שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

ישרוטל טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » תיירות » ישרוטל טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של רשת בתי המלון ישרוטל – isrotel – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ישרוטל, לשימושכם.

רשת ישרוטל מפעילה כ-20 בתי מלון ברחבי ישראל, לצד מוצרים נלווים לחופשה כגון מסעדות, מועדוני ספא, מועדון צלילה ועוד.

מלונות ישרוטל כוללים את בתי המלון: מלון רויאל ביץ', ישרוטל המלך שלמה, ישרוטל ספורט קלאב, ישרוטל לגונה, ישרוטל ריביירה קלאב, ישרוטל רויאל גארדן, ישרוטל אגמים, ישרוטל ים סוף, ישרוטל פונדק רמון, מלון בראשית ישרוטל קדמא, ישרוטל ים המלח, ישרוטל גנים ים המלח, מגדל ישרוטל, רויאל ביץ' תל אביב, פאבליקה, יערות הכרמל, מצפה הימים, מלון כרמים ומלון אוריינט.

חלק ממלונות הרשת נחשבים כמלונות יוקרה, ופועלים תחת השם "ישרוטל אקסקלוסיב קולקשיין". בין מלונות אלה: כרמים, בראשית, יערות הכרמל, מצפה הימים, אוריינט, רויאל ביץ אילת ורויאל ביץ' תל אביב.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

ישרוטל – טלפון

מוקד שירות טלפוני ישרוטל: 08-6387797 או 5585*
טלפון נוסף של ישרוטל ישיר הוא 08-6387799

שעות פעילות המוקד הטלפוני:

  • בימים א-ה בין השעות: 08:30-18:00 
  • בימי ו' בין השעות: 08:30-15:00 

מספר הפקס לביטול הזמנה הוא 08-6362030.

ישרוטל – שירות לקוחות באתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של ישרוטל באמצעות טופס ליצירת קשר המופיע באתר האינטרנט של ישרוטל.
לפני פנייה אל שירות הלקוחות מומלץ יהיה לקרוא עוד על תקנון הקנייה באתר.

ישרוטל – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לביטול הזמנה באמצעות דואר אלקטרוני: CRO-CSRV12@isrotel.co.il או CRO_Mail@isrotel.co.il

ישרוטל – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: המרד 29 בית התעשיינים, תל אביב.
עבור ביטול הזמנה יש לשלוח דואר רשום אל מרכז ההזמנות של ישרוטל שכתובתו מלון רויאל גארדן, החוף הצפוני אילת 88000.

אודות חברת ישרוטל

כיום חברת ישרוטל נחשבת לאחת מהחברות הכי מובילות בתחומה בארץ. תחת חסותה מתפרסים לא פחות מ-23 מלונות בישראל, מצפון ועד דרום. העיר בה יש לישרוטל הכי הרבה מלונות היא אילת, שם מתוך כ-70 מלונות קיימים 8 הם של רשת ישרוטל.

הסיפור של חברת ישרוטל מתחיל בכלל בבריטניה. דייויד לואיס, שהיה איש עסקים בריטי ויהודי, ביקר באילת באמצע שנות ה-80. באותה תקופה אילת לא הייתה מוקד התיירות שהיא עכשיו, אבל דייויד לואיס זיהה את הפוטנציאל שלה להפוך לבירת התיירות של ישראל. הוא החליט להשקיע כסף בהקמת מלון באילת ובעצם עשייה זו הקים את חברת ישרוטל. המלון הראשון, ששם דגש על שירות ואיכות, התחיל לצבור פופולריות, ובעקבות כ שלואיס החל להקים עוד מלון ועוד מלון, וכיום ישרוטל הפכה לאימפריית מלונאות ישראלית.

לישרוטל מספר סוגים שונים של מלונות, ביניהם המלונות הנפוצים ביותר שהם מלונות לכל המשפחה, מלונות יוקרה שמיועדים יותר לחופשות זוגיות ומלונות בוטיק אקסקלוסיביים. בנוסף למלונות, תחת ישרוטל יש גם מוסדות נוספים, כגון מסעדות, מרכזי ספא ועוד.

דרכי יצירת קשר עם ישרוטל שירות לקוחות

אם אתם רוצים לפנות אל שירות לקוחות ישרוטל למזלכם יש להם מערך שירות לקוחות בעל אופציות רבות. ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ישרוטל באמצעות הטלפון, האתר, הרשתות החברתיות והמייל.

  1. מספר הטלפון הראשי של ישרוטל אליו ניתן להתקשר לכל הזמנה, שאלה ובעיה הוא *5585. ניתן לחייג למספר זה מכל טלפון. ניתן להגיע אל טלפון ישרוטל גם במספר 08-6387797. מוקד שירות לקוחות ישרוטל פעיל בימות השבוע, בין יום ראשון ועד יום חמישי. הוא נפתח בשעה 8:30 בבוקר ונסגר בשעה 18:00 בערב. בימי שישי המוקד פתוח משעה 8:30 ועד 13:00 בצהריים. בימי שבת ובערבי החג השונים לא יינתן מענה טלפוני מאחר ומוקד טלפון ישרוטל סגור.
  2. ניתן לפנות אל ישרוטל גם באמצעות אתר האינטרנט, בכתובת: www.isrotel.co.il, באתר ניתן למצוא פרטים נוספים על הרשת, על המלונות השונים שהם מציעים, השירותים שניתן לקבל וחבילות הנופש. כדי לחסוך לכם זמן המתנה בעת יצירת קשר עם טלפון ישרוטל, באמצעות האתר ניתן לבצע כמה פעולות, כגון צ׳ק אין דיגיטלי, ביטול הזמנות וכדומה.
  3. ניתן לפנות אל ישרוטל גם באמצעות המדיה החברתית, ביניהם פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד. חפשו את סימן הוי הקטן שמאשר שהחשבונות איתם אתם מדברים הם החשבונות הרשמיים של הרשת. אתם יכולים ליצור איתם קשר באמצעות המסנג׳ר או ההודעות הפרטיות באפליקציות ולרוב הם יענו לכם תוך יום עסקים אחד.
  4. אם אתם רוצים ליצור קשר עם ישרוטל לצורך ביטול הזמנה, ניתן לעשות זאת גם באמצעות שליחת מייל אל הכתובת: cro-csrv12@isrotel.co.il, במייל זה יש להוסיף את הפרטים שלכם, שכוללים שם, טלפון, מספר הזמנה וכו׳. במייל יש לכתוב את סיבת הביטול ולצרף כל מסמך שרלוונטי להזמנה בכדי לקדם את ביטול ההזמנה במהרה.
  5. אם אתם מעדיפים ליצור קשר באמצעות הפקס לצורך שליחת מסמכים כאלה ואחרים, המספר הוא 08-6362030.
  6. בנוסף, מספר טלפון ישרוטל הנהלה הוא 03-5197777.

יצירת קשר עם מלונות שונים של ישרוטל

אם אתם מעוניינים ליצור קשר עם מלון ספציפי של ישרוטל, כל אחד מהם מפעיל שירותי קבלה ומעניק מענה טלפוני.

שם מלון ישרוטלטלפון המלון
מלון רויאל ביץ׳ (תל אביב)03-7405000
מלון המלך שלמה (אילת)08-6363444
מלון רויאל ביץ׳ (אילת)08-6368888
מלון אוריינט (ירושלים)02-5699090
מלון יערות הכרמל (חיפה)04-8307888
מלון בראשית (מצפה רמון)08-6598000
מלון ישרוטל (ים המלח)08-6689666

*ניתן למצוא את הטלפון של שאר המלונות באמצעות המוקד הטלפוני או אתר האינטרנט של ישרוטל.

ישרוטל – תשובות לשאלות נפוצות

שאלה: האם יש דמי ביטול הזמנות לישרוטל?

תשובה: כן. על כל ביטול הזמנה במלון ישרוטל יש דמי ביטול בתעריפים שונים. אם ביטלתם את ההזמנה לאחר שבועיים מיום ביצוע העסקה תחויבו ב-100 ש״ח. אם ביטלתם לאחר מכן ותאריך הצ׳ק אין הוא בעוד פחות מ-7 ימים, אתם תחויבו בדמי ביטול על סך עשרים וחמש אחוזים משווי ההזמנה. במידה ולא יצרתם קשר לצורך ביטול הזמנה והחדר כבר הוכן עבורכם, אתם תחויבו בחצי מהמחיר ששילמתם עבור המלון.

שאלה: כיצד ניתן לבטל הזמנה במלון ישרוטל?

תשובה: כדי לבטל הזמנה קיימת במלונות ישרוטל ניתן להתקשר למוקד שירות לקוחות. אפשר לבטל גם דרך הלשונית הייעודית של ״ביטול הזמנה״ באתר האינטרנט של ישרוטל. ניתן גם לשלוח מייל לכתובת שצירפנו לכם למעלה. שימו לב שבכל פנייה חשוב לצרף את הפרטים שלכם ואת פרטי ההזמנה, כולל צילום תעודת זהות בכדי לאמת את זהותכם.

שאלה: מה ההבדל בין סוגי מלונות ישרוטל?

תשובה: לישרוטל יש שלושה סוגים של מלונות.

  1. סוג ראשון הוא מלונות לכל המשפחה שמכונים ישרוטל קולקשן. הם מפוזרים בכל רחבי הארץ ומציעים חוויה שמתאימה לכל הגילאים. תוכלו ליהנות מארוחות מזינות ומגוונות, אטרקציות מיוחדות שמתאימות לילדים ולמבוגרים ועוד.
  2. הסוג השני של מלונות ישרוטל הוא מלונות אקסקלוסיב. מלונות אלה מתאימים יותר לחופשות אינטימיות וזוגיות. ניתן למצוא שירותי ספא, אוכל גורמה ברמה גבוהה ועוד.
  3. הסוג השלישי הוא מלונות דיזיין. אלא מלונות קונספט בוטיק שעוצבו בצורה מיוחדת. הם מציעים חוויה חדשנית ומעניינת שלא תמצאו במלונות אחרים.

*כל המלונות הללו פרוסים בכל רחבי הארץ, באיזורים המתוירים ביותר, כמו אילת וים המלח, והמתוירים פחות- כגון צפון הארץ או מצפה רמון.

טיפ לסיום על חברת ישרוטל

לפני שאתם מתקשרים למוקד שירות הלקוחות של ישרוטל לצורך כזה או אחר, כדאי לבדוק האם ניתן לפנות אליהם בערוצים שונים ללא צורך בנציג שירות. לדוגמא- ביטול הזמנה ניתן לבצע באמצעות האתר בקלות וביעילות, ודבר זה יחסוך לכם זמן יקר!

צילום מסך של שירות לקוחות ישרוטל

ישרוטל טופס יצירת קשר צילום מסך
ישרוטל טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על ישרוטל?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ישרוטל אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם ישרוטל ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות ישרוטל

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

6 תגובות

  1. 7.2.2023
    חנה פינטו כפר סבא
    0544356285
    צהרים טובים.

    ברצוני לשבח ולהודות מכל הלב וההערכה הענקית לסוכנת ישרוטל.
    הסוכנות: הגר אלון בצעה עבודת הזמנת חדרים עבורנו לבית מלון גלים בים המלח במסירות ובהשקעה של כמה שעות ללא לאות ועם המון עידוד ונעם
    המשפחה החליטה שאני סבתא בת השמונים תבצע את ההזמנה במלואה.
    הגעתי מדי פעםלמצב תסכול ורצון להרים ידים ולפרוש הגר המתוקה אמרה אני אתך ולא אפרד ממך עד אשר נגיע לבצוע ההזמנה בשלמות.
    אכן בשיתוף המלא של הגר עשינו זאת {18 משתתפים.
    הגר מושלמת כל הכבוד ואיחולי להצלחתה בכל אשר תבחר.

    בתודה ענקית. משפחות פינטו כולן.

    נקוה שעשינו בחירה נכונה וטובה בבחירת המלון וכל אשר הוא מעניק לאורחיו.

    חנה פינטו 0544356285
    gideon@pintotrc.co.il

    1. שלום רב!

      בתאריך ה-12/06 עד ה-16/6 שהינו בחופשה במלון "לגונה" אילת,

      ביום ה-13/06 בשעת הארוחת הערב אבי מרודשה בן איאר מחדר 353 החליק על הגב בחדר האוכל עקב מים שהיו על הריצפה

      כתוצאה מכך נפצע בידו ובגבו סבל מכאבים במשך כל החופשה,

      מדובר באדם מבוגר בן 66

      מיותר לציין שחוץ מהבדיקה שנעשתה באותה ערב אף אחד מגורמי המלון פנו אלינו

      נעשתה שיחה טלפון אחת למחרת בבוקר ושם זה הסתיים,

      נתקלנו בטיפול קר וכזוב

      מאכזב כל כך ומצער שזה היחס של רשת כה גדולה,
      אציין כי כבר נשלחו מספר פניות ואף נמסר לי שישלחו לי למייל מסמך שאני אחתום עליו שמוריד ממני את הזכות לתבוע במידה ואקבל פיצוי ועדיין לא קיבלתי שום מסמך מזה למעלה מחצי שנה כן! חצי שנה ביזיון
      שוב אכזבה גדולה מרשת כה גדולה
      לא מאחל לאף אחד מהילד הקטן ועד למבוגר הגדול להחליק בצורה משפילה באמצע חדר אוכל עמוס באנשים

      אבקש שנציג מטעם רשת ישרוטל יצור איתי קשר להמשך טיפול בטלפון 0504965550
      ואבקש שלפני שמשוחחים איתי לעשות שיעורי בית ולא להתקשר ולהגיד אך ניתן לשפר את החוויה הכואבת ולבוא עם פתרון ומשהו שלא מזלזל

      1. קיבלנו פיצוי 25% לנופש הבא בתוקף עד מרץ 23 עכשיו בעת ההזמנה פתאום אומרים שיש לנו 8 ימים לנצל את השובר למרות שבכל השיחות טלפון שהיו נאמר שאנחנו רוצים לממש את השובר לחודש יוני ולשלם עד חודש מרץ 23 ואמרו שאין בעיה פתאום יש בעיה ????????

  2. ב 18.4.23 ביצעתי הזמנה טלפונית לחדר בבמלון נוגה ים המלח ללילה אחד לינה וארוחת בוקר ולילה השני חצי פנסיון.
    כשהגעתי למלון נאמר לי כי ההזמנה שלי היא ל2 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד.
    עמדתי בקבלה בוש ונכלם כאילו אני רמאי.
    התקשרתי למרכז ההזמנות והם אישרו שאכן הזמנתי הייתה לילה אחד חצי פנסיון והשני לינה וארוחת בוקר.
    ביקשתי שישלחו למלון את ההזמנה ואז נאמר לי שעליהם לבדוק פעם נוספת.המתנתי זמן נוסף ואז ביקשתי לדבר עם אחראית המשמרת והתשובה היא שלא ניתן לקבל אותה משום שהיא עסוקה.
    ביקשתי מנהל גם לבקשתי זו נאמר לא ניתן.
    לדבריהם הם רוצים לשמוע את ההקלטה של ההזמנה.ויחזרו אלי עם תשובה .עד עצם היום הזה לא חזרו.
    לאחר כשלוש שעות הבנתי שאין עם מי לדבר ושהשרות לקוי שילמתי את ההפרש בנקודות חוג השמש שהיו לי.
    זאת התנהלות שאינה הולמת רשת כה מכובדת
    אבקש את תגובתכם המייל שלי הוא belkis@walla.co.ull

  3. מאוכזבת מאוד מאוד משהותי לאחרונה משרות ישרוטל המכובדת במלון "ספורט" ..טרחתי ושלחתי תלונה לשירות לקוחות אך לא קיבלתי מענה ..גם כשביקשתי להגיש משוב בקבלה במלון נאמר לי שאקבל בעזיבתי משוב בנייד אך לא קיבלתי כלום..
    מבקשת שנציג יפנה אלי ואפילו תגובה בכתב..
    מחכה 0507497167 שלומית אטיאס
    נ.ב אשמח לשלוח שוב את תלונתי לכתובת שתמסרו לי

  4. שלום רב
    חזרתי מחופשה מהנה מאד במלון כרמים בקירת ענבים
    אני מניחה שישלחו דף משוב ואענה ברצון
    פנייתי היא לחברת ישרוטל
    כילידת הארץ וחובבת השפה העברית אני מציינת את חברתכם הנותנת שמות עבריים בעלי משמעות
    מלונות בהם גם ביליתי
    בראשית, יערות הכרמל, כרמים וקדמא(בו עדיין לא שהיתי)נהניתי לראות את הציור המקבים בכניסה עם הציטוט היפה משיר השירים
    יחד עם זאת
    הופתעתי מאד לראות שנותני השרות שלכם מעוטרים בתגי שמם-באנגלית-מדוע?
    לי זה מאד צרם
    נראה לי ראוי שהתג יהיה בעברית או ךפחות בעברית ואנגלית
    בתקווה שתשקלו הצעתי בכובד ראש
    ובתודה
    ד"ר יעל ברנהולץ
    0506283299
    חברת מועדון חוג השמש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1428 - ישרוטל לוגו
לוגו שירות לקוחות ישרוטל
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן