שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

רכבת ישראל טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » תחבורה » רכבת ישראל טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של רכבת ישראל – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות רכבת ישראל, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

רכבת ישראל – טלפון

מוקד שירות טלפוני רכבת ישראל – 5770*

שעות פעילות המוקד הטלפוני:

  • בימים א'-ה' בשעות 6:00-24:00
  • בימי ו' וערבי חג בשעות 6:00-17:00

טלפון נוסף: 077-232400

פקס: 057-7973293

רכבת ישראל – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של רכבת ישראל באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה.

רכבת ישראל – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של רכבת ישראל – pniyot@rail.co.il.

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

רכבת ישראל – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: מחלקת פניות הציבור, תחנת רכבת ת"א סבידור מרכז ת.ד 18085 מיקוד 61180.

צילום מסך של שירות לקוחות רכבת ישראל

רכבת ישראל טופס יצירת קשר צילום מסך
רכבת ישראל טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על רכבת ישראל?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של רכבת ישראל אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם רכבת ישראל ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות רכבת ישראל

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1117 - רכבת ישראל לוגו
לוגו שירות לקוחות רכבת ישראל
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן