שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

כרטיס אשראי דיינרס טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » כרטיסי אשראי » כרטיס אשראי דיינרס טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות ללקוחות כרטיס אשראי דיינרס – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר, לשימושכם.

כרטיס אשראי דיינרס הוא כרטיס אשראי המונפק על ידי חברת כאל, ומהווה כרטיס אשראי בין לאומי המאפשר לבצע מגוון פעולות בנקאיות בישראל ובחו"ל.

בנוסף, נהנים לקוחות כרטיסי האשראי של דיינרס ממגוון של הטבות על קניות, שירותים ומקומות בילוי בישראל ובעולם.

חשוב לדעת שכרטיס אשראי דיינרס מונפק על ידי חברת כאל, כך שהשירות ללקוחות כרטיס אשראי דיינרס ניתן על ידי מוקד שירות הלקוחות של כאל.

כרטיסי אשראי דיינרס מנוהלים בישראל על ידי חברת כאל, המחזיקה בזיכיון מחברת האשראי הבינלאומית דיינרס קלאב אינטרנשיונל, ומפעילה מגוון של כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב חוץ בנקאיים וגם מספר כרטיסי אשראי בנקאיים.

לקוחות כרטיס אשראי דיינרס נהנים מהטבות והנחות במגוון בתי עסק ורשתות ברחבי ישראל.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

כרטיס אשראי דיינרס – טלפון לקבלת שירות לקוחות

מוקד שירות טלפוני לקוחות פרטיים – 03-5726444.

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של כרטיס אשראי דיינרס – כאל:

  • ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00
  • ימי ו' וערבי חג – המוקד סגור
  • ימי חול המועד: 08:30-14:00

מוקד שירות לקוחות – מספר פקס – 03-5723700.

במקרה של אובדן או גניבת כרטיס – 03-5723666.

שעות פעילות מוקד טלפוני לאובדן או גניבת כרטיס: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

תשלום חוב – 03-5724326.

שעות פעילות מוקד טלפוני לתשלום חוב: ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00. בימי ו' המוקד סגור.

קבלת הלוואות ומוצרי אשראי – 03-5723606.

בנוסף, לקוחות כרטיס אשראי דיינרס יכולים לקבל שירות טלפוני גם משירות הלקוחות של דיינרס, במספר 1800-56-56-56.

כרטיס אשראי דיינרס – שירות באמצעות צ'אט

שירות הצ'אט הוחלף בשירות באמצעות הוואצפ 03-5725111

כרטיס אשראי דיינרס – שירות באמצעות ווטסאפ – Whatsapp

מספר טלפון לקבלת שירות ב-whatsapp (ווטסאפ) – 03-5725111 .

מומלץ לשמור את המספר בטלפון הנייד.

שעות פעילות שירות הלקוחות באמצעות ווטסאפ: ימים א'-ה' בין השעות: 08:30-16:00.

כרטיס אשראי דיינרס – שירות באמצעות פייסבוק מסנג'ר

לקבלת שירות לקוחות כרטיס אשראי דיינרס באמצעות פייסבוק מסנג'ר – לחצו כאן.

כרטיס אשראי דיינרס – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של כרטיס אשראי דיינרס – כאל – calservice@icc.co.il.

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

כרטיס אשראי דיינרס – שירות עצמי

ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר כאל אונליין, ובהן: צפייה בעסקאות וחיובים, חסימת כרטיס באובדן/גניבה, הגדלת מסגרת אשראי, צפייה בקוד הסודי, החלפת כרטיס פגום, הפעלת כרטיס חדש, קבלת הלוואה ועוד.

כניסה לאיזור השירות העצמי באתר כאל אונליין.

כרטיס אשראי דיינרס – קבלת קהל

כתובת: תפוצות ישראל 13, גבעתיים 53583.

שעות קבלת קהל:

  • בימים א' – ה' בין השעות: 8:00-18:00
  • בימי ו' בין השעות: 8:00-12:00
  • בערבי חג: 08:00-12:00
  • בימי חול המועד: 08:00-14:00

כרטיס אשראי דיינרס – נציב תלונות הציבור

  • טופס מקוון – קישור.
  • כתובת למשלוח דואר: נציב תלונות הציבור, כרטיסי אשראי לישראל בע"מ, תפוצות ישראל 13 גבעתיים 5358331.
  • פקס: 03-5724349.

יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.

בקצרה על כרטיס אשראי דיינרס

דיינרס קלאב אינטרנשיונל היא חברת פיננסים גלובלית אמריקאית, שידועה בעיקר בזכות שירות כרטיסי האשראי שלה- כרטיסי דיינרס. החברה נוסדה באמצע המאה הקודמת בניו יורק לאחר שמייסד החברה, פרנק מקנמרה הגיע לארוחת ערב אך שכח את ארנקו בבית. אשתו נאלצה לשלם על הארוחה מכספה שלה, ויום למחרת פרנק התחיל לחשוב על דרכים כיצד ניתן להימנע ממצבים כאלה בעתיד. כך נולד הרעיון של כרטיס חיוב שיעבוד בבתי עסק שונים. לאורך השנים החברה גדלה ובשנות ה-60 התחילה את שיווק שירותיה גם בישראל. כיום היא מציעה כרטיסי אשראי מסוג רגיל, פלטינה ועוד ללקוחות ברחבי העולם עם הטבות מסוגים שונים.

שירות לקוחות כרטיסי אשראי דיינרס דרכים ליצירת קשר

חברת כרטיסי אשראי דיינרס מפעילה מערך שירות לקוחות נרחב וזאת בכדי לאפשר ללקוחות שלה לקבל את המענה הראוי.

  1. באתר הרשמי של דיינרס בכתובת https://www.diners.co.il/ ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות, כגון בירור מסגרת, קבלת הלוואה, החלפת כרטיס ועוד. את כל הפעולות הללו ופעולות נוספות ניתן לעשות גם באמצעות האפליקציה הרשמית של שירות לקוחות כרטיסי אשראי דיינרס, שניתן להוריד בחנויות האפליקציות השונות בטלפונים הניידים שלכם.
  2. מספר טלפון כרטיסי אשראי דיינרס הוא 03-5726444. זהו המוקד הטלפוני הרשמי דרכו ניתן להגיע אל שירותים שונים באמצעות השלוחות של המרכזייה. מוקד טלפון כרטיסי אשראי דיינרס פעיל בימים א׳-ה׳ בין השעות שמונה וחצי בבוקר ועד ארבע אחר הצהריים. בימי שישי ובערבי החג מוקד טלפון כרטיסי אשראי דיינרס סגור.
  3. במידה וכרטיסכם אבד או נגנב, קיים מספר טלפון חירום שפעיל שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. ניתן ליצור קשר עם כרטיסי אשראי דיינרס טלפון חירום במספר 03-5723666.
  4. אם הינכם נמצאים בחו״ל והכרטיס לא עובר, או שהוא נאבד, או שהוא נבלע בכספומט, יש להתקשר למספר +972-3-5724801. גם מוקד זה פעיל 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.
  5. אם הבחנתם בעסקה לא מזוהה, יש מוקד ייעודי לכך. אם אתם בארץ המספר הוא 03-5726444. אם העסקה בוצעה בחו״ל המספר הוא 03-5727005. המוקדים הללו פועלים בימי ראשון עד חמישי בין השעות 8:30 ועד 16:00.
  6. אם ברצונכם לשלם עבור חוב, ניתן לעשות זאת במענה הקולי בטלפון 03-5724326. גם מוקד זה פעיל בימים ראשון עד חמישי בין 8:30 ועד 16:00.
  7. לקבל קהל פרונטלית, ניתן להגיע אל משרדי החברה בכתובת תפוצת ישראל 13, גבעתיים. שירות לקוחות כרטיסי אשראי דיינרס בגבעתיים פתוחים בימים א׳-ה׳, בין 8:30-16:00.
  8. ניתן ליצור קשר עם החברה גם באמצעות הווטסאפ. מספר טלפון כרטיסי אשראי דיינרס בווטסאפ הוא 03-5725111.
  9. לדיינרס יש גם עמוד פייסבוק פעיל אליו ניתן לפנות בכדי להתעדכן בשירותים השונים. ניתן להיכנס אליו דרך הכתובת: https://www.facebook.com/DinersClubIsrael/. לחברה גם דף אינסטגרם רשמי, שם המשתמש שלהם הוא Diners_club_il.
  10. ניתן לבצע גם פניות אל שירות לקוחות כרטיסי אשראי דיינרס באמצעות המייל diners.service@icc.co.il. ניתן למלא גם פנייה דרך האתר, ונציג לקוחות יחזור אליכם בתוך 3 ימי עסקים. בעמוד זה יש למלא את כל הפרטים הרלוונטיים לפנייה. דבר זה ניתן לעשות בכתובת הבאה: https://onlineforms.cal-online.co.il/index.html?token=&formId=145&systemId=3

שאלות על שירות לקוחות דיינרס

שאלה: מהו שירות Diners SMS?

תשובה: שירות sms של חברת דיינר מאפשר ללקוחות של כרטיס האשראי לקבל עדכונים מיידים ישירות אל הנייד שלהם בעת ביצוע פעולות שונות בכרטיס שלהם. דבר זה מאפשר להם להתעדכן בזמן האמת מה מתבצע באמצעות הכרטיס וכך לדעת שהוא לא משמש להונאה. בנוסף, באמצעות שירות זה ניתן להתעדכן על סכום החיוב החודשי, לקבל התראות על ניצול של מסגרת האשראי, מידע על ביצוע של עסקאות מחוץ לארץ ועוד. השירות הזה ניתן ללקוחות דיינרס ללא תשלום.

שאלה: איזה פעולות ניתן לבצע בשירותי הדיגיטל של כרטיסי אשראי דיינרס?

תשובה: בשירותי הדיגיטל של דיינרס, בין אם זה באתר האינטרנט או באפליקציה, ניתן לבצע שלל פעולות וזאת מבלי צורך ליצור קשר טלפוני עם החברה. ניתן לחסום כרטיס אשראי שאבד במידת הצורך, להזמין כרטיס אשראי חדש אם הקודם נפגע בצורה כזו או אחרת, לשנות את מועד החיוב החודשי, לקחת הלוואה בתנאים נוחים, לעדכן פרטים אישיים של בעל הכרטיס, להגדיל את מסגרות האשראי ועוד. כל אלה מאפשרים לכם לחסוך זמן!

שאלה: מה עושים אם שוכחים את הקוד הסודי של כרטיס אשראי דיינרס?

תשובה: למזלכם ניתן לצפות בקוד הסודי באפליקציה או באתר האינטרנט של דיינרס, וזאת לאחר הזדהות כמובן. ניתן לעשות זאת גם בארץ וגם בחו״ל בעת צורך.

שאלה: איך מנפיקים כרטיס אשראי של דיינרס?

תשובה: בכדי להצטרף למיליוני הלקוחות המרוצים של חברת דיינרס ניתן לבצע כמה פעולות פשוטות, אם זה בטלפון של שירות הלקוחות או באתר האינטרנט. לאחר מכן כרטיס יונפק ויישלח לכם בדואר, ותוכלו להפעיל אותו באמצעות האפליקציה.

שאלה: מדוע כדאי להזמין כרטיס אשראי דיינרס?

תשובה: כרטיסי האשראי של דיינרס מציעים מספר הטבות למי שמחזיק אותם. הלקוחות יכולים לקבל שלל הטבות בבתי עסק, ביניהם מסעדות, אטרקציות, תיאטראות, בתי קולנוע, חנויות בגדים ועוד. יש הנחות לביטוח נסיעות לחו״ל עם חברת ביטוח הראל, ניתן לפרוס את הקניות שלכם למספר תשלומים בתנאים נוחים ופעולות רבות יכולות להיעשות באמצעות האפליקציה. מדובר בכרטיס אשראי נוח שיכול לחסוך לכם כסף רב.

כרטיסי אשראי דיינרס – טיפ לסיום

אם אתם מעוניינים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת כרטיסי אשראי דיינרס, קודם כל כדאי להיעזר בשלל העזרים שהם מציעים. בין אם זה פעולות באפליקציה, פנייה בווטסאפ, פנייה למוקד הטלפוני הייעודי וכדומה- דברים אלה נועדו לצמצם לכם את זמן ההמתנה לנציג שירות.

צילום מסך של שירות לקוחות כרטיס אשראי דיינרס

כרטיס אשראי דיינרס טופס יצירת קשר צילום מסך
כרטיס אשראי דיינרס טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על כרטיס אשראי דיינרס?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של כרטיס אשראי דיינרס אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם כרטיס אשראי דיינרס ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות כרטיס אשראי דיינרס

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. מבקשת ליצור קשר על מנת לבטל כרטיס אשראי 7564. בקשתי כמה פעמים וממשיכה לקבל כרטיס חדש והודעות. לאה 0525400295

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1940 - כרטיס אשראי דיינרס לוגו
לוגו שירות לקוחות כרטיס אשראי דיינרס
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן