שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

ביימי – BUYME טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » קניות » ביימי – BUYME טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של אתר המתנות והשוברים ביימי – BUYME – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביימי, לשימושכם.

אתר ואפליקציית BUYME כוללים מגוון של למעלה מ-1,200 מתנות, שוברים לארוחות במסעדות ובתי קפה, בילוי בבתי ספא, מלונות וצימרים, סדנאות, חוויות אקסטרים, מוצרי יופי וטיפוח, מותגי אופנה ועוד, אותם ניתן לשלוח כמתנה.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

ביימי – BUYME – טלפון

מוקד שירות הלקוחות ביימי: 03-3737117.

שעות פעילות מוקד BUYME:

  • בימים א’-ה’ 8:00-21:00
  • ימי ו’ 8:00-13:00

BUYME – ביימי – צ'אט אונליין

ניתן לפנות לשירות לקוחות ביימי באמצעות אפשרות הצ'אט באתר האינטרנט של החברה, המופיעה כאייקון בחלק התחתון של דפי האתר: buyme.co.il.

BUYME – ביימי – פייסבוק מסנג'ר – Messenger

אם תרצו לשלוח אליהם הודעה ישירה דרך המסנג'ר הקליקו על הלינק הבא.

ביימי – BUYME – דואר אלקטרוני

כתובת דואר אלקטרוני ליצירת קשר עם שירות לקוחות ביימי: info@buyme.co.il.

ביימי שירות לקוחות גם בפייסבוק

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של Buyme ישירות בדף הפייסבוק שלהם.

ביימי שירות לקוחות באינסטגרם

צרו קשר באמצעות האינסטגרם עם חברת Buyme ושלחו להם הודעה פרטית דרך הקישור הזה.

ביימי שירות לקוחות באפליקציית Google Play

למשתמשי אנדרואיד – תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ביימי דרך האפליקצייה שלהם בחנות גוגל פליי.

אודות שירות לקוחות BUYME – ביימי

מי שמכיר את תחושת חוסר האונים כאשר מחפשים מתנה מקורית, שווה ומיוחדת לחברים ליום הולדת, חתונה, הולדת ילד או כל אירוע משמח אחר בטוח מכיר את BUYME. BUYME הוא אתר הגיפט-קארדים הגדול בארץ, המכיל יותר מ-1000 בתי עסק שרשומים אליו ושניתן לממש בהם את הגיפט-קארד שנרכש.

היתרון הגדול של BUYME על פני גיפט-קארדים אחרים הוא המגוון הגדול שכל כרטיס תופס אליו. לא צריך לקנות כרטיס מתנה לרשת ספציפית ולקוות שמי שיקבל אותו ימצא בה משהו, עם BUYME אפשר לקנות כרטיס מתנה אחד מבין כלל הסוגים האפשריים והוא מתאים למאגר חנויות בנושא מסוים או אפילו לכולן.

בנוסף, מתנה מBUYME יכולה להגיע באופן ישיר בקישור לווטסאפ או למייל ובכך לחסוך את הטרחה הכרוכה בהבאת כרטיס מתנה ביד למי שרוצים להביא לו את המתנה. בנוסף, הדבר מאפשר לפנק מרחוק את מי שרוצים, גם בלי שנפגשים.

שירות לקוחות BUYME – איך תגיעו אליהם?

עקב שפע המידע והאפשרויות ש-BUYME מציעים, ישנה אפשרות להיעזר בשירות לקוחות מקצועי ונגיש. האפשרות הטובה ביותר היא באמצעות הצ'אט באתר האינטרנט- שימו לב שהצ'אט מאויש על ידי מענה אנושי ולכן זמין רק בשעות בהן המוקד הטלפוני של שירות הלקוחות נותן מענה.

שירות הלקוחות הטלפוני של BUYME זמין בטלפון 03-3737117 בין השעות 09:00-21:00 בימים א'-ה' ובין השעות 09:00-13:00 ביום ו' וערבי חג. ניתן להתייעץ עם מוקד שירות הלקוחות אודות הזמנת כרטיס מתנה מתאים, לבצע רכישות ולקבל מידע אישי.

מלבד זאת, ניתן ליצור קשר עם BUYME גם דרך כתובת המייל  support@buyme.co.il. בדרך כלל, המענה במייל יארך מספר ימים ולכן במקרים דחופים מומלץ לפנות לצ'אט באתר או למוקד הטלפוני של שירות לקוחות BUYME.

כמובן, ניתן ליצור קשר עם BUYME גם ברשתות החברתיות. אפשר למצוא את דפי החברה בקלות בפייסבוק ובאינסטגרם. ל-BUYME יש גם אפליקציה ייעודית שמטרתה ניהול השוברים ביתר נוחות ולאפשר שימוש בהם בצורה נוחה ומהירה.

שאלות ותשובות ששואלים את שירות לקוחות ביימי

שאלה: כיצד ניתן לרכוש כרטיס מתנה?

תשובה: בקלות! אתם יכולים להיכנס לעמוד הבית של BUYME ולהתרשם ממגוון הכרטיסים ובתי העסק הכלולים בהם. אחרי בחירת הכרטיס הרצוי אפשר להוסיף אלמנטים דוגמת ברכה אישית, סרטון וידאו ואף לתזמן את שליחת הכרטיס לזמן שבו תרצו שמקבל המתנה יקבל אותה, וזהו. כל מה שנשאר זה לשלם ולקבל אישור על רכישת כרטיס המתנה, ולחכות לרגע בו הוא יגיע אל המקבל.

שאלה: איך ניתן לממש כרטיס מתנה שקיבלתי?

תשובה: לאחר שמקבלים הודעה על קבלת הכרטיס המתנה ניתן ללחוץ על הקישור ולראות בדיוק באיזה כרטיס מתנה יש ובאילו מקומות ניתן לממש אותו. אל בית העסק הרצוי מגיעים עם הברקוד והקוד של השובר ומוסרים למוכר בקופה- כך מימשתם את המתנה שקיבלתם.

שאלה: אילו סוגים של כרטיסי מתנה יש?

תשובה: יש בBUYME יותר מעשרה סוגים של כרטיסי מתנה:

  • BUYME YNG- כרטיס שניתן לממש בעשרות חנויות, אטרקציות ומקומות בילוי לבני נוער. מתאים במיוחד כמתנה לבר/בת מצווה.
  • BUYME TOTAL- כרטיס שניתן לממש בחנויות אופנה ולייף-סטייל
  • BUYME ALL- ניתן לממש בכל הרשתות שמכבדות את BUYME- למעלה מ-1200 אפשרויות למקומות בהם ניתן להשתמש במתנה שקיבלתם
  • BUYME VACATION- ניתן לממש בבתי מלון, בתי הארחה ואטרקציות ברחבי הארץ
  • BUYME BABY- ניתן לממש בחנויות של מוצרים לתינוק
  • BUYME WELLNESS- ניתן לממש במקומות של ספורט, בריאות הנפש ובריאות הגוף
  • BUYME KOSHER- ניתן לממש במגוון מסעדות כשרות ברחבי הארץ
  • BUYME DESIGN- מתקבל ברשתות ריהוט ועיצוב הבית ברחבי הארץ

וכן עוד כרטיסים דוגמת כרטיסים למסעדות שף, להופעות, לבראנצ'ים ועוד. כך, תוכלו לבחור את המתנה המדויקת שתרצו לתת ושמתאימה ביותר למאורע לכבודו אתם נותנים את המתנה.

שאלה: האם ניתן להחליף כרטיס מתנה שקיבלתי?

תשובה: מכיוון שהמטרה של BUYME היא שמקבלי המתנות ישמחו במה שהם קיבלו, במידה וקיבלתם כרטיס לקטגוריה שממש לא מוצאת חן בעיניכם תוכלו לפנות לשירות הלקוחות בכל אחת מהדרכים שתוארו לעיל, ו-BUYME ינסו להחליף את המתנה שלכם למתנה מתאימה יותר.

שאלה: האם ניתן לשנות או להחליף כרטיס מתנה שרכשתי עבור מישהו אחר?

תשובה: כל עוד הכרטיס טרם נמסר למקבל המתנה ניתן לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי תוך 14 יום מעת הרכישה. אם מעוניינים להחליף את סוג הכרטיס ניתן לפנות לשירות הלקוחות והם ידאגו לטפל בכך.

שאלה: איפה באתר ניתן לראות את המתנות שקיבלתי או נתתי?

תשובה: לאחר יצירת חשבון באתר, שהוא הכרחי כדי להעניק מתנה או להשתמש במתנה שהתקבלה, ניתן למצוא את כל המידע אודות מתנות שקשורות לבעל החשבון באזור האישי. את המתנות שמקבלים ניתן למצוא תחת קטגוריית "מתנות שקיבלתי" כשלוחצים בתפריט הראשי על "החשבון שלי". בקטגוריה זו נמצאות כל המתנות שקיבלתם וטרם מומשו. את המתנות שמעניקים ניתן למצוא גם כן תחת "החשבון שלי" בקטגוריית "מתנות שהענקתי". את המעקב אחר השוברים ניתן לנהל גם מאפליקציית BUYME בקלות ובנוחות.

טיפ קטן לסיום על Buyme ושירות הלקוחות שלהם

כרטיס מתנה של BUYME נשמע כמו מתנה בטוחה שתמיד כיף לקבל, ואכן זהו המצב. אולם, חשוב להפוך את המתנה לאישית ומיוחדת בדרך כדי לא ליצור מצב בו מקבל המתנה מרגיש שהוא לא קיבל מספיק יחס. לכן, הקפידו להוסיף ברכה אישית או סרטון קליל ונחמד- ייקח לכם בדיוק שלוש דקות לעשות את אחד מהם והם ישמחו מאוד את מקבל המתנה.

בנוסף, השתדלו לבחור בכרטיס מתנה שמתאים לאירוע ולא בכרטיס הכללי ביותר. אמנם האפשרויות בו רבות יותר אך עלול להיווצר רושם שלא השקעתם מחשבה כלל בבחירת המתנה. בחירה של כרטיס מתאים וספציפי, בשילוב ברכה קלילה ונחמדה, יהיו המתנה הקלילה והמפנקת שאתם מעוניינים בה.

צילום מסך של שירות לקוחות ביימי - BUYME

ביימי BUYME טופס יצירת קשר צילום מסך
ביימי BUYME טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על ביימי - BUYME?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ביימי – BUYME אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם ביימי – BUYME ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות ביימי - BUYME

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. שלום, מעוניין להכניס את העסק שלי אליכם ולאפשר ללקוחות לשלם דרככם
    מבקש ליצור איתי קשר בהזדמנות הקרובה,

    דניאל זיגדון

  2. אתר BUYME TOTAL לא נפתח , כל הזמן נותן הודעת שגיעה ולא משנה מאיזה מחשב ניסיתי. לא ניתן לדעת איך לממש את השוברים שקיבלנו. השיטה הזאת של מתן של שוברים, היא אולי נוחה לנותן המתנה אבל היא מאד בעייתית למי שמקבל שוברים, וזה פשוט עונש לקבל שובר שאין לך דרך לדעת היכן להשתמש בו ומי מכבדים אותו והאם בכלל יש עסקים בסמוך למקום מגורך שמכבים את השובר. ד"ר איציק בלילה , 7643109 – 050

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2740 - ביימי - BUYME לוגו
לוגו שירות לקוחות ביימי - BUYME
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן