שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

Be – בי פארם בתי מרקחת טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » קניות » Be – בי פארם בתי מרקחת טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של רשת בתי המרקחת Be (בי פארם של שופרסל) – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות Be, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

Be – בי פארם – בתי מרקחת – טלפון

מוקד שירות טלפוני Be – בי פארם – 1-800-071-060.

שעות פעילות המוקד בימים א'-ה': 9:00-20:00 | ו' וערבי חג: 9:00-13:00

מוקד שירות לקוחות – מספר פקס – 03-9480906.

Be – בי פארם – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות פניות הציבור של Be – בי פארם באמצעות אתר האינטרנט – בקישור הזה.

Be – בי פארם – פניות הציבור- כתובת דואר

כתובת למשלוח מכתבים: המלאכה 5, נתניה.

Be- בי פארם- שירות לקוחות באמצעות פייסבוק- Facebook

ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של בי פארם באמצעות דף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

Be- בי פארם- שירות לקוחות באמצעות יוטיוב- Youtube

ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של בי פארם באמצעות ערוץ היוטיוב של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם ביצירת קשר:

  1. קריירה
  2. סניפים
  3. נגישות
  4. תקנונים/
    שירות לקוחות

צילום מסך של שירות לקוחות Be - בי פארם בתי מרקחת

Be בי פארם בתי מרקחת טופס יצירת קשר צילום מסך
Be בי פארם בתי מרקחת טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על Be - בי פארם בתי מרקחת?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של Be – בי פארם בתי מרקחת אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם Be – בי פארם בתי מרקחת ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות Be - בי פארם בתי מרקחת

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

16 תגובות

  1. שלום לכם,
    סניף Bפארם ברמת השרון אוסינשקין , בית המרקחת,
    ביום שלישי 20.12 שעה 18.00 בערך ניגשתי לסניף הזה קיבלה אותי הרוקחת וביקשתי לרכוש זריקה שרשומה לי מרשם מכבי, הרוקחת אמרה שאין לה כרגע והיא תזמין אותה. אמרתי שאגיע ביום שישי 23.12, ואכן הגעתי לקבל את התרופה , קיבלה אותי רוקחת שטענה שהיא ורק היא רשאית להזמין והזריקה לא הוזמנה!!! כש טענתי מדוע נאמר לי כך , מסרה שהרוקחת ששירתה אותי אינה מוסמכת ולא הזמינה את התרופה,
    למותר לציין שהדברים נאמרו לא בנעימות ( בלשון המעטה) ושאני מאוכזב קשות מרמת השירות של אותה "אחראית"
    מצפה להתייחסות.

  2. טפו על שירות שלכם בסניף בית חולים וולפסון ,לצערי ביקרתי לשמה לקנות תרופות ומתברר על ידי קופאית חוצפנית בחורה צעירה שהרוקח בהפסקת אוכל אין לי בעיה עם זה שהוא באוכל אבל אני כלקוח שלכם שרוצה לקנות תרופות לא צריך לחכות לו שיסיים לאכול ,החיסחון שלכם בכח אדם של שקל וחצי לא צריך להשפיעה על אכות השירות,

  3. ביום חמישי 23.3.23 בסביבבות השעה 12:30 נכנסתי לבית המרקחת של סניף בי ברחוב רמבם 1 הרצליה. ביקשתי לקבל תרופות מרשם שלי מקופת חולים כללית: ליפיטור 40 ו לוסק. הרוקחת רלי לוי טענה שאין להם ליפיטור במלאי והציע התרופה תחליפית. כיוון שהופנתי לבית מרקחת זה, לאחר שהרוקח בסניף שאני שייך לו (מוריה רמה"ש) בדק במחשב ומצא שבסניף בי יש מלאי של התרופה.
    ביקשתי שתבדוק שוב . לאחר דקות ספורות חזרה הרוקחת עם קופסה אחת של כדורים ואמרה שזה כל שמצאה???.
    מרגע זה התגובות של הרוקחת הפכו נרגונות ולא נעימות בלשון המעטה. כשסיימתי לקבל שירות אמרתי לרוקחת שהיא לא בסדר.
    כמובן שזה העלה את חמתה והגיבה בצורה לא יפה. הודעתי לה כי אני אתלונן על התנהגותה אך היא השיבה בזלזול שזה לא מעניין אותה.
    אני שואל למה לאמר שאין כשיש?
    למה לנהוג בגסות רוח כלפי לקוח מבוגר?

  4. שלום רב. ב29.03.23 ביקרתי סניף שלbe ב רח' הרצל ב חיפה. רכשתי כמה פריטים לבניהם ויטמינים של חברת הדס. למחרת פתחתי קופסה הופתעתי שמכסה פתוח וחסר בערך חצי מהתכולת האריזה.
    כמובן שלא שמרתי חשבונית. אבל יש לי מספר שובר של כ"א. מאכזב מאוד, שילמתי 84 שקלים ואזרוק …..

  5. הייתי בסניף כרכור,שירות אפס לא נותנים יחס ללקוחות.
    שאלתי עובדת על מה היא ממליצה לי משהו לעור ,היא לא עזרה לי בכלל,ישבה על הטלפון כל הזמן.בבקשה לשפר את זה

  6. הרוקחים שלכם בעיקר בסניף שעין שמר, משקרים ללא בושה פעם אחר פעם. הגעתי לרכוש לאבי ליפיטור 40 מג, נאמר לי שאין במלאי כאשר באתר של כללית מופיע שישנו מלאי מלא מהתרופה הזו.. שירות מגעיל ומבחיל. תתביישו לכם מדובר בחיים של אדם קשיש, כאשר רק התרופה הזו לא גורמת לו לתופעות לוואי. אגב זו אינה הפעם הראשונה שהם נתפסים בשקר ולא רק בנוגע לתרופה הזו.
    תלמדו מסופר פארם, הרבה יותר אנושיים. לא נכנסת אליכם יותר ואני בטוחה שאני לא היחידה שמתלוננת. שיהיה לכם לבריאות…

  7. לאור העובדה שבסניף BE בבני ברק מנסים להסתיר את הנשים בתוויות של המוצרים שנמכרים שם, לא אקנה יותר ב-BE וגם אעשה ככל יכולתי ךהפיץ את הסיפור על כך שהחברה נכנעת להדרת הנשים החרדית הפסולה. להדרת נשים במרחב הציבורי אין שום קשר ליהדות. זה מבוסס אך ורק על שינאת נשים ומיזוגניה.

  8. חווית קנייה מזעזעת מצד בית המרקחת רוקחת מזלזלת ומדברת בצורה מגעילה בטוח לא אחזור לbe אחוזה 114

  9. לא להתקרב לסניף קניון סירקין
    הגעתי לקופה עם מוצר שעליו מחיר מסוים בקופה הוא עבר לה במחיר אחר ולא רצתה להוריד את ההפרש בטענה שזה המחיר וכל שאר המוצרים במדף מתומחרים אחרת
    מי שיודע את החןק במדינה יודע שזה לא עובד ככה והמחיר הנקוב הוא המחיר שהלקוח צריך לשלם
    הגיעה המנהלת וקילפה את המדבקה מול הפנים שלי וזרקה אותה ואמרה שהמחיר הוא מה שעובר בקופה!
    פשוט חוצפה! חבל שלא צילמתי את המחיר לפני שקילפה אותו

  10. שירות מזלזל , יחס מגעיל בלשון המעטה. מישהו לפי מה שראיתי בתג שלו ( כי הוא לא הסכים למסור את שמו) פואד נאסר "רוקח" בקניון חיפה ב be. דיבר בצורה מזעזעת, רוקח כזה לא מקומו בבית מרקחת ולא בשום מקום שצריך לשרת לקוחות. התבלבל בתרופות, שיקר על עלות התרופה ובסוף גם קילל. פשוט גועל נפש.

  11. הייתי בחנות בי באיכילוב אני בעלת נכות עם תעודה של פטור מתור הקופאית אמרה שאצלם לא מכבדים את הפטור ושלחה אותי לעמוד אחרי עשרה אנשים מציינת שזה לא חוקי זה בית מרקחת פרטי והחוק מחייב לכבד את התעודה השארתי את המוצר יצאתי בבושת פנים אחרי ויכוח סוער מאוכזבת מאוד פשוט בושה.

  12. סניף איכילוב בית מרקחת שירות מזעזע !!!!!יחס מעליב!!!!! של גב׳ נכבדה! יצאתי חזרה והלכתי לסופר פארם .

  13. שרות מזלזל יחס גרוע מאוד של מנהלת קוסמטיקה פשוט היה לא אפשרי להגיע למנהלת ולכן לא פגשתי אותה
    קניתי בושם צרוטי 1881 שהיה במבצע בתאריך 01/08/23 בסניף מבנה אזור התעשיה חולון לאחר יום אשתי פתחה את בושם צ'רוטי 1881 המוצר היה במצב גרוע קורזיה על המכסה, ואריזה(קופסת הקרטון)חלק הפנימי של האריזה היה דביק ניגשתי בתאריך 03/08/23 בצהריים במטרה להחליף את הבושם המוכרת אמרה בגלל שזה פתוח אי אפשר להחליף אמרתי מה הקשר בכדי לראותאת הבושם ומצבו אין דרך אחרת חייבים לפתוח את האריזה, בקשה שהמתין לאחר מספר דקות חזרה ואמרה המנהלת לא מאשרת להחליף את הבושם שאני יפנה לשרות לקוחות ולא יכולתי למצוא את המנהלת ואף עובד של הסניף לא הסכים לומר היכן המנהלת מפחד
    יצרתי קשר עם שרות לקוחות ואני עדיין ממתין למענה למעלה מ – שעתיים ואחת עשרה דקות

  14. בבחת המרקחת סניף בי פינת ויצמן כצנלסון רוקח אחראי ערבי שלא מוכן לתת שירות לנשים ומתייחס בצורה משפילה.
    הייתי עכשיו .לקחתי מספר ופניתי אליו כי לא היה אף אחד בתור. הוא התחיל לצעוק עלי לשבת . כשאמרתי לו שאני מעדיפה לעמוד ונתן לי הוראה לעמוד מעבר לקו. אמרתי לו שאני מעבר לקו .בתגובה הוא התחיל לצעוק שאלך לעזאזאל …ושאני לא אקבל שירות ושאני אלך מבית המרקחת. אמרתי לו שהוא עושה משהו לא חוקי. בבקשה תביאו רוקחת דוברת עברית ושירותית. לא צריך להעסיק מי שלא נותן שירות לצרכנים.
    אגב גם המוכרניות שמעו אותו מקלל.

  15. שלום. מקווה שמישהו מתייחס לתלונות האלה. בסניף קניון עופר ברחובות, ר"ח ביל"ו 2 יש רוקח אחראי שעושה טובה שהוא חי. צריך לקרוא לו שיבוא לדלפק ואז הוא מגיע עם פרצוף כועס. סליחה באמת שהפרעתי לך באמצע הטיקטוק בערבית… וכשאמרתי לו בשיא הנימוס שזה לא נעים, הוא צעק עלי שזה מה שיש. כמו איזה גאנגסר. מקווה מאד שהמצב יטופל . אם האיש לא אוהב אנשים , שלא יעבוד בשירות לקוחות ! לא עשיתי לו שום דבר רע ! אני תמיד מחייכת, אומרת תודה ובבקשה, אבל ההתנהגות שלו נמאסה ומגעילה. לטיפולכם. אני נאלצת לקנות הרבה תרופות לאבא שלי והיחס שלו מזעזע . הלוואי שלא אצטרך לראות יותר את הפרצוף שלו בבית המרקחת הזה. תודה

  16. סניף ראש פינה
    יום שישי 29.9 ערב חג שעה 14:30.
    רוקח פוגע ומזלזל, יחס משפיל ביותר לפוסט טראומטי שבא לקבל את התרופות הפסיכיאטריות שנרשמו עבורו.
    הלקוח חזר הביתה בוכה עם התקף חרדה קשה בעקבות יחס הרוקח שצעק עליו מול כולם כי אמר שהתרופות יורדות בהוראת קבע של מכבי, שזו האמת, שנתיים אני אוספת עבורו את התרופות מעולם לא נדרשתי לשלם זה תמיד היה בהוראת קבע שקיימת עד לרגע זה כולל, הלקוח מתקיים מ 3,900 שקל בחודש ונדרש בצעקות לשלם או שיבטל את הקנייה. בושו לכם שאלו פניכם.
    פעם נוספת שזה יקרה ואתם תהיו בכל ערוצי הטלוויזיה, הבטחה שלי. אתם רושמים למטה שרות אדיב??? חחחחחח אתם לא יודעים מה זה מינימום של שרות אם אתם מעסיקים עובד שכזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

568 - Be - בי פארם בתי מרקחת לוגו
לוגו שירות לקוחות Be - בי פארם בתי מרקחת
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן