שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

בלומברג Blomberg טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » בלומברג Blomberg טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של בלומברג – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של בלומברג.

בלומברג – Blomberg שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות בלומברג באמצעות הטלפון: 03-6508282\ 9189*

שרותי רטפון: 08-9777272.

פקס: 03-6508245

בלומברג – Blomberg שירות לקוחות אימייל – Email

ניתן לפנות לשירות לקוחות בלומברג באמצעות כתובת המייל: info@ralco.co.il.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. שאלות נפוצות
  2. חנויות
  3. מרכזי שירות
  4. צור קשר
  5. מוצרים

בלומברג – Blomberg שירות לקוחות – כתובת

פנייה אל שירות לקוחות בלומברג באמצעות הדואר, בכתובת: המצודה 31, אזה"ת אזור.

בקצרה על שירות לקוחות בלומברג

בלומברג (Bloomberg) היא חברת ייעוץ העוסקת בתחום ההשקעות והפיננסים. החברה הוקמה בשנת 1981 על ידי מייקל בלומברג (ראש עיריית ניו יורק לשעבר), צ'ארלס זיגר, תומאס סקונדה ודנקן מקמילן. בתחילת דרכה סיפקה החברה שירותי ניתוח וכלים להשקעה בבורסה או בסחורות, חדשות ומידע בנוגע לנושאים פיננסיים ועוד. המוצר המרכזי של החברה הוא תוכנה הקרויה: "Bloomberg Terminal", המכיל מעל ל-30,000 פונקציות רבות ומגוונות.

במהלך השנים התפתחה החברה, וכיום היא מחזיקה ערוץ חדשות בינלאומי, מפעילה שידורי רדיו (רשת WBBR) וטלוויזיה, ופרסומים בעיתונות הכתובה. ההכנסות של החברה מגיעות בעיקר ממינויים המנויים למרכז המידע של החברה, המשלמים דמי מינוי חודשי או שנתי. נכון להיום, מייקל בלומברג מחזיק ברוב זכויות החברה (88%), והוא הבעלים הבלעדי של חברת בלומברג. המטה המרכזי של החברה יושב במנהטן, במגדל בלומברג. שווי החברה מוערך בכ-22 מיליארד דולר, והיא מספקת שירותים למעל 300,000 מנויים.

לטענת חברת בלומברג, היא מיפתה את כל הפערים הגדולים בתחום העסקים, והגדירה חמישה צרכים בסיסיים הנדרשים בכל עסק:

  • גישה למידע מדויק ועדכני.
  • גישה לפלטפורמה טכנולוגית המאפשרת לבצע את העבודה בצורה טובה.
  • הצעת ערך מוסף על פני המתחרים.
  • גישה לכלים איכותיים לניהול סיכונים והתאמה לחברה.
  • דרכי פעולה והתמודדות עם שינויים ותנודות בשוק העסקי.

בלומברג מציגה את עצמה כחברה הנותנת מענה לכל חמשת הקטגוריות הללו, באמצעות השירותים השונים המוצעים על ידי החברה. שירות החדשות והעדכונים של החברה נועד לאפשר לכל המנויים יתרון מודיעיני בתחום ההשקעות, ולאפשר להם לקבל החלטות בצורה מושכלת וטובה יותר. כלי התכנון והניהול של "Bloomberg Terminal" מאפשרים לכל עסק נגישות לפלטפורמה טכנולוגית להצגת הנתונים ולשיתוף המידע בצורה טובה ואיכותית, לשיפור הביצועים של העסק. קבלת עדכונים ושיתוף פעולה עם צוות המחקר של החברה מאפשר לכל עסק להתאים את עצמו לתנודות השוק, ולעדכן את השירותים בהתאם.

איך אפשר ליצור קשר עם שירות לקוחות בלומברג?

חברת בלומברג היא חברה בינלאומית המבינה את חשיבות הזמינות והשירות לקהל הלקוחות שלה. בלומברג מדווחים על מעל ל-12,000 שיחות ביום המיועדות לשירות הלקוחות, כך שהם משקיעים בשירות הלקוחות שלהם משאבים רבים. בלומברג שירות לקוחות זמין ב-18 שפות שונות, בכדי להבטיח שירות יעיל ומותאם לכל לקוח. ההכשרה של נציג שירות הלקוחות של חברת בלומברג אורכת כ-8 שבועות, על מנת להבטיח שהנציג יוכל לסייע בצורה יעילה ומקצועית.

  1. בלומברג שירות לקוחות זמינים בטלפון במספר הישראלי: 972-3-542-7100+. המוקד פעיל בכל שעות היממה ובכל ימות השנה, והוא זמין גם לאנשים שאינם מנויים של החברה.
  2. המוקד המרכזי של החברה יושב בארצות הברית במספר: 1-212-318-2000+.
  3. את רשימת מספרי הטלפון המלאה לכל רחבי העולם ניתן למצוא בכתובת: https://service.bloomberg.com/contact.
  4. ניתן לפנות לחברת בלומברג בכל הנוגע לכתבות ומאמרים באמצעות כתובת המייל: letters@bloomberg.net.
  5. בלומברג שירות לקוחות זמינים באמצעות דף הפייסבוק של החברה בכתובת: https://www.facebook.com/bloomberg. ניתן להגיע לשירות הלקוחות גם דרך אפליקציית המסנג'ר שבדף זה.
  6. דרך אתר החברה ניתן להגיע לצ'אט עם נציג אנושי. שירות זה דורש משתמש מנוי לחברה, כך שיש להזין תחילה את פרטי המשתמש ולאחר מכן להיכנס לאפשרות הצ'אט. את הצ'אט ניתן למצוא בכתובת: https://bba.bloomberg.net/.
  7. באתר האינטרנט ניתן לבצע פעולות רבות, ביניהם ליצור קשר עם החברה בנושאים שונים. את דף יצירת הקשר ניתן למצוא בכתובת: https://www.bloomberg.com/professional/contact-menu/.
  8. משרדי החברה יושבים במנהטן שבארצות הברית בכתובת: ניו יורק, 10022, Lexington avenue 731. מגדל החברה קרוי One Beacon Court (חצר המקור) והוא מכיל 54 קומות הבנויות במבנה ייחודי. המבנה הייחודי מאפשר טיפוס נוח יחסית על קירות המבנה, ומסיבה זו הוצבו שומרים סביב המבנה המונעים אפשרות של טיפוס.

שאלות על שירות לקוחות בלומברג

אילו שירותים מציעה חברת בלומברג?

השירות העיקרי של החברה הוא מתן מידע פיננסי בנושאים מגוונים. את השירות ניתן לקבל באמצעות מגזין שבועי, אתר החדשות של חברה, ערוץ הטלוויזיה או ערוץ הרדיו. בנוסף, החברה מספקת ניתוחי עומק כלכליים ומחקר איכותי בנוגע להשקעות ספציפיות הכולל סקירת נכסים, סקר שוק, ניתוח סיכונים ומסקנות ממחקרים מדויקים של נבחרות החברה. שירות זה מאפשר תמחור מדויק של מוצרים (רכישה וקנייה), ניהול והערכת סיכונים, גישה לכלים לניהול כלכלי ועוד.

החברה מציעה גם פלטפורמת שיתוף מידע בין משקיעים ולקוחות, על מנת להגביר את השקיפות מצד המשקיעים, ולאפשר ללקוחות אמון מלא בהם. השירות מאפשר שיתוף מידע, הצגת המידע בצורה ויזואלית ונוחה, כלי למידה והבנה ועוד. כמובן שקיימות עוד פונקציות רבות, אשר אין כאן המקום לפרט אודותן.

כמה עולה מנוי לשירות החדשות של חברת בלומברג?

החברה מציעה הנחה על שלושת החודשים הראשונים כך שהעלות היא 1.99 $ למשך שלושה חודשים. לאחר שלושת החודשים הראשונים מנוי חודשי עולה 34.99 $, או במנוי שנתי העולה 299 $ (24.92 $ לחודש). קיימת הנחה לסטודנטים עבור מנוי לכל התוכן הדיגיטלי של החברה בעלות של 9.99 $ ללא התחייבות. ניתן לרכוש מנוי לכל שירותי חברת בלומברג (כתבי עת שבועיים, מנוי לערוץ הטלוויזיה והרדיו, גישה מלאה לכל התכנים באתר וכדו') בעלות של 399 $ לשנה.

האם קיימת גישה לתכני החברה מהטלפון הנייד?

חברת בלומברג מאפשרת גישה מלאה באמצעות אפליקציה ייעודית, או באמצעות התחברות לאזור האישי באמצעות מערכת B-Unit. ניתן להתקין את האפליקציה במספר מכשירים, אולם בכל עת ניתנת גישה למכשיר אחד בלבד.

רגע לפני שתיצרו קשר עם שירות לקוחות בלומברג זיכרו

שירות הלקוחות של חברת בלומברג מיועד בראש ובראשונה לקהל המנויים של החברה, כך שערוצי תקשורת רבים זמינים למנויים בלבד באמצעות האפליקציה או באמצעות התחברות לאזור האישי באתר. עם זאת, גם אנשים שאינם מנויים יכולים ליצור קשר עם החברה בכל מהדרכים שהצגנו לעיל.

צילום מסך של שירות לקוחות בלומברג

בלומברג טופס יצירת קשר צילום מסך
בלומברג טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על בלומברג?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בלומברג אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם בלומברג ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות בלומברג

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. שירות נורא.
    לא ממליץ.
    הזמנתי מכונת כביסה, כתוב על זה שאין לפתוח לבד, צריך להזמין טכנאי, ואין להם טכנאי בשבוע הקרוב..
    יש להם טכנאי לעוד 11 ימים.
    הגיוני?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6340 - בלומברג לוגו
לוגו שירות לקוחות בלומברג
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן