שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

עזריאלי – Azrieli טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » קניות » עזריאלי – Azrieli טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של עזריאלי – Azrieli – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות עזריאלי, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

עזריאלי – Azrieli – שירות לקוחות טלפון

לשירות לקוחות עזריאלי באמצעות מספר הטלפון הבא: 972-3-6081300

עזריאלי – Azrieli – שירות לקוחות צ'אט באתר

לשירות לקוחות עזריאלי באמצעות צ'אט באתר דרך הקישור הזה.

השירות פעיל בימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00

עזריאלי – Azrieli – שירות לקוחות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות עזריאלי באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.

עזריאלי – Azrieli – שירות לקוחות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של עזריאלי –contact@azrieli.com

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

עזריאלי – Azrieli – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

לשירות לקוחות עזריאלי באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

לשירות לקוחות עזריאלי באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

עזריאלי – Azrieli – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

לשירות לקוחות עזריאלי באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. קשרי משקיעים
  2. צור קשר
  3. הנהלה
  4. משרדים

עזריאלי – Azrieli – שירות לקוחות כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: מגדלי הוד השרון, ת.ד. 7343 רח' החרש 4
הוד השרון, 45240.

בקצרה אודות עזריאלי

קבוצת עזריאלי הינה חברת הנדל"ן הציבורית הגדולה ביותר בארץ. החברה הוקמה בשנת 1983 ובראשית דרכה הוכרה כזרוע הישראלית של פעילות הנדל"ן הבינלאומית שהוביל האדריכל הקנדי הישראלי דוד עזריאלי. הפרויקט הראשון של החברה היה בניית קניון איילון ברמת גן שנחשב באותה תקופה לקניון המשמעותי ביותר בישראל. בניית הקניון הושלמה בשנת 1985 ומאז החברה המשיכה להוביל פרויקטים משמעותיים בתחום הנדל"ן – בניית קניון הנגב בבאר שבע, קניון ירושלים ואת מגדלי עזריאלי שנחשבים למוקד העסקי הגדול והמשמעותי ביותר בישראל עד היום.

החברה עוסקת בעיקר בתחום הנדל"ן המניב ומפעילה מרכזי מסחר, מרכזי קניות, מרחבי דיור מוגן ושטחי השכרה למשרדים.  קניוני עזריאלי פרוסים ברחבי הארץ ותוכלו למצוא בהם מגוון רחב של חנויות ורשתות מובילות בתחומי טכנולוגיה, אופנה, תכשיטים, מוצרי יופי ועוד. מלבד החנויות בקניוני עזריאלי תוכלו למצוא גם מגוון פעילויות ואטרקציות, כמו קולנוע, מסעדות, פארקי משחקים ועוד.

עזריאלי אונליין – כל הדרכים ליצירת קשר

לקבוצת עזריאלי יש גם מערכת מודרנית של שירות לקוחות, כולל שירותי תשלומים וקבלת חשבוניות, שירותי אחריות ותיקונים למוצרים, ומגוון שירותי תמיכה טכנית ומידע ללקוחות. ריכזנו עבורכם את הדרכים ליצירת קשר עם עזריאלי אונליין טלפון:

  1.  עזריאלי אונליין טלפון – מספר המוקד הטלפוני הינו *8910.  שעות פעילות מוקד עזריאלי אונליין טלפון הינן – 9:00 – 17:00.
  2. עזריאלי אונליין טלפון אתר אינטרנט – ניתן ליצור קשר עם עזריאלי אונליין טלפון באתר האינטרנט הרשמי.
  3. עזריאלי אונליין טלפון דואר אלקטרוני – contact@azriali.com. קיימת כתובת מייל נוספת של מוקד התמיכה – supportazriali@digital.com
  4. עזריאלי אונליין טלפון כתובת לפניות הציבור – ניתן ליצור קשר עם עזריאלי אונליין טלפון גם באמצעות שליחת מכתבים למוקד פניות הציבור בכתובת מגדלי הוד השרון ת.ד 7343 רחוב החרש 4 הוד השרון 45240.
  5. עזריאלי אונליין טלפון צ'אט באתר האינטרנט – קיימת אפשרות ליצירת קשר עם עזריאלי אונליין טלפון גם באמצעות צ'אט עם אתר האינטרנט הרשמי. שעות פעילות הצ'אט הינן בימים ראשון – חמישי בין השעות 9:00 – 22:00 ובימיי שישי בין השעות 8:00 – 13:00.

עזריאלי אונליין טלפון – שאלות ותשובות

מהן עלויות ההזמנות של הרשת?

עזריאלי אונליין טלפון ורשת עזריאלי עושים ככל שביכולתם על מנת לספק משלוחים מהירים ובמחירים שונים לבחירת הלקוחות –

  • עלות משלוח 9.90 – עלות משלוח עבור חבילות הנשלחות ללוקרים ולנקודות איסוף ברחבי הארץ.  
  • 24.90 – עלות משלוח עבור שליח עד הבית.
  • 29.90 – 44.90 – עלות משלוח עבור חבילה חריגה המגיעה במשלוח עד הבית או עבור משלוח עד הבית המגיע בהובלה מיוחדת. חבילה חריגה הינה חבילה המגיעה במשלוח במשקל חריג, במידות חריגות או שכמות החבילות בו גדולה מ – 1.

כיצד ניתן להפעיל קופון הנחה?

כדי להנות מקופון הנחה עליכם להקליד את קוד הקופון שקיבלתם בסל הקניות במקום שבו כתוב המלל "יש לך קופון?". לאחר מכן לחצו על כפתור מימוש. תוכלו לממש את  הגיפטקארד בכל קניוני עזריאלי הפרוסים ברחבי הארץ. בנוסף, תוכלו לפצל את מימוש הגיפטקארד עבור מספר קניות עד לגמר הסכום הטעון בו. 

כיצד ניתן לבצע רכישה באתר?

רכישה באתר מתבצעת בכמה שלבים:

  • לחיצה על כפתור הוספה לסל עבור מוצר שאתם רוצים לרכוש.
  • לחיצה על כפתור "להמשך קניות לחץ כאן" אם אתם רוצים לחפש מוצרים נוספים.
  • לחיצה על כפתור "הסל שלי" אם סיימתם לחפש.
  • בחירת אופן משלוח המוצרים אליכם באמצעות לחיצה בעמוד "סל קניות – אופן אספקה".
  • לחיצה על כפתור "בצע הזמנה" והזנת פרטי אמצעי תשלום.
  • זהו ! המשלוח בדרך אליכם וכעת תקבלו בכתובת הדואר האלקטרוני שהשארתם את אישור ההזמנה.
  • מהו כפתור הקנייה המהירה?

כפתור הקנייה המהירה הינו כפתור שבאמצעותו תוכלו לבצע מעבר ישיר לסל הקניות שלכם. תחילה בוחרים את המוצר שאותו תרצו להזמין כולל מידה, דגם וצבע. לאחר מכן לחצו על כפתור הקנייה המהירה הממוקם בדף של אותו המוצר. לאחר הלחיצה על כפתור הקנייה המהירה תעברו לעמוד הסל שבו יש את המוצר שתהיו מעוניינים לרכוש.

כיצד ניתן להירשם לאתר?

ההרשמה לאתר Azriali.COM  יכולה להתבצע באמצעות גוגל, פייסבוק, חשבון אפל או חשבון אימייל. על מנת לבצע את ההרשמה תחילה יש ללחוץ על כפתור "היי אורח" המופיע בחלקו העליון של עמוד הבית באתר.  לאחר הלחיצה על כפתור "היי אורח" ייפתח עבורכם עמוד ההרשמה שבו תבחרו באפשרות "הרשמה" ותמלאו את פרטיכם האישיים. טרם סיום ההרשמה תקבלו קוד אימות בהודעת SMS למספר הטלפון הנייד.

מהי מדיניות ההחזרות של החברה?

במידה וקיבלתם מוצר שאינו תואם את רצונכם או שקיבלתם במשלוח מוצר פגום, תוכלו להחליפו, להחזירו או לבטל את הקנייה בכמה שלבים פשוטים. על מנת שהחברה תוכל לטפל בפנייתכם בהקדם עליכם לקחת בחשבון כי החזרת המוצר מתאפשרת עד 14 ימים ממועד קבלתו בהתאם לתקנות החוק להגנת הצרכן. על מנת למנוע אי נעימויות נבקש לוודא כי המוצר אינו נפגע בעקבות שימוש ושלא בוצע בו שימוש כזה או אחר כדוגמת חיבור לחשמל, לגז ולמים. בעת החזרת המוצר וודאו כי הוא חוזר בשלמותו עם כלל האביזרים הנלווים ונמצא באריזתו המקורית.

צילום מסך של שירות לקוחות עזריאלי - Azrieli

עזריאלי Azrieli טופס יצירת קשר צילום מסך
עזריאלי Azrieli טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על עזריאלי - Azrieli?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של עזריאלי – Azrieli אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם עזריאלי – Azrieli ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות עזריאלי - Azrieli

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

9 תגובות

  1. בוקר טוב,

    ביצעתי הזמנה דרך אתר של עזריאלי, מצ"ב פרטי ההזמנה.
    אציין כי המשלוח הגיע מוקדם מהתאריך המשוער.
    לצערי קיבלתי את השטיח לא בצבעים שרציתי וביקשתי , בתמונה ובתפריט מדובר שהשטיח בגוון אפור ובפועל כשפתחתי את השטיח הצבע שלו הינו בגוונים של כחול.
    כנל לגבי ההדום בתמונה ניתן לראות שההדום בצע שחור בפועל הוא בצבע אפור.
    בקשתי היא:
    1. להחזיר את השטיח .(השטיח היה עטוף בניילון כמובן שקרעתי את הניילון על מנת להשתמש בו )מעבר לזה מיד כשראיתי אותו גילגלתי אותו בחזרה והודעתי לשירות לגבי החזר המוצר עוד יום למחרת.
    2. ביצעתי הזמנה של 2 כורסאות לסלון , אני מבקשת לבטל את העסקה ולבצע החזר כספי טרם שליחת המוצר אליי.

    לצערי כל מה שהזמנתי לא תואם לתמונה.( אציין, שלא ניתן להשיג את השירות בטלפון שלחתי 3 הודעות כתובות ולא חוזרים אליי).-מספר הזמנה #010109871
    אשמח שתחזרו אליי בהקדם לביטול העסקה לנייד מספר 0506328115 מיטל

  2. אני הזמנתי ארונית בר..הגיע מהר…מאוד מרוצה!!
    תודה!!💞💞

  3. שלום חברים
    חייב לשתף אותכם במרמה מתוכננת של האתר הנלוז הזה
    שכנראה שם לו כשיטה להונות בעיקר מבוגרים
    לפני שנתיים הזמנתי דרך האתר שני שולחנות מתקפלים שיחד עלו לי כ450 שח
    לאחר שבוע בערך קבלתי רק שולחן אחד ולא עזר לי כלום. פשוט התעלמו מכל פניותי
    עברו שנתיים. ואני בתמימותי כי רבה. מזמין שני מגירונים ארון מגירות וכמבן הסיפור חוזר
    במדיוק מקבל רק אחד ואין עמי לדבר!!!!!
    ראו הוזהרתם!!!!!

  4. הזמנתי 3 קופסאות של מגבוני אגיס בכול קופסא 24 יחידות
    היום הגיע המשלוח רק עם קופסא אחת.
    הטלפון של שרות הלקוחות לא עונים…
    חייבו אותי על 3 קופסאות.
    אבקש לחזור אלי בהקדם בענין זה.
    רחל רשף
    0544947123

  5. לא קיבלתי את כול ההזמנה שלי
    רק חלק ממנה
    ושלמתי על הכול
    שרות הלקוחות לא עונה
    רחל
    0544947123

  6. יוליאן הרשקוביץ מגיב:
    לאחר ההזמנה של מזגן שלחתי לשירות לקוחות בקשה לקבלת מועד הספקה
    שום פניה לכל הגורמים של עזריאלי לא ענו כולל לשכת המנכ"ל או כל משרד
    ביקשתי לבדוק ביטול ההזמנה עקב מועד הספקה של 12 יום כאשר היום אני יכול לקבל את המוצר ביום אחד
    לא קיבלתי שום תגובה כאילו לא קיים אתר עזריאלי
    אני פונה כל חברים בפייסבוק ואתר YNET כך שהציבור חייב לדעת
    בהתאם לפסק הדין בת"א 44133-03-23 אני מבקש לכבדו גם עבורי

  7. אני רוצה להחזיר מוצר וכבר כמה ימים שאני שולחת מייל ולא מגיבים לי,
    גם בטלפון לא עונים
    ממש נוכלות

  8. אני הזמנתי מוצר מופיע במעקב הזמנה שסופק בפועל לא קיבלתי כלום ואף אחד לא חזר אליי.
    המייל שלכם באתר גם לא תקין אני ממש מבקשת שיחזרו אלי.
    0508658958

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1553 - עזריאלי - Azrieli לוגו
לוגו שירות לקוחות עזריאלי - Azrieli
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן