – איןן שירות, רק מענה אוטומטי – להשאיר פרטים ולא חוזרים
    בווטסאפ זה בוט שנותם תשובות לקוניות ולא עניניות
    משלוח מגיע באיחור, וגם אז לא נשלחה הודעה.
    בסניף שלחו אותי חזרזה כי ההודעה זה על הוצאת משלוח – בפועל – על פי התושבה היבשה בווטסאפ המשלוח היה כבר בסניף.
    * הזנמנה באינטרנט – איחור בהספקה (ובכלל למה אני צריך לשלם על איסוף מסניף שלהם?) – ואין עם מי לדבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1612 - קרביץ לוגו
לוגו שירות לקוחות קרביץ
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן