שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

קרסו מוטורס טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » רכב » קרסו מוטורס טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של קרסו מוטורס.

קרסו מוטורס היא יבואנית כלי רכב לישראל, המייבאת את המותגים רנו, ניסאן, דאצ'יה, אינפיניטי וצ'רי.

כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות חברת הרכב קרסו מוטורס.

ערוצים ליצירת קשר:

קרסו מוטורס – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות קרסו מוטורס – מספר טלפון: 08-8631111.

פקס: 08-8639249

קרסו מוטורס – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט

מרכז מידע, תשובות לשאלות נפוצות וטפסי פנייה באתר האינטרנט של קרסו מוטורסכניסה לאתר.

קרסו מוטורס – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

מוקד שירות הלקוחות של קרסו מוטורס נותן מענה גם בדף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה.

קרסו מוטורס – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות קרסו מוטורס – כתובת דואר: מרכז לוגיסטי פארק ראם, בני עייש ת.ד 90 מיקוד 60860.

בקצרה אודות קרסו מוטורס

קבוצת קרסו מוטורס היא חברת ייבוא הרכבים מהגדולות בארץ, אשר אף נסחרת במשך שנים רבות בבורסת תל אביב לאור הצלחתה. החברה הוקמה בשנת 1933, על ידי משה מואיז קרסו, והתפתחה אט אט כחברה מובילה בישראל. לאחרונה חברת קרסו מוטורס הקימו את שירותי Freesbe אשר מספקים פתרונות לרכב. קבוצת קרסו מוטורס מייבאים לארץ מכוניות מהמותגים המובילים בעולם: רנו, דאצ'יה, ניסן, צ'רי והחל משנת 2009 מייבאת גם את מותג "אינפיניטי".

חברת קרסו מוטורס, אשר פועלת כעת בעיקר תחת שירותי "Freesbe", עוסקת במגוון תחומים הקשורים לעולם הרכב. תחומים אלה כוללים כאמור ייבוא של מכוניות (שטח, נוסעים ואף מכוניות יוקרה), שירותי ביטוח לרכב שמספקת החברה תחת המותג "Freesbe", שירותי ליסינג והשכרת רכבים ואף מתן שירותי מוסך לאותם רכבים שיובאו בידי החברה.

לאור מגוון פעילויותיה הרחב, מתפעלת חברת קרסו מוטורס שירות לקוחות שנותן עזרה בכלל השירותים השונים שלה. חשוב לציין כי הפנייה לקרסו מוטורס בנושאים שונים תתבצע לעיתים אל מול החברה בשמה "קבוצת קרסו מוטורס" ולעיתים בשמה "Freesbe" (שכאמור היא למעשה הפנים של חברת קרסו מוטורס), אולם מדובר באותה חברה.

דרכים ליצירת קשר עם קרסו מוטורס

  1. הפנייה אל קבוצת קרסו מוטורס יכולה להתבצע על ידי חיוג למספר 6020* או למספר 077-8040834 אשר יוביל לשירות הלקוחות של Freesbe. ניתן גם ליצור קשר בוואטסאפ עם החברה דרך האתר של Freesbe.
  2. בנוסף, לחברת קרסו מוטורס טלפון ישיר לשירותי הלקוחות של החברה, שמספרו 08-8631111. יש לשים לב ששעות הפעילות של המענה הטלפוני אינן מפורסמות ולכן כהמלצה רצוי לבצען בשעות הצהריים בימי א'-ה', בהן מרבית שירותי הלקוחות פועלים. ניתן להשיג מחברת קרסו מוטורס שירות לקוחות גם דרך פקס שמספרו 08-8639249.
  3. ניתן לקבל מחברת קרסו מוטורס שירות לקוחות גם דרך שירותי הדואר. כתובת הדואר היא: מרכז לוגיסטי פארק ראם, בני עייש ת.ד 90 מיקוד 60860.
  4. באתר של Freesbe (שהוא אתר החברה) ניתן למצוא מידע אודות תחומים רבים בהן פועלת החברה ומידע אודות השירותים השונים שהיא נותנת. כמו כן ניתן למצוא כתבות שונות אודות עולם הרכב, ההשכרה והליסינג שנמצאות בבלוג שבאתר החברה. האתר מאפשר גם יצירת קשר עם החברה על ידי השארת פרטים.
  5. מידע נוסף שמספקת שירות הלקוחות של החברה ניתן למצוא ברשתות החברתיות של החברה. החברה מנהלת חשבונות ברשתות החברתיות אינסטגרם (בשם: כreesbe.israel), פייסבוק (בשם: freesbe), ערוץ יוטיוב (בשם: @freesbe) ולינקדין (בשם: freesbe). ברשתות השונות ניתן למצוא בעיקר מידע אודות השירותים השונים שמספקת החברה. ניתן לשלוח הודעה לשירותי freesbe דרך שרותי הmessenger שמנהלת פייסבוק.

שאלות על שירות לקוחות קרסו מוטורס

איזה מידע אוכל למצוא באתר האינטרנט?

באתר ניתן למצוא מידע הנוגע לשירותים השונים שמעניקה החברה. האתר מחולק בהתאם לקטגוריות המכוניות והשירותים המוצעים בו (חדשה, כמו חדשה, ליסינג, ביטוח וכו'). בלחיצה על כל אחת מהקטגוריות עובר הלקוח לקטלוג החברה אודות אותו תחום מוצרים, ובו ניתן להתרשם מהמוצרים השונים לצד הסבר קצר אודות השירות הניתן. בכל חלון כזה תופיע בפינה הימנית של המסך כפתור עליו רשום "למדו על תוכנית הרכישה", ובלחיצה על כפתור זה יוביל האתר את הלקוח למסך ובו הסבר על תוכניות הרכישה השונות.

אילו כתבות ניתן למצוא בבלוג שמספק האתר?

בבלוג שמספק האתר ניתן למצוא כתבות רבות אשר עוזרות ללקוח להבין מעט יותר בסוגי השירותים השונים שנותן האתר. בין הכתבות ניתן למצוא כתבות מועילות במיוחד בנושאים:

  • השכרת רכב – מידע אודות האפשרויות השונות בהשכרת רכב, היתרונות של החברה בתחום ועוד.
  • טרייד אין רכב – מידע על שירותי הטרייד אין של החברה, כיצד מתבצע ובעיקר אודות יתרונות אפשריים של המסלול הזה על פני המסלולים האחרים.
  • שירותי ליסינג – מידע אודות שירותי ליסינג תפעולי לעומת ליסינג מימוני. הכתבה מתעסקת בהבדלים בניהם והיתרונות של כל מסלול.
  • מכירת רכב – מידע אודות האפשרות למכור רכב דרך החברה.
  • רכב חדש 0 קילומטר – מה הייחודיות ברכב חדש 0 קילומטר, למה הקנייה של רכב כזה היא כדאית ומה האפשרויות שמציעה החברה בהקשר הזה.
  • עוד כתבות רבות ושונות שמתפרסמות מעת לעת.

האם יש אתר נוסף לחברת קרסו מוטורס מלבד האתר של Freesbe?

כן. כאמור Freesbe היא חלק מחברת קרסו מוטורס והיא אחראית על מכוניות הנוסעים של חברת קרסו מוטורס, כך שמרבית שירות הלקוחות שחברת קרסו מוטורס מעניקה מתבצע דרכה. עם זאת, יש לחברת קרסו מוטורס שירות לקוחות שמתעסק בכלי רכב שקשורים לעולם הבנייה והחפירה. שירות לקוחות זה כולל אתר שכתובתו היא https://www.carasso-ce.co.il/, ובו ניתן למצוא מידע בנושאים הרלוונטים. כמו כן, שירות לקוחות זה כולל מספר טלפון ופקס נוספים השונים מאלו שנמצאים באתר Freesbe.

  1. קרסו מוטורס טלפון כללי – 08-8631111.
  2. קרסו מוטורס טלפון בנוגע לרכבי נוסעים (freesbe) – 077-8040834.
  3. קרסו מוטורס טלפון בנוגע לרכבי בניה – 03-6381343.

טיפ קטן לסיום על שירות לקוחות קרסו מוטורס

בטרם הפנייה לחברת קרסו מוטורס חשוב להבין האם מדובר בפנייה שקשורה לחברת הייבוא עצמה ולשירותים המוצעים על ידי שירותי Freesbe, או שמדובר בפנייה אשר עשויה להיות מיועדת לחברת הרכבים (אשר לרוב גם לה יש שירות לקוחות משלה עבור לקוחותיה הישראלים). לכן, על מנת שלא לבצע כפל שיחות, יש לבחון לאיזה חלק של השירות קשורה הבעיה ולהתקשר לגורם המתאים. במידה והבעיה קשורה לחברת הרכב, ניתן להיכנס לאתרים הישראליים שהחברה מנהלת. ניתן למצוא קישור לכלל האתרים הללו דרך כפתור "מדיניות פרטיות" שבאתר Freesbe, או למצוא מידע אודות שירותי הלקוחות של אותן חברות דרך אתר זה.

צילום מסך של שירות לקוחות קרסו מוטורס

קרסו מוטורס טופס יצירת קשר צילום מסך
קרסו מוטורס טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על קרסו מוטורס?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קרסו מוטורס אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם קרסו מוטורס ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות קרסו מוטורס

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

3 תגובות

  1. אני ולרי שרשוב ת.ז 321894099 במכתב זו אני רוצה לברר ולקבל הסבר על פעולות העובדים שלכם. עובדה היא שב- 28/10/2022 הסקמתי על חוזה לביטוח מקיף וחובה לרכב חדש שלי בקרסו סוחנות לביטוח בע"מ. החוזה והצד הכספי נסגרו טלפונית , בנוכחות שני עדים מצידי עם נציגה החברה שלכם חיה מלכה. אין לי ספק לגבי השירות והמקצועיות של העובדים שלך אבל לאחר שהסכמתי לתנאי הביטוח, התחילו לי אי התאמות כלכליות למחיר המוסכם.חיה הציעהת תנאים טובים ומחיר לביטוח מקיף. המחיר נסגר לשני נהגים בעלי ניסיון של למעלה מ-20 שנה ומעל לגיל 45 לי ולאשתי. סכום של ביטוח מקיף, לפי ציון על ידי חיה צריך להיות 2970 ש"ח והחלטתי לחלק גם את הסכום הזה לשלושה תשלומים כמו כן וביטוח חובה אבל בנפרד, פרטי כרטיס האשראי נתתי לנציגה חיה. בסופו של דבר בוצעו 4 משיכות מהחשבון שלי על הביטוח מקיף, שהסכום עצמו כמעט הוכפל והיום הוא 4760 שקל במקום 2790 שסוכם.אני רוצה הסבר מלא על הפעולות הפיננסיות של העובדת שלך. אני רואה בפעולות של העובת שלך הונאה והטעיית לקוחות ואבקש לקבל תשובה והסבר מלא על שאלתי.
    ולרי שרשוב- 321894099
    שם הסוכן: קרסו סוחנות לביטוח בע"מ
    פוליסה: 110503848422
    תאריך המכתב: 08.02.2023

  2. רכבי תוקן בסניף של קרסו ברחוב שדרות ההסתדרות בחיפה, מנהל המוסך איתן, הבטיח שיעביר את כל המסמכים למחלקת התביעות של קרסו, ובנתיים לא יפדו את צ'ק הפיקדון שמסרתי להם על סך של 9770 ש"ח. לאחר 3 חודשים יצרתי קשר עם מחלקת התביעות היות ולא שמעתי מהם דבר והם הודיעו לי שלא נפתח שום תיק אצלהם ובעל המוסך לא העביר להם את המסמכים, ביקשתי שידחו את הצ'ק עד שאקבל את הכסף בגלל העיכוב שנגרם לי והצורך להגיש תביעה חדשה, אמרו לי שידחו אך אף אחד לא טרח לעדכן אותי שהדחייה היא רק לחודש ימים וכמובן לא קיבלתי מהם שום הודעה שהם מתכוונים לפדות את הצ'ק, נוצר מצב שהצ'ק נפדה ונגרם לי בעיה מול הבנק. בשיחות שקיימתי עם מנהל המוסך וגם עם הצוות שלו (הילה) גילו קוצר סובלנות ושום רצון בכלל לעזור בעיניין

  3. להנהלת קרסו מוטורס
    אתם משווקים טרקטור דוייטש קניתי טרקטור מטעים
    כיום אני בבציר והטרקטור תקוע בגלל בעיות מחשב
    במשך שבוע ימים מבטיחים לי לבוא לתקן את התקלה ולא באים
    שימו לב לשרות על הפנים ממש בושה לחברה שלכם
    תודה אלון צדוק 0505354664

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5003 - קרסו מוטורס לוגו
לוגו שירות לקוחות קרסו מוטורס
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן