שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

LG – אל ג'י טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » LG – אל ג'י טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של חברת LG – אל ג'י – המייצרת מוצרי חשמל כגון סמארטפונים, מסכי מחשב, מסכי טלויזיה, מקררים, מכונות כביסה, שואבי אבק ומזגנים חדשניים.

כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות LG, לשימושכם.

יש לשים לב: המשווקת הרשמית של חברת LG בארץ היא קבוצת ברימאג – BRIMAG ולכן שירות הלקוחות עבור חברת LG יינתן על ידי חברת ברימאג.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

LG – אל ג'י – טלפון לקבלת שירות לקוחות

ישנם מספר טלפונים לקבלת שירות לקוחות עבור מוצרי LG, ולכן יש לבחור את הטלפון המתאים על פי הקטגוריה:

  1. להגעה אל נציג של LG בטלפון: 1-700-50-60-54
  2. מוקד שירות הלקוחות ברימאג עבור מוצרי צריכה ביתיים (יבואנית LG בארץ) – 8404* או 03-6530200
  3. לקבלת שירות עבור מוצרי מדיה יש לחייג אל ח.י. אלקטרוניקה 1-700-70-11-15
  4. לקבלת שירות עבור מוצרי סלולר יש לחייג אל רונלייט במספר 04-998-5919
  5. בנושא של מערכות מיזוג אוויר יש לחייג אל ברימג מערכות בטלפון 1-700-50-22-11

LG – אל ג'י – שירות באמצעות וואטצפ – WhatsApp

  1. עבור מוצרי צריכה ביתיים ניתן לשלוח הודעת וואטסאפ למספר 052-882-8404
  2. לשירות לקוחות אל ג'י בנושא מוצרי מדיה באמצעות וואטצפ יש לשלוח הודעה למספר: 052-444-2649.

LG – אל ג'י – אתר אינטרנט

  1. לשירות לקוחות אל ג'י באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה.
  2. עבור מוצרי צריכה ביתיים יש לעבור לכאן
  3. עבור מוצרי מדיה של LG יש לעבור לכאן
  4. עבור מוצרי סלולר של LG יש לעבור לכאן
  5. עבור מערכות מיזוג אוויר של LG עברו לפה

LG – אל ג'י – פניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים אל ג'י: יוסף ספיר 6, ראשון לציון.

שירות לקוחות LG בסניפים באמצעות הגעה פיזית

ניתן להגיע פיזית לקבלת שירות לקוחות בנושא מוצרי צריכה ביתיים של LG לאחת מהכתובות הבאות:

  • סניף במרכז – הבנאי 12, חולון
  • סניף בצפון – ההסתדרות 88, חיפה
  • סניף בדרום – הנגרים 4, באר שבע
  • סניף בירושלים – כנפי נשרים 24, ירושלים
  • סניף באילת – הבנאי 3, אילת

חברת LG מהגדולות בעולם למוצרי אלקטרוניקה

חברתLG  הינה אחת מחברות המוצרים האלקטרוניים הגדולות והמוכרות בעולם. החברה מייצרת עשרות סוגים של מוצרי אלקטרוניקה מגוונים: החל ממכשירים סלולריים שונים, טלוויזיות, מכונות כביסה, ומוצרי חשמל שונים רבים. במדינת ישראל מוצרי החברה משווקים בכלל חנויות האלקטרוניקה הקטנות והגדולות והרשתות המוכרות.

 בנוסף חברת LG מציעה שירותי תיקונים ומעבדה שונים במעבדות מורשות מטעם החברה, הממוקמות במספר נקודות ברחבי הארץ.

תיקונים, שירותי מעבדה שירות לקוחות LG

חברת אל ג'י מציעה כאמור שירותי מעבדה במעבדות מורשות מטעמה. שירותי התיקון נחלקים לשניים: תיקוני מוצרי חשמל גדולים ותיקוני מכשירים סלולריים למיניהם. על מנת לתאם תיקון למכשירם הסלולרי או למכשיר חשמלי יש ליצור קשר עם חברת אל ג'י. יצירת קשר עם החברה אפשרית במספר דרכים, בהתאם לנוחות הלקוח:

  1. יצירת קשר טלפונית עם שירות הלקוחות LG: דרך המרכז הטלפוני הראשי במספר 1-700-50-60-54. בימים ראשון עד חמישי
  2. יצירת קשר דרך המוקד הסלולרי במספר 04-998-5919
  3. יצירת קשר דרך שירות ה-WhatsApp – 052-444-2649.
  4. לקבלת תמיכה טכנית בכל הנוגע לטלפונים סלולריים של החברה ניתן לפנות לחברת רונלייט ולהגיע אל דף התמיכה הטכנית של החברה.
  5. לחברת LG מספר מוקדי תמיכה אליהם ניתן להגיע בעת הצורך ולאחר תיאום עם נציג שירות.

שירות לקוחות אל ג'י – שאלות ותשובות

כיצד ניתן ליצור קשר עם החברה דרך הרשתות החברתיות?

ניתן ליצור קשר עם נציגי חברת אל ג'י דרך עמוד הפייסבוק הרשמי של החברה.

היכן ניתן למצוא רשימת מרכזי שירות ותיקון של LG?

באתר הרשמי של חברת LG ניתן למצוא רשימה מסודרת של כלל סניפי ונקודות המכירה והתיקון של החברה.

היכן ניתן לצפות בפרטים טכניים של מוצרי חשמל ומכשירים סלולריים?

בתחתית אתר האינטרנט הרשמי של אל ג'י ניתן למצוא לשונית בה אפשר לראות את כלל המפרטים הטכניים וההסברים אודות כל המכשירים החשמליים ומוצרי הסלולר של החברה. מומלץ להיעזר בלשונית זו על מנת לפתור בעיות שכיחות או על מנת להבין כיצד להשתמש במכשירים בצורה הטובה ביותר ומבלי להמתין לנציג.

קטלוג המוצרים השלם באתר – כל הפרטים כולל המפרט הטכני

כפי שנאמר, באתר הרשמי של LG ישראל ניתן לצפות בכלל המוצרים ובקטלוג השלם. כך תוכלו להשוות בין מכשירי חשמל שונים ולהבין מה המכשיר הנכון והמותאם עבורכם בהתאם לצרכים שלכם, למפרט הטכני ולמחיר.

למשל בטקגוריית "כל מכונות הכביסה" תוכלו לצפות בכלל מכונות הכביסה שמיוצרות ומשווקות ע"י אל ג'י ישראל. תחת כל מכונה תוכלו לראות את הקיבולת שלה, את התכונות המיוחדות שברשותה, את מימדיה וגודלה, וכמובן תוכלו לצפות בתמונות של כל מכשיר, ולראות אם המראה החיצוני של אותו מכשיר יתאים לביתכם. באתר מוצגים גם סרטונים שונים של המוצרים, כך שתוכלו לראות במו עיניכם כיצד המכונה פועלת או כיצד המכשיר נראה.

מתחת לכל קטגוריה תוכלו למצוא טבלה המשווה בין הדגמים השונים בהתאם לקריטריונים שונים, וביניהם המפרט הטכני של המכונה. כמו כן תוכלו לקרוא ביקורות של גולשים ולראות כיצד ניתן לרכוש כל אחד ממוצרי החשמל, באחת החנויות הרשמיות של אל ג'י בארץ.

LG לעסקים – פועלים לטובת בעלי העסקים

מעבר ללקוחות הפרטיים, חברת LG מציעה שירות לקוחות לעסקים. בתי העסק השונים העובדים עם חברת אל ג'י נהנים ממכשירי חשמל, מערכות בידור ביתיות ותקשורת ניידת שונה ומפותחת.

בנוסף לכך חברת אל ג'י מציעה פתרונות מיזוג וחימום המתאימים גם לעסקים ומפעלים ולא רק לבתים פרטיים. פתרונות האנרגיה של LG  ידידותיות לסביבה, חסכוניות, ומפחיתות באופן משמעותי את פליטת הגזים הרעילים לכדור הארץ. זוהי השנה החמישית בה חברת אל ג'י זוכה להוקרה מטעם איגוד בתחום מיזוג האוויר, חימום וקירור, בזכות פתרונות המיזוג היוקרתיים והמתקדמים של החברה.

חברת אל ג'י מציעה לצד זאת מסכים מתקדמים לבתי העסקים, או שילוט דיגיטלי – שיהפוך את חדר הישיבות למזמין ומקצועי הרבה יותר. כך, המוצרים שחברת אל ג'י מציעה מציעים איכות גבוהה, בהירות גבוהה וויזואליות מושלמת, אינטראקטיביות ומסכים מיוחדים בגדלים, צורות ומיועדים לצרכים שונים.

דוגמה אחת מיני רבות הינה קירות מסכים, המאפשר לפרסם ולשדר סרטים, פרסומות או תכני וידאו באופן המותאם לצרכים שלכם ובצורה שלא ניתן יהיה לפספס. החברת מציעה קיר וידאו בעל עיצוב מדויק ובחזרות דקה ביותר, כך שבנוסף להיותו מכשיר מהמתקדמים ביותר, הוויזואליות לא תיפגע אלא רק תתרום לעיצוב החלל.

שירות לקוחות לבעלי עסקים – שאילתה לרכישה

בעלי עסקים מוזמנים ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות של החברה באחת הדרכים שצויינו לעיל. בנוסף ניתן ליצור קשר דרך הטופס המקוון באתר האינטרנט של LG "בקשה ליצירת קשר". בטופס זו תתבקשו לבחור מהי קטגוריית המוצרים המעניינת אתכם, לציין את סוג הפנייה, התקציב, תקופת הזמן, המודל וכן פירוט אישי נוסף אודות הפנייה.

בנוסף למידע המקצועי הנ"ל תתבקשו למלא מידע אישי על המזמין או בית העסק. נציג ממחלקת העסקים של LG יצור איתכם קשר בהקדם האפשרי ויעניק לכם שירות טכני או שיווקו בהתאם למוצר אודותיו התעניינתם.

לכניסה לטופס המקוון ליצירת קשר לבעלי עסקים לחצו על הלינק: https://www.lg.com/il/business/inquiry-to-buy.

ייעוץ מקצועי מול אנשי שירות הלקוחות של LG

לקוחות פרטיים או בעלי עסקים, מעוניינים בשדרוג מוצרי החשמל שברשותכם ומעבר לסטנדרט אחר של חווית משתמש? פנו עוד היום לשירות הלקוחות של חברת LG באחת הדרכים שצוינו לעיל, ותוכלו להנות ממוצרי חשמל, סלולר ואלקטרוניקה המתקדמים והחדשניים ביותר בשוק.

ואם הינכם עדיין מתלבטים אודות המוצר הנכון עבורכם, צרו קשר עם שירות הלקוחות של אל ג'י ונציגי החברה יעמדו לשירותכם בכל הקשור למתן עצות ובחירת המכשיר המתאים, בהתאם לצרכים שלכם ולתקציב המשתנה.

צילום מסך של שירות לקוחות LG - אל ג'י

LG אל גי טופס יצירת קשר צילום מסך
LG אל גי טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על LG - אל ג'י?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של LG – אל ג'י אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם LG – אל ג'י ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות LG - אל ג'י

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. אז ככה ,,מזה עשרה ימים אנו מנסים לקבל שרות למכונת הכביסה שלנו..ערמות של כביסה לצערינו..בית עם 7 נפשות .רכשנו את מכונת הכביסה שלכם לפני כחמישה חודשים ..מכונת הכתר שלכם 15 קילו למרות שלא בדקנו את האמינות שלה . כי יש לחברתכם מוניטין טוב במוצרים שלה. כאשר הגיע הטכנאי נאלצנו לשלם עוד 2500 שח לביטוח מורחב..בנוסף על 7000 שח .בכל מקרה אנו יכולים לנוח יש לנו הכל.. אך לצערינו המכונה שבקה חיים לאחר חמישה חודשים.טוב אז יש אחריות מורחבת ,,מנסים להגיע לשרות ואין מענה רק הודעות על הודעות ואין שרות..בושה תתביישו לכם חברת אל גי ..אני שולח מייל לחברת אל גי העולמית ותובע אתכם על הונאה.. בברכה אבשלום ומיכל פרץ משלומי שלא מקבלת שרות.

  2. צר לי מאוד, אני אם חד הורית השקעתי את כול מאמציי הכלכליים לרכוש מקרר מחברה בעלת מוניטין. בעת הקנייה ווידאתי מספר רב של פעמים שהחומר ממנו עשוייה דלת המקרר עמידה בפני לחות, חלודה, וזאת בשל כך שהנני מתגוררת סמוך לים.
    לצערי! תחתית הדלת החלה להתקלף, המקרר לעיתים משמיע קול שעל פי דעתי מעיד על תקלה. טכנאי מטעמכם תיקן לי את ברז המים המחובר למקרר וכעבור פרק זמן קצר הברז דלף וגרם להצפת המקום. ביקשתי לשוחח עם מנהל, הובטח לי שיחזור תוך 48 שעות ומאז עברו מספר ימים. אני מבקשת לחזור אליי באופן מיידי ולספק לי את השרות שמגיע לי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2883 - LG - אל גי לוגו
לוגו שירות לקוחות LG - אל ג'י
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן