שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

תן ביס – 10bis טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מזון ומשקאות » תן ביס – 10bis טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של תן ביס – 10bis.

תן ביס מאפשרת להזמין אוכל ממגוון של יותר מ-7,000 מסעדות באמצעות אתר האינטרנט ואפליקציית 10bis לטלפון הנייד. רוב חשבונות התן ביס הם במסגרת הטבה לעובדי חברות, והם ממומנים או מסובסדים על ידי המעסיקים.

כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות תן ביס.

ערוצים ליצירת קשר:

תן ביס – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות תן ביס – 10bis זמין במספר הטלפון: 1-700-701-011. מספר הפקס הוא 03-5630114, בשליחת פקס יש לציין מספר טלפון או מייל להמשך התקשרות.
לשירות לקוחות בנושא נגישות יש לחייג אל תמר ילין לוי / שחר רושינק בטלפון 03-3095041

שעות המענה הטלפוני: ימים א'-ה': שעות 8:00-0:00. ימי ו': שעות 8:00-23:30. ימי שבת: 9:30-0:00.

תן ביס – 10bis – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של תן ביס מידע ומדריכים, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד – לאתר לחצו כאן.

תן ביס – שירות לקוחות – מייל – Email

כתובת המייל של שירות לקוחות תן ביס הינה: service@10bis.co.il.
לשירות לקוחות בנושא נגישות יש לפנות למייל negishut@10bis.co.il

תן ביס – שירות לקוחות – צ'אט

ניתן לפנות אל שירות לקוחות תן ביס – 10bis באמצעות הצ'אט: בקישור הזה.
לאחר שנכנסתם יש ללחוץ בצד שמאל למטה על רכיב הצ'אט כמתואר בתמונה המצורפת.

שירות לקוחות צאט תן ביס

תן ביס – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

שירות לקוחות תן ביס – 10bis באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה. לשליחת הודעה ישירה במסנג'ר ויצירת קשר עם שירות הלקוחות של תן ביס לחצו כאן.

תן ביס – 10bis – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות תן ביס – כתובת דואר: דרך מנחם בגין 144 (מגדל מידטאון) קומה 32 67891 תל אביב-יפו.

בקצרה אודות תן ביס

אין כמעט אדם במדינה שלא שמע את צירוף המילים 'תן ביס' בהקשרי הזמנת מנות ממסעדות בשנים האחרונות. מדובר בחברת משלוחי המזון מהגדולות בארץ שמציעות משלוחים ממסעדות בערים שונות ברחבי הארץ, באמצעות הזמנה פשוטה דרך האפליקציה.

במקום לחפש את התפריט באתר של כל מסעדה, להתקשר ולבצע הזמנה, דרך תן ביס ניתן לגלול בקלות בין תפריטים של מסעדות שונות, להכווין את החיפוש לפי סוג מאכלים ולהזמין באפליקציה ללא צורך להתקשר למסעדה ישירות. לכן, אין פלא שיותר ויותר מסעדות מצטרפות לשירות של תן-ביס.

מלבד שירות המשלוחים הפרטי, החברה מציעה גם כרטיס תן ביס נטען לאנשים פרטיים או חברות, כאשר ניתן להטעין עבור החברה את הכרטיס בכל חודש ובכך לספק לעובדים תקציב חודשי להזמנה של ארוחות ממסעדות שונות.

שירות לקוחות תן ביס – איך אפשר ליצור קשר?

מכיוון שתחום המסעדנות הוא ענף שלרוב דורש זמינות גבוהה לפניות אודות תקלות במנות שיוצאות מהמסעדה, לתן-ביס יש שירות לקוחות זמין ואיכותי שמאויש תמיד בנציגים אנושיים ולא בבוטים.

  1. ניתן לפנות לנציג דרך האפליקציה של תן-ביס בצ'אט, כאשר האפליקציה היא גם הדרך הטובה ביותר לשימוש בשירותי תן-ביס. זמן ההמתנה לנציג יהיה בדרך כלל מספר דקות בודדות כך שהפניה תקבל מענה במהירות.
  2. מלבד זאת, ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות באופן טלפוני למספר 1-700-701-011. המוקד זמין עד שעות מאוחרות ואפשר להתקשר אליו בימים א'-ה' בין השעות 08:00-00:00, בימי ו' בין השעות 08:00-23:30 ובימי שבת 09:30-00:00.
  3. אם מעוניינים לשלוח פנייה בדואר אלקטרוני, ניתן לעשות זאת בשליחת הפנייה לכתובת המייל service@10bis.co.il. הפנייה תיענה תוך מספר ימי עבודה. מומלץ למי שפנייתו דחופה להתקשר למוקד או לדבר עם נציג בצ'אט באפליקציה או באתר, שכן זמן התגובה לפניות בהם קצר באופן משמעותי.

תן ביס שירות לקוחות – שאלות ותשובות

שאלה: באילו ערים בארץ ניתן להזמין מאכלים דרך תן-ביס?

תשובה: כרגע, תן-ביס לא עובדים בכל רחבי הארץ אך יש להם תפוצה רחבה. הערים בהן ניתן להזמין משלוחי אוכל עם תן-ביס הן: תל אביב, בת ים, בני ברק, חולון, רמת גן, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות, ירושלים, חיפה, גבעתיים ונתניה. חשוב לדעת שגם אם בעיר מסוימת תן-ביס עובדים עם סניף של רשת מסעדות מוכרת, אין זה אומר בהכרח שבעיר אחרת גם כן יינתן שירות לקוחות של תן ביס עבור סניף אחר של אותה רשת.

שאלה: איך עובד שירות תן-ביס?

תשובה: ניתן להזמין דרך תן-ביס גם באתר וגם באפליקציה, כאשר האפליקציה נוחה יותר לשימוש ולמעקב אחר המשלוח שמבצעים ולכן כדאי להשתמש בה. בתהליך ההזמנה, יש להיכנס לרשימת המסעדות ולבחור את המנה או המנות שרוצים להזמין. ניתן לבחור תפריט מסעדות על פי מיקום, על פי סגנון מאכלים או על פי קטגוריות אחרות דוגמת כשרות, מנות צמחוניות/טבעוניות וכדומה. לאחר שבוחרים את המנה הרצויה ניתן להוסיף הערות ושינויים- וכעת ניתן לבצע את ההזנה שמועברת ישירות למסעדה. כאשר המסעדה מאשרת את ההזמנה מקבלים מייל אישור, וכל שנותר הוא לחכות לשליח שיגיע עם המנה שהזמנתם כאשר המסעדה תסיים להכין אותה.

שאלה: האם כרטיס תן-ביס מתאים גם ללקוחות פרטיים?

תשובה: כמובן, גם לקוחות פרטיים שאינם חברות יכולים להזמין כרטיס תן ביס אישי. הכרטיס מגיע ללא עלות- הוא בחינם לחלוטין, ובכל פעם שמבצעים הזמנה דרכו אישור עם פרטי העסקה נשלח למייל. הכרטיס מאפשר לבעליו ליהנות מהנחות בלעדיות וקופונים, והשימוש בו גם כן חינמי לגמרי.

שאלה: מה קורה אם ההזמנה שלי הגיעה בעיכוב?

תשובה: זמן ההגעה המופיע באפליקציה הוא משוער וייתכנו מקרים בהם השליח יקדים או יאחר שלא באשמתו, בפרט כאשר מדובר בערים גדולות ופקוקות. אם זמן ההמתנה מתארך משמעותית וחורג מעבר לתחום הסביר ניתן לפנות מיד לשירות הלקוחות והם יבדקו מול השליח וידאגו לפיצוי הולם.

שאלה: מה קורה אם קיבלתי משלוח שונה ממה שהזמנתי?

תשובה: כאשר מקבלים משלוח שונה ממה שהוזמן יש לבדוק אם השם על המשלוח זהה לשם של המזמין או שחלה טעות והתקבלה הזמנה אחרת. בין אם השליח טעה במסירת ההזמנה ובין אם מדובר בטעות של המסעדה תן-ביס יספקו פיצוי, אולם עליהם לדעת אם הטעות חלה בגללם או בגלל שהמסעדה טעתה בהכנת ההזמנה.

שאלה: כיצד עובד כרטיס תן-ביס לחברות?

תשובה: השימוש בכרטיס תן-ביס לחברות הוא פשוט מאוד, וכבר יותר מ-3000 חברות בארץ הצטרפו לשירות, בכללן רוב מוחלט של חברות ההייטק בארץ. הכרטיס יכול להתממשק לתוכנות שכר ומשאבי אנוש שונות כדי לשלוט על גובה הסכום שניתן להוציא בו ומעקב עליו, וכן הוא מקנה הטבות לעובדים כתוצאה מכמות העובדים הגדולה שמאפשרת הנחות כתוצאה מכוח הקנייה הגדול. באמצעות הכרטיס ניתן לעקוב אחר הוצאות האוכל של החברה, ולהיות בקשר עם שירות הלקוחות בכל פעם שעולה הצורך. השימוש בכרטיס דורש העברה של הכרטיס במקום כרטיס האשראי, ופרטי העסקה נשמרים ונשלחים ישירות לאגפים הרלוונטיים בחברה.

טיפ קטן לסיום על שירות לקוחות תן ביס

כדי לא להיבהל ממגוון האפשרויות העצום שיש בתן-ביס אנחנו ממליצים לא להתרגש ולחשוב מראש מה הייתם רוצים לאכול במקום לקוות שהאפליקציה תיתן לכם השראה, כי עשרות האפשרויות רק יבלבלו אתכם יותר.

אם אתם מעוניינים לפנות לשירות הלקוחות, העדיפו פנייה לנציג בצ'אט ולא טלפונית, משום שכך תוכלו לשלוח גם תמונות של ההזמנה שלכם במידה והגיעה בצורה לא תקינה, ולהוכיח שלא קיבלתם בדיוק את מה שהזמנתם.

תן ביס שמה את שירות הלקוחות בראש מעייניה בזכות התחרות הגדולה בתחום משלוחי המנות ממסעדות, ולכן שירות הלקוחות שלהם נותן מענה איכותי ומהיר- כך שאל תחששו לפנות אליהם במידה וההזמנה לא הגיעה כמו שציפיתם או שחלו עיכובים משמעותיים.

צילום מסך של שירות לקוחות תן ביס - 10bis

תן ביס 10bis טופס יצירת קשר צילום מסך
תן ביס 10bis טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על תן ביס - 10bis?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של תן ביס – 10bis אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם תן ביס – 10bis ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות תן ביס - 10bis

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

3 תגובות

  1. שלום
    ביצעתי הזמנה דרכם ממסעדת נאפיס פתח תקווה, בוצע הזמנה בשעה 15.38
    ועד עכשיו לא התקבלה ההזמנה….וכבר עברו שעתיים !!!
    אנא טפלו בנושא בהקדם אבקש לקבל תשלום החזר על אי ביצוע ההזמנה !!!!
    אני גרה בפתח תקווה ההסתדרות 12 כניסה ג' פתח תקווה
    יעל רון אילני
    0549435248

  2. גם אצלנו לא מביאים את האוכל. שירות לקוי ביותר

  3. שערוריה. אין אפשרות להגיע אליהם. הם מפנים לאתר ושם מתעלמים ולא עונים. כותבים להם מייל ואין תגובה. בקיצור התחושה היא נוראית שאית עם מי לדבר הם רוצים לקוחות לוקחים כסף ואחר כך אין עם מי לדבר. שערוריה נוראית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5871 - תן ביס - 10bis לוגו
לוגו שירות לקוחות תן ביס - 10bis
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן