שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

סיבוס טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מזון ומשקאות » סיבוס טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של סיבוס – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של סיבוס.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

סיבוס – שירות לקוחות – טלפון

מספר הטלפון ליצירת קשר עם שירות לקוחות סיבוס: 1-700-70-11-30.

שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה': שעות 8:30-20:30. יום ו': שעות 8:30-13:00.

סיבוס – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של סיבוס מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.

סיבוס – שירות לקוחות דואר אלקטרוני – Email

שירות לקוחות סיבוס – כתובת דואר אלקטרוני: cs.il@sodexo.com.

סיבוס – שירות לקוחות צ'אט – Chat

יצירת קשר עם שירות לקוחות סיבוס באמצעות צ'אט: בקישור הזה.

סיבוס – שירות לקוחות ווצאפ – Whatsapp

יצירת קשר עם שירות לקוחות סיבוס באמצעות ווצאפ: בקישור הזה.

סיבוס – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות סיבוס בעמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

ניתן לפנות לשירות לקוחות סיבוס בפייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

סיבוס – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

ניתן לפנות לשירות לקוחות סיבוס בעמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.

סיבוס – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

ניתן לפנות לשירות לקוחות סיבוס בעמוד היוטיוב של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. הפתרונות שלנו
  2. הטבות ושוברים
  3. עזרה ותמיכה

סיבוס – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות סיבוס – כתובת דואר: המלאכה 5, ת.ד 8406. א.ת.פולג נתניה, מיקוד: 42507

פרטים על סיבוס

סיבוס היא חברה ישראלית המקשרת בין מסעדות ובין מעסיקים גדולים כמו חברות וארגונים. בתחילה עבדה החברה עם שוברים מנייר, אך בהמשך עברה לספק את שירותיה בעזרת כרטיסי הסעדה. כרטיסי ההסעדה של החברה ניתנים לטעינה על ידי המעסיקים, ועובדי החברות הלקוחות של סיבוס יכולים לנצל את הכסף הטעון על הכרטיס על מנת לרכוש אוכל וארוחות בבתי עסק ומסעדות הכלולים בהסכם.

חברת סיבוס מספקת שירותים ליותר מ-4,000 חברות ו-400,000 עובדים. את כרטיס ההסעדה ניתן לנצל ביותר מ-7,500 מסעדות ברחבי הארץ, בהזמנה במקום או במשלוח. בנוסף, ניתן לנצל את הכסף הטעון בכרטיסים על מנת לרכוש קופונים לקנייה במגוון רשתות ואתרים כמו שופרסל, ויקטורי, שוקיט, דרך היין ואתר יאמי.

עבור המסעדות העובדות עם סיבוס, מדובר בקבלת חשיפה נרחבת וגישה לעשרות אלפי לקוחות שמשתמשים מידי יום בכרטיס סיבוס. עבור החברות והארגונים החברים בסיבוס, מדובר בגישה למגוון רחב של מסעדות ברחבי הארץ, ופתרון הזנה פשוט ויעיל למאות ואלפי עובדים.

הצטרפות לשירותים שמציעה חברת סיבוס

  1. אם אתם חברות או ארגונים המעוניינים להצטרף ללקוחות חברת סיבוס, תוכלו ליצור קשר עם חברת סיבוס בטלפון 09-961-0600 בשלוחה מספר 1, או דרך הפקס במספר 09-950-0751.
  2. אם אתן מסעדות המעוניינות להצטרף לרשימת המסעדות הכלולות בהסכם עם סיבוס, תוכלו ליצור קשר עם החברה בסיבוס טלפון 09-961-0600 בשלוחה מספר 2, או בפקס במספר 09-950-0751.
  3. בנוסף, ניתן להצטרף לשירותי החברה גם בעזרת טופס מקוון באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.cibus-sodexo.co.il, או דרך צ'אט בוואטסאפ במספר הטלפון 052-334-3241.

עוד דרכים ליצור קשר עם שירות לקוחות סיבוס

  1. על מנת ליצור קשר עם נציגי השירות של סיבוס שירות לקוחות, ניתן להתקשר לסיבוס טלפון 1-700-70-11-30. מוקד השירות הטלפוני של סיבוס שירות לקוחות מספק מענה בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:30-20:30, ובימי שישי בין השעות 8:30-13:00. לחילופין, תוכלו לשלוח הודעות לוואטסאפ של החברה, בסיבוס טלפון 052-334-3241, שם תוכלו לקבל מענה על שאלות בסיסיות מן הבוט של סיבוס, או להיות מועברים לנציג שירות לשוחח עמו בצ'אט.
  2. בנוסף, באפשרותכם ליצור קשר עם נציגי השירות של החברה דרך כתובת המייל של סיבוס cs.il@codexo.com, או בכתובת המייל IsraelOffice@sodexo.com. כתובת משרדי החברה היא רחוב המלאכה 5, ת.ד 8406. א.ת. פולג נתניה, מיקוד 42507.
  3. תוכלו גם להיכנס לדף הפייסבוק של סיבוס בשם 'סיבוס סודסקו – Cibus Sodexo'. בדף הפייסבוק תוכלו להתעדכן במבצעים ועדכונים שונים על בתי עסק שונים, וכן תוכלו להשאיר הודעה פרטית לנציגי השירות של סיבוס שיוכלו לספק מענה לשאלותיכם.
  4. מלבד זאת, ניתן למצוא מידע נוסף אודות החברה, השירותים שהיא מספקת ודרכי התקשורת עמה באתר האינטרנט של סיבוס, בכתובת www.cibus-sodexo.co.il. באתר תוכלו ליצור קשר ישירות עם נציגי השירות של חברת סיבוס, בצ'אט של מוקד שירות הלקוחות. שעות הפעילות של המוקד הן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30-22:30, ובימי שישי בין השעות 9:00-15:00.

איך נשתמש בשירותים שמפעילה חברת סיבוס בתור עובדים

ראשית כל, תוכלו להשתמש בכרטיס ההסעדה של חברת סיבוס על מנת לשלם ישירות במסעדה. מלבד זאת, תוכלו  להוריד את אפליקציית סיבוס דרך חנות האפליקציות של גוגל או של אפל. דרך האפליקציה תוכלו להיכנס לאיזור האישי שלכם בעזרת שם המשתמש והסיסמה שלכם. ניתן להתחבר לאיזור האישי גם דרך אתר האינטרנט בכתובת mysodexo.co.il.

באזור האישי ניתן לראות את כל המסעדות באזור שלכם, להזמין משלוח או איסוף עצמי של מנות, וגם לקנות קופונים לקנייה ברשתות שונות. שם תוכלו גם לראות פרטי הזמנות קודמות, לשמור מסעדות מועדפות ועוד.

קניית קופונים מסיבוס לרכישה בחנויות ואתרים

באפשרותכם לעשות שימוש בכסף הטעון בכרטיסכם על מנת לרכוש קופונים לקנייה בחנויות וסופרים שונים. עליכם להיכנס באתר או באפליקציה לאזור 'איסוף עצמי', ולכתוב בשורת החיפוש את שם הרשת אליה תרצו לרכוש קופון. אז תוכלו לבחור את שווי הקופון שתרצו לרכוש, ולאחר הקנייה השובר יישלח אליכם ישירות למייל ולנייד המוגדרים במערכת.

רכישת השובר נעשית על חשבון התקציב היומי שניתן על ידי החברה, במקום ארוחה באותו היום. ניתן לרכוש שובר בסכום גבוה יותר מן התקציב היומי בהוספת פרטי כרטיס האשראי שלכם לחשבון סיבוס. במייל ובהודעת ה-SMS שתקבלו מסיבוס יופיע התוקף לשימוש אחרון בשובר, ובו ניתן לרכוש מוצרי מזון בלבד, לא מוצרי טבק או אלכוהול.

שימו לב כי ברשתות שופרסל, ויקטורי ו-BE, ניתן להציג את הברקוד על השובר בעת התשלום בבית העסק, אבל בדרך היין וברשת PM:AM ניתן לממש את הקופון בהזמנה באתר בלבד. למידע נוסף אודות סוגי הקופונים השונים שניתן לרכוש דרך סיבוס ודרכי המימוש שלהם, ניתן להתחבר לאתר סיבוס בכתובת https://bit.ly/3lBFjha.

שאלות על שירות לקוחות סיבוס

איך אני יכול ליצור קשר טלפוני עם סיבוס שירות לקוחות?

ניתן ליצור קשר עם נציגי השירות של חברת סיבוס דרך סיבוס טלפון 1-700-70-11-30, בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30-20:30 או בימי שישי בין השעות 8:30-13:00.

שאלה: אילו מוצרים אני יכול לרכוש עם שוברי הרכישה לחנויות ואתרים?

עם שוברי הרכישה שנקנו דרך סיבוס ניתן לרכוש מוצרי מזון בלבד.

איך אמצא את רשימת בתי העסק והמסעדות העובדים עם סיבוס?

ניתן למצוא את הרשימה המלאה של בתי העסק והמסעדות העובדים בשיתוף עם סיבוס דרך אתר האינטרנט של החברה, תחת לשונית 'מסעדות שעובדות עם סיבוס'.

האם ניתן להשתמש באפליקציית סיבוס גם דרך שעון חכם?

כן. ניתן להוריד את אפליקציית סיבוס גם לשעון החכם. שם ניתן לראות את יתרת התקציב שלכם, להפיק קוד לתשלום בבית העסק ולצפות בפירוט העסקאות הקודמות שלכם.

צילום מסך של שירות לקוחות סיבוס

סיבוס טופס יצירת קשר צילום מסך
סיבוס טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על סיבוס?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סיבוס אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם סיבוס ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות סיבוס

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5876 - סיבוס לוגו
לוגו שירות לקוחות סיבוס
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן