שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

קיווי קידס – KIWI טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » אופנה » קיווי קידס – KIWI טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של חברת האופנה לילדים ותינוקות קיווי – KIWI – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות קיווי – KIWI, לשימושכם.

קיווי – KIWI – שירות לקוחות טלפון

מוקד שירות לקוחות קיווי: 1-700-702-780

קיווי – KIWI – שירות לקוחות אתר אינטרנט

לשירות לקוחות קיווי באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.

קיווי – KIWI – שירות לקוחות פקס

לשירות לקוחות קיווי קידס ניתן להגיע דרך הפקס הבא 03-6814777

קיווי – KIWI – שירות לקוחות מייל – Gmail

לשירות לקוחות קיווי קידס במייל ניתן לשלוח מייל לכתובת הבאה service@kiwi-kids.co.il.

קיווי – KIWI – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

לשירות לקוחות קיווי קידס ניתן להגיע דרך עמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

לשירות לקוחות קיווי קידס ניתן להגיע דרך פייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.

קיווי – KIWI – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

לשירות לקוחות קיווי קידס ניתן להגיע דרך עמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. חנות באתר
  2. סניפים

בקצרה אודות קיווי קידס

רשת קיווי קידס היא רשת ביגוד המתמחה בייצור בגדים לילדים. קיווי קידס משווקים פריטי לבוש לילדים ולתינוקות, לילדים וילדות, ואף לתינוקות.  הרשת מציעה גם ליין ביגוד ייחודי, בגדים צנועים ואופנתיים לכל מי שמעוניין ללבוש אופנה עדכנית צנועה ונוחה. בין הפריטים של קיווי קידס תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים ואף יותר- מגוון חולצות וחליפות, אקססוריז, מכנסיים ושמלות.

כדי לשמור על חוויית הלקוח כחווייה מוצלחת ואיכותית, קיווי קידס שירות לקוחות מציעים מספר דרכי יצירת קשר עבור לקוחותיה ברחבי הארץ.
 שירות לקוחות קיווי קידס מתפרש על פני מוקד שירות עם מספר פקס לשליחת מסמכים, אתר אינטרנט עשיר, ואף כתובת מייל לנושאים מיוחדים. אם אתם לקוחות של חברת קיווי קידס ונתקלתם בבעיה הדורשת מענה מצוות הרשת, אנו ממליצים לקורא את השורות הבאות והן יעשו לכם סדר כיצד ניתן לפתור את הבעיה שלכם בצורה הכי נוחה ונעימה שיש.

כיצד כדאי לי ליצור קשר עם קיווי קידס שירות לקוחות?

רשת קיווי קידס השקיעה רבות כדי ליצור את הפלטפורמה הטובה ביותר ליצירת קשר עבור מגוון לקוחותיה. בשל כך היא בחרה להסדיר מספר רב של אפשרויות, כך שכל לקוח יוכל לבחור את הדרך הנוחה והמתאימה לו ביותר. לדוגמה, לקוחות אשר מנהלים אורח חיים עמוס והיו רוצים למצוא מענה מהיר לבעיה שלהם מבלי להשקיע בכך זמן רב, יוכלו בפשטות לשלוח מייל עם תיאור מהות הפניה לכתובת מייל ייעודית. כך הם יוכלו להיות בטוחים שהבעיה שלהם תקבל פתרון, מבלי שיצטרכו להשקיע מאמץ רב כלל וכלל.
נכון להיום אין מספר טלפון קיווי קידס, אך ניתן ליצור קשר עם הרשת בדרכים אחרות.
להלן דרכי ההתקשרות השונות:

  1. לפניות בנושא שירות לקוחות ניתן לכתוב מייל לכתובת הבאה- service@kiwi-kids.co.il
  2. במקום שיחה למספר טלפון קיווי קידס, השתמשו במספר פקס של חברת קיווי קידס לשליחת מסמכים ופרטים נוספים- 03-6830620
  3. לפניות בנושא נגישות קיים רכז ייעודי שאיתו ניתן לתקשר באמצעות כתובת מייל ייעודית- yaakov@kiwi-kids.co.il  או לחילופים במספר הפקס 03-6814777
  4. לקוחות המעוניינים בפתרון לבעיה שעלתה להם באחד הסניפים ברחבי הארץ, יכולים להתקשר למספר טלפון קיווי קידס של הסניף הספציפי, והם יפנו אותם לגורמים הרלוונטיים.

חשוב לציין כי אתר האינטרנט של החברה מכיל רכיב "אזור אישי" נוח למדי. בכניסה/הרשמה לחשבון האישי, תוכלו לנהל את שלל ההזמנות והרכישות שלכם בנוחות ובקלות היישר מהנייד, ללא צורך להתקשר למספר טלפון קיווי קידס.

שאלות על קיווי קידס

אם קניתי לבת שלי שמלה מקיווי קידס, ובטרם פתחתי את האריזה החלטתי שאיני מעוניינת בה בעצם. מה אוכל לעשות?

בדיוק לשם כך קיימת האופציה להחזיר/ לבטל קנייה. רשת קיווי קידס מאפשרת לכלל לקוחותיה להחזיר מוצרים שרכשו בסניפי ברחבי הארץ או באתר. תנאי להחזרת המוצר הוא שלא עברו 14 יום ממעמד הרכישה, ובתנאי שהתווית המקורית עוד קיימת על הפריט. בהחזרת המוצר תוכלו להשתמש בזיכוי כדי לקנות פריטים אחרים מהחנות, או לחילופין תוכלו לקבל את הסכום בחזרה לכרטיס האשראי ממנו בוצעה העסקה.

אני לקוחה קבועה המשתמשת באזור האישי שלי באתר כדי לבצע הזמנות. הפעם, קיבלתי משלוח עם פריטים לא שלי! מי יכול לטפל בבעיה הזו?

כדאי ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות באזור האישי באתר. בתחתית מסך הבית תמצאי צ'אט, ובלחיצה על "משלוח שגוי" בתפריט תמלאי את פרטי המקרה. במילוי הפרטים תידרשי להכניס את השם המלא המופיע על חשבונית ההזמנה שלך, כדי שיוכלו לאתר אותה ולשלוח אותה אלייך כמה שיותר מהר. בכל מקרה, בטרם פנית למוקד הלקוחות מומלץ להיכנס ללשונית "הזמנות" באזור האישי שלך באתר. כך תוכלי לוודא תחילה שאכן נעשתה טעות ושלא נעשתה שום הזמנה שכזו מהחשבון האישי שלך ללא ידיעתך, על ידי בן משפחה אחר לדוגמה. אם בכל זאת תרגישי שלא קיבלת מענה, תוכלי ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל.

ברצוני להתלונן על יחס מחפיר שקיבלתי מאחד העובדים בסניף של קיווי קידס במרכז הארץ. למי עליי לפנות?

במקרה שכזה, כדאי ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות בכתובת המייל הייעודית service@kiwi-kids.co.il . בגוף המייל כדאי לכתוב את פרטי המקרה, את שם הסניף ואת שם העובד אם ידוע לכם. דבר נוסך ומשמעותי הוא ציון מועד התקרית, כך שצוות החברה יוכל לברר בדיוק מה התרחש שם באותה העת. רשת קיווי קידס רואה בצורה חמורה מאוד כל התייחסות לא מכובדת של עובדיה, ועל כן תוכלו להיות בטוחים שהנושא יטופל מהשורש. יתר על כן, כדאי להוסיף בגוף המייל את הפרטים שלכם ואמצעי התקשרות, כדי שיוכלו לעדכן אתכם בהמשך הטיפול במקרה שלכם.

רגע לפני שתיצרו קשר עם שירות לקוחות קיווי קידס

שירות לקוחות עלול להיות מאיים אם לא יודעים כיצד לגשת אליו בצורה הנכונה שתתאים למקרה שלכם. כדי למקסם את השירות שתקבלו מחברת קיווי קידס, מומלץ להיכנס תחילה לאתר האינטרנט https://kiwi-kids.co.il/ ולעיין שם בלשוניות השונות. אם אתם לקוחות חוזרים, המשתמשים רבות ברשת קיווי, כדאי ליצור חשבון אישי באתר שלהם. זהו טיפ משמעותי שכן באמצעות האזור האישי באתר תוכלו לנהל את פרטי החשבון שלכם, את ההזמנות והמשלוחים שביצעתם, ועוד.

לא רק זאת, אלא שבכניסה לאזור האישי קופץ בתחתית האתר חלון נוסף המיועד לשירות לקוחות- זהו למעשה צ'אט אינטרנטי שיכול לתת מענה לנושאי שירות שונים. הצ'אט באתר מונה מספר אופציות לנושאים שונים כגון ביטול משלוח, החזרת הזמנה, מוצר פגום ועוד. בכל מקרה, אם אתם נתקלים בבעיה שקרתה לכם עם פריט של חברת קיווי קידס, שימרו על פרטי ההזמנה והתקרית כדי שתוכלו לדווח עליהם למוקד שירות הלקוחות. כך תבטיחו לעצמכם מענה ממוקד, מהיר ויעיל.

צילום מסך של שירות לקוחות קיווי קידס - KIWI

קיווי קידס KIWI טופס יצירת קשר צילום מסך
קיווי קידס KIWI טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על קיווי קידס - KIWI?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קיווי קידס – KIWI אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם קיווי קידס – KIWI ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות קיווי קידס - KIWI

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. Kiwi שירות על הפנים יחס מזלזל ולא אקנה שם יותר
    הרגשתי שאני והמשפחה שלי לא רצויים קניון עיר ימים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2567 - קיווי קידס - KIWI לוגו
לוגו שירות לקוחות קיווי קידס - KIWI
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן