שימור לקוחות – איך עושים את זה נכון?
חברות רבות שמות דגש משמעותי על עולמות השיווק והמכירות, מתוך מטרה להגדיל את העסק והכנסותיו, אך אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר של עסקים רבים הוא דווקא מעגל הלקוחות הקיימים של העסק. נושא שימור הלקוחות נדחק ...
איך לאזן בין שירות לקוחות דיגיטלי ושירות אנושי?
בשנים האחרונות, הפכו הערוצים הדיגיטליים למתן שירות לקוחות לחלק חשוב במערכי שירות הלקוחות של חברות מובילות, ולסטנדרט מקובל למתן שירות לקוחות מעולה. עם התבססות המסחר המקוון בעולם וכעת גם בישראל, לקוחות מצפים לקבל מענה בכל ...
שירות לקוחות או מיתוג – מה יותר חשוב ללקוחות?
תקציב השיווק הוא אחד מהתקציבים המרכזיים של חברות ישראליות רבות, בעוד שמחלקות שירות הלקוחות נתפסות פעמים רבות בתור "תיק" הכרחי, עבורו מוקצים התקציבים המינימליים האפשריים. אך סקר חדש שביצע מכון גיאוקרטוגרפיה עבור גלובס מראה כי ...