שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

שופרסל הלוואות טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » הלוואות » שופרסל הלוואות טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של שופרסל הלוואות? כאן תמצאו את כל הפרטים המעודכנים ליצירת קשר עם שירות לקוחות שופרסל הלוואות.

שופרסל הלוואות מציעה הלוואות, הלוואה מיידית, הלוואה חוץ בנקאית ועוד.

ערוצים ליצירת קשר:

שופרסל הלוואות – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות שופרסל הלוואות באמצעות הטלפון: 1800-56-56-56.

יצירת קשר עם שירות לקוחות שופרסל הלוואות באמצעות טלפון נוסף: 03-5726444.

מענה טלפוני בשעות: ימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:00, בימי ו' וערבי חג המוקד סגור.

שופרסל הלוואות – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט

מרכז מידע, תשובות לשאלות נפוצות וטפסי פנייה באתר האינטרנט של שופרסל הלוואותכניסה לאתר.

שופרסל הלוואות – שירות לקוחות באמצעות הווצאפ

שופרסל הלוואות – שירות לקוחות באמצעות הווצאפ במספר הבא: 03-5725111.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. צור קשר שופרסל online
  2. צור קשר מועדון לקוחות שופרסל
  3. צור קשר כרטיס אשראי שופרסל
  4. צור קשר תו הזהב וגיפט קארד
  5. צור קשר מוצרי מותג שופרסל
  6. צור קשר חווית הקנייה בסניף
  7. צור קשר מבקר החברה
  8. צור קשר אחריות תאגידית
  9. רשימת סניפים – שופרסל Baby

שופרסל הלוואות – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק

פנייה אל שירות לקוחות שופרסל הלוואות באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

פנייה אל שירות לקוחות שופרסל הלוואות באמצעות דף הפייסבוק: בקישור זה.

שופרסל הלוואות – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם

פנייה אל שירות לקוחות שופרסל הלוואות באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור זה.

שופרסל הלוואות – שירות לקוחות עמוד היוטיוב

פנייה אל שירות לקוחות שופרסל הלוואות באמצעות עמוד היוטיוב: בקישור זה.

שופרסל הלוואות – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות שופרסל הלוואות – כתובת דואר: בנימין שמוטקין 30, ראשון לציון.

פרטים על שופרסל הלוואות

חברת שופרסל היא רשת הסופרמרקטים הגדולה בישראל. הרשת החלה לאפשר בשנים האחרונות הלוואות לכל מטרה לחברי המועדון של שופרסל, וללקוחות הרשת. מתן ההלוואה מתאפשר ללקוחות שופרסל המחזיקים בכרטיס אשראי שופרסל וללקוחות אחרים, ומתבצע בפועל על ידי חברת ויזה כאל.

ההלוואה דרך שופרסל וחברת כאל זמינה ללקוחות כל הבנקים, בסכום של עד 200,000 ₪, לתקופת הלוואה של עד 60 חודשים. החזר ההלוואה יכול להתפרש עד 84 תשלומים, בריבית ממוצעת של כ-8% (קביעת גובה הריבית נתונה להחלטת חברת כאל, ונקבעת בהתאם לנתונים האישיים של כל לקוח. היא נעה בין 5.1%-14.1%, בדומה לריבית הנהוגה בחברות האשראי). על מנת להיות זכאים לקבלת ההלוואה, אין צורך בבטחונות או ערבים.

איך מקבלים את ההלוואה של שופרסל הלוואות?

  1. את הגשת הבקשה לקבלת הלוואה ניתן להגיש באחת מכמה דרכים. ראשית, ניתן ליצור קשר עם שופרסל הלוואות טלפון 5083*. שם נציגי השירות של החברה יוכלו לספק לכם מענה ולרשום אתכם לקבלת ההלוואה.
  2. בנוסף, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של שופרסל בכתובת www.shufersal.co.il, או לאתר האינטרנט של ויזה כאל בכתובת www.cal-online.co.il. תחת לשונית 'הלוואות' תוכלו למלא את פרטיכם האישיים, ונציג שירות של החברה ייצור עמכם קשר על מנת לרשום אתכם לקבלת ההלוואה.
  3. מעבר לכך, תוכלו להצטרף באחת מעמדות שופרסל הלוואות בסניפי הסופרים של שופרסל. העמדות מוצבות כשירות ללקוחות שופרסל, ותוכלו לפנות לנציגי החנות בסיוע למציאת העמדה.

שופרסל הלוואות שירות לקוחות – כל הדרכים ליצור קשר

  1. על מנת ליצור קשר עם שופרסל הלוואות שירות לקוחות, תוכלו להתקשר לשופרסל הלוואות טלפון 1800-565656. מוקד השירות של החברה פעיל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00-18:00, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 9:00-13:00. מספר טלפון נוסף דרכו ניתן להגיע לשירות הלקוחות של שופרסל הלוואות הוא 5083*.
  2. בנוסף, מפעילה חברת שופרסל גם דף פייסבוק תחת השם 'שופרסל'. שם תוכלו לצפות בעדכונים והודעות בעניין הלוואות שופרסל. דרך דף הפייסבוק תוכלו גם לשלוח פנייה במסנג'ר של פייסבוק לנציגי השירות של חברת שופרסל על מנת לקבל מענה לשאלותיכם.
  3. באפשרותכם להיכנס גם לאתר האינטרנט של חברת שופרסל בכתובת www.shufersal.co.il. שם תוכלו למלא טופס פנייה מקוון תחת לשונית 'צור קשר'. תוכלו ליצור קשר עם נציג שירות לקוחות של חברת שופרסל גם בצ'אט בוואטסאפ, בשופרסל הלוואות טלפון 052-7986644.
  4. במקרה של תלונה על טיב השירות שקיבלתם משופרסל הלוואות שירות לקוחות, יש באפשרותכם לפנות למבקר החברה של שופרסל, באחת מכמה דרכים. ראשית, תוכלו לשלוח למשרדו פנייה דרך טופס הפנייה המקוון באתר שופרסל בכתובת www.shufersal.co.il, תחת לשונית 'פניה למבקר החברה'. בטופס המקוון תמלאו את פרטיכם האישיים ואת תוכן הפנייה או התלונה שלכם, ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר. שנית, תוכלו להתקשר למספר טלפון מיוחד למסירת מידע אנונימי בטלפון 1800-200-243. בנוסף, תוכלו לפנות למשרד מבקר החברה בצ'אט בוואטסאפ במספר טלפון 052-3324778, למספר הפקס 03-9480909, או לשלוח מכתב לכתובת המייל levis@shufersal.co.il.

שירות הלקוחות של חברת כאל בעניין שופרסל הלוואות

המבצעת בפועל של מתן ההלוואה היא חברת ויזה כאל, ולכן בשאלות ופניות הנוגעות לשופרסל הלוואות ניתן לפנות גם אליהם, את הפרטים של ויזה כאל שירות לקוחות ניתן לראות כאן.

תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת ויזה כאל בטלפון 03-5726444, או במספר 3338*, למוקד שפועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-20:00, או בימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00-12:30. ויזה כאל מפעילים גם צ'אט בוואטסאפ במספר הטלפון 03-5725111. מעבר לכך, תוכלו לשלוח להם מייל בכל שאלה או פנייה בנושא שופרסל הלוואות, לכתובת המייל calservice@icc.co.il.

שאלות על שירות לקוחות הלוואות שופרסל

איך אני יוצר קשר טלפוני עם שופרסל הלוואות שירות לקוחות?

תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של שופרסל הלוואות דרך שופרסל הלוואות טלפון 1800-565-656. שם נציגי השירות של החברה יוכלו לסייע לכם במענה על שאלותיכם, או בכל בעיה אחרת הקשורה בשירות של שופרסל הלוואות.

מהו גובה ההלוואה המקסימלי שניתן לקבל משופרסל הלוואות, ולכמה זמן היא ניתנת?

משופרסל הלוואות ניתן להלוות עד 200,000 ₪, בהלוואה הניתנת לתקופה של עד 60 חודשים. את החזר ההלוואה ניתן לפרוש לעד 84 תשלומים נפרדים.

האם אני יכול לדבר פנים אל פנים עם נציג שירות של שופרסל הלוואות?

כן, שופרסל הציבה עמדות במספר סניפי סופרים שלה. בעמדות אלה תוכלו לדבר ישירות עם נציגי השירות של החברה על מנת לקבל מענה על פניות או כדי להרשם לקבלת הלוואה.

מה גובה הריבית שאצטרך להחזיר בשופרסל הלוואות?

גובה הריבית נקבע לפי נתונים אישיים של כל לקוח, כאשר הממוצע עומד על כ-8%.

עוד טיפ לקבלת הלוואה בשופרסל

בבואכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של שופרסל הלוואות, נמליץ כי תנסו קודם לפנות באפיקים האינטרנטיים. שליחת פנייה דרך טופס מקוון או דרך כתובת המייל של שופרסל הלוואות תאפשר לכם לשלוח את הפנייה בשעה שנוחה לכם ואינה תלויה בשעות פעילות של מוקד, ובנוסף לא תיאלצו להמתין על הקו למענה מנציג. יתרון נוסף של פנייה דרך טופס מקוון או דרך המייל, היא שיהיה לכם תיעוד של השיחות.

לאחר שהחלטתם ליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של החברה, נמליץ כי תוודאו כי שריינתם לכם מספיק זמן על מנת להמתין על הקו ולקיים את השיחה ללא הפרעות או הסחות דעת. נמליץ כי תכינו לידכם מראש את פרטיכם המזהים, יחד עם קבלות וטפסים רלוונטיים לפנייתכם. בזמן השיחה, כתבו לכם תיעוד של הנאמר בה, ובשיחות עתידיות תוכלו להגיע לשיחה עם נציג השירות כבר עם תיעוד מפורט של שיחות העבר בנושא.

צילום מסך של שירות לקוחות שופרסל הלוואות

שופרסל הלוואות טופס יצירת קשר צילום מסך
שופרסל הלוואות טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על שופרסל הלוואות?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שופרסל הלוואות אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם שופרסל הלוואות ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות שופרסל הלוואות

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5157 - שופרסל הלוואות לוגו
לוגו שירות לקוחות שופרסל הלוואות
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן