שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

אדידס – Adidas טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » אופנה » אדידס – Adidas טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

מעוניינים ליצור קשר עם שירות לקוחות אדידס – Adidas? ריכזנו עבורכם את כל פרטי הקשר של שירות לקוחות המותג אדידס – מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לאתר ולרשתות החברתיות וכל הפרטים שהצלחנו למצוא בנושא.

Adidas (אדידס) הוא מותג אופנת ספורט בינלאומי מוביל הכולל בגדים, נעלי ספורט, נעלי ריצה ואימון, נעלי כדורגל, ציוד ואביזרי ספורט, משקפי שמש ועוד.

מוצרי חברת אדידס נמכרים בישראל במגוון גדול של חנויות, ובאתר האינטרנט הרשמי של המותג.

בחרו ערוץ ליצירת קשר:

אדידס – Adidas – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות אדידס – Adidas באמצעות הטלפון: 073-7555321.

מענה טלפוני בשעות: א'-ה': 9:00-16:00.

פקס: 03-6505301

אדידס – Adidas – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של אדידס – Adidas מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.

אדידס – Adidas – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני

שירות לקוחות אדידס – Adidas זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת:

SERVICE-HE@IL.ONLINESHOP.ADIDAS.COM.

הפנייה באמצעות המייל מומלצת בעיקר במקרים שאינם דחופים.

אדידס – Adidas – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook

יצירת קשר עם שירות לקוחות אדידס – Adidas באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה. יצירת קשר עם שירות לקוחות אדידס – Adidas באמצעות פייסבוק מסנג'ר הרשמי של החברה: בקישור הזה.

אדידס – Adidas – שירות לקוחות – אינסטגרם – Instagram

יצירת קשר עם שירות לקוחות אדידס – Adidas באמצעות עמוד האינסטגרם הרשמי של החברה: בקישור הזה.

אדידס – Adidas – שירות לקוחות – יוטיוב – Youtube

יצירת קשר עם שירות לקוחות אדידס – Adidas באמצעות ערוץ היוטיוב הרשמי של החברה: בקישור הזה.

אדידס – Adidas – שירות לקוחות – טיק טוק – Tik Tok

יצירת קשר עם שירות לקוחות אדידס – Adidas באמצעות חשבון הטיק טוק הרשמי של החברה: בקישור הזה.

אדידס – Adidas – שירות לקוחות – טוויטר – Twitter

יצירת קשר עם שירות לקוחות אדידס – Adidas באמצעות חשבון הטוויטר הרשמי של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסיע לכם ביצירת קשר:

  1. עלינו
  2. קריירה
  3. עיתונות
  4. עֶזרָה
  5. משלוח
  6. החזרות
  7. adiClub & ניוזלטר
  8. שוברים
  9. טבלאות מידות
  10. צור קשר
  11. ביטול עסקה

בקצרה אודות חברת אדידס

אדידס היא מחברות מוצרי הספורט הגדולות ביותר בעולם ושמה מוכר כמעט בכל בית- וכך גם הלוגו שלה. החברה הוקמה כעסק משפחתי וקטן בגרמניה בתחילת המאה הקודמת על ידי אדי דסלר, שעל שמו גם קרויה החברה (אדי- דס). ההצלחה העסקית הראשונה של המותג הייתה כשאדי נסע לבדו עם מזוודה מלאה בנעליים שעיצב לאולימפיאדת ברלין בשנת 1936 ושכנע את אחד הרצים הידועים ללבוש את נעליו במהלך התחרות. מאז המותג צבר פופולריות ברחבי העולם והפך למעצמת בגדי הספורט שהוא היום. החברה מייצרת נעליים, בגדים, כדורים, תיקים, מוצרי טואלטיקה ועוד.

שירות לקוחות adidas אדידס – דרכי יצירת קשר

מאחר ומדובר במעצמה בינלאומית בתחום הספורט, יש דרכי יצירת קשר רבות עם שירות לקוחות adidas אדידס.

  1. הדרך המרכזית ליצירת קשר עם שירות לקוחות adidas אדידס היא באמצעות המוקד הטלפוני שלהם. מספר טלפון adidas אדידס הוא 073-7555321 וניתן להתקשר אליהם בימי ראשון עד חמישי בין השעות 8 בבוקר ועד 16 אחר הצהריים. מוקד טלפון adidas אדידס אינו פעיל בימי שישי, שבת ובערבי חג שונים.
  2. יש גם מספר טלפון  adidas אדידס לשליחת פקס. המספר הוא 03-6505301.
  3. ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות adidas אדידס גם באמצעות הדואר האלקטרוני. כתובת המייל שלהם היא SERVICE-HE@IL.ONLINESHOP.ADIDAS.COM. לכל מייל יש לצרף את כל הפרטים הרלוונטיים לפנייה שלכם, ביניהם צילומי מוצרים, מסמכים שונים וכדומה.
  4. ניתן ליצור קשר עם אדידס גם באמצעות העמוד הייעודי לכך באתר הרשמי שלהם. בכתובת https://www.adidas.co.il/he/contactus ניתן ליצור פנייה ולחכות שנציג יחזור אליכם. בעת מילוי פנייה יש לבחור את הנושא הרלוונטי כך שהפנייה תנותב אל המקום הנכון. בין הנושאים ניתן למצוא סטטוס הזמנות, תמיכה טכנית, החזרות של פריטים ועוד.
  5. אדידס ישראל מפעילים גם עמודים פעילים ברשתות החברתיות השונות. את עמוד האינסטגרם שלהם ניתן למצוא בכתובת https://www.instagram.com/adidasisrael/ ויש אפשרות להשאיר להם תגובה או לשלוח להם הודעה פרטית.
  6. כמובן שלכל סניף של אדידס ברחבי הארץ יש דרכי יצירת קשר משל עצמם. ניתן למצוא את מספרי הטלפון של כל סניף, את שעות הפתיחה ואת הכתובת של החנות ברשימת הסניפים באתר של אדידס ישראל.
  7. בנוסף, אם אתם רוצים לדעת פרטים על משלוחים, מדיניות החזרות, טבלאות מידות ועוד- קיים מידע מפורט בשלל תחומים באתר הרשמי של אדידס ישראל בכתובת https://www.adidas.co.il/. מומלץ להיכנס ולבדוק האם האתר יכול לתת מענה על השאלה שלכם.

שאלות ותשובות על אדידס ישראל

איפה מוצאים את רשימת הסניפים של חנויות אדידס בארץ?

את הסניפים הקרובים לביתכם ושאר הסניפים שמפוזרים ברחבי הארץ והעולם ניתן למצוא באתר הרשמי של אדידס, בלשונית תחת השם storefinder. בכתובת https://www.adidas.co.il/he/storefinder תוכלו להזין במקום המיועד לכך את האיזור בו אתם רוצים לחפש חנות של אדידס ושם תוכלו למצוא את הסניפים הקרובים למיקום על פי הרדיוס הנבחר. האתר יספק לכם את מספר הטלפון ואת הכתובת המדויקת של הסניף ואף יפנה אתכם לגוגל מפות לצורך מציאת דרך ההגעה המומלצת ביותר עבורכם.

מהו adiclub?

adiclub הוא מועדון החברים הרשמי של אדידס, שמאפשר לכם לקבל שלל הטבות ומבצעים על המוצרים השונים של החברה. חברי המועדון מקבלים ראשונים את הדרופים הבלעדיים, הזמנות לאירועים אקסקלוסיביים, משלוחים חינם דרך האתר ועוד דברים שהופכים את החברות במועדון למשתלמת ביותר.

איזה סוגים של מוצרים מוכרים אדידס ישראל?

אדידס מתמחים בשלל מוצרים בתחום הספורט. ניתן למצוא בגדי ספורט לנשים, גברים וילדים, נעלי התעמלות, נעלי כדורגל, בגדי יוגה, בגדי טיולים ועוד. באתר שלהם ניתן למצוא את כל המוצרים הללו מסודרים בקטגוריות על פי גיל, מגדר או סוג הספורט. בנוסף לקטגוריית הביגוד והנעליים ניתן למצוא גם אקססוריז, ביניהם כפפות, גרביים, כובעים תיקים ועוד- כולם ממותגים עם הלוגו המפורסם של אדידס ומעוצבים בצורה מדוייקת לצרכים שלכם.

מעבר לבגדי ספורט אדידס מייצרים גם מוצרים ייעודיים לענפי הספורט השונים- לדוגמה כדורים לכדורגל.

איך אני יודע מה המידה שלי בבגדי ספורט ונעליים של אדידס?

הדרך הנוחה ביותר לדעת את המידה שמתאימה לכם ביותר למוצרי אדידס השונים היא להיכנס לטבלת המידות הרשמית באתר של אדידס, בכתובת https://www.adidas.co.il/he/size-chart-men-shoes.html. שם תוכלו למצוא את המידות המדוייקות וגם דרכי מדידה שיאפשרו לכם למצוא את המידה הנכונה ביותר עבורכם. הטבלה מחולקת לפי מידות בינלאומיות, גודל בס"מ וכדומה. שימו לב שאתם מביטים על הטבלה הנכונה לגברים ולנשים- מאחר וכמובן מדובר במידות שונות.

מהי מדיניות ההחזרות של מוצרי אדידס?

לאדידס מדיניות החזרות מפורטת. אם ברצונכם להחזיר הזמנה שנעשתה דרך האתר ניתן לעשות זאת באמצעות דואר ישראל והמדבקה שצורפה לחבילה המקורית. משלוח החזרה נעשה ללא עלות. אין אפשרות להחזיר משלוח שביצעתם באתר בסניפים הפיזיים של אדידס- אך ורק בדואר.

הזמנות שנעשו באתר ניתן להחזיר תוך 30 יום מהרגע שקיבלתם את ההזמנה שלכם וזאת בתנאי שלא נעשה בהן שימוש. יש להחזיר אותם באריזה המתאימה, עם התגית המצורפת וללא שום פגע כזה או אחר.

את ההחזר הכספי עבור ההזמנה שהחזרתם תקבלו תוך שני ימי עסקים מקבלת החבילה שלכם במחסן של אדידס, וזאת לאחר שהחבילה עברה בדיקה. את הכסף תקבלו ישירות אל חשבון הבנק שלכם.

רגע לפני שתיצרו קשר עם שירות לקוחות אדידס

לפני שאתם פונים אל מוקד טלפון adidas אדידס מומלץ לפנות אליהם באמצעות אתר האינטרנט הרשמי. בדרך זו תוכלו לחסוך את זמן ההמתנה לנציג שירות טלפוני ולרכז את כל המסמכים הרלוונטיים. בנוסף, מומלץ לקרוא על כל תנאי המשלוחים וההחזרות של אדידס כך שתמנעו מפנייה לשירות לקוחות בעתיד.

צילום מסך של שירות לקוחות אדידס - Adidas

אדידס Adidas טופס יצירת קשר צילום מסך
אדידס Adidas טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על אדידס - Adidas?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אדידס – Adidas אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם אדידס – Adidas ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות אדידס - Adidas

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. השרות הכי גרוע בישראל
    נשלח מייל חריף לאדידס העולמי
    עם הקלטות קוליות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3605 - אדידס - Adidas לוגו
לוגו שירות לקוחות אדידס - Adidas
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן