שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

פתאל – Fattal טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » תיירות » פתאל – Fattal טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של חברת התיירות והמלונות פתאל – Fattal – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות פתאל – Fattal, לשימושכם.

רשת מלונות פתאל מפעילה למעלה מ-200 בתי מלון בכ-20 מדינות ברחבי העולם, וביניהם מותגי המלונאות "פתאל", "הרודס", "לאונרדו", "מלונות U" ו-NYX.

פתאל מפעילה אתר הזמנות לבתי המלון של הרשת, כמו גם את אתר 'פתאל על הזמן', המציע מקומות לינה בהנחות למשתמשים המקדימים להזמין את החופשה שלהם.

בין מלונות החברה בישראל: מלון הרודס פאלאס אילת, מלון הרודס ויטאליס אילת, הרודס בוטיק אילת, לאונרדו קלאב אילת, לאונרדו רויאל ריזורט אילת, לאונרדו פריוילג' אילת, יו סאנרייז קלאב אילת-אילות, הרודס תל אביב, לאונרדו ביץ' תל אביב, לאונרדו ארט תל אביב, לאונרדו בוטיק תל אביב, לאונרדו סיטי טאוור רמת גן, רוטשילד 22 תל אביב, NYX תל אביב, לאונרדו ירושלים, לאונרדו פלאזה ירושלים, NYX ירושלים, לאונרדו פלאזה טבריה, לאונרדו קלאב טבריה, יו בוטיק כנרת טבריה, הרודס ים המלח, לאונרדו פלאזה ים המלח, הרודס הרצליה ו-NYX הרצליה.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

פתאל – Fattal – טלפון שירות לקוחות

  1. מוקד שירות לקוחות טלפוני: 03-5110000 זמין בשעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של פתאל: ימים א'- ה' בשעות: 18:00 – 8:30, ימי ו' בשעות: 13:00 – 8:30.
  2. ניתן ליצור קשר עם הנהלת הרשת בטלפון 03-6081888 או בפקס 03-9204266.
  3. לפניה אל מחלקת פניות אורחים רשתית ניתן לחייג לטלפון 03-6069937 או לשלוח פקס אל 03-9181911.

פתאל – Fattal – שירות באמצעות צ'אט

לקבלת שירות בצ'אט עם נציג – בקישור הזה.

פתאל – Fattal – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות פתאל באמצעות טופס ליצירת קשר באתר פתאל – בקישור הזה.
כמה קישורים שימושיים שיעזרו לכם:

  1. לעמוד שאלות נפוצות
  2. לעמוד אודות המלונות
  3. לבדיקה על ההזמנות שלי

פתאל – Fattal – שירות באמצעות וואטצפ – WhatsApp

שליחת הודעת Whatsapp לנציג במספר: 050-2020228.

שירות באמצעות וואטצפ זמין לשירותכם:

  • ימים א' – ה': 09:00 – 18:00
  • יום ו': 08:00 – 13:00

מומלץ לשמור את המספר בספר הטלפונים לפני שליחת ההודעה.

שירות לקוחות פתאל בפייסבוק וברשתות החברתיות

  1. ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פתאל בפייסבוק מכאן, שימו לב כי שעות הפעילות בפייסבוק לקבלת שירות הם בימים א' – ה': 08:30 – 18:00, יום ו': 08:30 – 13:00.
  2. לשליחת הודעה ישירה במסנג'ר
  3. לערוץ היוטיוב של פתאל

שירות לקוחות פתאל במייל

לפניה אל מחלקת פניות אורחים רשתית יש לשלוח מייל אל gr@fattal.co.il

פתאל – Fattal – פניות הציבור

כתובת למשלוח דואר: מגדל אלון 2 יגאל אלון 94 תל אביב, מיקוד 6789139.
הכתובת הישירה של שירות הלקוחות היא אשדוד, האורגים 24.

בקצרה אודות רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל, היא רשת המנהלת מספר רב של מלונות בישראל ובאירופה. מלונות פתאל מציעים לכם חוויות נופש ייחודיות, עם דילים בלעדיים. החופשות המוצעות על ידי רשת מלונות פתאל, הן מגוונות ומותאמות לכל, בהתאם לתקציב העומד לרשותכם. שירות לקוחות פתאל כאן לשירותכם ולנוחיותכם. השירות יוכל להציע לכם חופשה המותאמת לצורכיכם האישיים, בין אם מדובר בחופשה משפחתית, חופשה רומנטית, חופשה עסקית או כל חופשה אחרת.

השירות אותו תקבלו במלונות של רשת פתאל הוא השירות הגבוהה ביותר, ובכך מובטחת לכם חופשה מהנאה ומפנקת במיוחד. את המבצעים והדילים הזמינים עבורכם תוכלו למצוא באתר, הם מתעדכנים באופן יום יומי כך שמומלץ לבקר בו לעיתים תכופות. האתר נועד להקל עליכם גם על התהליכים המוקדמים של החופשה. באתר תוכלו למצוא את המלונות הזמינים עבורכם, ואת המחירים בהתאם. בנוסף לכך, האתר מאפשר לכם לבחור את המלון בהתאם לאזור בו אתם מעוניינים לנפוש.

כמו כן, עומדת בפניכם ההזדמנות להצטרף למועדון "פתאל וחברים" המאפשר לכם להנות ממגוון רחב של הטבות וחוויות שמלונות פתאל מספקים. דמי ההצטרפות עומדים על 150 ₪ למשך שנתיים. כחלק מההטבות, אתם תזכו ל10% הנחה במלונות פתאל, 20% הנחה לכבוד יום ההולדת שלכם, 20% הנחה ביום הנישואים, 15% הנחה בחודש אותו תבחרו ועוד שלל רב של הנחות.

שירות לקוחות פתאל – איך יוצרים קשר?

אם אתם מעוניינים ליצור קשר עם שירות לקוחות פתאל, לכל מטרה שהיא, עומדים לרשותכם מספר אפשרויות.

  1. אם תרצו ליצור קשר טלפוני, אתם תוכלו לעשות זאת דרך פתאל טלפון: 03-5110000. המוקד הטלפוני זמין בין השעות 18:00- 08:30 בימים א' עד ה'. בימי שישי המוקד זמין בין השעות 13:00- 08:30.
  2. כמו כן, כתובת הרשת היא: האורגים 24, אשדוד. קיימת גם מחלקת פניות אורחים רשתית, שמספרה הוא: 03-6081888, כתובת הפקס: 03-9204266, כתובת המייל: .gr@fattal.co.il  
  3. בנוסף לכך, רשת מלונות פתאל מציעה לכם שירות לקוחות דרך הwhatsapp לנוחיותכם. שירות זה מאפשר לכם לקבל מענה אנושי מהיר בכל הקשור בהזמנתכם, מידע אודות המלונות ופרטים נוספים אחרים. שעות הפעילות של שירות הwhatsapp זהות לשעות השירות הטלפוני. ההתחייבות למענה היא לשעה מרגע שליחת ההודעה, בכפוף לזמני הפעילות הקבועים. מספר שירות הוואצפ: 050-2020228.
  4. פתאל מאפשרת שירות לקוחות גם דרך הפייסבוק, שירות מומלץ לאור מהירות המענה. שעות הפעילות, כאמור, זהות לשעות פעילות המוקד הטלפוני, וההתחייבות למענה היא 4 שעות מרגע שליחת ההודעה בכפוף לשעות הפעילות.

שאלות נפוצות ששואלים את מוקד שירות לקוחות פתאל:

במידה ולא הצלחתם לקבל מענה מפתאל טלפון או משירות לקוחות פתאל, ייתכן ותמצאו מענה בשאלות ותשובות שריכזנו במיוחד עבורכם:

כיצד ניתן לשלם דרך האתר?

תשלום עבור כל הזמנה של חופשה במלון מתבצעת אך ורק בהגעה למלון עצמו, בחופשה שלכם. מטרת פרטי האשראי שאתם נדרשים לשלם באתר נעשית רק למטרות ביטחון.

איך משלמים במלון, בעת ההגעה?

ניתן לשלם בשני אופנים: ראשית, תוכלו לשלם במזומן. דרך חלופית תהיה לשלם באשראי, כאשר את התשלום ניתן לחלק לשניים עשר תשלומים ללא כל ריבית (זאת בהתאם לעלות ההזמנה). ואולם, יש לשים לב שבמידה ובחרתם לשלם במזומן אזי שעל הגורם המשלם להיות נוכח פיסית עם כרטיס האשראי דרכו התבצעה ההזמנה. אם הרכישה שלכם לא הגיעה ל2001 ₪ , אתם תהיו זכאים לחלק את התשלום לעד שישה תשלומים שווים ללא ריבית. אם עלות ההזמנה שלכם עולה על 2001 ₪ אזי שתהיו זכאים לעד שניים עשר תשלומים שווים ללא כל ריבית.

באיזה גילאים נחשבים "ילדים" ובאיזה "תינוקות" במלונות פתאל?

במלונות פתאל, ילד הוא מי שגילו נע בין שנתיים לשניים עשר שנים, כך שהמחיר עליו תלוי במלון ובמחירון שלו. תינוק לעניין זה הוא מי שגילו אינו עולה על שנתיים. עבור תינוק, הביטוח עומד על 55 שקלים ללילה.

באיזה שעה ניתן לקבל את החדר? ובאיזה שעה עלינו לעזוב את החדר?

שעת קבלת החדר במלונות פתאל היא בשעה 15:00 בימי חול, בחגים ושבתות שעת הקבלה עלולה להיות שונה ולכן מומלץ לבדוק את מדיניות המלון אליו אתם מגיעים. אתם תדרשו לעזוב את החדרים שלכם בשעה 11:00 בבוקר במהלך ימות השבוע, ובשבתות וחגים שעת העזיבה היא עד 14:00. כמובן, שאם תרצו להאריך את שהותכם במלון לעוד מספר ימים, אתם תוכלו לעשות זאת עם הגיעכם למלון. זאת, על בסיס מקום פנוי ותוספת של 150 ₪ בימי שבת.

האם דרך שירות לקוחות פתאל טלפון אני יכול לקבל את המבצעים שבאתר?

מבצעי פתאל, הם ייחודיים ונמצאים רק באתר להזמנה ישירה כך שלא ניתן להשיגן דרך פתאל טלפון. לכן, כאמור, מומלץ לבקר באתר באופן תמידי ובמידה ותדרשו לעזרה אתם מוזמנים ליצור קשר עם שירות לקוחות פתאל דרך הפרטים שפורטו למעלה.

אם החלטתי לעזוב את החדר שלי במוצ"ש, האם יגבו ממני כסף?

עזיבת החדר במוצ"ש עבור חלק מהאורחים יכולה להיות משמעותית בשל מניעים דתיים. ככל שבחבילת האירוח שרכשתם המלון מאפשר יציאה במוצאי שבת ללא עלות אזי תדעו שאתם זכאים להטבה זו. אולם, אן לא צוינה ההטבה תוכלו לצאת מנקודת הנחה שככל הנראה יגבו מכם על זמן שהות נוסף. כאמור, אם אתם מעוניינים להאריך את זמן השהייה שלכם תוכלו לפנות לקבלת המלון. ההארכה כאמור צלויה בתפוסה ותוספת תשלום.

מה זאת אומרת מלון "הכל כלול"?

מלונות הכוללים אירוח שבו "הכל כלול" הם מלונות המעניקים פינוקים ופנסיון מלא. בכל מלון הטבה זו מזכה בארוחות, טעימות ופעילויות שונות. תוכלו למצוא את המדיניות של המלון באתר שירות לקוחות פתאל, שם כלל ההצעות יפורטו בהרחבה.

צילום מסך של שירות לקוחות פתאל - Fattal

פתאל Fattal טופס יצירת קשר צילום מסך
פתאל Fattal טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על פתאל - Fattal?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פתאל – Fattal אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם פתאל – Fattal ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות פתאל - Fattal

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. ‏26 דצמבר, 2022

    לכבוד
    הנהלת רשת מלונות פתאל

    הנדון: בקשה לסיוע בעזרה חד פעמית לילדה שעברה ניתוח לב פתוח ומשפחתה במצוקה כלכלית

    הנהלת רשת מלונות פתאל מכובדת שלום וברכה,
    שמי לורה בושריה, תושבת חיפה. אני חברה של אישה מדהימה, אשת חינוך, נגנית צ'לו, עובדת בבית ספר יסודי בירושלים.
    מדובר באם חד הורית, המגדלת לבדה 2 בנות נערות.
    לפני שבועיים ביתה הבכורה, בת 14, עברה ניתוח לב פתוח (Truncus arteriosus) בבית חולים שניידר לילדים.
    כעת הילדה בבית, אט אט מחלימה, אך תהליך השיקום מורכב מאוד.
    הן גרות בירושלים, בשכונת קרית מנחם (שכונה במצב סוציו אקונומי נמוך) בקומה 4 ללא מעלית.
    הילדה אחרי ניתוח, מרגישה חלשה, כאבים, טרם התחילה פיזיותרפיה.

    ביום האחרון של חג החנוכה, אני פונה אליכם בפנייה נרגשת זו ומבקשת את עזרתכם למשפחה המדהימה.
    יהיה זה דבר אדיר שיחמם את ליבה החלש של הילדה ככל שתוכלו לאפשר חופשת הבראה לילדה ולשני מלווים עבורה(אמא ואחותה) בסה"כ 3 אנשים, במלונכם, לאפשר לה מנוחה והתאוששות פיסית ונפשית.
    הילדה תרגיש טוב יותר אחרי החופשה, תוכל להבריא יותר מהר ולחזור לשגרה מחוזקת ובריאה יותר.
    את כל הפרטים האישיים אמסור בהמשך, ככל שתוכלו להיעתר לבקשה זו. כל זאת מתוך רצון בשלב הזה לשמור על פרטיותה של המשפחה.

    בכבוד רב ובברכה,
    לורה בושריה
    0506214591
    larismak@gmail.com

  2. שלום וברכה
    חבל שאני צריך לכתוב את המכתב הזה , אבל נהרס לנו כל הביקור שלנו בבית המלון באשדוד בתאריכים 10.01.23 עד 15.01.23,בגלל כמה סיבות
    הסיבה העיקרית הייתה אי הנגישות לחדר אוכל בשבת. הבננו שבית המלון נגיש, ובגלל זה החלטנו להישאר שם בשבת 14.01.23. אשתי דליה (000775627) נכה (עיין נספח) וסבלנו מאד בהטעייה. בית המלון לא לגמרי נגיש
    מעלית השבת לא יורדת לחדר אוכל G. מעלית שבת יורדת ללובי L ולא הלאה . שתי המעליות האחרות ממשיכות לקומת G אבל מעלית שבת לא יורדת לשם!!!, אשתי נכה. דיווחנו ככה שהזמננו את הביקור. גם שהגענו ביום שלישי 10.01.23 הדגשנו עוד פעם את המצב.
    אד תבינו את ההלם שדיווחו לנו ביום ששי, רק אחרי ששאלנו בדלפק, שכל ארוחות שבת יהיו למטה בקומה G , לקומה שלשם המעלית לא תגיע!!
    מספר המדרגות מלובי L לחדר אוכל G הן 25!!! הציעו שבת גוי- סרבנו. סוף סוף ביקשתי שיביאו את כל הארוחות לחדרנו. לא יכולנו לבחור איזה מנות ואיזה כמות והאוכל היה קר ולא טעים. בסוף ביטלנו ההזמנה לקבל אוכל לארוחת צהריים בשבת!! יותר מהכל, אשתי דליה היתה תקועה בחדר כל השבת!!
    מעניין גם כן שבקומת R , שנמצא שם חדר אוכל שהשתמשו בו כל השבוע , ראיתי אנשים אוכלים שם בשבת אחרי הצהריים ,המעלית הייתה מגיעה לשם, בבקשה לברר לי את המצב שם ולמה לא יכולנו לאכול שם בשבת
    אני מבקש שלושה דברים:
    א) התנצלות מכם
    ב) שתשימו בפירוש הודעה באתר שבית המלון לא נגיש לגמרי, ולנכים שומרי שבת וחגים אין נגישות ישירה לחדר האוכל.
    ג) פצועיים מתאימים וגדולים בשביל האי נוחות שקרתה לנו בשבת בגלל המצב שנגרם לי ולאשתי בביקור אצלכם . זה המינימום שאתם יכולים לעשות
    בכבוד
    בנימין רבינוביץ 328884457

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1572 - פתאל - Fattal לוגו
לוגו שירות לקוחות פתאל - Fattal
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן