שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

רויאל ג'ורדניאן – Royal Jordanian טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » טיסות » רויאל ג'ורדניאן – Royal Jordanian טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של רויאל ג'ורדניאן – Royal Jordanian – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של החברה ועוד.

רויאל ג'רדניאן היא חברת התעופה הלאומית של ירדן, המפעילה טיסות ליותר מ-40 יעדים באירופה, במזרח התיכון, אסיה, אפריקה וארה"ב.

החברה מפעילה טיסות גם בין נמל התעופה בין גוריון לעמאן, ומשם טיסות המשך למגוון יעדי החברה בעולם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

רויאל ג'ורדניאן – Royal Jordanian – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות Royal Jordanian באמצעות הטלפון: 074-7506666.

מענה טלפוני בשעות: ימים א'-ה': שעות 9:00-17:00.

מספר טלפון בחו"ל 962-651-00000+.
מספר טלפון בנתב"ג 03-5712826.

Royal Jordanian – שירות לקוחות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט של רויאל ג'ורדניאן כולל מידע רלוונטי עדכני ומאפשר פנייה לשירות הלקוחות של החברה – בקישור הזה.

Royal Jordanian – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של רויאל ג'ורדניאן באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של רויאל ג'ורדניאן באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

Royal Jordanian – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של רויאל ג'ורדניאן באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

Royal Jordanian – שירות לקוחות עמוד הטוויטר – Twitter

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של רויאל ג'ורדניאן באמצעות עמוד הטוויטר: בקישור הזה.

רויאל ג'ורדניאן – שירות לקוחות – כתובת דואר

ניתן לכתוב לשירות לקוחות Royal Jordanian לכתובת: רחוב קויפמן 2, בית הטקסטיל, תל אביב-יפו.

בקצרה על רויאל ג'ורדניאן

רויאל ג'ורדניאן (Royal Jordanian) היא חברת תעופה ירדנית אשר הוקמה בשנת 1963 תחת השם עאליה (כשם בתו הגדולה של מלך ירדן דאז). נכון להיום חברת רויאל ג'ורדניאן היא חברת התעופה הרשמית של מדינת ירדן. חברת רויאל ג'ורדניאן מפעילה מספר טיסות שבועיות בין תל אביב לעמאן, באמצעות דגמים שונים של מטוסים. זוהי הטיסה הקצרה ביותר המופעלת על ידי רויאל ג'ורדניאן, והיא אורכת כ-25 דקות בלבד (110 ק"מ). ב-2007 הצטרפה רויאל ג'ורדניאן לברית התעופה "Oneworld" והיא נחשבת לחברת התעופה הראשונה מהעולם הערבי שהצטרפה לברית מרכזית של חברות התעופה.

רויאל ג'ורדניאן היא חברה גדולה ומכובדת בירדן, המכניסה כ-3% מהתמ"ג השנתי של המדינה. מטה החברה יושב בעיר הבירה עמאן, משם מופעלים מעל ל-60 יעדים על ידי החברה. חברת רויאל ג'ורדניאן מתהדרת בצי מטוסים חדיש ומתקדם, כך שגיל המטוס הממוצע שברשותה עומד על כחמש שנים בלבד. בשנת 2014 הפסיקה החברה את קו הטיסות לתל אביב כתוצאה מהאיום הרקטי סביב מבצע צוק איתן, אולם פעילותה חודשה כחודש לאחר מכן. נכון לשנת 2023 החברה מחזיקה כ-26 כלי טיס, אשר רובם מטוסים קטנים של חברת איירבוס.

בדומה לחברות תעופה רבות אחרות, בשנים האחרונות החלה חברת רויאל ג'ורדניאן לעבוד בשיתוף פעולה עם חברות אירוח ותיירות כמו בוקינג ועוד חברות אחרות, ליצירת שירות משולב, הכולל שירותי השכרת רכב, שירותי הלנה וכדו'. בנוסף, רויאל ג'ורדניאן מפעילה סיורים בתוך ירדן, כך שניתן להזמין דרך החברה סיורים מודרכים ברחבי המדינה בחבילת טיול מלאה.

רויאל ג'ורדניאן – כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות

בתור חברת התעופה הרשמית של ירדן, חברת רויאל ג'ורדניאן מחויבת לספק רמת שירות גבוהה, התואמת את מעמדה. החברה מקבלת יחס אוהד יחסית ממלך ירדן, וחשוב לה לספק את לקוחותיה. מסיבה זו החברה מעמידה שירות לקוחות רחב וזמין כפי שיוצג להלן.

  1. מספר הטלפון הרשמי של רויאל ג'ורדניאן הוא: +962-6-5100000. המוקד של רויאל ג'ורדניאן שירות לקוחות זמין 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע.
  2. ניתן לפנות לרויאל ג'ורדניאן טלפון ישראל במספר – 074-7506666. המוקד זמין בין הימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ועד ל-17:00.
  3. בנוסף, ניתן ליצור קשר עם רויאל ג'ורדניאן שירות לקוחות באמצעות נתב"ג במספר – 03-5712826.
  4. חברי מועדון "Platinum Hawk" יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות המיוחד במספר: +962-6-5202422.   
  5. חברת רויאל ג'ורדניאן מפעילה מייל של שירות הלקוחות בכתובת: FFP@rj.com. במקביל, ניתן לפנות במייל לרשות התעופה בנושאי טיסות המופעלות על ידי רויאל ג'ורדניאן בכתובת: ‎TLVKZRJ@RJ.COM.  
  6. רויאל ג'ורדניאן שירות לקוחות זמין באמצעות אתר האינטרנט בכתובת: https://www.rj.com/en/contact-us/e-mail-us. באמצעות האתר ניתן להזמין כרטיסים, לצפות בטיסות החברה, לקבל מענה לשאלות נפוצות או לפנות לשירות הלקוחות של החברה.
  7. המטה הראשי של החברה יושב בעמאן, אולם החברה מחזיקה במשרדים בישראל בכתובת: תל אביב-יפו, רח' קויפמן יחזקאל 2, בית הטקסטיל במיקוד – 6801294.

שאלות על שירות לקוחות רויאל ג'ורדניאן

כמה זמן מראש עליי להגיע לטיסה?

יש לבצע צ'ק אין לא יאוחר משלוש שעות ממועד ההמראה, ולהתכנס באזור השער כשעה ממועד הטיסה. לקוחות של חברת רויאל ג'ורדניאן יכולים להנות מצ'ק אין מוקדם בשדה התעופה של עמאן, כך שניתן לבצע צ'ק אין בין 24 ל-8 שעות ממועד הטיסה, להפקיד את המזוודות, ולנוח ולהסתובב באזור הטרמינל סיטי. שימו לב שגם במקרים אלה יש להגיע לאזור השער כשעה וחצי לפני מועד ההמראה, בכדי להבטיח את כניסתכם למטוס בזמן.

כיצד אוכל להזמין כרטיסי טיסה של רויאל ג'ורדניאן?

ניתן להזמין כרטיסי טיסה דרך האתר של החברה בכתובת: https://www.rj.com/en/plan-and-book/before-you-fly/book-your-ticket, או באמצעות סניפי החברה. הסניף בישראל נמצא בתל אביב ברחוב יחזקאל קויפמן 2, בטלפון – +972-3-5381100, או במייל – ‎TLVGARJ@rj.com. ההזמנה באמצעות האתר היא פשוטה ומהירה. כמו כן ניתן להזמין כרטיסים דרך סוכני טיסות וגופים פרטיים.

האם יש תנאים מיוחדים לילדים קטנים?

חברת רויאל ג'ורדניאן מפעילה שירות של נסיעות ילדים ללא ליווי, המאפשר לילדים מגיל 6 עד גיל 12 לטוס ללא ליווי מבוגר למגוון יעדים. שימו לב שלצפון אמריקה ניתן לטוס בשירות זה רק לשערים של רויאל ג'ורדניאן. בנוסף, ניתן להזמין אוכל מותאם אישית עבור ילדים ותינוקות, ולהנות ממגוון האטרקציות והמשחקים המוצעים במהלך הטיסה עבור הילדים. ארוחות הילדים מוגשות בקופסאות רב פעמיות קטנות, אותם הילדים יכולים לקחת הביתה כמזכרת. חשוב לזכור בשלב ההזמנה לסמן את הכרטיס ככרטיס של ילד, על מנת שהחברה תוכל להיערך ולהתאים את עצמה כראוי.

מה אפשר לעשות במהלך הטיסה?

במהלך הטיסה ניתן לבחור סרטים ממגוון אדיר של כל הסרטים החדשים בהוליווד ובחברות הסרטים השונות. רויאל ג'ורדניאן מספקת אוזניות כך שאין צורך להביא מהבית. בנוסף, כל נוסע מקבל עותק של מגזין החברה, הכולל מאמרים ותכנים בנוגע ליעדי הטיסות של רויאל ג'ורדניאן. במהלך הטיסה מוגשות ארוחות, וכל נוסע יכול לבחור את הארוחה המועדפת עליו מבין מבחר רחב של כ-20 מנות שונות. במידה ואתם מעוניינים להזמין מנות מיוחדות (צמחוני, מנות ילדים, וכדו') יש לבקש זאת לא יאוחר מ-24 שעות ממועד ההמראה.  

טיפ לזכור לפני פניה לקבלת שירות לקוחות מרויאל ג'ורדניאן

בתור חברת התעופה הלאומית של מדינת ירדן, רויאל ג'ורדניאן נושאת אחריות לאומית וממשלתית לספק שירות טוב ואדיב לקהל הלקוחות שלה. מסיבה זו החברה מקפידה על מתן שירות לקוחות איכותי וזמין, ומפעילה מוקד טלפוני הפעיל 24/7. לקבלת שירות בעברית יש לפנות למשרדי החברה היושבים בתל אביב, אם כי שעות הפעילות של מוקד זה מוגבלות. במידה והבעיה אינה סובלת דיחוי, ניתן לפנות בטלפון למוקד השירות הבינלאומי, ולקבל מענה בכל שעות היממה.

צילום מסך של שירות לקוחות רויאל ג'ורדניאן - Royal Jordanian

רויאל גורדניאן Royal Jordanian טופס יצירת קשר צילום מסך
רויאל גורדניאן Royal Jordanian טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על רויאל ג'ורדניאן - Royal Jordanian?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של רויאל ג'ורדניאן – Royal Jordanian אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם רויאל ג'ורדניאן – Royal Jordanian ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות רויאל ג'ורדניאן - Royal Jordanian

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

4 תגובות

  1. אין שרות לקוחות של רויאל ג'ורדניאן. אף מספר טלפון לא מגיב, שעות של המתנה שבה לא ניתן לקבל כלום מעבר ל"שיחתכם חשובה לנו, אנא המתינו".

    1. נכטן מאוד, אין תשובה באף טלפון של חברת רויאל ג'רדנייה. למה אין תשובה בשירות הלקוחות רק פירסומים ואין מענה.. חבל מאוד, זה לא שירות

  2. שלום.
    אני רוצה להגיע למשרדים ולשלם ב $ מזומן.
    עם מי ניתן לשוחח ולתאם ?
    הסלולארי שלי- 0524740424 מוטי.
    תודה מראש .

  3. איבדתי מזוודה וטרם קיבלתי.
    מתאריך 2.8.23
    צבע אפור כסוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6112 - רויאל גורדניאן - Royal Jordanian לוגו
לוגו שירות לקוחות רויאל ג'ורדניאן - Royal Jordanian
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן