שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

כרטיס אשראי לייף סטייל – Life Style טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » כרטיסי אשראי » כרטיס אשראי לייף סטייל – Life Style טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות ללקוחות כרטיס אשראי לייף סטייל של סופר-פארם – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר, לשימושכם.

חשוב לדעת שכרטיס אשראי לייף סטייל מונפק על ידי חברת ישראכרט, כך שהשירות ללקוחות כרטיס אשראי לייף סטייל ניתן על ידי מוקד שירות הלקוחות של ישראכרט.

כרטיס אשראי LifeStyle הינו כרטיס האשראי של מועדון לקוחות סופר פארם, המעניק ללקוחות מחזיקי הכרטיס מגוון של מבצעים, הטבות, קופוני הנחה ועוד.

ההטבות למחזיקי כרטיס אשראי לייף סטייל כוללות הטבות וצבירת הנחות בסניפי סופר פארם וברשתות ובתי עסק מובילים נוספים ובהם: מקדונלד'ס, סטימצקי, איסתא ועוד.

בנוסף, עורך מועדון לייף סטייל ימי מכירה בלעדיים לחברי המועדון.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

כרטיס אשראי Life Style – טלפון

מוקד שירות טלפוני כרטיס אשראי לייף סטייל – 09-9725151.

  • ימים א'-ה' בין השעות 08:30-19:00
  • ימי שישי 08:30-14:00.

פקס – 09-9725069
בימים אלו מתבצעת פעילות טלמרקטינג של שירות לקוחות לייף סטייל מהטלפון 074-7472148

במקרה של אובדן או גניבת כרטיס – 03-6364400.

שעות פעילות מוקד טלפוני לאובדן או גניבת כרטיס: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

תשלום חוב – 03-6364554.

שעות פעילות מוקד טלפוני לתשלום חוב: ימים א' – ה' בין השעות: 9:00-16:00. בימי ו' המוקד סגור.

קבלת הלוואות ומוצרי אשראי – 6660*

שעות פעילות מוקד טלפוני לקבלת הלוואות ומוצרי אשראי: ימים: א'-ה' 08:00-18:00. בימי ו' המוקד סגור.

כרטיס אשראי לייף סטייל – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות פניות הציבור של כרטיס אשראי לייף סטייל באמצעות אתר האינטרנט – בקישור הזה.
בנוסף ניתן לקבל שירות לקוחות לפי סיבה ספציפית דרך הקישור הבא.

כרטיס אשראי לייף סטייל – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של כרטיס אשראי לייף סטייל –
 contactus-prod@Super-Pharm.co.il.

הפנייה באמצעות המייל לשירות לקוחות כרטיס אשראי לייף סטייל מומלצת לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

כרטיס אשראי לייף סטייל – Life Style – פניות הציבור

כתובת למשלוח מכתבים: אריה שנקר 16, הרצליה 46735.

בקצרה על כרטיס אשראי לייף סטייל

כרטיס אשראי לייף סטייל הינו כרטיס השייך למועדון המוכר של סופר- פארם, מועדון לייף סטייל ומונה כיום כחצי מיליון לקוחות בכל רחבי הארץ. המועדון הוקם ב1998 והיה למועדון הלקוחות הראשון בישראל. לקוחות בעלי כרטיס האשראי לייף סטייל יכולים להנות ממגוון רחב של אירועים, הטבות והצעות מפתות במיוחד. כל לקוח מקבל לפתחו בתחילת כל חודש עלון מלא בהנחות ומבצעים בחנויות מובילות כסטימצקי, מקדונלד'ס וכן הלאה. יתר על כן, הלקוחות ייהנו מימי מכירה בלעדיים, הצעות ביטוח והלוואות בנוסף להנחות וההטבות שבשגרה.

למועדון כיום שני סוגי כרטיסים מרכזיים: 1. לייף סטייל ישראכרט, הפוטר מדמי כרטיס למשך שנה מיום הנפקתו. הכרטיס, מתקבל בבתי עסק בארץ ובמיליוני בתי עסק בינלאומיים. כרטיס זה יספק עבורכם מגוון שירותים כשחזור קוד סודי, הודעות חיוב, הוראות קבע וכן הלאה באופן דיגיטלי כך שלא תצטרכו להמתין לנציג שירות שיתפנה עבורכם. 2. לייף סטייל אמריקן אקספרס, המעניק בונוס על רכישות במסגרת של 1,500 ₪. הבונוסים מעניקים הטבות לקולנוע ארוחות בוקר, הופעות בארץ ובחו"ל וכן הלאה.

לכרטיס אשראי לייף סטייל שירות לקוחות מספר יתרונות, אותם תמצאו להלן: במהלך החגים, תקופה בה הלחץ הכלכלי גובר לאור הקניות המרובות וההוצאות הכרוכות בכך, קיימת אופציה להשתמש בהטבת העברת היתרות ותקצוב יעיל. העברת יתרות מכרטיס אחד למשנהו יכולה לסייע לכם לעשות שימוש בכרטיס כשתצטרכו אותו במיוחד. כמובן, לפני ההעברה כדאי לבדוק את גובה עמלת העברת יתרה. במקרה של הונאה, כאשר אתם רואים חיובים חשודים אצלכם בחשבון, אתם יכולים לדווח לספק כרטיס האשראי (דרך הטלפון של כרטיס אשראי לייף סטייל שירות לקוחות שלמטה) על ההונאה. דיווח כזה, יאפשר להעביר את הטיפול לשירות הלקוחות כרטיס אשראי לייף סטייל שיחקור את החיובים וידחה אותם.

כרטיס אשראי לייף סטייל טלפון שירות לקוחות:

במידה ואתם מעוניינים ליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות, תוכלו לעשות זאת דרך מספר הטלפון של כרטיס אשראי לייף סטייל: 077-8885151. המוקד זמין עבורכם בימים א'-ה' בין השעות 19:00 – 08:30, ובימי שישי בין 12:00 – 09:00. כמו כן, תוכלו למצוא מספרים נוספים למקרים פרטיקולריים יותר. כך למשל במקרה של אובדן או גניבת כרטיס תוכלו לפנות למוקד טלפוני לאובדן או גניבת כרטיס במספר: 03-6364400. השירות ניתן 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. במידה ואתם מעוניינים לשלם חוב, עומדת בפניכם האפשרות להתקשר למספר: 03-6364400, בין השעות 16:00 – 09:00 בימים א'- ה'. לבסוף, אם ברצונכם לקבל הלוואה או מוצרי אשראי, התקשרו למספר: 6660*. שעות הפעילות של המוקד יהיה 08:00-18:00 בימים א'-ה'. כרטיס אשראי לייף סטייל טלפון הוא הנתיב עבורכם אם אתם מחפשים מענה אנושי.

יצירת קשר עם כרטיס אשראי לייף סטייל באתר ובמייל:

אם אינכם מעוניינים ליצור קשר טלפוני עם כרטיס אשראי לייף סטייל שירות לקוחות, עומדות בפניכם מספר אפשרויות; דרך אתר האינטרנט תוכלו לקבל שירות באמצעות פניות הציבור, דרך הכתובת: https://shop.super-pharm.co.il/contactus . כמו כן, לשירות הלקוחות של כרטיס האשראי של לייף סטייל כתובת דואר אלקטרונית, דרכה מומלץ להגיש פניות שאינן דחופות: contactus-prod@Super-Pharm.co.il.

שאלות ותשובות של לקוחות לייף סטייל:

האם כרטיס אשראי לייף סטייל טלפון מזכה בתגמולים לכבוד החגים?

גם בעונת החגים, כרטיס אשראי לייף סטייל ממשיך לסייע לכם. כולנו יודעים שבתקופת החגים ההוצאות הן מרובות והנטל הכלכלי כבד. לכן חברת לייף סטייל דאגה לספק פתרונות יצירתיים במטרה להקל על הלקוחות שלה בעונה זו. לפיכך עומדים בפניכם מספר אפשרויות: 1. ניתן לקבל תגמולים החזר כספי- דרך "כרטיס אשראי בהחזר כספי" תוכלו לקבל חזרה אחוז על כל שקל שהוצאתם בהתאם לרכישות שבצעתם. לרוב ההחזר האמור ניתן בהתאם לקטגוריות ככרטיס מתנה וכן הלאה, אולם ככלל הוא תלוי בספק כרטיס האשראי. אף קיימים ספקים המאפשרים הפקדת המזומנים חזרה לחשבון הבנק. אין ספק שיש בפתרונות אלו בכדי לסייע משמעותית ללקוחות לחסוך כסף, גם בתקופות עמוסות יותר כתקופת החגים.

האם כדאי הצטייד בכרטיס אשראי לייף סטייל בטיול לחוץ לארץ?

ככלל, כרטיס לייף סטייל הוא הכרטיס האולטימטיבי לטיול בחוץ לארץ, לאור ההטבות שהוא מעניק במיליוני בתי עסק בעולם. בנוסף לכך, תמיד כדאי להצטייד בכרטיס אשראי בחו"ל מכמה סיבות:

ככלל, מזומן הוא צורת התשלום המועדפת ביותר בעת טיול בחו"ל, לכן כדאי להצטייד בכרטיס אשראי במטרה למשוך מזומנים בכספומט מידי פעם. מספר טיפים חשובים למשיכת מזומנים- אל תוציאו סכומים קטנים מידי שכן עצם המשיכה גובה דמי עמלה גבוהים, כך שמשיכות קטנות לעיתים תכופות עלולות לגרום לכם להוציא יותר כסף על עמלות.

ואולם, אל תוציאו סכומים גבוהים ידי, כידוע במדינה זרה הסיכויים להישדד כתיירים גבוהים יותר ולכן המלצתנו היא שלא למשוך יותר מידי מזומנים שיהוו הפסד משמעותי במידה וייגנבו. לכן, ההמלצה היא להוציא סכום סביר, שיאפשר לכם להתנייד, לקנות ולשלם עבור שלל הצרכים שלכם לימים הקרובים. טיפ חשוב נוסף יהיה למשוך מזומנים רק בכספומטים בעיר ולא בשדה התעופה.

כידוע שדות התעופה נוטים לגבות עמלה גבוהה יותר בגין כל משיכה. במידה ואתם צריכים כסף למונית שתביא אתכם למקום שהזמנתם, מומלץ לבקש מנהג המונית שיעצור לכם בכספומט בדרך. לרוב, הנהגים של שדות התעופה רגילים לבקשות מעיין אלו ולכן יידעו להביא אתכם לכספומט שגובה מחיר עמלה סביר. טיפ אחרון יהיה, לדאוג להביא אתכם יותר מכרטיס אחד, אין לדעת אם כרטיס אחד ייאבד או ייגנב. במצב כזה, יעמוד לרשותכם כרטיס אשראי נוסף בכדי שלא תישארו תקועים בחו"ל ללא אפשרות לשלם על עצמכם.

צילום מסך של שירות לקוחות כרטיס אשראי לייף סטייל - Life Style

כרטיס אשראי לייף סטייל Life Style טופס יצירת קשר צילום מסך
כרטיס אשראי לייף סטייל Life Style טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על כרטיס אשראי לייף סטייל - Life Style?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של כרטיס אשראי לייף סטייל – Life Style אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם כרטיס אשראי לייף סטייל – Life Style ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות כרטיס אשראי לייף סטייל - Life Style

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

5 תגובות

  1. היי
    אני מעוניינת לבטל את כרטיס הלייף סטייל שלי על מנת לא לשלם עמלות, שמי תומר ברק תז 204116453 טלפון 052-6845803. אנא חזרו אלי או בטלו את הכרטיס ושלחו לי אישור. תודה רבה, תומר

  2. א.ג.נ שלום רב ,
    אני מחזיק כרטיס אשראי של לייף סטייל , ומגיע לי לא מעט נקודות זיכוי מעל 400 נקודות , פניתי לסופר-פרם במלחה ירושלים ורציתי להשתמש בקנייה שלי בנקודות הזיכוי , הקופאית לא יכלה לעזור לי ולא הבינה מה אני רוצה ממנה, וביקשה שאני אפנה
    ישירות אליכם כדי לקבל קוד סודי , לצערי ההמתנה לענות לטלפונים אליכם קשה ביותר ואין מענה שעות רבות , איך אני יכול
    לקבל את הזיכוי המגיע לי ללא התרוצצות להשיג אותכם בטלפון , במרום גילי בן 88 שנים קשה ביותר להתרוצצות הזו ,
    בבקשה לעזור לי לקבל את השירות הנ"ל .
    אלבז אברהם – 0542328202 ת.ז 000618561 ,

  3. אני מנסה להתקשר אתכם מזה כמה ימים ואין מענה. הבטיחו לי שלא יגבו ממני דמי עמלת כרטיס ולמרות זאת גבו. זו פשוט חוצפה. מבקשת שיתקשרו אלי מיידית טובה0507416141

  4. אין לכם שירות!!!!!!!!!@!@@@@@@
    15 דקות המתנה בטלפון ללא מענה
    תכתובת מייל שרק אומרת להתקשר לאותו מספר שאין בו מענה
    בקיצור אים לכם שירות לקוחות בכלל
    אם אני אגיש שהשירות שלכם גרוע אני אתן לכם מחמאה

  5. אני בלה טבק מעבר לשבוע מנסה לבטל כרטיס לייף סטייל שהיה בשימוש פעם אחרונה לפני שנה וחצי אם אני לא טועה.
    מטלפון לטלפון מעבירים אותי, ניסיתי את כל אפשרויות כולל פניות ציבור.
    אני לא זוכרת מספר כרטיס, קורה להרבה לקוחות , נכון?
    אז בטלפון אין סיכוי , במסרון גם לא.
    ואם כן מגיעה למענה אנושי( בקושי רב) אז מציעים לי חידוש.
    בינתיים "גונבים" דמי שימוש על כרטיס שלא בשימוש ולא רצוי.
    דיי, כמה אפשר להתעלל בלקוח פשוט.
    אני מצפה לתשובה ברורה עוד היום.
    נייד 054-4290868

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1903 - כרטיס אשראי לייף סטייל - Life Style לוגו
לוגו שירות לקוחות כרטיס אשראי לייף סטייל - Life Style
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן