שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

ארומה – Aroma טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » בתי קפה » ארומה – Aroma טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ארומה – Aroma? כאן תמצאו את כל הפרטים המעודכנים ליצירת קשר עם שירות לקוחות רשת ארומה – Aroma.

ארומה היא רשת בתי קפה ישראלית בפריסה ארצית, המפעילה למעלה מ-150 סניפים ברחבי הארץ.

התפריט בסניפי רשת ארומה כולל, בנוסף למשקאות הקפה החם והקר, ארוחות בוקר, כריכים, מאפים טריים, קפסולות קפה למכונות נספרסו, סלטים, Bowls ועוד.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

ארומה – Aroma – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות ארומה – Aroma זמין במספר הטלפון: 03-6124014 .

פקס: 03-6124015.

ארומה – Aroma – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של רשת ארומה מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.

ארומה – Aroma – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email

שירות לקוחות ארומה – Aroma – כתובת דואר אלקטרוני: info@aroma.co.il.

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

ארומה – Aroma – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ארומה – Aroma בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

ארומה – Aroma – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות ארומה – Aroma – כתובת דואר: ז'בוטינסקי 7, רמת גן.

בקצרה על רשת ארומה

ארומה היא אחת מרשתות המזון הגדולות והוותיקות בישראל. הרשת מונה עשרות סניפים הפרוסים על פני ערים רבות ברחבי הארץ. בסניפי ארומה תוכלו למצוא מזון משובח וטעים, באיכות גבוהה, ובמחיר מתאים לכל כיס. תפריט הרשת מגוון ונע בין קפה ומאפה, ועד לארוחות משביעות ומזינות. קנייה בארומה מורכבת מחוויית האוכל, אך לא פחות מכך- מחוויית הלקוח. שירות לקוחות ארומה הוא מהטובים ביותר שתמצאו, ויעידו על כך אלפי הלקוחות ברבות השנים.

ארומה שירות לקוחות מתחיל בפרטים הקטנים. כאשר לקוח יגיע לאחד מסניפי הרשת, הוא ייתקל בצוות אדיב ומסביר פנים שיכין את הזמנתו במהירות וביעילות. אולם מעבר לכך, אם לקוח ירצה להתקשר למספר טלפון ארומה, הוא ייתקל גם שם בצוות מקצועי שרק מחכה לעזור.
בפני הלקוחות הרבים של רשת ארומה קיימות מספר אפשרויות ליצירת קשר. בפסקאות הבאות נתאר בפניכם את הדרכים השונות וטיפים שימושיים נוספים.

שירות לקוחות ארומה – כל הדרכים ליצור קשר במקום אחד

תחום השירות מפותח מאוד ברשת ארומה, כך שתוכלו לבחור את הדרך הנוחה ביותר עבורכם. מצד אחד קיימת אפשרות להשארת פנייה באתר הרשת, ומצד שני תוכלו להתקשר למספר טלפון ארומה, לקבלת מענה בנושאים דחופים. להלן פרטי ההתקשרות:

  1. רשת ארומה מתחזקת אתר אינטרנט גדול ונוח, בתוכו תוכלו למצוא מקום ייעודי להשארת פנייה לצוות שירות לקוחות בקישור הזה. הקפידו למלא בפניה את הפרטים המדוייקים שלכם, בכדי שצוות החברה יוכל לחזור אליכם בהקדם האפשרי. כדאי לשים לב כי בעת מילוי הפנייה, מופיע לחצן הממקד את הפניה לפי נושא- "מוצר", "שבח", או "נושא כללי" לדוגמה.
  2. ליצירת קשר עם מוקד שירות אנושי , ניתן להתקשר למספר טלפון ארומה במספר הבא – 03-6124014
  3. לקוחות המעוניינים בכך יכולים לשלוח גם את פרטי הפנייה באמצעות מספר פקס – 02-6361068
  4. במידה ואינכם מעוניינים לדבר עם נציג אנושי, תוכלו לפנות לנציגי החברה באמצעות תיבת המייל- info@aroma.co.il לשם ניתן גם לשלוח מסמכים או תיעוד, בהתאם לפרטי הפנייה.
  5. כתובת משרדי החברה היא יגאל אלון 1, בית שמש.
  6. כדי להקל על חוויית הלקוח רשת ארומה מתחזקת גם אפליקציה משל עצמה, הניתנת להורדה בכל טלפון חכם שקיים כיום. כך תוכלו לשלוט על ההזמנה שלכם מהמכשיר האישי, בקלות ובנוחות.
  7. בנוסף, ניתן למצוא את רשת ארומה בפלטפורמות השונות ברחבי האינטרט- באינסטגרם, ביו טיוב, בפייסבוק, ואף בספוטיפיי.

שאלות על שירות לקוחות ארומה

קניתי מוצר מארומה, ואיני מעוניין בו יותר. האם אוכל להחזיר אותו? באילו תנאים?

הדבר תלוי בסוג המוצר. מוצרי מזון ומשקה לא ניתנים להחזרה. מוצרים אחרים שרכשתם והחלטתם כי אינכם מעוניינים, או לחילופין אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר. תנאי ההחזרה הם שהמוצר הנרכש נשמר באריזה המקורית ללא שימוש, ואליו מצורפת קבלת הרכישה המקורית. את המוצר ניתן להחזיר עד 30 יום ממועד הקנייה.

רכשתי באחד הסניפים של רשת ארומה ברחבי הארץ ונתקלתי ביחס לא נעים מצד אחד העובדים. למי אוכל להתלונן?

ראשית, רשת ארומה שמה דגש משמעותי על חוויית הלקוח, ולכן תוכלי להיות בטוחה שהאירוע יטופל כך שלא יחזור על עצמו. על מנת לטפל בסיטואציה הספציפית, כדאי להשאיר פנייה באמצעות הטופס הייעודי באתר בקישור הזה. בתיאור המקרה כדאי לציין פרטים מדוייקים של המקרה, בצירוף שם הסניף ומועד התקרית. בהמשך, צוות החברה יצור איתכם קשר באשר להמשך טיפול או פיצוי במידת הצורך.

אני לקוח המתמודד עם עיוורון מגיל צעיר, ואני מעוניין לרכוש ארוחות צהריים בסניף הקרוב למקום מגוריי. האם יש דרך שבה אוכל לעשות זאת?

נגישות הוא אחד התחומים המושקעים ברשת ארומה, אשר עושה כל שביכולתה כדי לאפשר לכל לקוח לקבל את השירות הטוב ביותר. בשל כך, רשת ארומה מחזיקה בכל סניף תפריטי ברייל אשר הופקו על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים. בנוסף, בכל סניף קיים מכשיר הפועל באמצעות אפליקציה ייעודית לעזרה בהכוונת לקוחות עם ליקוי ראייה/ עיוורון לקופת התשלום. נוסף על כך, בסניפים יש התאמות נוספות גם לכבדי שמיעה ובעלי מוגבלות. אם בכל זאת נתקלתם בבעיה הנוגעת לנגישות, מומלץ לפנות במייל לרכז הנגישות של חברת ארומה noamgd@aroma.co.il

בשבוע שעבר התיישבתי לאכול ארוחת צהריים באחד מסניפי הרשת, ובהגיעי הביתה גיליתי כי שכחתי בסניף את המעיל החדש שלי. מה אוכל לעשות?

בדיוק לשם כך קיים מוקד שירות לקוחות. תחילה היינו ממליצים ליצור קשר טלפוני עם מוקד החברה במספר טלפון ארומה 03-6124014. אם הנושא פחות דחוף, כדאי ליצור קשר באמצעות פנייה כתובה באתר האינטרט של ארומה, או לחילופין בכתובת המייל של שירות הלקוחות info@aroma.co.il. נציגי החברה יאתרו את הסניף המדובר, ימצאו את הפריט האבוד, ויצרו איתכם קשר בהקדם האפשרי להשבת האבידה.

סיכום וטיפ לקבלת שירות לקוחות מארומה

רשת ארומה משקיעה רבות בפיתוח תחום שירות הלקוחות שלה. על כן, קיימות אפשרויות מגוונות ליצירת קשר עם צוות החברה, בפלטפורמות שונות. הלקוחות יוכלו ליצור קשר בהתאם לנוחיותם ובהתאם לאופי הפנייה. לקוח הנתקל בבעיה אשר קרתה לו בסניף מסויים ברחבי הארץ, ודאי ירצה לטפל בבעיה ברמה נקודתית המתאימה למיקום ולמועד התקרית, ועל כן מומלץ שיעשה זאת בהשארת פנייה באתר.

לחילופין, אם מדובר בבעיה הדורשת פתרון מהיר, מומלץ ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של החברה. בכל מקרה, חשוב להזכיר כי לחברה קיימת רשת אינטרנטית ענפה וחזקה- ברשתות חברתיות או באפליקציה הייעודית- ועל כן כדאי לנסות ליצור קשר גם בדרכים האלה.
הטיפ המשמעותי ביותר לקבלת מענה- הוא תיעוד נכון. בעזרת תיעוד מדוייק של המקרה, הכולל את המיקום והזמן, צוות השירות יוכל למצוא פתרון יעיל במהירות וביעילות.

צילום מסך של שירות לקוחות ארומה - Aroma

ארומה Aroma טופס יצירת קשר צילום מסך
ארומה Aroma טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על ארומה - Aroma?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ארומה – Aroma אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם ארומה – Aroma ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות ארומה תל אביב - Aroma TLV

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

7 תגובות

  1. בוקר טוב
    אתמול שבת בבוקר נכנסתי לאכול טוסט בארומה בעין שמר עם כוס קפה
    לצערי שילמתי ולא קיבלתי תמורה
    הטוסט היה סביר אך הסלט נראה עשוי מיום אתמול מעוך הזיתים היו מאוד קשים לא ניתן לאכילה הקפה היה קר הם הכינו את הקפה 12 דקות לפני שיצא הטוסט
    אני בין הלקוחות שמבקרת בארומה על בסיס קבוע
    הפעם התאכזבתי השארתי הכל על המגש והלכתי משם
    באתי להנות ויצאתי מאוכזבת
    יצירת קשר stmz@walla.co.il
    או טלפון 0502458024
    תודה והמשך יום טוב

  2. רציתי לציין שמחמצת אבוקדו בסניף יס פלנט בירושלים הרבה יותר טעים מאשר בסניפים האחרים של ארומה😊

  3. לפני החג מילתי את הכרטיס של ארומה שהיה לי בו 111 שקל ועד היום לא הלכתי לארומה.
    ופתאום אני מגלה שיש לי בכרטיס 74 שקל..
    זה פשוט לא הגיוני..
    אז בואו ותראו מה אפשר לעשות.
    תודה ערן.

  4. שלום. הייתי אתמול בערב ב18:52 בסניף ארומה גרנד קניון חיפה. הזנתי קפה ארומה י ובעלי שני מנות. כשקיבלתי את הקפה לא היה כמעת קצפת. אני רוצה לצין שבדיוק את הקצפת אנו אוהבים. בקשתי שיוסיפו כי זה לא תקין ואחראית אמרה לא ולא הייתה מוכנה ואמרה שזאת המנה למרות שעבר העובדים הפצירו בה שתוסיף והיא עם פרצופים עקשנים התעקשה על שלא ולא הייתה מוכנה. חשוב לציין אנו לקוחות קבועים ו מזמינים אותו דבר תמיד. בעלי הו בן 82 חולה פרקינסון ואני בת 76 -לא ילדים כמו אחראית ש יכולה להיות נכדה בשבילי ולפחות לכבד ולא לעסות פרצופים. אנו רצינו להנות מהקפה ואני אשית הייתי מושפלת מיחס ודברים של אחראית הצעירה. שירות לא טוב וחוויה לא נעימה. מים הזה 29.06.23 איין לנו-לי ולבעלי סניף קפה ארומה ברנד קניון. יש א קפה ארומה בנשר ובסינמה לב המפרץ. יש לי צלום יעם קפה וקבלה.

  5. סניף ארומה יגאל אלון תל אביב,חוויה לא נעימה כלל,זלזול בלקוח ובנוסף לקחו תוספת מחיר ולא סיפקו את המוצר 6.8.23 יום א 12:30

  6. צהריים טובים ברצוני להתלונן על שירות לא הולם בארומה בסניף הדסה הר הצופים.
    נכנסתי ורציתי להזמין אוכל אמרו שהמטבח סגור, היה שם בורקסים וקרואסונים בקשתי ממנו אחד אמר התנור לא עובד ואני לא אחמם לך.
    בקשתי קפה הכין לי והתחיל לצעוק שלא לבקש עוד משהו והכל סגור, יחס ממש מגעיל ללקוח נתן הרגשה רעה.
    אני אישית לא אחזור שוב פעם למקום הזה אפילו הקפה שהכין לי היה קר וזרקתי

  7. מבקשת שיצרו איתי קשר עקב טעות בהזמנה שבוצעה באפליקציה בדחיפות,תודה
    0544503871

להגיב על צחי לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3556 - ארומה - Aroma לוגו
לוגו שירות לקוחות ארומה - Aroma
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן