שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

ויאגוגו – Viagogo טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » קניות » ויאגוגו – Viagogo טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של ויאגוגו – Viagogo – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר אינטרנט של אתר מכירת הכרטיסים ויאגוגו – Viagogo ועוד.

ויאגוגו – Viagogo משמשת כפלטפורמה לאנשים, סוכנים ואף אנשים פרטיים המעוניינים למכור או לקנות כרטיסים לאירועי תרבות. לרוב החברה רק מקשרת בין המוכר לקונה אך לעיתים היא עצמה מזמינה כרטיסים לאירועים שונים ואז מוכרת אותם.

בכל מקרה ויאגוגו אינה סוכן כרטיסים והיא לא מצטיינת בשירות לקוחות ובמענה מהיר לא למכירה של כרטיסים ולא לטיפול בבעיות בהזמנה או בקבלת הכרטיס.

עוד חשוב לומר כי גוגל השעתה את חברת ויהגוגו (יולי 2019) בשל טענות של גופים גדולים מתעשיית הכרטיסים לאירועים כי החברה אינה מוכרת את הכרטיסים לצרכן באופן שקוף והגון, השעייה בגין סיבות אלו הינה חריגה ולכן יש לקחת זאת בחשבון כאשר שוקלים לרכוש כרטיסים לאירועי תרבות או ספורט דרך החברה.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

ויאגוגו – Viagogo – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות ויאגוגו – Viagogo – מספר טלפון: 03-9786026.

ויאגוגו – Viagogo – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של ויאגוגו – Viagogo מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד: בקישור הזה.

ויאגוגו – Viagogo – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של ויאגוגו – Viagogo באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של ויאגוגו – Viagogo באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

ויאגוגו – Viagogo – שירות לקוחות עמוד הטוויטר – Twitter

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של ויאגוגו – Viagogo באמצעות עמוד הטוויטר: בקישור הזה.

ויאגוגו – Viagogo – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות ויאגוגו – Viagogo – כתובת למשלוח דואר: viagogo AG, Rue du Commerce 4, 1204, Genève, Switzerland.

בקצרה אודות ויאגוגו

ויאגוגו הינה חברה המספקת פלטפורמה למכירה ולרכישה של כרטיסים עבור אירועים מכל סוג שהוא, בארץ ובכל העולם. החל מכרטיסים להופעות, דרך כרטיסים למשחקי ספורט ולאירועי תרבות שונים, ועד לכרטיסי תיאטרון. ויאגוגו מציעה מקום המאפשר הן לאנשים עם כרטיסים רזרביים למצוא קונים לכרטיס בקלות, והן לאנשים המעוניינים לרכוש כרטיסי כניסה לאירוע מסוים, למצוא את מבוקשם.
נדגיש כי לא מדובר בחברת כרטיסים, אלא בפלטפורמה המאפשרת לחבר בין סוכן או מוכר פרטי, לקונה. לכן, לא תמיד יש ביכולת החברה להעניק מענה לכל בעיה או שאלה הנוגעת לכרטיסים או לאירוע עצמו.

הפלטפורמה הינה אינטרנטית, כך שאין צורך לצאת מהבית, וניתן לעשות בה שימוש בקלות ובנוחות.
מאחר ומדובר בפלטפורמה אינטרנטית בלבד, החברה מאפשרת מענה במספר ערוצי שירות לקוחות השונים, כך שמתאפשר ללקוחותיה מענה גם כאשר השירות ניתן רק דרך הרשת.
אז איך יוצרים קשר עם ויאגוגו? ריכזנו עבורכם את כל המידע על שירות הלקוחות של ויאגוגו.

ויאגוגו טלפון שירות לקוחות

אחת הדרכים הנוחות ביותר ליצירת קשר, היא באמצעות טלפון למשרדי החברה. החברה הינה חברה בינלאומית, ועל כן היא מעניקה מענה במגוון ארצות ברחבי העולם, ובמגוון רחב של שפות, כאשר אחת מהן היא עברית, עבור הלקוחות הישראלים של החברה. מספר הטלפון לפניות בישראל הינו 03-9786026.

דרכים נוספות ליצירת קשר עם ויאגוגו שירות לקוחות

אם אתם מעוניינים בדרך יצירת קשר, עומדות בפניכם מספר אפשרויות שונות.

  1. פניה באתר החברה – לאחר הזמנה או הצעה למכירה של כרטיסים באתר, תוכלו להתחבר לאיזור האישי שלכם. באזור האישי תוכלו למצוא, בין השאר, פלטפורמה למענה עבור פניות שונות, בלחיצה על הכפתור "יצירת קשר עם תמיכת לקוחות". ניתן להיכנס גם דרך הקישור הזה. כך, הפניה מתבצעת ישירות דרך ההזמנה או ההצעה שלכם, ואין צורך להסביר את הרקע עבור הנציג.
  2. פנייה בדואר אלקטרוני – דרך נוספת לפניה לשירות הלקוחות, היא באמצעות הדואר האלקטרוני, בכתובת customerservice@orders.viagogo.com. נציגי השירות מאיישים גם את מדור הפניות הזה, אך החברה ממליצה להשתמש בפלטפורמה הנמצאת באתר, לצורך טיפול מהיר ויעיל בפנייה.
  3. פנייה דרך אפליקציית מסנג'ר – פנייה מהירה ונוחה באמצעות אפליקציית מסנג'ר, יישומון המסרונים של פייסבוק. עמוד הפייסבוק של החברה נקרא Tickt.viagogo, וניתן ללחוץ על הקישור על מנת להגיע אליו.
  4. פנייה לעמוד הטוויטר – לא כל חברה מאפשרת מענה ללקוחות באמצעות פלטפורמת הטוויטר, אך ניתן ליצור קשר עם ויאגוגו שירות לקוחות דרך חשבון הטוויטר שלהם, העונה לשם viagogo, ונמצא בקישור הזה.
  5. פנייה בדואר – משרדי החברה אינם ממוקמים בישראל, ועל כן פנייה בדואר, על אף היותה רשמית יותר, במקרה הזה לא מומלצת. ניתן ליצור קשר עם מוקד ויאגוגו טלפון, או באמצעות כל אחת מהפלטפורמות האחרות שהזכרנו. אם בכל זאת אתם מעוניינים לשלוח את הפניה שלכם לחברה בדואר, הכתובת הינהviagogo AG, Rue du Commerce 4, 1204, Genève, Switzerland.

שאלות נפוצות על שירות לקוחות ויאגוגו

רכשתי כרטיסים באתר ויאגוגו, איפה אני יכול לאסוף את הכרטיסים ומתי עליי לעשות זאת?

אתר ויאגוגו שולח התראה באמצעות הדואר האלקטרוני, כאשר הכרטיסים מוכנים לאיסוף, ובה מפורטים הפרטים אודות מיקום האיסוף, והשעה בה ניתן לאסוף את הכרטיסים. ניתן למצוא הוראות מפורטות בקישור הזה. כאשר מדובר בכרטיסים אלקטרוניים, הם יישלחו אליכם לכתובת המייל.

האם ניתן לבטל את ההזמנה שביצעתי באתר של ויאגוגו?

אתר ויאגוגו לא מאפשר לבטל הזמנות של כרטיסים. במקום זאת, מוצעת אלטרנטיבה של העלאת הכרטיס שאתם לא זקוקים לו יותר, למכירה באתר, ללא עמלות נוספות הנדרשות בדרך כלל עבור מכירה בפלטפורמה.

הזמנתי כרטיס לאירוע שנדחה או בוטל, מה עושים?

במידה ומארגני האירוע שבוטל, לא מציעים פיצוי בצורת שוברים או כרטיסים לאירוע מקביל, ויאגוגו מציעה החזר כספי מלא, או שובר של עד 120% ממחיר הכרטיס ששילמת, לשימוש באתר. אם מוצעים שוברים כאלה או אחרים, ויאגוגו תאפשר תיווך ביניכם לבין מארגני האירוע. במידה והאירוע נדחה לתאריך אחר, לא מקבלים החזר כספי, וויאגוגו תעניק לכם התרעה כאשר מועד האירוע החדש יתקרב.

איך אפשר ליצור קשר עם ויאגוגו שירות לקוחות?

חברת ויאגוגו מפעילה מספר ערוצים ליצירת קשר עם נציגי השירות שלה. החל ממוקד ויאגוגו טלפון, שמעניק מענה גם בשפה העברית, בטלפון 03-9786026, דרך פנייה אינטרנטית באתר באמצעות האזור האישי שלכם, במידה ופתחתם חשבון באתר, ועד לפניה באמצעות רשתות חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר.

רכשתי כרטיס בויאגוגו ואני רוצה לשנות את כתובת המשלוח, איך ניתן לעשות זאת?

אם לא קיבלתם התראה כי הכרטיסים כבר נשלחו אליכם, ניתן לבצע את השינוי, באמצעות לחיצה על כפתור "שינוי כתובת משלוח", שנמצא בדף הקניות שלכם, בקישור הזה. לאחר שינוי הכתובת, תקבלו הודעת אישור שהשינוי נקלט, וכך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את הכרטיסים למקום הנכון. אם נתקלתם בבעיה במהלך שינוי הכתובת, אתם יכולים לפנות לחברת ויאגוגו שירות לקוחות, באמצעות מוקד ויאגוגו טלפון, או באמצעות אתר האינטרנט.

מה האחריות שחברת ויאגוגו מתחייבת אליה?

עבור הרוכשים בפלטפורמה, יש לשים לב כי מתן המענה בעקבות בעיה עם הכרטיסים הינו מוגבל בזמן. במידה והבעיה התעוררה לפני האירוע, ניתן לפנות למוקדי שירות הלקוחות עד 14 ימי עסקים מקבלת הכרטיס. אם הבעיה התעוררה בסמוך לאירוע, ניתן ליצור קשר עד 10 ימי עסקים. בנוסף, לא כל סיבות הביטול יזכו אתכם בהחזר כספי מטעם החברה. למשל, אם סירבו לקבל את כרטיסיכם בכניסה בעקבות טעות שלכם, כגון הדפסה לא נכונה של הכרטיסים. על מנת לפנות לויאגוגו בזמן, תוכלו לפנות למוקד ויאגוגו טלפון, או באתר החברה, ולמלא את הטפסים הדרושים.

צילום מסך של שירות לקוחות ויאגוגו - Viagogo

ויאגוגו Viagogo טופס יצירת קשר צילום מסך
ויאגוגו Viagogo טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על ויאגוגו - Viagogo?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ויאגוגו – Viagogo אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם ויאגוגו – Viagogo ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות ויאגוגו - Viagogo

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

3 תגובות

  1. שלום. קניתי 4 כרטיסים לקונצרט של אלטון גון בלונדון. לפני 3 שנים. בגלל הקורונה נדחה ונדחה ועומד להתקיים ב 2 באפריל שנה זו. לצערי לא אוכל חסוע כי חליתי בסרטן ואני ממש אחרי ניתוח מכמה ימים. כמו שנודע לי הדבר פנתה אחת הילדות המוזמנות שלי מהנשפחה שהיתה צריכה לסוע אליכם ואתם מכרתם את הכרטיסים. כשהכסף לא נכנס לישבון שלי אחרי כחודש! היא פנתה אליכם שוב ונאמר לה שאת הכסף אקבל שבוע אירי המופע.
    זה הגיוני?קצת נשמע לי לא נכון או מומצא
    האם זה המצב?אני ממש צריכה את הכסף. זה 1200 דולר….
    תודה רבה על מענה מהיר.
    המספר היחיד שיש לי על הקנייה אני שולחת לכם.
    אני חושבת שזה על שם בת משפחתי. שרון הדני דיין
    מספר הזמנה 33752103
    אודה לכם על תשובה
    מיכל כץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2997 - ויאגוגו - Viagogo לוגו
לוגו שירות לקוחות ויאגוגו - Viagogo
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן