שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

MAX – מקס קארד טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » כרטיסי אשראי » MAX – מקס קארד טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של חברת האשראי MAX (מקס) – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מקס – MAX, לשימושכם.

חברת האשראי מקס (ובשמה המלא 'מקס איט פיננסים בע"מ'), היא אחת מחברות כרטיסי האשראי המובילות בישראל.

החברה, אשר נקראה עד מרץ 2019 בשם "לאומי קארד בע"מ", מנפיקה כרטיסי אשראי של המותגים הבינלאומיים ויזה ומסטרקארד, ומפעילה כיום יותר מ-2.5 מיליון כרטיסי אשראי בישראל.

בין כרטיסי האשראי מבית מקס – כרטיסי אשראי חוץ בנקאי וכרטיסי אשראי של מועדוני צרכנות שונים, המעניקים הטבות במגוון רשתות ובתי עסק.

שימו לב:

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

MAX קארד – טלפון שירות לקוחות

  • מוקד שירות טלפוני לקוחות פרטיים – 03-617-8888. שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של MAX – מקס (לשעבר לאומי קארד): ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00
  • מוקד שירות של בנק לאומי לבעלי כרטיס עם לוגו של בנק לאומי בטלפון *5522 ניתן לחייג בשעות ובימים א-ה 8:30 עד 16:00
  • במקרה של אובדן או גניבת כרטיס – 03-6178800 . שעות פעילות מוקד טלפוני לאובדן או גניבת כרטיס: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
  • ניתן לשלוח SMS למספר 055-7000555 ולקבל תשובה מנציג טלפוני.
  • תשלום חוב – 03-6178833. שעות פעילות מוקד טלפוני לתשלום חוב: ימים א' – ה' בין השעות: 8:30-16:00.
  • לתשלום חוב דרך האתר לחץ כאן

קבלת הלוואות ומוצרי אשראי

להלוואה מיידית אונליין ללקוחות כל הבנקים לחץ כאן

MAX – מקס – שירות באמצעות SMS

ניתן לשלוח SMS למספר: 055-7000154 עם כל שאלה או בקשה, ונציג שירות אנושי יסמס לכם חזרה ויטפל בפנייתכם.

שירות לקוחות ב-SMS ניתן בימים א'-ה' מהשעה 08:30 ועד 22:00 בלילה, ובימי שישי וערבי חג מ-08:30 עד 13:00 בצהריים.

MAX – מקס – שירות באמצעות ווטסאפ – Whatsapp

מספר טלפון לקבלת שירות מיידי ב-whatsapp (ווטסאפ) – 0527799977.

MAX – שירות באמצעות פייסבוק מסנג'ר

לקבלת שירות לקוחות באמצעות פייסבוק מסנג'ר – לחצו כאן.

MAX – מקס – שירות עצמי

ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר max (מקס), ובהן: צפייה בעסקאות וחיובים, חסימת כרטיס באובדן/גניבה, הגדלת מסגרת אשראי, צפייה בקוד הסודי, החלפת כרטיס פגום, הפעלת כרטיס חדש, קבלת הלוואה ועוד.

כניסה לאיזור השירות העצמי באתר max (מקס).

MAX כרטיסי אשראי – קבלת קהל

כתובת: דרך בן גוריון 11, פרדס כץ בני ברק

שעות קבלת קהל:

  • בימים א' – ה' בין השעות: 8:00-20:00
  • ביום ו' בין השעות: 8:00-13:00

MAX – מקס – נציב תלונות הציבור

  • טופס מקוון – קישור.
  • למשלוח דואר: תחום תלונות הציבור. כתובת: דרך בן גוריון 11 בני ברק 51260 ת.ד 2205
  • פקס: 03-6177022.
  • טלפון: 03-6178631.

יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.

אודות לאומי קארד max

לאומי קארד MAX גוף האשראי החוץ בנקאי הגדול בישראל מציע מבחר כרטיסי אשראי, הלוואות ופתרונות סליקה. הלוואות מידיות ודיגיטליות לכל מטרה, בתהליך מהיר ללקוחות מחזיקי כרטיס האשראי MAX והן ללקוחות חוץ. ניתן לקבל הלוואות במהירות, ללא בירוקרטיה מסובכת, עד 150 אלף ₪ בחלוקה נוחה של תשלומים רבים עד 84 תשלומים.

הלוואות MAX ניתנות לכל אדם מעל גיל 21 בעל כרטיס אשראי. ניתן לבדוק זכאות להלוואה באופן מיידי אונליין דרך אתר האינטרנט של MAX או בשיחה טלפונית ולקבל הלוואה מיידית לכל מטרה. הזכאות או אי הזכאות נמסרת מיד לאחר הזנת הפרטים או השיחה הטלפונית, לאחר תהליך קצר ללא בירוקרטיה מיותרת.

באשר לריבית שמלשמים על ההלוואה, גובה הריבית משתנה בהתאם לכל לקוח בצורה מותאמת אישית ומשקפת את רמת הסיכון במתן ההלוואה ללקוח הספציפי. היתרון בהלוואה חוץ בנקאית כמו במקרה של מקס הוא שתנאי ההלוואה גמישים למדי, ופעמים רבות ההלוואות הללו יסתברו כמשתלמות יותר עבור הלקוח. באם הלקוח נמצא זכאי להלוואה, הכסף יועבר לחשבון הבנק של הלקוח תוך שלושה ימי עסקים מרגע אישור ההלוואה.

יצירת קשר עם שירות לקוחות MAX בדרכים נוספות

לאומי קארד הינו כאמור גוף האשראי הגדול בישראל וככזה יש לו לקוחות רבים מאוד. אי לכך ישנן דרכים שונות ומגוונות ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של MAX ולאומי קארד:

  • יצירת קשר דרך הודעות SMS בטלפון 050-7000154 בימים א-ה מהשעה 8:30 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב, ובשישי וערבי חג משעה 8:30 בבוקר עד 13:00 בצהריים.
  • יצירת קשר עם נציגי שירות הלקוחות דרך הטלפון במספר 03-6178888 בימים א-ה בין השעות 8:30 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים.
  • לנציגי שירות לקוחות של בנק לאומי למחזיקי כרטיס אשראי עם לוגו של בנק לאומי ניתן לפנות דרך המוקד הטלפוני של שירות לקוחות לאומי קארד במספר *5522 בימים א-ה בין השעות 8:30 עד 16:00 אחה"צ.

שירותים רבים שיסייעו להתנהלות הפיננסית שלכם

חברת MAX מציבה בראש מעייניה את שירות הלקוחות ואת העדפות ורצונות הלקוחות, ומאפשרת לקחת צעד הבא אל עבר הגשמת החלומות והיעדים בדמות סיוע כלכלי והלוואות לכל מטרה.

מעבר להלוואות בלאומי קארד ניתן לנהל את ההוצאות ולשלוט בהן ולקבוע את החיוב בכרטיס אשראי. כך הלקוחות יכולים לבחור מראש כמה ישלמו בכל חודש, ושומרים על איזון – הרווח שנותר ולא שולם יכול לעבור בהתאם לרצון לחודש הבא. פתרון זה מתאים כפתרון לתקופה מוגבלת בה ההוצאות שלכם גבוהות מהסכום שביכולתכם לשלם, וחלק מהתשלום יוכל לעבור לחודש הבא בתוספת ריבית. ניתן לבחון את השירות במשך שלושה חודשים ללא ריבית ולהחליט אם הוא מתאים עבור הלקוח.

על מנת להצטרף לתכנית ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של החברה, או לחלופים ליצור קשר עם שירות הלקוחות במענה הקולי וכמובן דרך נציגי שירות הלקוחות בטלפון 03-6178888.

הלוואה דיגיטלית לבעלי עסקים מבית max עסקים

MAX עסקים מציע לבתי עסק מוצרי אשראי שמותאמים לכל צורך עסקי. ניתן לקבל הלוואה של על 150,000 ₪ לכל צורך, באופן מיידי אונליין או דרך הנציגים בטלפון. את סוגי האשראי השונים ניתן לקבל לצרכים שונים, ביניהם הזמנת מלאי לעסק, הוצאות שוטפות לעסק שחסרות בתקופה מסוימת, הרחבת העסק או קניית מוצרים משודרגים וחדשים, או עבור ערבות שכירות של נכס עסקי. גם שיפוצים והרחבת העסק, פתיחת סניפים חדשים, התרחבות לתחומים חדשים הן סיבות לגיטימיות ונפוצות ללקיחת הלוואה לבית העסק.

הלוואה של עד מאה אלף שקלים תינתן במקס באופן מהיר ללא בירוקרטיה מיותרת ובצורה מיידית. כל שעליכם לעשות זה למלא בקשה להלוואה באזור העסקי באתר של MAX ומי שימצא זכאי לבקשה יקבל את הכסף לחשבון הבנק תוך שלושה ימי עסקים מאישור הבקשה ו/או הזכאות. הלוואה בסכום גבוה יותר של מעל 150,000 שקלים לא ניתן לקבל בצורה אינטרנטית או מיידית בטלפון אלא דרך תהליך ארוך יותר של בדיקת מסמכים ידנית, דוחות כספיים, ומאזני חשבון. כמו כן נתוני האשראי של העסק ייבדקו ובהתאם לכך תתקבל החלטה אם תאושר או לא תאושר ההלוואה לבית העסק.

את כל אחת מסוגי ההלוואות ניתן להחזיר בפריסה נוחה של עד 84 תשלומים: החזרה של כ-6205 ₪ ב12 תשלומים, החזר של כ-3280 ₪ ב24 תשלומים, החזר של 2310 ₪ ב36 תשלומים או כל החזר אחר של מספר החודשים שתבחרו ומתאים לצרכיכם כבית עסק וכלקוחות (ההיצגים המוצגים הינם משוערים בלבד וההחזרים בפועל יחושבו לפי הנתונים האישיים, גובה ההלוואה והריבית שתוצע לכל לקוח). גובה הריבית נקבע בהתאם לנתונים הפיננסים של הלקוח, ובאופן אישי לכל לקוח או בית עסק. שיחה קצרה עם נציגי שירות הלקוחות תבהיר את הנושא והלקוחות יוכלו לקבל הצעה מותאמת עבורם.

יצירת קשר עם שירות לקוחות מקס מחלקת עסקים

ניתן ליצור קשר עם מחלקת העסקים של MAX  דרך הטופס המקוון באינטרנט: השאירו את הפרטים שלכם: שמכם, שם העסק, מספר העסק וסכום ההלוואה המבוקש ונציג משירות מקס עסקים יחזור אליכם על כלל הפרטים וההצעה הרלוונטית בהתאם לפרטיכם ופרטי ומצב העסק.

על מנת לבדוק זכאות להלוואה לבית העסק עבור משרדים עסקים ומוסדות שונים ניתן ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות של מקס עסקים דרך אתר האינטרנט, הטלפון או מוקד השירות ללקוחות עסקיים.

  • מוקד השירות ללקוחות עסקיים: ניתן ליצור קשר בטלפון 03-6177766 בימים א-ה בין השעות 8:30 בבוקר ל16:00 אחה"צ.
  • למוקד רישום והתחברות לאתר MAX עסקים: ניתן לפנות בטלפון למספר 1700-70-32-32 בימים א-ה בין השעות 8:30 בבוקר ל16:00 אחה"צ.
  • ניתן לפנות לנציגי מקס עסקים גם דרך שירות ה-SMS בטלפון 055-7000999 בימים א-ה בין השעות 8:30 בבוקר ל16:00 אחה"צ.

צילום מסך של שירות לקוחות MAX - מקס קארד

MAX מקס קארד טופס יצירת קשר צילום מסך
MAX מקס קארד טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על MAX - מקס קארד?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של MAX – מקס קארד אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם MAX – מקס קארד ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות MAX - מקס קארד

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

20 תגובות

  1. בניסיון לבטל עיסקה לא מוכרת הבנתי שאין כזה אפשרות כולל יחס מחפיר מזלזל ובעיקר הרגשה של חוסר אונים משווע מול מפלצת של אטימות ויוהרה. את היחס הטוב הם שומרים לבעלי ההון.

    מקס נותן שירות גרוע מזלזל מתעלם ובעיקר לא נמצאים שם בשבילך

    1. בדיוק אותו הדבר. ביטלתי את הכרטיסים באפריל. הכחשתי חלק מהעסקאות, שילמתי החזר על ההלוואה אבל מקס עדיין רודפים אחרי איזה שהו ומוצאים חיובים. בניסיון לפנות אליהם אין ספור פעמים נתקלתי ביותר מאטימות וחוסר מענה

  2. שירות על הפנים פשוט על הפנים
    אין דרך לתפוס אתכם בטלפון
    מספר זהות שגוי כל הזמן אי אפשר לדבר עם נציג לא יודע על מה משלמים לכם כסך

  3. שירות הלקוחות של מקס פשוט לא קיים. לא עונים, לא מתייחסים.
    להתרחק

  4. 20 דקות מחכה ומנתק מעצבים הם פשוט לא עונים

  5. מצטערת על הרגע שלקחתי ממכם הלוואה ,עדיף לשלם ריבית קצת יותר גבוהה ולא שירות כזה

    1. שלום רב,
      לאחר המתנה בת 35 דקות על הקו עם שירות הלקוחות התייאשתי וניתקתי. פניתי לשירות ב SMS. לצערי גם שם אני ממתינה וממתינה ולא עונים לבקשתי (הפשוטה!)
      נכון לעכשיו מתעסקת עם הסוגיה כשעתיים.
      איני יכולה להקדיש ללאומי מקס את כל היום!!
      ניסיתי להתקשר שוב, הפעם בחרתי באופציה שיחזרו אליי.
      התקליט מבטיח שיחזרו אליי כפי תורי במתקשרים. נראה כמה זמן זה ייקח…
      בגדול, הלקוחה של עשרות שנים ,מאוכזבת מההרעה בשירות הלקוחות.

  6. התקשרתי לפני יומיים שעה על הקו פדוט אין מענה
    והיום נסיתי גם עד עכשיו 35 ד ואין מענה לצערי
    השירות על הפנים

  7. שירות זוועה . בורח כל עוד אני יכול..
    בושה של שירות.

  8. תסבירו איך מתקשרים למקום שדורש ממך מס' כרטיס ואתה עדיין לא הצטרפת אליהם הא???

  9. איך מתקשרים למקום שדורש מס' אשראי או ת"ז למנוים קימים ואתה כולה רוצה להצטרף עכשיו??????????

  10. למה אתם שולחים קוד אימות לטל' של בעלי ולא לפלפון שלי?
    למה לא עונים ל טלפונים.חיקיתי 40 דקות?השרות שלכם זה מתחת לכל ביקורת.

  11. חייבו אותי בסכום גבוה מאוד ואין לי בכלל כרטיס מקס הזוי … מנסה להתקשר ולא עונים או רוצים מס' כרטיס ומה לעשות שאין לי כרטיס , לא יודעת אך לאתר אותם ..

  12. היחס שם פשוט מזעזע, אפס הבנה או סבלנות כלפי הלקוחות.
    המתנה למענה כ"כ ארוכה ומייגעת ועד שעונים לי נפלתי על נציגה בשם הדס כ"כ לא שירותית, מדברת בקשיחות ובצורה לא נעימה על גבול האיום אפילו.
    מזעזע לקבל "שירות" כזה.

  13. תגידו אתם חברה רצינית?
    מה זה הבזיון הזה?
    אני על הקו כבר שעה וחצי ואין תשובה רק שיר
    איך אתם מנהלים את החברה שלכם? ואיפה הסמנכל שירות שלכם שכנראה נרדם בשמירה.
    אי אפשר להשגיג אתכם. חושב אולי לבטל את הכרטיסים שיש לי אצלכם.
    תתחילו להתעורר אחרת לא ישארו לכם לקוחות.
    כזה בזיון לא ראיתי

  14. נפגעתי ושבורת לב כשבעיה גדולה מאוד קרתה בנישואים שלי לפני 7 חודשים, ביני לבין בעלי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להיות איתי שוב ושהוא לא אוהב אותי יותר. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדים שלי לעבור הרבה כאב. ניסיתי כל דרך אפשרית להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אבל הכל ללא הועיל. והוא אישר שהוא קיבל את ההחלטה שלו, ושהוא לא רצה לראות אותי שוב. וכך ערב אחד, כשחזרתי מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו את כל הדברים, והוא אמר לי שהדרך היחידה להחזיר את בעלי היא לבקר קוסם בשביל לחש, כי זה באמת עבד גם בשבילו. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של מטיל הכישוף שהוא ביקר. (drapata4@gmail.com) אז למחרת בבוקר שלחתי דואר לכתובת שהוא נתן לי, והקוסם הבטיח לי שאקבל בעל תוך שלושה ימים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז יומיים, באופן כל כך מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע לי שהוא חוזר. כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום, הקשר שלנו היה עכשיו חזק יותר ממה שהיה קודם, בעזרת הגלגל. לכן, אני אמליץ לך, אם יש לך בעיות, צור קשר עם DR APATA, אתה יכול גם להגיע אליו באמצעות gmail: (drapata4@gmail.com) או באמצעות WhatsApp או Viber בכתובת: (+22958359273).

  15. חברה זוועתית
    כבר כמה ימים מנסה להשיג אותם.
    אני מחכה כבר על הקו יותר מ30 דקות יש לי כסף אצלם שאני לא מצליח למשוך.

    בדקתי איך מגיעים לפניות הציבור ומירב הפתעתי צריך להגיע קודם כל לשירות הלקוחות שלא עונה על מנת לבקש את פניות הציבור.

  16. לקרוא על זוועה של חב' כל כך הרבה בלי פירגון קטנטן אחד זה מחריד , מעניין איך אין תגובה מצד החב'

  17. לא קיבלתי את הכרטיס. השליח של בר הפצה התנהג בברוטליות ולא קיבלתי לבסוף את הכרטיס בשל כך. אתמול הגיע סמס כי הכרטיס הופעל למרות זאת. כעת אין דרך קלה ונוחה לחסום את הכרטיס, וכן אין מענה של שירות חירום למקרי גניבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

105 - MAX - מקס קארד לוגו
לוגו שירות לקוחות MAX - מקס קארד
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן