שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

סאוטר – Sauter טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » סאוטר – Sauter טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות סאוטר – Sauter, באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר האינטרנט וחשבונות המדיה החברתית של Sauter.

סאוטר הוא מותג בינלאומי למוצרי בישול ואפייה הכולל תנורים, כיריים, מקררים, מיקרוגלים, טאבוני גז, מכונות קרח, בלנדרים ועוד.

היבואנית הרשמית של מוצרי Sauter בישראל היא חברת אלקטרה.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

סאוטר – Sauter – האתר הרשמי

קישור לאתר הרשמי של חברת סאוטר – Sauter – בקישור הבא.

עמודים נוספים רלוונטיים שיעזרו לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. תיאום עצמי להתקנה של מוצר חדש
  2. תיאום שירות למוצר קיים (תקלה)
  3. רישום מוצר חדש והפעלת אחריות מורחבת
  4. להתכתבות עם נציג שירות

סאוטר – Sauter – שירות לקוחות – טלפון

מספר הטלפון ליצירת קשר עם שירות לקוחות סאוטר: 077-2625608.

מספר טלפון נוסף ליצירת קשר עם שירות לקוחות סאוטר:  073-2625603.

שליחת sms (מסרון) לטלפון: 052-7398448  להתכתבות עם נציג שירות.

שעות מענה טלפוני: ימים א' – ה': 8:00 – 16:30, ימי ו': 8:00 – 12:00.

פקס של חברת סאוטר – Sauter

מספר הפקס של חברת סאוטר – Sauter הינו: 073-2625611

Sauter – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email

שירות לקוחות סאוטר – Sauter – כתובת דואר אלקטרוני: agent@plrom.co.il.

Sauter – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp

מוקד שירות הלקוחות של סאוטר – Sauter נותן מענה גם באמצעות ווטסאפ whatsapp במספר 052-7398448.

במידה ומספר הווצאפ אינו עובד זהו קישור לווצאפ.

סאוטר – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

שירות לקוחות סאוטר – Sauter באמצעות דף הפייסבוק : בקישור הזה.

שירות לקוחות סאוטר – Sauter באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

סאוטר – Sauter – שירות לקוחות – אינסטגרם – Instagram

שירות לקוחות סאוטר – Sauter באמצעות דף האינסטגרם: בקישור הזה.

פרטים על חברת סאוטר sauter

חברת סאוטר זהו מותג מוצרי חשמל בתחום הבישול והאפייה המייצר מוצרים כמו תנורים, כיריים, מקררים ומוצרי מטבח קטנים כמו מיקסרים, בלנדרים ועוד. זהו מותג מוביל בארץ ובעולם, אשר ידוע בשל האיכות הגבוהה של המוצרים, אמינותם והעמידות שלהם לאורך זמן רב. כמו כן, המותג ידוע גם בטכנולוגיה החדישה בה נעשה שימוש בכל המוצרים של החברה. לרוב, המותג עומד בחזית הטכנולוגיה בתחום, מה שמקל משמעותית על השימוש במוצריו.

בנוסף לאמור לעיל, מוצרי החשמל של חברת סאוטר בולטים בשוק לאור עיצובם הנקי ומרשים. כל זאת ועוד, הופכים את מותג מוצרי החשמל סאוטר למותג פופולרי במיוחד בקרב בתים רבים בישראל.

היבואן הרשמי של מותג סאוטר בישראל זוהי חברת אלקטרה, כלומר, חברת אלקטרה היא למעשה האחראית לטיפול בלקוחות ישראליים הרוכשים מוצר מבית סאוטר. לכן, כל הדרכים ליצירת קשר יובילו בסופו של דבר אל אלקטרה.

במאמר זה נדון בכל הדרכים השונות ליצירת קשר עם שירות הלקוחות כגון: טלפון סאוטר, כתובת מייל לפניות ועוד. לאחר מכן נציג מספר שאלות נפוצות ותשובותיהן, ולבסוף, ניתן טיפ קטן בכל הנוגע להתנהלות מול שירות לקוחות סאוטר.

כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות סאוטר sauter

כפי שמיד נציג, ישנן אופציות רבות ומגוונות לפנייה לשירות הלקוחות של חברת סאוטר ישראל. המגוון הרחב מאפשר לכל אחד לבחור את דרך הפנייה הנוחה והמתאימה לו ביותר.

  1. ראשית, ניתן ליצור קשר באמצעות טלפון סאוטר sauter במספר: 073-2625600. ניתן להתקשר למוקד שירות הלקוחות בימים א' – ה' בין השעות 8:00 – 16:30, ביום ו' בין השעות 8:00 – 12:00.
  2. שימו לב שדרך פנייה זו עשויה להיות המהירה ביותר, שכן המענה הוא מיידי. אולם, ייתכן ותאלצו להמתין מספר דקות על הקו עד שנציג שירות יתפנה לסייע לכם. דרך זו מומלצת במיוחד אם מדובר בבעיה דחופה וכתוצאה מכך הינכם זקוקים לסיוע באופן המהיר ביותר.
  3. כמו כן, ניתן ליצור קשר באמצעות התכתבות בווטסאפ עם נציג במספר טלפון סאוטר 0526472427 . שימו לב שבתמונת הנושא של איש הקשר תראו את תמונת הלוגו של חברת "פל-רום" שהיא החברה האחראית על שירות ללקוחות סאוטר בישראל. שעות הפעילות של המוקד הן: ימים א' – ה' בין השעות 8:00 – 16:30, ביום ו' בין השעות 8:00 – 12:00. דרך פנייה זו עשויה להיות יעילה לא פחות מאשר פנייה באמצעות מוקד השירות הטלפוני.
  4. דרך נוספת לפנייה לשירות הלקוחות היא באמצעות כתיבת פנייה לכתובת המייל של החברה: agent@plrom.co.il. בשונה משתי דרכי הפנייה שהוצגו עד כה, התשובה שתקבלו באמצעות פנייה למייל לא תהיה מיידית, אולם סביר להניח שתשובה תתקבל בתוך 24 – 48 שעות.
  5. חשוב לזכור שפנייה לשירות לקוחות באמצעות תכתובת מייל מצריכה תיאור מדויק של הלקוח אודות הבעיה שבגינה הוא פונה לשירות הלקוחות. לכן, הקפידו לנסח מייל ברור ורהוט, כך שכבר התשובה הראשונית שתתקבל תהיה ממוקדת ועניינית. בנוסף, רצוי לצרף כבר מבעוד מועד מסמכים כגון: קבלה, אחריות ועוד, כבר בפנייה הראשונה.
  6. בנוסף לכל האמור לעיל, ניתן ליצור קשר עם החברה באמצעות פנייה בצ'אט בכל אחת מן הרשתות החברתיות. כאמור, תוכלו ליצור קשר באמצעות שליחת הודעה במסנג'ר (Messenger) בפייסבוק בעמוד הזה: https://www.facebook.com/sauter.il/ . לחלופין, תוכלו לשלוח הודעה בדיירקט (Direct) בעמוד האינסטגרם של החברה: https://www.instagram.com/sauter_israel/. פנייה לשירות הלקוחות באמצעות הרשתות החברתיות היא אמנם אפשרית, אולם מומלץ להעדיף את דרכי הפנייה הרגילות שכן הן מיועדות ומותאמות לשירות לקוחות.
  7. כמו כן, ניתן גם ליצור קשר באמצעות שליחת פקס למספר טלפון סאוטר: 073-2625611. אולם, זוהי דרך התקשרות מומלצת פחות מהאחרות שצוינו, ורלוונטית בעיקר ללקוחות אשר צריכים לצרף לבקשתם מסמכים.

שאלות ותשובות לגבי שירות לקוחות סאוטר sauter

שאלה: מהי חברת "פלרום" ומדוע שירות הלקוחות של סאוטר מופנה לחברה זו?

תשובה: סאוטר זהו מותג עולמי של מוצרי חשמל לבישול ואפייה. החברה הרשמית המייבאת את המוצרים של סאוטר היא חברת אלקטרה. "פלרום" זהו מוקד שירות הלקוחות של כל המותגים שבית אלקטרה מייבאים, ולכן זהו שירות הלקוחות הרשמי של סאוטר בישראל.

שאלה: הזמנתי מוצר חדש המצריך התקנה. כיצד אוכל לתאם את הגעתו של הטכנאי?

תשובה: ראשית, ניתן לתאם הגעה של טכנאי להתקנה באמצעות כל אחד מאמצעי ההתקשרות שהוזכרו לעיל. שנית, ניתן לתאם התקנה של מוצר חדש או מוצר קיים (תקלה) באמצעות הזנת שם וטלפון בקישור הבא: https://bit.ly/3XPVmpE לאחר שתזינו את פרטיכם, תקבלו קישור לטלפון הנייד בו תוכלו לבצע את התיאום באופן עצמאי ללא צורך בפנייה למוקד שירות הלקוחות.

שאלה: ישנה תקלה במוצר שברשותי והמוצר עדיין תחת תקופת אחריות. האם עליי לפנות לחברת סאוטר העולמית?

תשובה: יש לפנות לשירות הלקוחות "פלרום" באמצעות כל אחת מהדרכים שצויינו לעיל. אין טעם לנסות לפנות לחברת סאוטר העולמית, שכן המותג עצמו מפנה למפיץ ממנו רכשתם את המוצר, הלוא הוא אלקטרה בישראל.

שאלה: האם יש טלפון סאוטר sauter באמצעותו ניתן לקבל שירות 24/7?

תשובה: לפי אתר החברה לא קיים מוקד הפעיל 24/7, לכן יש להסתפק רק במוקדים הפעילים בשעות עבודה סטנדרטיות.

טיפ קטן לסיום על שירות לקוחות סאוטר

כאמור, מותג סאוטר הינו מותג פופולרי מאוד בישראל, ומכאן שמדובר במוקד שירות לקוחות פעיל ועמוס במיוחד. לכן, ככל והינכם יכולים לבצע פעולות מסוימות בעצמכם, כגון תיאום הגעה של טכנאי להתקנת מוצר חדש או קיים, מומלץ מאוד לעשות זאת. יחד עם זאת, גם אם נתקלתם בבעיה אחרת שאיננה מאפשרת פתרון עצמאי, אל תהססו וצרו קשר עם שירות הלקוחות בהקדם באמצעות כל אחת מהדרכים שצויינו מעלה.

צילום מסך של שירות לקוחות סאוטר - Sauter

סאוטר Sauter טופס יצירת קשר צילום מסך
סאוטר Sauter טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על סאוטר - Sauter?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סאוטר – Sauter אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם סאוטר – Sauter ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות סאוטר - Sauter

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6652 - סאוטר - Sauter לוגו
לוגו שירות לקוחות סאוטר - Sauter
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן